Kuzz13 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 (τροποποιήθηκε) Το ξερω οτι συγκρινω δυο ανομοια φιλτρα αερος ελευθερας, αλλα πιστευετε οτι αξιζει τα λεφτα του το K&N αν οχι θα παω σε ενα της uma που ειναι και οικονομικο για το crypton x Τροποποιήθηκε Μάιος 2 από τον Kuzz13 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.628 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 Ότι και να βάλεις, κάτι άλλο πέρα από λίγο περισσότερο ήχο από την εισαγωγή μην περιμένεις. Απλά το ΚΝ είναι πιο ποιοτικό σαν κατασκευή. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.379 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 Παρε Κ&Ν που είναι πλενόμενο και το χεις για πάντα. Αλλα πάρε και το κιτ καθαρισμού. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.628 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 Αλήθεια, αυτά ανά πόσα χλμ θέλουν καθαρισμό; Το κιτάκι το βρίσκω σε μαγαζί με χημικά-λιπαντικά ένα 15αρικο θυμάμαι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.379 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 Κάθε 10 χιλιάδες περίπου. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.628 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 Αρα πλησιάζω στον καθαρισμό του. Καλώς, thanks. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.379 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 Βάλε γαντια, το διαλυτικό είναι.... βάρβαρο. Εγώ το πλένω και με απορυπαντικό πριν το λαδώσω. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.628 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 Τόσο καυστικό είναι; Να φανταστώ πρώτα το καθαριστικό/διαλυτικό μετά το λάδι του, σωστά; Είχα δει κάποια βίντεο στο YouTube, ένας το έπλενε απλά με νερό, από μέσα προς τα έξω και αφού στέγνωνε καλά το περνούσε με λάδι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.875 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 Την 3/5/2022 at 12:16 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: Τόσο καυστικό είναι; Να φανταστώ πρώτα το καθαριστικό/διαλυτικό μετά το λάδι του, σωστά; Είχα δει κάποια βίντεο στο YouTube, ένας το έπλενε απλά με νερό, από μέσα προς τα έξω και αφού στέγνωνε καλά το περνούσε με λάδι. το κιτ εχει κανα 20αρι ακομη, απ'οτι βλέπω δε θελει πολυ συχνα καθαρισμα, και κυριως δεν θελει φυσημα με αερα = σκιζονται τα μερη του στοιχειου. Στεγνωμα στον ήλιο, και μετα ψεκασια με το λάδι του, ισα να πιασει η μεμβρανη το λάδι, δε θελει πολυ. Τα ΚΝ πάντως, όσο ακριιβα κι αν ηταν πάντα, κάνουν σωστη δουλειά. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.628 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 (τροποποιήθηκε) Για την ακρίβεια έχει 9700κατι χλμ πάνω του το φίλτρο, από την στιγμή που το αγόρασα...για το κιτάκι, νομίζω δεν ήτανε ακριβώς το ίδιο με αυτό που έβαλες, ίσως για αυτό και η χαμηλότερη τιμή. Δεν θα σταθώ στα 4-5€ σιγά. Εγώ ήθελα να βρω ένα καλύτερο φίλτρο για το φιλτροκούτι στο μηχανάκι αλλά δεν έβρισκα για το δικό μου. Η λύση που έκανα ήτανε να πάρω μια φιλτροχοάνη της Κ&Ν (RC0790 35mm) και να την ταιριάξω μέσα στο φιλτροκούτι, το οποίο και ήτανε εύκολη δουλειά. Δεν ήθελα να το έχω εκτεθειμένο σε σκόνες και νερά. Το καλό πάντως είναι πως φιλτράρει καλά και είναι πλενόμενο, δεν χρειάζεται αλλαγή. Συν ότι δεν κάνει αυτό το "ΒΡΡΡΡΜΜ"....γενικά πλέον μου αρέσει η ήσυχη λειτουργία μοτέρ. Τροποποιήθηκε Μάιος 7 από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες