Jump to content
Giorgosglxakii

ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΠΕΙΓΟΝ

Recommended Posts

Γεια σας παιδιά.Δεν ξερω αν μετα απο τοσο καιρο θα ειστε εδω αλλα θα κανω τον κόπο να γραψω κατι.Λοιπον εχω ενα glx 72 αρι και ειχε πολυ καιρο ενα προβληματακι με μπιελα.Σημερα μου βαρεσε ολοκληροτικα αλλα το μηχανακι δουλευει κανωνικα.(εχω στην ακρη στροφλαο κυλινδροπιστονα,κεφαλες κλπ)αν το μηχανακι με αφησει στον δρομο δλδ κολησει τι θα γινει;.Θα θελω μετα αλλα 100 πραματα και το κοστος θα παει 1000€;.Δεν θελω να βαλω λιφαν.Επισης τα κύλινδροπιστονα ειναι 52μμ και ο στροφαλος απο 90αρι.Ελπιζω να μπορειτε να με βοηθησετε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν παιζει να εισαι πανω απο 14 χρονων..

Επεσα μεσα?

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε 19 ειμαι αλλα δεν γνωριζω και πολλα.Το ποσο 1000€ που είπα δεν ειναι τοσα απλα ετσι το ειπα.Το μηχανακι οπος ειπα βαρεσε κανει σαν πριονι.Μπορεις να με βοηθησεις η οχι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πως γινεται να εχει βαρεσει μπιελα ολοκλυρωτικα οπως λες, να κανει σαν πριονι αλλα να δουλευει κανονικα..?

Αυτα που λες δεν εχουν λογικη, απο τη στιγμη που μας λες πραγματα εκ διαμετρου αντιθετα πως να μπει καποιος στη διαδικασια να σε βοηθησει..?

Τελικα επεσα εξω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπάρχει περίπτωση να βαρέσει μπιέλα ένα μηχανάκι από λάθος προδιαγραφές λαδιού? (Το πρότυπο API εννοώ να είναι λάθος, API SG,SJ,SN που γράφει στην συσκευασία του λιπαντικού)

Τροποποιήθηκε από τον GRR

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οχι, οταν μιλάμε για παπάκια. Αυτά συνήθως την παθαίνουν αν αφήνουμε τα λάδια μέσα μέχρι να γίνουν νερό. Φίλος μηχανικός λέει για αερόψυκτο παπί 1000 χιλιόμετρα είναι καλά για αλλαγή. Η αν καίνε λάδι και δε το προσέξουμε να αυμπληρώνουμε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν εχεις ξανα ακουσει παπι που να εχει βαρεσει και να δουλευει;εχω φιλους πολλους με ινοβα injection που εχει βαρεσει μπιελα και δουλεύουν μια χαρα απλα κανει τον ηχο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 20 λεπτά, το μέλος Giorgosglxakii έγραψε:

Δεν εχεις ξανα ακουσει παπι που να εχει βαρεσει και να δουλευει;εχω φιλους πολλους με ινοβα injection που εχει βαρεσει μπιελα και δουλεύουν μια χαρα απλα κανει τον ηχο

Υπάρχει περίπτωση να ακούγεται η μπιέλα στο μηχανάκι και να προχωράει κανονικά για ένα χρόνο μέχρι να τα φτύσει τελείως? Αυτοί οι φίλοι σου με innova injection για πόσο καιρό τους πήγε μέχρι να χαλάσει τελείως και να μην μπορεί να κυκλοφορήσει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο που λες θα ειναι φιλε μου.Οτι θα ακουγετε και θα πηγαίνει μεχρι να τα φτύσει.Τωρα να σιυ πω δεν ξερω ποσο τους κρατησε δεν πιστευω ομος να κράτησαν και πολυ😂.Τελος πάντων μολις τώρα ελυσα το παπι εβγαλα κυλινδρο και κεφαλη και σε λιγες μερες παει για μηχανικο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 ώρες, το μέλος Giorgosglxakii έγραψε:

Θα θελω μετα αλλα 100 πραματα και το κοστος θα παει 1000€

1000 ευρώ είναι υπερβολικά. Η ολική επισκευή στα παπάκια (πιστόνι, ρεκτιφιέ, καδένα, τσιμουχάκια βαλβίδων, μπιέλα, στρόφαλος, ρουλεμάν στρόφαλου) συνήθως κοστίζει 350-400 ευρώ, άντε λίγο παραπάνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος Giorgosglxakii έγραψε:

Δεν εχεις ξανα ακουσει παπι που να εχει βαρεσει και να δουλευει;εχω φιλους πολλους με ινοβα injection που εχει βαρεσει μπιελα και δουλεύουν μια χαρα απλα κανει τον ηχο

Επειδή έχω προσωπική εμπειρία 3 φορές, έβλεπα ότι το μηχανάκι υπολειτουργούσε, την μια φορά που το άφησα και δεν το έφτιαξα κατευθείαν χτυπούσε το έμβολο στην κεφαλή με αποτέλεσμα να σφίξουν τα ελατήρια, μην κάνετε χαζομάρες, όταν υπάρχει πρόβλημα το φτιαχνουνε, αν το αφήσεις θα σου φέρει και δεύτερο πρόβλημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το "πρόβλημα" με το παπί είναι πως το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, θα το περάσει δουλεύοντας κυρίως σε ψηλές στροφές.

Πράμα λογικό, διότι μικρού κυβισμού (100-110-125 κλπ) αναγκαστικά θέλει μαστίγωμα ο κινητήρας για να πάει. Είναι που είναι και αερόψυκτα σχεδόν όλα, με εξαίρεση 3 μοντέλα. Εγώ πλέον ανά 1500χλμ αυστηρά, του αλλάζω λάδια, φίλτρο λαδιού και ανά 2η αλλαγή αλλάζω και το μπουζί με ένα καινούριο. Πάνω από 20€ δεν κοστίζουν όλα αυτά, πράμα καλό, έχουν οικονομική συντήρηση. Λάδια 10W-40 πάντα, μπουζί ότι ορίζει το manual, φίλτρο γνήσιο ή κάποιο καλό επώνυμο.

Το αν χτυπάει μπιέλα (επειδή έχω αλλάξει στο δικό μου) θα το καταλάβεις, όταν το μοτέρ ακόμα και στο ρελαντί βγάζει έναν βαθύ μεταλλικό μπάσο θόρυβο. Κοινώς, δουλεύει σαν τρακτέρ.

Αλλά ενημερωτικά για τον φίλο, ΔΕΝ θα φτάσει 1000€.

Στο δικό μου: αλλαγή κυλινδροπίστονου, μπιέλας, καδένας, τεντωτήρα, γλίστρες μαζί με εργατικά πήγε 300€. Έγινε καλή δουλειά, και το μηχανάκι δουλεύει ρολόϊ. 

Η αιτία που έπαθε χοντρή ζημιά, σε άλλο επεισόδιο, δεν προλαβαίνω να το αναλύσω τώρα.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ πολυ για την βοηθεια και τα 1000€ το ειπα "ειρωνικά" ξερω οτι θα μου βγει καπου στα 300€.Οπος ειχα πει τα πραγματα τα εχω στροφαλομπιελα, κυλινδροπιστονα,κεφαλη κλπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 17/6/2022 at 9:53 ΠΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Το "πρόβλημα" με το παπί είναι πως το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, θα το περάσει δουλεύοντας κυρίως σε ψηλές στροφές.

Πράμα λογικό, διότι μικρού κυβισμού (100-110-125 κλπ) αναγκαστικά θέλει μαστίγωμα ο κινητήρας για να πάει. Είναι που είναι και αερόψυκτα σχεδόν όλα, με εξαίρεση 3 μοντέλα. Εγώ πλέον ανά 1500χλμ αυστηρά, του αλλάζω λάδια, φίλτρο λαδιού και ανά 2η αλλαγή αλλάζω και το μπουζί με ένα καινούριο. Πάνω από 20€ δεν κοστίζουν όλα αυτά, πράμα καλό, έχουν οικονομική συντήρηση. Λάδια 10W-40 πάντα, μπουζί ότι ορίζει το manual, φίλτρο γνήσιο ή κάποιο καλό επώνυμο.

Το αν χτυπάει μπιέλα (επειδή έχω αλλάξει στο δικό μου) θα το καταλάβεις, όταν το μοτέρ ακόμα και στο ρελαντί βγάζει έναν βαθύ μεταλλικό μπάσο θόρυβο. Κοινώς, δουλεύει σαν τρακτέρ.

Αλλά ενημερωτικά για τον φίλο, ΔΕΝ θα φτάσει 1000€.

Στο δικό μου: αλλαγή κυλινδροπίστονου, μπιέλας, καδένας, τεντωτήρα, γλίστρες μαζί με εργατικά πήγε 300€. Έγινε καλή δουλειά, και το μηχανάκι δουλεύει ρολόϊ. 

Η αιτία που έπαθε χοντρή ζημιά, σε άλλο επεισόδιο, δεν προλαβαίνω να το αναλύσω τώρα.

Καλημέρα φιλε μου!

Νωρίς δεν τα αλλάζεις τα λαδια; 

Μέσα στο βιβλιαράκι (αν θυμάμαι καλα),λεει στα 4.500 χλμ.

Εγω, στο δικο μου, τα αλλάζω στα 2.500 χλμ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μέχρι τα 2500 που τα αλλάζεις πόσες φορές κάνεις έλεγχο στάθμης? Χρειάζεται να συμπληρώσεις? Αν ναι τότε ποσό συμπληρώνεις συνολικά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Μέχρι τα 2500 που τα αλλάζεις πόσες φορές κάνεις έλεγχο στάθμης? Χρειάζεται να συμπληρώσεις? Αν ναι τότε ποσό συμπληρώνεις συνολικά?

Είναι φυσιολογικό μέχρι τα 2500 χιλιόμετρα ένα μονοκύλινδρο 100-125 κυβικά να κάψει πολύ λίγο λάδι, έστω 5-10% της ποσότητας λαδιού που παίρνει συνολικά στο κάρτερ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στα 2500 χλμ αν σου κάψει 100-150 ml είναι μια χαρά, αν μέχρι να φτάσεις τα 2500 χλμ συμπληρώνεις μισό λίτρο τότε καλύτερα να κανείς αλλαγή στα μισά χιλιόμετρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 18/6/2022 at 12:22 ΜΜ, το μέλος MarkosMonk έγραψε:

Καλημέρα φιλε μου!

Νωρίς δεν τα αλλάζεις τα λαδια; 

Μέσα στο βιβλιαράκι (αν θυμάμαι καλα),λεει στα 4.500 χλμ.

Εγω, στο δικο μου, τα αλλάζω στα 2.500 χλμ. 

Όταν βγήκε από γενική επισκευή μοτέρ, ο μάστορας μου είπε ανά 1500χλμ.

Επειδή το έχω ήδη παντρευτεί, και θα μείνει στην οικογένεια ως εργάτης, θέλω να κρατήσει...αν τα αλλάξω ανά 4500χλμ, κλάφτα Χαράλαμπε 😆

Επίσης, πλέον δουλεύω εκτός πόλης στην Β'ΒΙ.ΠΕ και καθημερινά κάνω γύρω στα 25χλμ όλα σε Εθνική...άρα ναι, τρώει πιο σκληρή χρήση ο κινητήρας. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Όταν βγήκε από γενική επισκευή μοτέρ, ο μάστορας μου είπε ανά 1500χλμ.

Ξανασκέψου το να το πας στα 1000. Εστω και με φίλτρο ανα δύο αλλαγές (όπως λέει ο κατασκευαστής)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Όταν βγήκε από γενική επισκευή μοτέρ, ο μάστορας μου είπε ανά 1500χλμ.

Επειδή το έχω ήδη παντρευτεί, και θα μείνει στην οικογένεια ως εργάτης, θέλω να κρατήσει...αν τα αλλάξω ανά 4500χλμ, κλάφτα Χαράλαμπε 😆

Επίσης, πλέον δουλεύω εκτός πόλης στην Β'ΒΙ.ΠΕ και καθημερινά κάνω γύρω στα 25χλμ όλα σε Εθνική...άρα ναι, τρώει πιο σκληρή χρήση ο κινητήρας. 

Έτσι δικαιολογείται.

Το αντρεσακι μου πάντως, στα 70.000 χλμ και ανα 2.500 χλμ αλλαγή λαδιών, είναι οκ ακόμα😁.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να κάνω μια ερώτηση ρε παιδιά;

Γιατί ο κατασκευαστής ορίζει ανά πολύ πιο αραιά χρονικά διαστήματα, να γίνεται αλλαγή λαδιών;

Κυριολεκτικά, αν το κάνω στα 4000-4500 που ορίζει η Suzuki, θα πάρω το μοτέρ στο χέρι. Από που προκύπτει αυτό το νούμερο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Από την ανάγκη να βγαίνει χαμηλό το θεωρητικό ετήσιο κόστος συντήρησης στα συγκριτικά. Το ίδιο κάνουν και στα αυτοκίνητα. Μην ξςχνάς οτι στις αναπτυγμένες χώρες μετά από 6-7 χρόνια το αυτοκίνητο φεύγει απ τη χώρα και πωλείται μεταχειρισμένο στους Μαο-Μαο (σ εμάς δηλαδή)

Αρα ποιός Γερμανός-Σουηδός-Γάλλος χε για την κατάσταση που θα είναι σε 10 χρόνια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ώστε έτσι λοιπόν...

Απλά δεν έβγαζα ποτέ νόημα με τα 4500χλμ που ζητάει σέρβις το manual. Βαριά ανά 2000 κάνουν στα παπιά όλοι πάνω-κάτω. 

πριν 15 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

μετά από 6-7 χρόνια το αυτοκίνητο φεύγει απ τη χώρα και πωλείται μεταχειρισμένο στους Μαο-Μαο (σ εμάς δηλαδή)

Για αυτό έχει γεμίσει η Ελλάδα με αμάξια κυρίως από Γερμανία; Όλα τους νομίζω έχουν ένα αυτοκόλλητο "TUV NORD" στο παρμπρίζ. Και από κάτω σε ποια περιοχή πέρασε τον έλεγχο...το tuv νομίζω κάτι σαν το δικό μας ΚΤΕΟ είναι. 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...