Jump to content
Αργύρης2001

Καπνιλα μετά από τοποθέτηση μεγαλύτερου καρμπυρατέρ

Recommended Posts

Καλησπέρα στην ομάδα! Έχω ένα παπί το οποίο το έχω αναβαθμίσει από τα 72 κυβικά σε 128 εδώ και 2 χρόνια (loncin lx 50 αλλα τώρα είναι 54x55 aasa). Για κάνα χρόνο το μηχανάκι δούλευε με 18αρι καρμπυρατέρ επειδή το είχε ο πατέρας μου και επειδή ξεκίνησα να ασχολούμαι με αυτό έβαλα πάνω συμπλεκτη που ήθελε και ένα pwk 28 keihin sudco ώστε να λειτουργεί. Σήμερα όσο γυρνούσα στο ρελαντί παρατήρησα μια άσπρη καπνιλα από την εξάτμιση αλλά όσο ήμουν εκκινηση δεν έβλεπα κάτι. Αυτο είναι λόγο του μείγματος η μπορεί και λαδι; πριν δεν υπήρχε κάποια ένδειξη καπνιλας από το 18αρι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λευκός-Ελαφρώς μπλε καπνός = καμμένα λάδια, κοιτάς είτε τα ελατήρια του πιστονιού, είτε τσιμουχάκια βαλβίδων. Συνήθως όταν είναι από τις βαλβίδες, η εξάτμιση "καπνίζει" όταν είναι κρύο το μηχανάκι, ενώ όταν ζεσταίνεται και βγάζει καπνό είναι από το κυλινδροπίστονο.

Η κάπνα από το καρμπυρατέρ, συνήθως είναι σκουρόχρωμη και δηλώνει, είτε λάθος μείγμα (πλούσιο, πετάει άκαυτες), είτε μπουκωμένο καρμπυρατέρ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...