ifigeneia1234 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2022 (τροποποιήθηκε) Καλησπέρα σε όλους, Είμαι νέα οδηγός, μόλις πήρα το δίπλωμα κατηγορίας Α1 όπου ισχύουν τα εξής: Μηχανές μεγίστου κυβισμού 125 cm3, μεγίστης ισχύος 11 kW (14.96 hp) και λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,1 kW/kg, και μηχανοκίνητα τρίκυκλα, των οποίων η ισχύς δεν υπερβαίνει τα 15 kW. Η ερώτηση μου είναι η εξής, από πάντα λάτρευα τα chopper και αναρωτιόμουν αν γνωρίζετε κάποιο μοντέλο με κυβισμό 125 cc που να μην έχει συμπλέκτη μιας και υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός στο δίπλωμα. Είμαι αρκετά άσχετη και κάνω τώρα το ξεκίνημα μου ως οδηγός μηχανής. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, Ιφιγένεια Τροποποιήθηκε Απρίλιος 19 , 2022 από τον ifigeneia1234 ορθογραφικά λάθη Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.530 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2022 Χωρίς συμπλέκτη, δεν υπάρχει. ΕΧΕΙΣ δίπλωμα που δεν επιτρέπει με συμπλέκτη? Δεν το βλέπω στον ορισμό της Α1 όπως το γράφεις. Με συμπλέκτη, υπάρχουν διάφορα κινέζικα όπως πχ της Keeway Μία διόρθωση μόνο, αυτή η κατηγορία ονομάζεται cruiser (η καμιά φορά θα το δεις και custom). Chopper σημαίνει ιδιοκατασκευή. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.846 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2022 Καλημέρα Το Α1 με τι μηχανάκι το έδωσες; Εγώ πχ που το έδωσα με παπί (ταχύτητες μεν, χωρίς συμπλέκτη) κανονικά δεν μου επιτρέπει να οδηγήσω 125αρια με συμπλέκτη. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες