Jump to content
Δημήτρης77

Πρόβλημα ηλεκτρικό cbr600rr

Recommended Posts

Παιδιά τα φώτα σας... Έχω ένα πρόβλημα εδώ κ 3 χρόνια μπορεί κ παραπάνω... 

Cbr 600rr 2004 όταν κάνω μια βόλτα σχετικά κοντά άμα σβήσω τν μηχανή παίρνει σχετικά εύκολα μπρος.. άμα κάνω πάνω από 15-20 χιλιόμετρα κ έχει ζεσταθεί η μηχανή καλά άμα τν σβήσω δεν παίρνει εύκολα μπρος μπορεί και να μην πάρει καθόλου κ όταν τν αφήσω να κρυώσει παίρνει κανονικά! Το πρόβλημα είναι ότι δυσκολεύεται να γυρίσει τν μίζα σαν να μένει από μπαταρία....κ σβήνουν όλα καντράν κλπ! Σε 3 χρόνια έχω αλλάξει πάνω απο 10 μπαταρίες για κάνα 3-4 μήνες όλα καλά μετά πάλι τα ίδια τελευταία έβαλα τς χοντα γνήσια τν χρυσό πλήρωσα μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια! Να ενημερώσω έχω αλλάξει 2 φορές ανορθωτή μια φορά πηνία ένα καλώδιο με φυσα μετά τα πηνία π βγαίνει (δεν θυμάμαι πως λέγεται) μ το είπε ένας ηλεκτρολόγος ότι μπορεί να είναι εκείνο... Άλλαξα καρβουνακια μίζας καθάρισμα κλπ κ μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια! Έχω αγανάκτηση! Να διευκρινίσω τα ανταλλακτικά πάντα όλα γνήσια τς χοντα! Σορρυ για το κείμενο αλλά έχω αγανάκτηση! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τώρα σκέφτομαι να αλλάξω ολόκληρη μίζα μήπως μπας κ είναι από αυτό... Γτ όταν αλλάζω καρβουνακια με τν ίδια μπαταρία δουλεύει ρολόι 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ανορθωτής και πηνία μοιάζει να είναι το πρόβλημα. Μέτρα το σύστημα σου σωστά, μην αλλάζεις πράγματα στην τύχη. Πήγαινε σε κάποιον επαγγελματία αν δεν ξέρεις μόνος σου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μα σε τρεις ηλεκτρολόγους πήγα δεν κάνω κάτι μόνος μου! Και να μετρήσω τι? Στη πράξη το βλέπω τι γίνεται... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλά έκανες και πηγές σε τρείς ηλεκτρολόγους, το θέμα είναι τί τους είπες;

Περιέγραψες το πρόβλημα όπως εδώ; Αν ναι και απλά σου άλλαξαν μπαταρία μάλλον πρέπει να αλλάξουν δουλειά. Αν απλά σου άλλαξαν ανορθωτή και πηνία χωρίς να μετρήσουν το ίδιο. 

 

Τί θα κάνεις:

1. Βάζεις καινούργια μπαταρία ΣΩΣΤΑ φορτισμένη, δηλαδή 8 ώρες σε αργή φόρτιση. 

2. Με καινούργια μπαταρία και τον κινητήρα σε λειτουργία μετράς την τάση στους πόλους της μπαταρίας. Αν είναι μεταξύ 13,5 και 14,7 volt είσαι εντάξει. 

3. Όταν σου εμφανίσει το πρόβλημα, μέτρα την μπαταρία σου. Αν τη βρεις με σωστή τάση, ελέγχεις την μίζα. Αν την βρείς με μικρότερη από αυτή που πρέπει τάση, τότε έχει πρόβλημα το κύκλωμα φόρτισης. Στο service manual της μοτοσυκλέτας σου γράφει πως να κάνεις τις μετρήσεις στα πηνία. Απλά μέτρα τα ζεστά γιατί προφανώς σταματάνε να δίνουν ρεύμα όταν ζεσταθούν. Αν οι μετρήσεις είναι σωστές τότε αλλάζεις ανορθωτή. 

 

Πηνία έβαλες καινούργια, μεταχειρισμένα ή έκανες περιέλιξη τα δικά σου;

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 25 λεπτά, το μέλος Δημήτρης77 έγραψε:

Μα σε τρεις ηλεκτρολόγους πήγα δεν κάνω κάτι μόνος μου! Και να μετρήσω τι? Στη πράξη το βλέπω τι γίνεται... 

 

πριν 13 ώρες, το μέλος Δημήτρης77 έγραψε:

Παιδιά τα φώτα σας... Έχω ένα πρόβλημα εδώ κ 3 χρόνια μπορεί κ παραπάνω... 

Cbr 600rr 2004 όταν κάνω μια βόλτα σχετικά κοντά άμα σβήσω τν μηχανή παίρνει σχετικά εύκολα μπρος.. άμα κάνω πάνω από 15-20 χιλιόμετρα κ έχει ζεσταθεί η μηχανή καλά άμα τν σβήσω δεν παίρνει εύκολα μπρος μπορεί και να μην πάρει καθόλου κ όταν τν αφήσω να κρυώσει παίρνει κανονικά! Το πρόβλημα είναι ότι δυσκολεύεται να γυρίσει τν μίζα σαν να μένει από μπαταρία....κ σβήνουν όλα καντράν κλπ! Σε 3 χρόνια έχω αλλάξει πάνω απο 10 μπαταρίες για κάνα 3-4 μήνες όλα καλά μετά πάλι τα ίδια τελευταία έβαλα τς χοντα γνήσια τν χρυσό πλήρωσα μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια! Να ενημερώσω έχω αλλάξει 2 φορές ανορθωτή μια φορά πηνία ένα καλώδιο με φυσα μετά τα πηνία π βγαίνει (δεν θυμάμαι πως λέγεται) μ το είπε ένας ηλεκτρολόγος ότι μπορεί να είναι εκείνο... Άλλαξα καρβουνακια μίζας καθάρισμα κλπ κ μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια! Έχω αγανάκτηση! Να διευκρινίσω τα ανταλλακτικά πάντα όλα γνήσια τς χοντα! Σορρυ για το κείμενο αλλά έχω αγανάκτηση! 

Δεν είμαστε παιδιά, απόσο ξέρω, όλοι ενήλικες είμαστε εδώ. Οταν από την αρχή τους μηνύματός σου, ξεκινάς με μειωτικό χαρακτηρισμό σε αυτούς που θέλεις να σου δώσουν λύση, πως περιμένεις να πάει καλά η υπόθεση;

Αν μετά από 15-20 χλμ χάνει το φορτίο της η μπαταρία μέχρι που σβήνουν και τα όργανα, όλο αυτό είναι κλασσικό σύμπτωμα ότι ή η μπαταρία έχει χαλάσει και δεν κρατάει το ηλεκτρικό φορτίο ή το κύκλωμα παραγωγής ρεύματος της μοτοσυκλέτας δεν παράγει το ρεύμα που χρειάζεται η μπαταρία για να παραμένει φορτισμένη. Ενας ΣΩΣΤΟΣ έλεγχος μπορεί να δείξει τι από τα δύο συμβαίνει. Δεν είναι εντελώς απίθανο να ισχύουν ΚΑΙ τα δύο.

3 χρόνια είναι 36 μήνες, 10 μπαταρίες άρα ανά τρεις και μισό μήνα αλλάζεις μπαταρία. Και γιατί αλλάζεις μπαταρία; Οκ σου αδειάζει η μπαταρία. Χαλάει κιόλας; Αν την βάλεις σε εξωτερικό φορτιστή, δεν φορτίζει; Δοκίμασες; Ή τις πετάς κάθε φορά που ξεφορτίζονται; Οι άδειες μπαταρίες φορτίζονται, αν δεν έχουν χαλάσει, δεν τις πετάμε

Εχεις αλλάξει πηνία μία φορά και ανορθωτή δύο. Και πάλι δεν φτιάχτηκε το πρόβλημα; Μπας και κάτι δεν πάει καλά; Δεν θα έπρεπε να προβληματίζεσαι ότι κάτι δεν γίνεται σωστά; Οι ''τρεις ηλεκτρολόγοι το έχω πάει'' είναι ηλεκτρολόγοι μοτοσυκλετών, που ασχολούνται σε συνεργείο μοτοσυκλετών; ΤΡΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ δεν μπορούν να μετρήσουν σωστά, να εξακριβώσουν τι πρόβλημα υπάρχει, και να δώσουν λύση; Τι σου έχουν αναφέρει εσένα, μπορείς να διαβιβάσεις εδώ; Τι μετρήσανε, τι βρήκανε, τι έπρεπε να μετρήσουνε, και τι κάνανε για να διορθωθεί η κατάσταση.

Κάνε διάγνωση μόνος σου. Πάρε ένα φορτιστή μπαταρίας και βάλτον να φορτίσει επαρκώς και σε όσο πιο αργή φόρτιση γίνεται (αν έχει ο φορτιστής επιλογή). Αφού φορτιστεί η μπαταρία πλήρως, βάλτην στην μηχανή, πάρε ένα πολύμετρο, βάλτο στην κλιμακα βολτ σε συνεχές ρεύμα, και μέτρα τι τάση έχεις στους πόλους της μπαταρίας.

Αρχικά μέτρα με τον κινητήρα σβηστό και κλειδί στο Off. Μια υγειής μπαταρία έχει 12.μπόλικο, 13.παρά βολτ. Δώσε μια μιζιά. Μεγάλη πτώση της τάσης στην μιζιά, κάτω από 10 δείχνει μπαταρία που δεν μπορεί να δώσει το ρεύμα που ζητάει η μίζα. Επανέλαβε μετά από πέρασμα ωρών. Αν μετά από πέρασμα ωρών βλέπεις μεγάλες πτώσεις, και ακόμα περισσότερο αδυναμία στην μίζα, η μπαταρία δεν κρατάει το φορτίο της.

Με μπαταρία φορτισμένη, βάλε μπροστά. Με φώτα αναμμένα πάντα. Τι τάση έχεις στο ρελαντί, μετά από 1 λεπτό λειτουργίας; Τι τάση έχεις στις 5000 στροφές ανά λεπτό; Πρέπει να έχεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 13, καλύτερα 13.ψηλό, 14.χαμηλό. Αν έχεις κάτω από 13 ή πάνω από 15.5 υπάρχει πρόβλημα φόρτισης, και πρέπει μετά να ψαχτεί πηνίο και ανορθωτής.

Ολα αυτά, έπρεπε να τα έχουν μετρήσει οι ηλεκτρολόγοι και να στα έχουν πει αναλυτικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εεεε πέστα πια, όταν ακούω να πηγαίνουν στην ανακύκλωση μπαταρίες 3 μηνών βγάζω καντήλες.

Καλά και οι "ηλεκτρολόγοι" ασχολίαστοι.

Πιάσε ένα πολύμετρο φίλε @Δημήτρης77και μέτρα γιατί δε θα βγάλεις άκρη όσα γνήσια ανταλλακτικά και να βάλεις απάνω. Αν δεν έχεις πολύμετρο, πάρε ένα των 30 ευρώ και μάθε πως δουλεύει

Θα τα βγάλει τα λεφτά του και θα είσαι ο καλύτερος ηλεκτρολόγος της πόλης σου.

Αν δε μετρήσεις τάσεις κλπ "στην πράξη" δε βλέπεις τίποτα. Γιατί τα πούστκα τα ρέΓματα έχουν την κακή συνήθεια να ναι αόρατα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Καλά έκανες και πηγές σε τρείς ηλεκτρολόγους, το θέμα είναι τί τους είπες;

Περιέγραψες το πρόβλημα όπως εδώ; Αν ναι και απλά σου άλλαξαν μπαταρία μάλλον πρέπει να αλλάξουν δουλειά. Αν απλά σου άλλαξαν ανορθωτή και πηνία χωρίς να μετρήσουν το ίδιο. 

 

Τί θα κάνεις:

1. Βάζεις καινούργια μπαταρία ΣΩΣΤΑ φορτισμένη, δηλαδή 8 ώρες σε αργή φόρτιση. 

2. Με καινούργια μπαταρία και τον κινητήρα σε λειτουργία μετράς την τάση στους πόλους της μπαταρίας. Αν είναι μεταξύ 13,5 και 14,7 volt είσαι εντάξει. 

3. Όταν σου εμφανίσει το πρόβλημα, μέτρα την μπαταρία σου. Αν τη βρεις με σωστή τάση, ελέγχεις την μίζα. Αν την βρείς με μικρότερη από αυτή που πρέπει τάση, τότε έχει πρόβλημα το κύκλωμα φόρτισης. Στο service manual της μοτοσυκλέτας σου γράφει πως να κάνεις τις μετρήσεις στα πηνία. Απλά μέτρα τα ζεστά γιατί προφανώς σταματάνε να δίνουν ρεύμα όταν ζεσταθούν. Αν οι μετρήσεις είναι σωστές τότε αλλάζεις ανορθωτή. 

 

Πηνία έβαλες καινούργια, μεταχειρισμένα ή έκανες περιέλιξη τα δικά σου;

Πηνία έβαλα καινούργια γνήσια τς χοντα 

Τώρα μόλις πήρα πολυμετρο όπως είπαν κ τα παιδιά κ θα το τσεκάρω μόνος μ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 23 λεπτά, το μέλος Δημήτρης77 έγραψε:

Πηνία έβαλα καινούργια γνήσια τς χοντα

Τα παλιά, στα δώσανε οταν παρέλαβες τη μοτό ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

 

Δεν είμαστε παιδιά, απόσο ξέρω, όλοι ενήλικες είμαστε εδώ. Οταν από την αρχή τους μηνύματός σου, ξεκινάς με μειωτικό χαρακτηρισμό σε αυτούς που θέλεις να σου δώσουν λύση, πως περιμένεις να πάει καλά η υπόθεση;

Αν μετά από 15-20 χλμ χάνει το φορτίο της η μπαταρία μέχρι που σβήνουν και τα όργανα, όλο αυτό είναι κλασσικό σύμπτωμα ότι ή η μπαταρία έχει χαλάσει και δεν κρατάει το ηλεκτρικό φορτίο ή το κύκλωμα παραγωγής ρεύματος της μοτοσυκλέτας δεν παράγει το ρεύμα που χρειάζεται η μπαταρία για να παραμένει φορτισμένη. Ενας ΣΩΣΤΟΣ έλεγχος μπορεί να δείξει τι από τα δύο συμβαίνει. Δεν είναι εντελώς απίθανο να ισχύουν ΚΑΙ τα δύο.

3 χρόνια είναι 36 μήνες, 10 μπαταρίες άρα ανά τρεις και μισό μήνα αλλάζεις μπαταρία. Και γιατί αλλάζεις μπαταρία; Οκ σου αδειάζει η μπαταρία. Χαλάει κιόλας; Αν την βάλεις σε εξωτερικό φορτιστή, δεν φορτίζει; Δοκίμασες; Ή τις πετάς κάθε φορά που ξεφορτίζονται; Οι άδειες μπαταρίες φορτίζονται, αν δεν έχουν χαλάσει, δεν τις πετάμε

Εχεις αλλάξει πηνία μία φορά και ανορθωτή δύο. Και πάλι δεν φτιάχτηκε το πρόβλημα; Μπας και κάτι δεν πάει καλά; Δεν θα έπρεπε να προβληματίζεσαι ότι κάτι δεν γίνεται σωστά; Οι ''τρεις ηλεκτρολόγοι το έχω πάει'' είναι ηλεκτρολόγοι μοτοσυκλετών, που ασχολούνται σε συνεργείο μοτοσυκλετών; ΤΡΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ δεν μπορούν να μετρήσουν σωστά, να εξακριβώσουν τι πρόβλημα υπάρχει, και να δώσουν λύση; Τι σου έχουν αναφέρει εσένα, μπορείς να διαβιβάσεις εδώ; Τι μετρήσανε, τι βρήκανε, τι έπρεπε να μετρήσουνε, και τι κάνανε για να διορθωθεί η κατάσταση.

Κάνε διάγνωση μόνος σου. Πάρε ένα φορτιστή μπαταρίας και βάλτον να φορτίσει επαρκώς και σε όσο πιο αργή φόρτιση γίνεται (αν έχει ο φορτιστής επιλογή). Αφού φορτιστεί η μπαταρία πλήρως, βάλτην στην μηχανή, πάρε ένα πολύμετρο, βάλτο στην κλιμακα βολτ σε συνεχές ρεύμα, και μέτρα τι τάση έχεις στους πόλους της μπαταρίας.

Αρχικά μέτρα με τον κινητήρα σβηστό και κλειδί στο Off. Μια υγειής μπαταρία έχει 12.μπόλικο, 13.παρά βολτ. Δώσε μια μιζιά. Μεγάλη πτώση της τάσης στην μιζιά, κάτω από 10 δείχνει μπαταρία που δεν μπορεί να δώσει το ρεύμα που ζητάει η μίζα. Επανέλαβε μετά από πέρασμα ωρών. Αν μετά από πέρασμα ωρών βλέπεις μεγάλες πτώσεις, και ακόμα περισσότερο αδυναμία στην μίζα, η μπαταρία δεν κρατάει το φορτίο της.

Με μπαταρία φορτισμένη, βάλε μπροστά. Με φώτα αναμμένα πάντα. Τι τάση έχεις στο ρελαντί, μετά από 1 λεπτό λειτουργίας; Τι τάση έχεις στις 5000 στροφές ανά λεπτό; Πρέπει να έχεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 13, καλύτερα 13.ψηλό, 14.χαμηλό. Αν έχεις κάτω από 13 ή πάνω από 15.5 υπάρχει πρόβλημα φόρτισης, και πρέπει μετά να ψαχτεί πηνίο και ανορθωτής.

Ολα αυτά, έπρεπε να τα έχουν μετρήσει οι ηλεκτρολόγοι και να στα έχουν πει αναλυτικά.

Αρχικά σ ευχαριστώ πολύ για τν χρόνο σου. Ναι έχεις δίκιο δεν τα είπα με λεπτομέρειες για να μην κουράσω πολύ με το κείμενο! Αρχικά όταν πρώτο εμφανίστηκε το θέμα το πήγα στον μάστορα μου μέτρησε τι μέτρησε εκεί με ένα πολυμετρο δεν πολύ κατάλαβα εγώ γτ δεν είμαι κ ηλεκτρολόγος μου λέει θέλεις καινούργια μπαταρία... Αγοράζω καινούργια μπαταρία τν βάζω πάνω όλα καλά. Μετά από κάποιους μήνες πάλι το ίδιο.... Ξανά πάω στν μάστορα μ μετράει πάλι... Μ λέει ανορθωτή αλλά επειδή μ λέει είναι χαλασμένος ο ανορθωτής σ χαλάει κ η μπαταρία τα στοιχεία... Λέω Εντάξει θα τα αλλάξουμε κ τα δύο... Μπαίνει ψάχνει ο μάστορας κ μ λέει βρήκα ανορθωτή με 80 ευρώ ιμιτασιόν κ μετά ο γνήσιο π έχει γύρω στα 180-200 ευρώ τέλος πάντων παίρνω τν 80 ευρώ κ μία καινούργια μπαταρία όλα καλά δούλευε μια χαρά! Μετά από κάτι μήνες πάλι τα ίδια.... Πάω σε ηλεκτρολόγο του λέω όλο το ιστορικό... το βλέπει μετράει μου λέει άκου τ θα κάνουμε.... Αυτες οι μηχανές έχουν θέματα στα ρεύματα ανορθωτή πηνία κλπ. Θα βάλουμε μια καινούργια μπαταρία κ έναν ανορθωτή τς χοντα γνήσιο κ επειδή τν έχει μπροστά δίπλα στην εξάτμιση κ ζεσταίνεται... Θα τν βάλουμε πίσω σε ένα μέρος που πάλι θα ψύχεται με τν αέρα αλλά δεν θα είναι στην εξάτμιση δίπλα μ λέει σε αυτες τς μηχανές έτσι κάνω εγώ κ δεν έχουν πρόβλημα έχω κάνει πολλές! Λέω εντάξει! Πάω παίρνω ανορθωτή 180 ευρώ τν γνήσιο κ μία μπαταρία. Το κάνει όπως λέει κ όλα κομπλέ! Μετά από κάποιους μήνες ξανά μανα τς ίδια... Πάω πάλι εκεί μετράει μ λέει πηνία.... Πάω παίρνω πηνία 280 ευρώ γνήσια τα βάζω πάνω κάνω μια βόλτα τα ίδια! Αρχίζω ψάχνω σε διάφορα φόρουμ στο ίντερνετ κ βρίσκω έναν π έλεγε ότι είχε το ίδιο πρόβλημα με μένα κ άλλαξε ένα καλώδιο μέρα τα πηνία... Πήγα το άλλαξα κ αυτό πάλι τπτ! Πήγα σε άλλο ηλεκτρολόγο... Του λέω όλο το ιστορικό κ μ λέει βάλε πάνω τν μπαταρία τς χοντα τν δικιά του... Πάω κ εγώ δίνω αλλά 160 κ παίρνω τν γνήσια μπαταρία δούλεψε πάλι κάποιους μήνες κ τώρα πάλι τα ίδια! Να συμπληρώσω ότι ενδιάμεσα κάποια στιγμή έκανα σέρβις τν μίζα... Άλλαξα καρβουνακια... Τα οποία μετά από 4 μήνες περίπου κ αφού πάλι άρχισε να μ κάνει νούμερα ξανά άνοιξα τν μίζα στον μάστορα κ μ λέει ότι είχαν γίνει αλοιφή όλα εκεί μέσα κ έβαλε καινούργια καρβουνακια κ έκανε καθαρισμό... Πέρασε πάλι κάποιους μήνες κ τώρα πάλι έχω το ίδιο πρόβλημα! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 25 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Τα παλιά, στα δώσανε οταν παρέλαβες τη μοτό ?

Ναι τα ανταλλακτικά τα παλιά τα  έχω όλα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

χμ, ζόρικο προβλημα.

Αυτο το τελευταιο με τη μιζα, ΙΣΩΣ να συνδέεται με το γενικο πρόβλημα. Οι μιζες δε χαλανε οσο ευκολα, ουτε  τρωνε καρβουνακια για 4 μηνες χρησης.

Κεντρικος διακόπτης, kill switch, και ολη η καλωδιωση, φίσες λιωμενες/οξειδωμένες , ασφάλειοθηκες, κάποιο καλώδιο γυμνό τοπικά,  θα θελουν ψάξιμο.

Περιμενε, μηπως δουν το θεμα και οι κάτοχοι τετοιων μοτό.

Μπηκαν και ετικετες, πανω στο θεμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 ώρες, το μέλος Δημήτρης77 έγραψε:

Αρχικά σ ευχαριστώ πολύ για τν χρόνο σου. Ναι έχεις δίκιο δεν τα είπα με λεπτομέρειες για να μην κουράσω πολύ με το κείμενο! Αρχικά όταν πρώτο εμφανίστηκε το θέμα το πήγα στον μάστορα μου μέτρησε τι μέτρησε εκεί με ένα πολυμετρο δεν πολύ κατάλαβα εγώ γτ δεν είμαι κ ηλεκτρολόγος μου λέει θέλεις καινούργια μπαταρία... Αγοράζω καινούργια μπαταρία τν βάζω πάνω όλα καλά. Μετά από κάποιους μήνες πάλι το ίδιο.... Ξανά πάω στν μάστορα μ μετράει πάλι... Μ λέει ανορθωτή αλλά επειδή μ λέει είναι χαλασμένος ο ανορθωτής σ χαλάει κ η μπαταρία τα στοιχεία... Λέω Εντάξει θα τα αλλάξουμε κ τα δύο... Μπαίνει ψάχνει ο μάστορας κ μ λέει βρήκα ανορθωτή με 80 ευρώ ιμιτασιόν κ μετά ο γνήσιο π έχει γύρω στα 180-200 ευρώ τέλος πάντων παίρνω τν 80 ευρώ κ μία καινούργια μπαταρία όλα καλά δούλευε μια χαρά! Μετά από κάτι μήνες πάλι τα ίδια.... Πάω σε ηλεκτρολόγο του λέω όλο το ιστορικό... το βλέπει μετράει μου λέει άκου τ θα κάνουμε.... Αυτες οι μηχανές έχουν θέματα στα ρεύματα ανορθωτή πηνία κλπ. Θα βάλουμε μια καινούργια μπαταρία κ έναν ανορθωτή τς χοντα γνήσιο κ επειδή τν έχει μπροστά δίπλα στην εξάτμιση κ ζεσταίνεται... Θα τν βάλουμε πίσω σε ένα μέρος που πάλι θα ψύχεται με τν αέρα αλλά δεν θα είναι στην εξάτμιση δίπλα μ λέει σε αυτες τς μηχανές έτσι κάνω εγώ κ δεν έχουν πρόβλημα έχω κάνει πολλές! Λέω εντάξει! Πάω παίρνω ανορθωτή 180 ευρώ τν γνήσιο κ μία μπαταρία. Το κάνει όπως λέει κ όλα κομπλέ! Μετά από κάποιους μήνες ξανά μανα τς ίδια... Πάω πάλι εκεί μετράει μ λέει πηνία.... Πάω παίρνω πηνία 280 ευρώ γνήσια τα βάζω πάνω κάνω μια βόλτα τα ίδια! Αρχίζω ψάχνω σε διάφορα φόρουμ στο ίντερνετ κ βρίσκω έναν π έλεγε ότι είχε το ίδιο πρόβλημα με μένα κ άλλαξε ένα καλώδιο μέρα τα πηνία... Πήγα το άλλαξα κ αυτό πάλι τπτ! Πήγα σε άλλο ηλεκτρολόγο... Του λέω όλο το ιστορικό κ μ λέει βάλε πάνω τν μπαταρία τς χοντα τν δικιά του... Πάω κ εγώ δίνω αλλά 160 κ παίρνω τν γνήσια μπαταρία δούλεψε πάλι κάποιους μήνες κ τώρα πάλι τα ίδια! Να συμπληρώσω ότι ενδιάμεσα κάποια στιγμή έκανα σέρβις τν μίζα... Άλλαξα καρβουνακια... Τα οποία μετά από 4 μήνες περίπου κ αφού πάλι άρχισε να μ κάνει νούμερα ξανά άνοιξα τν μίζα στον μάστορα κ μ λέει ότι είχαν γίνει αλοιφή όλα εκεί μέσα κ έβαλε καινούργια καρβουνακια κ έκανε καθαρισμό... Πέρασε πάλι κάποιους μήνες κ τώρα πάλι έχω το ίδιο πρόβλημα! 

Καλημέρα φίλε. Εχθές πήγα αγόρασα πολυμετρο... Μετά από μια καλή βόλτα μέτρησα με αναμμένη μηχανή στο ρελαντί 14.2 κ αν ανέβαζα στροφές πήγαινε 14.8 - 15 

Όταν έσβησα τν μηχανή μέτρησα 12.8 

Τώρα το πρωί που μέτρησα σβηστό είχε 12.5 κ όταν έβαλα μπρος στο ρελαντί 14.3 εκεί έπαιζε.. Σήμερα το βράδυ θα τν βάλω στο φορτιστή τν μπαταρία 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Δημήτρης77 έγραψε:

14.8 - 15 

Πααααααρα πολύ. Τόση τάση, τη "βράζει" τη μπαταρία. Μετράς πάνω στη μπαταρία?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε Δημητρη πηγαινε κ βαλε ενα βολτομετρο στο μηχανακι σου να βλεπεις μονιμα την ταση οση ωρα οδηγεις! Τα νουμερα που εγραψες 14.8 - 15 δεν ειναι καλα  αλλα δεν ειναι κ απαγορευτικά! Το πιο πιθανο που μου ρχεται στο μυαλο ειναι οτι ο ανορθωτης σου οταν  ζεσταινεται με φορτιο (σε βολτα πανω απο 15 λεπτα) δινει εντελως αλλες τιμες απο αυτες που μετρησες.

Τροποποιήθηκε από τον venzinas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Πααααααρα πολύ. Τόση τάση, τη "βράζει" τη μπαταρία. Μετράς πάνω στη μπαταρία?

Ναι πάνω στη μπαταρία... Εκεί π συνδέονται οι πόλοι.. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 30/8/2022 at 2:43 ΜΜ, το μέλος Δημήτρης77 έγραψε:

Αρχικά σ ευχαριστώ πολύ για τν χρόνο σου. Ναι έχεις δίκιο δεν τα είπα με λεπτομέρειες για να μην κουράσω πολύ με το κείμενο! Αρχικά όταν πρώτο εμφανίστηκε το θέμα το πήγα στον μάστορα μου μέτρησε τι μέτρησε εκεί με ένα πολυμετρο δεν πολύ κατάλαβα εγώ γτ δεν είμαι κ ηλεκτρολόγος μου λέει θέλεις καινούργια μπαταρία... Αγοράζω καινούργια μπαταρία τν βάζω πάνω όλα καλά. Μετά από κάποιους μήνες πάλι το ίδιο.... Ξανά πάω στν μάστορα μ μετράει πάλι... Μ λέει ανορθωτή αλλά επειδή μ λέει είναι χαλασμένος ο ανορθωτής σ χαλάει κ η μπαταρία τα στοιχεία... Λέω Εντάξει θα τα αλλάξουμε κ τα δύο... Μπαίνει ψάχνει ο μάστορας κ μ λέει βρήκα ανορθωτή με 80 ευρώ ιμιτασιόν κ μετά ο γνήσιο π έχει γύρω στα 180-200 ευρώ τέλος πάντων παίρνω τν 80 ευρώ κ μία καινούργια μπαταρία όλα καλά δούλευε μια χαρά! Μετά από κάτι μήνες πάλι τα ίδια.... Πάω σε ηλεκτρολόγο του λέω όλο το ιστορικό... το βλέπει μετράει μου λέει άκου τ θα κάνουμε.... Αυτες οι μηχανές έχουν θέματα στα ρεύματα ανορθωτή πηνία κλπ. Θα βάλουμε μια καινούργια μπαταρία κ έναν ανορθωτή τς χοντα γνήσιο κ επειδή τν έχει μπροστά δίπλα στην εξάτμιση κ ζεσταίνεται... Θα τν βάλουμε πίσω σε ένα μέρος που πάλι θα ψύχεται με τν αέρα αλλά δεν θα είναι στην εξάτμιση δίπλα μ λέει σε αυτες τς μηχανές έτσι κάνω εγώ κ δεν έχουν πρόβλημα έχω κάνει πολλές! Λέω εντάξει! Πάω παίρνω ανορθωτή 180 ευρώ τν γνήσιο κ μία μπαταρία. Το κάνει όπως λέει κ όλα κομπλέ! Μετά από κάποιους μήνες ξανά μανα τς ίδια... Πάω πάλι εκεί μετράει μ λέει πηνία.... Πάω παίρνω πηνία 280 ευρώ γνήσια τα βάζω πάνω κάνω μια βόλτα τα ίδια! Αρχίζω ψάχνω σε διάφορα φόρουμ στο ίντερνετ κ βρίσκω έναν π έλεγε ότι είχε το ίδιο πρόβλημα με μένα κ άλλαξε ένα καλώδιο μέρα τα πηνία... Πήγα το άλλαξα κ αυτό πάλι τπτ! Πήγα σε άλλο ηλεκτρολόγο... Του λέω όλο το ιστορικό κ μ λέει βάλε πάνω τν μπαταρία τς χοντα τν δικιά του... Πάω κ εγώ δίνω αλλά 160 κ παίρνω τν γνήσια μπαταρία δούλεψε πάλι κάποιους μήνες κ τώρα πάλι τα ίδια! Να συμπληρώσω ότι ενδιάμεσα κάποια στιγμή έκανα σέρβις τν μίζα... Άλλαξα καρβουνακια... Τα οποία μετά από 4 μήνες περίπου κ αφού πάλι άρχισε να μ κάνει νούμερα ξανά άνοιξα τν μίζα στον μάστορα κ μ λέει ότι είχαν γίνει αλοιφή όλα εκεί μέσα κ έβαλε καινούργια καρβουνακια κ έκανε καθαρισμό... Πέρασε πάλι κάποιους μήνες κ τώρα πάλι έχω το ίδιο πρόβλημα! 

Πολύ μαζεμένη αποτυχία, δεν εξηγείται, κάτι όλοι αυτοί δεν κάνουν καλά. Δεν είναι δα και τόσο τρομερό πρόβλημα, το κύκλωμα φόρτισης, να σου τραβάει τέτοιο μαραθώνιο ταλαιπωρείας και εξόδων χωρίς επιτυχία.

Το καλώδιο που λένε στο ιντερνετ ότι αλλάζουν, υποψιάζομαι είναι η μαμά καλωδίωση μέσα από την πλεξούδα για την σύνδεση πηνίων με ανορθωτή. Επειδή αυτά ζεσταίνονται, και κάνουν ζημειά σε άλλα καλώδια που είναι γύρω τους, πολλοί φτιάχνουν εντελώς καινούριες γραμμές, εξω από την κυρίως πλεξούδα, με πιο ενισχυμένο καλώδιο. Επίσης, άλλοι συνδέουν την έξοδο του ανορθωτή απευθείας στους πόλους της μπαταρίας, αντί να περνάει από την διακλάδωση που έχει κανονικά στο φις που είναι και το ρελέ μίζας. Ολα αυτά όμως, δεν εξηγούν γιατί αποτυγχάνει μετά από λίγο καιρό και πάλι το σύστημα.

 

Η μπαταρία, όταν σου ξεφορτίζει και μένεις από ρεύμα, παίρνει φόρτιση μετά άμα την βάλεις σε φορτιστή; Ή βγαίνει σκάρτη με την μία;

Αν βγαίνει σκάρτη με την μία, πάει να πει, ότι δεν ξεφορτίζει απλά, την βράζει και την χαλάει κιόλας το κύκλωμα φόρτισης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 22 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Πολύ μαζεμένη αποτυχία, δεν εξηγείται, κάτι όλοι αυτοί δεν κάνουν καλά. Δεν είναι δα και τόσο τρομερό πρόβλημα, το κύκλωμα φόρτισης, να σου τραβάει τέτοιο μαραθώνιο ταλαιπωρείας και εξόδων χωρίς επιτυχία.

Το καλώδιο που λένε στο ιντερνετ ότι αλλάζουν, υποψιάζομαι είναι η μαμά καλωδίωση μέσα από την πλεξούδα για την σύνδεση πηνίων με ανορθωτή. Επειδή αυτά ζεσταίνονται, και κάνουν ζημειά σε άλλα καλώδια που είναι γύρω τους, πολλοί φτιάχνουν εντελώς καινούριες γραμμές, εξω από την κυρίως πλεξούδα, με πιο ενισχυμένο καλώδιο. Επίσης, άλλοι συνδέουν την έξοδο του ανορθωτή απευθείας στους πόλους της μπαταρίας, αντί να περνάει από την διακλάδωση που έχει κανονικά στο φις που είναι και το ρελέ μίζας. Ολα αυτά όμως, δεν εξηγούν γιατί αποτυγχάνει μετά από λίγο καιρό και πάλι το σύστημα.

 

Η μπαταρία, όταν σου ξεφορτίζει και μένεις από ρεύμα, παίρνει φόρτιση μετά άμα την βάλεις σε φορτιστή; Ή βγαίνει σκάρτη με την μία;

Αν βγαίνει σκάρτη με την μία, πάει να πει, ότι δεν ξεφορτίζει απλά, την βράζει και την χαλάει κιόλας το κύκλωμα φόρτισης

Τν έχουμε δει τν πλεξούδα κ είχαμε κάνει κ μία γραμμή μόνη τς από όσο θυμάμαι! Τν φορτιστή όταν τν βάζω δείχνει ότι είναι σχεδόν άδεια... Αλλά σε 5 λεπτά μου δείχνει ο έχει φορτίσει! Όταν είναι κρύο το μηχανάκι παίρνει με μισή μίζα μπρος ούτε να λυγίσει ούτε τπτ 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πραγματικά θέλω να σε βοηθήσω αλλά τόσο κόπος είναι να πατήσεις ένα "η" ή ένα "ο" ανάμεσα στο "τ" και το "ν"; Μην μας υποβάλλεις σε αυτό το μαρτύριο.... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Πραγματικά θέλω να σε βοηθήσω αλλά τόσο κόπος είναι να πατήσεις ένα "η" ή ένα "ο" ανάμεσα στο "τ" και το "ν"; Μην μας υποβάλλεις σε αυτό το μαρτύριο.... 

Η ΝεοΛερα της εποχής μας. Πολλοι 35 και κάτω έτσι γράφουν.

πριν 1 ώρα, το μέλος Δημήτρης77 έγραψε:

. Αλλά σε 5 λεπτά μου δείχνει ο έχει φορτίσει

Αυτό σημαίνει πεθαμένη μπαταρία

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 34 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Η ΝεοΛερα της εποχής μας. Πολλοι 35 και κάτω έτσι γράφουν.

Αυτό σημαίνει πεθαμένη μπαταρία

Και η μπαταρία είναι 4-5 μηνών γνήσια τς χοντα 

Τώρα το μόνο π έμεινε να κάνω είναι να αλλάξω ολόκληρη τν μίζα...όπως μ είπε ο μάστορας μπορεί να βραχυκυκλωνη η μίζα όταν ζεσταίνεται... τώρα αλήθεια ψέματα... Σηκώνω τα χέρια ψηλά! Βρήκα σήμερα μια μίζα αύριο μεθαύριο θα τν βάλω 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Πααααααρα πολύ. Τόση τάση, τη "βράζει" τη μπαταρία. Μετράς πάνω στη μπαταρία?

Παιδιά γράψτε λάθος.. Σαν αρχάριος π είμαι κ εγώ κάτι έκανα λάθος στο πολυμετρο! Τώρα π μέτρησα μαζί με τν μάστορα μου 12.8 περίπου ρελαντί κ όταν ανέβαζα στροφές στο κινητήρα πήγαινε το πολύ μέχρι 14.4 - 14.5 εκεί... Με ζεστό μηχανάκι 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα παιδιά. Τελικά το πρόβλημα μ ήταν από τν μίζα... Τν άλλαξα όπως σας είχα πει ότι θα κάνω κ όλα μέχρι στιγμής κυλάνε τέλεια! Στο μηχανάκι είδα τρελή διαφορά στο άκουσμα τς μίζας... Πλέον γυρνάει απίστευτα γρήγορα η μίζα π πριν δεν γινόταν αυτό! Έπαθα πλάκα ακόμα κ όταν είναι ζεστό το μηχανάκι τν γυρνάει τν μίζα πολύ εύκολα! Μακάρι να μ λυθεί το χρόνιο πρόβλημα π είχα! Σας ευχαριστώ όλους για τν χρόνο σας! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολυ γνωστο θεμα στα cbr (και γενικα σε πολλα honda) το πηνεια/ανορθωτης.

εχει δουλεψει πολυ η μοτοσυκλετα και ειναι περιεργο που ταλαιπωρηθηκες τοσο πολυ.

σε ενα καλο μηχανικο σιγουρα εχουν περασει cbr απο τα χερια του

η μιζα δε χαλαει ετσι ευκολα, το υπολοιπο κυκλωμα εχει προβλημα. 

αν σε ξανακανει το οτιδηποτε πηγαινε σε καποιον που γνωριζει τη μοτοσυκλετα να τα φτιαξει ολα σωστα απο την αρχη. 

πηνεια/τπτ καλωδια/ανορθωτη/φυσες/ελεγχος κτλ ειναι 250-300 ευρω υποθεση και εισαι ησυχος για αλλα 10 χρονια, αν γινουν ολα σωστα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...