Zukhov 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2022 Καλησπέρα! Έχω ένα c50 παρατημένο αρκετά χρόνια και αποφάσισα να το φτιάξω λίγο να κυκλοφορεί. Το θέμα είναι ότι προσπαθώ να το βάλω μπρος αλλά αρνείται πεισματικά να πάρει. Θα το πάω σε μάστορα έτσι κι αλλιώς για μια συντήρηση αλλά θέλω να το παλέψω κ λίγο μόνος πρώτα. Άλλαξα μπουζί καθάρισα καρμπ αλλά τίποτα. Παίρνει μόνο σε κατηφόρα αλλά μόλις σταματήσει να τσουλαει η βάλω νεκρά σβήνει αμέσως.επισης το μπουζί γυαλίζει είναι λες και δεν έχει ανάψει πότε κάτι που μου κάνει εντύπωση. Όταν τραβάω μανιβελια έχω την εντύπωση ότι δεν κάνει καθόλου σπινθήρα. Καμία ιδεα τι μπορεί να παίζει;; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.296 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2022 To ζιγκλέρ ρελαντί, πως ήταν; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Zukhov 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2022 πριν 19 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε: To ζιγκλέρ ρελαντί, πως ήταν; Το έβγαλα και καθάρισα τις πολλές τρύπες που έχει στη μέσα πλευρά. Έβαλα και μια καρφίτσα στην μεσαία τρύπα αλλά τερμάτιζε σε κάποιο σημείο δεν έβγαινε από την άλλη. Είναι φυσιολογικό αυτό; Η είναι βουλωμένο; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Powerman 212 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2022 Φίλε τσάμπα παιδευέσαι.Με 200€ παίρνεις lifan 110 με καρμπυρατέρ και λύνεις το πρόβλημα σου.Κρατάς και το γνήσιο μοτέρ στην άκρη σε περίπτωση ανακατασκευής. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.296 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2022 (τροποποιήθηκε) Μπας και περιγράφεις το κυρίως ζιγκλέρ με την φλογέρα του; Πιό πολύ για αυτό μου κάνει η περιγραφή που δίνεις. Τρυπες μέσα, έχει η φλογέρα στο κυρίως ζιγκλέρ, οχι το ρελαντί. Το ζιγκλέρ ρελαντί ή μικρό ζιγκλέρ, είναι αυτό που δίνει καύσιμο στο ρελαντί και στις πολύ χαμηλές στροφές. Αν αυτό βουλώσει, δυσκολεύεται στις εκκινήσεις και δεν κρατάει ρελαντί με τίποτα το μοτέρ, σβήνει. Αν το βγάλεις, πρέπει κρατώντας στο φως, να βλέπεις μια πολύ λεπτή τρύπα. Φαντάσου, από ντίζα ποδηλάτου, αν ξεχωρίσεις ΕΝΑ μόνο νήμα, περνάει-δενπερνάει από εκει. Το κυρίως ζιγκλέρ, πρεπει να βλέπεις πιο μεγάλη τρύπα. Μην βάζεις καρφιτσες και μεταλικά αντικείμενα πάντως στα ζιγκλέρ, χαλάνε. Θέλει με σπρει καθαρισμού και αέρα με πιστόλι με πίεση. Τροποποιήθηκε Απρίλιος 25 , 2022 από τον FlyingInADream Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Zukhov 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2022 πριν 6 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε: Μπας και περιγράφεις το κυρίως ζιγκλέρ με την φλογέρα του; Πιό πολύ για αυτό μου κάνει η περιγραφή που δίνεις. Τρυπες μέσα, έχει η φλογέρα στο κυρίως ζιγκλέρ, οχι το ρελαντί. Το ζιγκλέρ ρελαντί ή μικρό ζιγκλέρ, είναι αυτό που δίνει καύσιμο στο ρελαντί και στις πολύ χαμηλές στροφές. Αν αυτό βουλώσει, δυσκολεύεται στις εκκινήσεις και δεν κρατάει ρελαντί με τίποτα το μοτέρ, σβήνει. Αν το βγάλεις, πρέπει κρατώντας στο φως, να βλέπεις μια πολύ λεπτή τρύπα. Φαντάσου, από ντίζα ποδηλάτου, αν ξεχωρίσεις ΕΝΑ μόνο νήμα, περνάει-δενπερνάει από εκει. Το κυρίως ζιγκλέρ, πρεπει να βλέπεις πιο μεγάλη τρύπα. Μην βάζεις καρφιτσες και μεταλικά αντικείμενα πάντως στα ζιγκλέρ, χαλάνε. Θέλει με σπρει καθαρισμού και αέρα με πιστόλι με πίεση. Όχι για το ζιγκλερ ρελαντί λέω. Έχει κι αυτό κάποιες τρύπες παράλληλες στην μια πλευρά του. Τέλος πάντων θα το πάω σήμερα σε ένα μάστορα να το δει. Επειδή έχω την εντύπωση ότι έχει ψιλοχαλασει και το σπείρωμα της μπουζοτρυπας και δεν πρόκειται να δώσω 50-60 για αλλαγή κεφαλής συν τα μαστορικα μάλλον θα πάω στην λύση του λιφαν. Αυτό που μου τη δίνει είναι ότι πρίν από 5-6 χρόνια αυτό το μοτεράκι είχε 160 ευρώ και τώρα το έχουν πάει στο θεό Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες