Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους, τι γνώμη έχετε για το μοτέρ lifan 125 σε kymco jetix? Κάποιος που έχει το συγκεκριμένο μοτέρ τι εμπειρίες έχει, είναι αξιόπιστο μοτέρ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν έτυχε ποτέ να έχω Lifan, αλλά όταν δούλευα ντελιβεράς πολλοί συνάδελφοι με λιφανάκια δούλευαν.

Τα 110 είναι τίμια και αξιόπιστα. Με ανάλογη προσοχή σε ζέσταμα και συντήρηση, μια χαρά θα σε βγάζει. Αντιθέτως οτιδήποτε σε Lifan/Monster/Racing Engine/Ching-chang-chong motors από 125cc και πάνω, έχουν την κακή τάση να διαλύεται ο στρόφαλος τους.

Δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχει να κάνει με τα μάγουλα του στροφάλου, τα οποία είναι μικρότερα από όσο πρέπει συν ότι τα μέταλλα δεν είναι και πολύ ανθεκτικά, με αποτέλεσμα να τον κόβει. Στα 110 δεν υπήρχε αυτό το πρόβλημα, διότι τα μάγουλα ήτανε ακριβώς στο μέγεθος που πρέπει. Ο μοναδικός κινητήρας 125 κινέζικος, που δεν είχε αυτό το πρόβλημα ήτανε ο Yingxiang 125.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραία, σε ευχαριστώ φίλε μου για το χρόνο και την απάντηση σού, μάλλον για 110 παω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχω δει και 110 να γράφει πάνω από 80.000χλμ στις πλάτες του, ωστόσο το παλικάρι το πρόσεχε σαν τα μάτια του.

Μην σκεφτείς αλχημείες όπως, πιστόνια, καρμπυρατέρια κλπ, και δεν αξίζει και δεν τα πολυσηκώνει. Το βρίσκεις στα 200-210€ έτοιμο με καρμπυρατέρ, ρεύματα, μίζα κλπ. Το κουμπώνεις στο μηχανάκι και φεύγεις. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπα αποκλείεται  ένα μοτερακι θέλω για την δουλειά μου να τραβάει δεν με ενδιαφέρουν πιστόνια κλπ, τελικά κατέληξα στο 110 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος giorgos200 έγραψε:

για την δουλειά μου να τραβάει δεν με ενδιαφέρουν πιστόνια κλπ

110αρι άφοβα.

Καλοτάξιδο και καλές βόλτες!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μοτερ του Lifan 125, με το πρόβλημα του στροφάλου λύνεται με ελαφρωμένο βολάν. Το μοτέρ το είχε ενα παιδί στο μηχανάκι του και πρόβλημα τέλος. Απο αποδόσεις ήταν ικανοποιημένος.

 

Τωρα το 110 που πέτυχε η συνταγή του, ειναι συγκεκριμένα αυτό χωρίς την μίζα. Ουκ ολίγοι το προτιμούν. 

Επίσης, ο Γκοργκόλης πουλάει χώρια κινητήρες. Δες αν ταιριάζει του Sprinter/DY στο Jetix. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελικά παιδιά έκλεισα σήμερα να το περάσω το λιφαν, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας να στε καλά!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος giorgos200 έγραψε:

Τελικά παιδιά έκλεισα σήμερα να το περάσω το λιφαν, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας να στε καλά!!!

Με μίζα ή χωρίς? Σε τι τιμή παίζει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ γιατί θυμόμουν 210...?

Ίσως να θυμόμουν την έκδοση χωρίς μίζα μάλλον. Πάντως με λιγότερο από 3 εκατοστάρικα, παίρνεις ένα ολοκληρωμένο μοτέρ με όλα τα καλούδια που θέλει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λίγο καθυστερημένα αλλά ας υπάρχει εδώ. 

 

Οι συγκεκριμένοι κινητήρες όπως οι lifan είναι αντιγραφή (ή βασίζονται) στους astrea ή glx. Τα κάρτερ των συγκεκριμένων μοντέλων μπορούν να υποστηρίξουν στροφάλους μέχρι συγκεκριμένη διαδρομή (δεν θυμάμαι, πια. Πρέπει να ξεσκονίσω τα τεφτέρια μου!). Οι lifan 110 χρησιμοπούν ακριβώς αυτή τη διαδρομή με 53χιλ πιστόνι. Έχουν βγει αξιόπιστοι για αυτό το λόγο, ότι οι στρόφαλοί τους έμειναν στις διαστάσεις των μαμά honda. 

Οι lifan 125 (όπως και οι περισσότεροι κινέζικοι 125) χρησιμοποίησαν τα ίδια χιλιοστά σε πιστόνι (53χιλ ή για να γίνω πιο ακριβής: 52,4χιλ) και έβαλαν στρόφαλο με μεγαλύτερη διαδρομή. Όμως, για λόγους οικονομίας (ή ευκολίας) έμειναν στα ίδια κάρτερ. Και εκεί υπάρχει ένα πρόβλημα: στα μαμά honda το αξονάκι της αντλίας λαδιού περνάει ακριβώς μπροστά από τα μάγουλα του στροφάλου. Οπότε δεν αφήνει χώρο για μεγαλύτερα μάγουλα. Και επειδή στις μεγαλύτερες διαδρομές το κομβίο της μπιέλας μεταφέρεται πιο έξω, αδυνατίζουν τα μάγουλα σε αυτό το σημείο. Και χραπ... 

 

Όπως πολύ σωστά είπε ο @ShapeshifterGR98οι μόνοι κινέζικοι 125 που δεν έχουν αυτό το πρόβλημα είναι οι yingxiang. Ακριβώς αυτό το μοτερακι φοράει το δικό μου κινέζικο από το εργοστάσιό του και το ξέρω καλά. Σε αυτό το μοτέρ, οι Κινέζοι μεταποίησαν τα κάρτερ να χωράνε μεγαλύτερα μάγουλα και πρόσθεσαν στον στρόφαλο από τη μεριά της καμπάνας ένα γρανάζι ώστε η τρόμπα λαδιού να παίρνει κίνηση απευθείας από το στρόφαλο και όχι από την καδένα με άξονα. Οπότε οι στρόφαλοί τους είναι πιο χοντροί και (θεωρητικά) πιο ανθεκτικοί. Μειονέκτημα της ιστορίας είναι ότι τα συγκεκριμένα μοτέρ δεν μπορούν να πάρουν άλλους στροφάλους του εμπορίου χωρίς την επίσκεψη σε... μηχανουργείο. Επίσης και η αντλία λαδιού είναι διαφορετική... 

 

Και μιας και μιλάμε για τιμές, πριν από πολλά χρόνια που είχα ρωτήσει στην αντιπροσωπεία για το μοτέρ, κούτα, κομπλέ με καρμπυρατέρ είχε 270€. Τώρα, δεν ξέρω πόσο το δίνει, αν υπάρχει κιόλας! 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@CRX, Πολυ καλή η τοποθετηση σου. 

 

Ο Κατσαντωνης το μιζατο το πουλά 257 ευρω.

https://katsantonisteam.gr/moter/moter-lifan-110cc-me-miza?sort=p.price&order=DESC&limit=75

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος CRX έγραψε:

ι συγκεκριμένοι κινητήρες όπως οι lifan είναι αντιγραφή (ή βασίζονται) στους astrea ή glx

Νομίζω για να δεις αν αντιγράφουν GLX ή Astrea, κοιτάς τον κωδικό.

Έχουν συγκεκριμένη κωδικοποιήση, νομίζω με βάση το αν είναι 4Τ/2Τ και την διάμετρο πιστονιού. Ή απλά κοιτάς τα κάρτερ εμπειρικά, τι σχήμα έχουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος CRX έγραψε:

Τα glx έχουν βγει και δίχρονα; 

Όχι, όχι δεν εννοώ αυτό, ίσως εγώ το διατύπωσα λάθος.

Γενικά, ο κωδικός ενός κινέζικου μοτέρ φανερώνει εν μέρει και τα χαρακτηριστικά του, πχ το 2ο νούμερο που έχουν είναι η διάμετρος. Δεν ξέρω ακριβώς, αλλά οι κωδικοί κινητήτων τους βγαίνουν με βάση ένα συγκεκριμένο μοτίβο. Δεν ξέρω περισσότερο, δεν το έψαξα ποτέ και περισσότερο.

Όσον αφορά για GLX δίχρονο...

 

 

 

Κάποιος, κάπου, κάποτε το έκανε πάντως 😄

Νταξ, δεν είναι γνήσιο GLX μοτέρ, αλλά είναι κοντά σε αυτό.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Νταξ, δεν είναι γνήσιο GLX μοτέρ, αλλά είναι κοντά σε αυτό.

τι, το φόρεσε σε Dax???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Γενικά, ο κωδικός ενός κινέζικου μοτέρ φανερώνει εν μέρει και τα χαρακτηριστικά του

Τάσο, με έκανες να τα ανοίξω τα τεφτέρια!!! 

 

Για παράδειγμα:

1P52FMI

είναι ένας κινέζικος κινητήρας 125cc.

1 = ένας κύλινδρος 

P = σε ευθεία διάταξη 

52 = διάμετρος (σε χιλιοστά κατά προσέγγιση, κάποιοι Κινέζοι βάζουν το 53. Και τα δύο νούμερα αντιστοιχούν στα 52,4χιλ) 

F = αεροψυκτο

M = κινητήρας προορισμένος για χρήση σε μοτοσικλέτα (σκέψου τί βγάζουν οι Κινέζοι!) 

I = ο συνολικός κυβισμός (B=49, D=72, F=90, G=100, H=110, I=120/125, J=140/150)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος CRX έγραψε:

Τάσο, με έκανες να τα ανοίξω τα τεφτέρια!!! 

 

Για παράδειγμα:

1P52FMI

είναι ένας κινέζικος κινητήρας 125cc.

1 = ένας κύλινδρος 

P = σε ευθεία διάταξη 

52 = διάμετρος (σε χιλιοστά κατά προσέγγιση, κάποιοι Κινέζοι βάζουν το 53. Και τα δύο νούμερα αντιστοιχούν στα 52,4χιλ) 

F = αεροψυκτο

M = κινητήρας προορισμένος για χρήση σε μοτοσικλέτα (σκέψου τί βγάζουν οι Κινέζοι!) 

I = ο συνολικός κυβισμός (B=49, D=72, F=90, G=100, H=110, I=120/125, J=140/150)

Άρα έχουν όντως συγκεκριμένη κωδικοποίηση τα ονόματα τους.

Αυτό το μοτίβο το ακολουθούν όλοι οι κατασκευαστές made in China ή πχ μόνο η Lifan? 

 

 

πριν 12 ώρες, το μέλος Mi_ka έγραψε:

τι, το φόρεσε σε Dax???

Σε ZZR μάλλον...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Σε ZZR μάλλον...

χμ, δε πρέπει να είναι Χόντα αυτό,ε? :afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Αυτό το μοτίβο το ακολουθούν όλοι οι κατασκευαστές made in China ή πχ μόνο η Lifan? 

Από όσο γνωρίζω, οι περισσότερες εταιρίες αυτή τη μορφή χρησιμοποιούν. Τουλάχιστον στα μικρά μοτέρ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος Mi_ka έγραψε:

χμ, δε πρέπει να είναι Χόντα αυτό,ε? :afro:

KTM είναι ρε συ... 😆

πριν 11 ώρες, το μέλος CRX έγραψε:

Από όσο γνωρίζω, οι περισσότερες εταιρίες αυτή τη μορφή χρησιμοποιούν. Τουλάχιστον στα μικρά μοτέρ. 

Άρα πάνω κάτω οι περισσότεροι κινέζοι...οι Ιάπωνες παραδόξως, δεν έχουν τέτοιο σύστημα με ονομασίες σε μοτέρ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι, γιατί οι Κινέζοι βγάζουν φασόν μοτέρ που μπορούν να φορεθούν σε διάφορα μηχανάκια διαφορετικής μάρκας. Οι Ιάπωνες βγάζουν το κάθε μοτέρ για συγκεκριμένη χρήση. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...