Riden Destruc 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 Καλημέρα, παρατήρησα ότι οταν έχω πρώτη ταχύτητα αν ανοίξω σχετικά γρήγορα το γκάζι κάνει κάποια απότομα κοψίματα σαν λόξυγκα. Αυτό συμβαίνει μόνο στην πρώτη, είται με ζεστό είται με κρύο κινητήρα. Όλο εργοστασιακό μόνο με μια εξάτμιση. Άψογα συντηρημένο, καθαρό καρμπυρατέρ, καινούριο μπουζί, φίλτρο αέρα και βενζίνης. Το καρμπυρατέρ ειναι σωστά ρυθμισμένο οπως και οι βαλβίδες για να σας προλάβω. Συμβαίνει με βενζίνη από όποιο πρατήριο και αν βάλω. Τι λέτε να φταίει; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.639 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 Νομίζω φυσιολογικό είναι, αν από τέρμα κλειστό γκάζι μέσα σε 0.1s πας σε τέρμα ανοιχτό γκάζι. Και σε ψεκαστό παπί να το κάνεις, θα έχει μια μικρή-μικρή καθυστέρηση μέχρι να αρπάξει. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.811 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 Φταίει ότι ανοίγεις απότομα το γκάζι, η λειτουργεια του καρμπυρατέρ βασίζεται στο φαινόμενο Βεντούρι, επειδη ανοίγοντας απότομα το γκάζι αλλάζει η ταχύτητα (άρα και η πίεση/υποπιεση) το καύσιμο δεν προλαβαίνει να ανεβεί από το λεκανακι του καρμπυρατέρ άμεσα με αποτέλεσμα να “πνίγεται” από αέρα, για να λυθεί αυτό το πρόβλημα έχουν κατασκευαστεί καρμπυρατέρ με μηχανική αντλία ψεκασμού (έξτρα) καυσίμου κατά το απότομο άνοιγμα του γκαζιού. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Riden Destruc 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 πριν 7 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: Νομίζω φυσιολογικό είναι, αν από τέρμα κλειστό γκάζι μέσα σε 0.1s πας σε τέρμα ανοιχτό γκάζι. Και σε ψεκαστό παπί να το κάνεις, θα έχει μια μικρή-μικρή καθυστέρηση μέχρι να αρπάξει. Αναφέρομαι απλά σε μια λιγο πιο γρήγορη εκκίνηση απο φανάρι. Το γνωρίζω οτι είναι λογικό να πνιγει με απότομη γκάζια σε 0,1s και να σβήσει κιόλας. πριν 6 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε: Φταίει ότι ανοίγεις απότομα το γκάζι, η λειτουργεια του καρμπυρατέρ βασίζεται στο φαινόμενο Βεντούρι, επειδη ανοίγοντας απότομα το γκάζι αλλάζει η ταχύτητα (άρα και η πίεση/υποπιεση) το καύσιμο δεν προλαβαίνει να ανεβεί από το λεκανακι του καρμπυρατέρ άμεσα με αποτέλεσμα να “πνίγεται” από αέρα, για να λυθεί αυτό το πρόβλημα έχουν κατασκευαστεί καρμπυρατέρ με μηχανική αντλία ψεκασμού (έξτρα) καυσίμου κατά το απότομο άνοιγμα του γκαζιού. Υπάρχει τρόπος να επιλυθεί χωρίς αλλαγή καρμπ; Επίσης, παίζει να μην είναι θεμα υποπίεσης κτλπ και να ειναι ηλεκτρολογικό; Εκει θέλω να καταλήξω κυρίως... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.422 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 πριν 8 ώρες, το μέλος Riden Destruc έγραψε: Το καρμπυρατέρ ειναι σωστά ρυθμισμένο Δεν νομίζω. Αν εννοείς οτι είναι στην εργοστασιακή ρύθμιση, αυτό δε σημείνει απαραίτητα οτι είναι σωστό. Για βάλε ένα μικρότερο κυρίως ζιγκλέρ και ξαναρύθμισε και τον αέρα και δες. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
arne 86 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 (τροποποιήθηκε) Άν έχεις αλλάξει εξάτμιση,με μία πιό 'ελεύθερη' έχεις πιό 'πτωχό΄ μείγμα, από αυτό που είχες με την εργοστασιακή. Τα καρμπυρατέρ στις εργοστασιακές ρυθμίσεις με μαμίσια εξάτμιση και φίλτρο είναι ήδη ρυθμισμένα πρός το πτωχό,για οικονομία και ρύπους. οπότε ίσως χρειάζεται να ρυθμίσεις καρμπυρατέρ εκ νέου. Τροποποιήθηκε Ιούνιος 27 από τον arne 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Riden Destruc 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 πριν 17 ώρες, το μέλος arne έγραψε: Άν έχεις αλλάξει εξάτμιση,με μία πιό 'ελεύθερη' έχεις πιό 'πτωχό΄ μείγμα, από αυτό που είχες με την εργοστασιακή. Τα καρμπυρατέρ στις εργοστασιακές ρυθμίσεις με μαμίσια εξάτμιση και φίλτρο είναι ήδη ρυθμισμένα πρός το πτωχό,για οικονομία και ρύπους. οπότε ίσως χρειάζεται να ρυθμίσεις καρμπυρατέρ εκ νέου. Ισχυει εν μέρη. Τα ζιγκλερ που εχει απο το εργοστάσιο είναι: 85-32. Τι νούμερα θα μου πρότεινες να δοκιμάσω; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.885 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 Την 27/6/2022 at 11:51 ΠΜ, το μέλος Riden Destruc έγραψε: Τι λέτε να φταίει; το τσοκ, δουλευει ? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Riden Destruc 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 πριν 5 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε: το τσοκ, δουλευει ? Κανονικα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.422 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 Εχει πλάκα, ο ένας λέει μικρότερο ο άλλος μεγαλύτερο Η τηλεδιάγνωση σ όλο της το μεγαλείο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Riden Destruc 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 Κι ομως, μεγαλύτερο χρειάζεται αν ειναι εκει το πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι δεν συνέβαινε απο πάντα αυτο το "μπουκωμα". Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.422 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 Κι αφού το ξέρεις τι ρωτας αγνωςτους στο ιντερνετ; Αλλά πρέπει να ξεχωρίσεις αν αυτό που συμβαίνει ειναι "μπούκωμα" = πολλη βενζίνη ή το ανάποδο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Riden Destruc 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 πριν 3 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε: Κι αφού το ξέρεις τι ρωτας αγνωςτους στο ιντερνετ; Αλλά πρέπει να ξεχωρίσεις αν αυτό που συμβαίνει ειναι "μπούκωμα" = πολλη βενζίνη ή το ανάποδο. Διάβασε λιγο παλι την ανάρτηση μου. Αν ήξερα που είναι το θέμα ακριβώς μάντεψε τι δεν θα έκανα αυτη τη στιγμή στο φόρουμ. Προσπαθώ να δω μήπως εχει κάποιος παρόμοια εμπειρία και το έλυσε στα μπαμ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.422 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 Και αυτή η απάντηση επρεπε να σε υποψιάσει για το αν θέλεις μικρότερο ή μεγαλύτερο ζιγκλέρ πριν 4 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε: το τσοκ, δουλευει ? Τα καρμπ δε ρυθμίζονται στα μπαμ, θέλουν και πειραματισμό και ψάξιμο. Ρώτα εκεί που θα πας να πάρεις ζιγλέρ αν δεχεται να στο αλλάξει αν δε κάνει και το πας την άλλη μέρα Ψάξε να βρεις πως ρυθμίζει η βίδα του μείγματος επίσης. Και ναι είχα παρόμοιο θέμα ως την περασμένη εβδομάδα, αλλα σε μένα ήθελε τη βελόνα μια θέση πάνω. Θεμα πείρας 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.885 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 πριν 3 ώρες, το μέλος Riden Destruc έγραψε: Το θέμα είναι ότι δεν συνέβαινε απο πάντα αυτο το "μπουκωμα". εχεις δοκιμασει να αδειασεις το μπωλ του καρμπυρατερ, ξεβιδωνοντας την βιδα αποστράγγισης ? Μαζευει νερό συχνα εκει μεσα (λογω μάπα καυσιμων πανελλαδικά) και προκαλει τετοια συμπτώματα. ενα κατσαβιδι μονο θες, άδειασε το εντελώς + άσε το να ξαναγεμισει + πες μας. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες