Jump to content
Σιδ.Σταυρος

Τ-50, μαυρισμα μπουζι,αυτο το αξονακι ευθυνεται;

Recommended Posts

Φιλτατοι χρειαζομαι την βοηθεια σας και παλι,στο Yamaha Τ50 που εχω (το εχω κανει ''80αρι'' με κυλινδροπιστονο) μετα απο ταλαιπωρια με aftermarket καρμπυρατερ (κινεζικο) το οποιο εκανε τρελη υπερχειλιση μπορεσα και βρηκα ενα μαμισιο απο αλλο Τ50 ενος συναδελφου ο οποιος ειχε παρατημενο το παπακι του σε ενα υπογειο.

Με την πρωτη ματια ειδα πως ειχαν μια μικρη διαφορα (το δικο μου ειχε μεγαλη βιδα για το ρελαντι που την γυριζες με το χερι ενω αυτο ειχε βιδακι) αλλα ο μαστορας ειπε πως ακομη και μεταχειρισμενο ηταν η καλυτερη επιλογη. Καθαρισμα-τοποθετηση, παω να το παρω και βλεπω πως ο μαστορας ειχε βγαλει την φιλτροχοανη και απλα ειχε βαλει εναν σωληνα στυλ J και τραβαγε αφιλτραριστο αερα απο πανω!

Την επομενη μερα βλεπω πως το παπακι δεν τραβαγε με τιποτα ψηλα,το μαμα φιλτροκουτι βεβαια εχει αφαιρεθει προ πολλου και το δουλευω εδω και χρονια με φιλτροχοανη αλλα ετσι με αυτον τον σωληνα δεν πηγαινε με τιποτα. Ξαναβαζω την φιλτροχοανη και την 2η μερα καταλαβαινω πως κατι δεν παει καλα, την 3η κοιταω το μπουζι και το βλεπω καταμαυρο, θα σας βαλω φωτογραφια πιο μετα αλλα ηταν μαυριλα σκετη (οχι λαδωμενο) αρα πλουσιο μειγμα.

Αλλαζω μπουζι, το παω σε αλλον (με την φιλτροχοανη επανω) το κοιταει και μου λεει ''γιατι η βελονα ειναι τερμα επανω;" και μου δειχνει απο την αλλη πλευρα το αξονακι.

 

sFYQhSv.jpg

 

Του ειπα δεν ξερω και μου εξηγησε πως το Α καθε φορα που ανοιγω το γκαζι παταει την κεφαλη αυτης της βελονας το Β η οποια εχει επαναφορα μολις κλεινω το γκαζι (κατι μου ειπε για υποπιεση μα δεν το καταλαβα)

 

7SwLziB.jpg

 

Εκανε μια ρυθμιση στα 2 βιδακια αλλα ηταν σκεπτικος, ειπε ''μπορει να στρωσει αλλα..." και μου συστησε να βρω αλλο καρμπυρατερ μαμισιο οπου θα δουλευει αυτη η επαναφορα. Εχω το προηγουμενο (κινεζικο) αραγε μπορει να γινει η αλλαγη; θα ταιριαζει;

 

RTdomye.jpg

 

Εκ πειρας σας ειναι δυνατον αυτο το αξονακι να εμπλεκεται στο μειγμα και λογω αυτου να ειναι πλουσιο και να μπερδευει το μοτερ απο το μαυρισμενο μπουζι;

Η φιλτροχοανη μηπως χειροτερευει την κατασταση και να την βγαλω να ξαναβαλω το φιλτροκουτι; Μηπως ειναι θεμα καποιας αλλης ρυυθμισης; Παρακαλω για την βοηθεια σας γιατι το παπακι πλεον δεν μπορει να οδηγηθει.

Y3PFApP.gif FYSShm1.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στα καρμπυλατέρ, όλα έχουν να κάνουν με όλα. Ο φοβερός μάστορας που πήγες (ο Β μάστορας) δεν μπορεί, βαριέται ή δε βρίσκει το ανταλλακτικό διάφραγμα που χρειάζεται για να δουλέψει η  αντλία επιτάχυνσης (που κινείται από το αξονάκι Β)

Φταιάξε πρώτα αυτό και βάλε και το φιλτροκούτι (καλό είναι πάντα) και μετά αρχίζεις να ρυθμίζεις βελόνες , ζιγκλέρ, αέρα κλπ μέχρι να έρθει.

Οπως καταλαβες, είναι σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχεις ένα καρμπυρατέρ που από την εικόνα και μόνο δείχνει λες και ήταν σε βόθρο για κανά δυο-τρια χρόνια, και αναρωτιέσαι τι κάνει το αξονάκι της αντλίας επιτάχυνσης. Σαν να έχεις ένα σπίτι καμένο όλο, καμμένα τα πράγματα, πεσμένη η στέγη, τρύπιοι οι τοίχοι, και εσύ να κοιτάς την ασφάλεια του θερμοσίφωνα.

Το carb θέλει λύσιμο ΟΛΟ, να γίνει ΚΑΘΕ εξάρτημα σαν καινούριο Ή καινούριο, και να δεθεί από την αρχή.

Δεν σου μαυρίζει τα μπουζί η αντλία επιτάχυνσης, ίσως παίζει κάποιο ρόλο μικρό σε αυτό, αλλά είναι ΟΛΟ το καρμπυρατέρ ένα τριμπούρδελο, ποιός ξέρει σε πόσα σημεία είναι εκτός προδιαγραφών, βουλωμένο, φθαρμένο κ.ο.κ. και ΑΥΤΟ φταίει που δεν δουλεύει καλά το όχημά σου.

Σε καλό μηχανικό, να το κάνει overhaul ΟΛΟ.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η αντλία επιταχυνσης δεν εχει καμια σχεση με το μαυρισμένο μπουζι, απο τη στιγμη που δεν δουλευει ειναι σαν να μην υπαρχει, ο μονος λογος υπαρξης της ειναι να ψεκαζει στο αποτομο full throttle ανοιγμα του γκαζιου, αυτο το καρμπ θελει καθαρισμα με υπερηχους για αρχη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το τερμα δεξια ηταν λιγες μερες μετα απο τον 1ο μαστορα,κοιταξτε μαυριλα.

KWxrSKN.jpg

Υποτιθεται το ελυσε-καθαρισε μεσα, μαλιστα το κρατησε και μια μερα γιατι λεει τον ζορισε !

Εαν δηλαδη ειναι τερμα κατω το αξονακι (αντια επιταχυνσης) το μειγμα ειναι πλουσιο ή το αντιθετο; Το αξονακι παντως ειναι κολλημενο, δεν εχει επαναφορα δηλαδη μονο χειροκινητο, μπορω να κανω καποια πατεντα επ'αυτου;

Θα ψαξω να βρω αλλον για πληρες καθαρισμα και τα συναφη απλα λογω ημερων ολοι ειναι κλειστοι ασε που μολις δουν παλιο μηχανακι μου κοβουν την φορα με την μια πως δεν ασχολουνται κλπ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 λεπτά, το μέλος Σιδ.Σταυρος έγραψε:

μπορω να κανω καποια πατεντα επ'αυτου;

Ναι μπορείς ν αφήσεις μια πορδή και να δεις αν θα βαφτούν τ' αυγα. 🤣

Ούτε πατέντες, ούτε τέντες. Βρες ένα κινέζικο που να μη τρέχει βενζίνες γιατί δε το βλέπω να βγάζεις άκρη μ αυτό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η αντλία επιτάχυνσης είναι μηχανική, δηλαδή πάνω στο αξονακι κανονικά υπάρχει ένας βραχίονας ο οποίος το πιέζει με την κίνηση του ανοίγματος του γκαζιού. Σε εσένα δεν δουλεύει καθόλου, αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Βρες ένα καλής ποιότητας κινεζικό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν επηρεάζει η αντλία επιτάχυνσης το μείγμα, ούτε πλούσιο το κάνει ούτε φτωχό, αυτό το κλείνουμε εδώ.

Εμενα πιο πολύ με κατανάλωση λαδιού μου κάνει αυτό που βλέπω, σίγουρα δεν καίει λάδι το μοτέρ σου? Το λέω γιατί το 100% των ανταλλακτικών που υπάρχουν είναι κινεζικά και τα κύλινδρα που πωλούνται έχουν οβάλ από την κούτα, την έχω πατήσει 2 φορές με ολοκαίνουριο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα μπουζί δεν θελουν αλλαγή, αλλά καθαρισμα με μια οδοντοβουρτσα, μην πετας λεφτα.

Το καρμπυρατερ (οπως ειπωθηκε πριν) θελει λυσιμο ολικό και καθαρισμα / ρυθμιση.

Τωρα, καις ενα ποταμι βενζινη + δεν πάει κιόλας.

Χρειαζεται να βρεις μηχανικο να ασχοληθει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Ναι μπορείς ν αφήσεις μια πορδή και να δεις αν θα βαφτούν τ' αυγα. 🤣

Ούτε πατέντες, ούτε τέντες. Βρες ένα κινέζικο που να μη τρέχει βενζίνες γιατί δε το βλέπω να βγάζεις άκρη μ αυτό.

Περαν των γνωστων εχει και μια ''ειδικη''  βαφη για αυτους που αρεσκονται να τα βαφουν ετσι.

Εχω απο αλλα καρμπυρατερ ελατηριο συν φουσκιτσα, εκτος αυτου εαν ειναι κατι τοσο ζωτικης σημασιας πιανουν τα χερια μου μπορω να το κανω να ανεβοκατεβαινει μηχανικα μαζι με το λαμακι Α της φωτογραφιας.

Εχω δοκιμασει 2 κινεζικα διαφορετικης μαρκας, στο ενα δεν ρυθμιζοταν χαμηλα το ρελαντι με τιποτα (ακομη και τερμα πισω το βιδακι ειχε υψηλο ρελαντι) και στο αλλο ειχα υπερχειλιση ακομη και εν κινησει.

 

πριν 11 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Η αντλία επιτάχυνσης είναι μηχανική, δηλαδή πάνω στο αξονακι κανονικά υπάρχει ένας βραχίονας ο οποίος το πιέζει με την κίνηση του ανοίγματος του γκαζιού. Σε εσένα δεν δουλεύει καθόλου, αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Βρες ένα καλής ποιότητας κινεζικό.

 

Εχω δοκιμασει 2 φιλτατε,ειχαν προβληματα οπως περιγραφω ανωτερω.

 

πριν 11 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Δεν επηρεάζει η αντλία επιτάχυνσης το μείγμα, ούτε πλούσιο το κάνει ούτε φτωχό, αυτό το κλείνουμε εδώ.

Εμενα πιο πολύ με κατανάλωση λαδιού μου κάνει αυτό που βλέπω, σίγουρα δεν καίει λάδι το μοτέρ σου? Το λέω γιατί το 100% των ανταλλακτικών που υπάρχουν είναι κινεζικά και τα κύλινδρα που πωλούνται έχουν οβάλ από την κούτα, την έχω πατήσει 2 φορές με ολοκαίνουριο.

ΟΚ,το ξεχναω τοτε.

Στην τελευταια αλλαγη δεν ειδα κατι υποπτο,μου ειπαν παντως παιδια εκει στο παρκινγκ πως μυριζει βενζινη καθως μπαινω μεσα (εχω συναχι αυτες τις ημερες και δεν μυριζω καλα).

Η αλλαγη κυλινδροπιστονο εχει γινει το 2016 και ο 2ος μαστορας ειπε πως κατι ακουσει κατω στον κορμο του μοτερ, κατι σαν μπιελα.

 

πριν 11 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Τα μπουζί δεν θελουν αλλαγή, αλλά καθαρισμα με μια οδοντοβουρτσα, μην πετας λεφτα.

Χρειαζεται να βρεις μηχανικο να ασχοληθει.

Απλη,με σκληρη πλαστικη τριχα,συρματινη ή μπρουτζινη;

Δυσκολο μα θα ψαξω σε αλλη περιοχη,εδω 2 μου τα εχουν ηδη κανει μανταρα και οι αλλοι μου λενε δεν ασχολουμαι κλπ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 36 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Άλλαξε το ζιγκλερ ρελαντί.

Στο υπαρχων μαμισιο ή

πριν 1 ώρα, το μέλος Σιδ.Σταυρος έγραψε:

Εχω δοκιμασει 2 κινεζικα διαφορετικης μαρκας, στο ενα δεν ρυθμιζοταν χαμηλα το ρελαντι με τιποτα (ακομη και τερμα πισω το βιδακι ειχε υψηλο ρελαντι) και στο αλλο ειχα υπερχειλιση ακομη και εν κινησει.

στο 1ο το κινεζικο εννοεις φιλε μου;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Σιδ.Σταυρος έγραψε:

συρματινη ή μπρουτζινη

Και το μπουζί προς τα κάτω, να μην μπαίνουν τα κοματάκια μέσα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυστυχως ολα τα συνεργεια στην περιοχη ειναι Κλειστα και μεχρι να περασει τουλαχιστον μια εβδομαδα να ξανανοιξουν σκεφτηκα το εξης: να κανω ενα ψιλοκαθαρισμο στο καρμπυρατερ οπως καθαριζουμε την πεταλουδα στο αμαξι, βεβαια τωρα στο παπακι ειναι ημιμετρο αλλα απο το τιποτα πιστευω ισως κατι γινει.
Ζεστανα λιγο το μοτερ, ελυσα την ποδια,εβγαλα την φιλτροχοανη,ψεκασα μεσα καθαριστικο καρμπυρατερ,το εβαλα μπρος (λογικα πηρε λιγο δυσκολα),εριξα μερικες γκαζιες να βγαλει μαυριλα,εριξα ξανα σπρευ ενω γκαζωνα (λογικα πηγε να σβησει),εριξα μερικες ξερογκαζιες μετα το αφησα καμποσο ρελαντι και τελος ετσι σβηστο λιγη ωρα να στεγνωσει (στα ενδιαμεσα καθαρισμα λιγο και την φιλτροχοανη).
Εδω μια φωτογραφια οπως ηταν μετα το ψεκασμα:

NpL0Le0.jpg

Αλλαξα μπουζι (λογικα το προηγουμενο ηταν καταμαυρο αλλα δεν ειχε λαδι επανω) και το εκανα μια μικρη βολτα γιατι δεν ειχα πολυ χρονο αν και το σωστο ηταν να το βγαλω εξω να το πιεσω και λιγο να καει οτι ειχε μεινει απο το σπρευ μεσα.
Ετσι οπως το βλεπετε εσεις τι συμπερασμα βγαζετε;

Αυτη η τρυπα δεξια που μοιαζει να εχει παισει μακα που χρησιμευει; Μπορω να κανω κατι παραπανω μεχρι να ανοιξουν τα συνεργεια;

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...