Jump to content
ifigeneia1234

Μηχανάκι τύπου chopper με δίπλωμα Α1

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

Είμαι νέα οδηγός, μόλις πήρα το δίπλωμα κατηγορίας Α1 όπου ισχύουν τα εξής: Μηχανές μεγίστου κυβισμού 125 cm3, μεγίστης ισχύος 11 kW (14.96 hp) και λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,1 kW/kg, και μηχανοκίνητα τρίκυκλα, των οποίων η ισχύς δεν υπερβαίνει τα 15 kW.

Η ερώτηση μου είναι η εξής, από πάντα λάτρευα τα chopper και αναρωτιόμουν αν γνωρίζετε κάποιο μοντέλο με κυβισμό 125 cc που να μην έχει συμπλέκτη μιας και υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός στο δίπλωμα. Είμαι αρκετά άσχετη και κάνω τώρα το ξεκίνημα μου ως οδηγός μηχανής.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Ιφιγένεια

Τροποποιήθηκε από τον ifigeneia1234
ορθογραφικά λάθη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χωρίς συμπλέκτη, δεν υπάρχει. ΕΧΕΙΣ δίπλωμα που δεν επιτρέπει με συμπλέκτη? Δεν το βλέπω στον ορισμό της Α1 όπως το γράφεις.

Με συμπλέκτη, υπάρχουν διάφορα κινέζικα όπως πχ της Keeway

spacer.png

Μία διόρθωση μόνο, αυτή η κατηγορία ονομάζεται cruiser (η καμιά φορά θα το δεις και custom). Chopper σημαίνει ιδιοκατασκευή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

Καλημέρα

Το Α1 με τι μηχανάκι το έδωσες; 

Εγώ πχ που το έδωσα με παπί (ταχύτητες μεν, χωρίς συμπλέκτη) κανονικά δεν μου επιτρέπει να οδηγήσω 125αρια με συμπλέκτη. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

Honda Shadow 125
Yamaha Virago 125
Kawasaki Eliminator 125

Όλα όμως έχουν συμπλέκτη. Shadow και Eliminator δεν νομίζω να βρεις Ελλάδα. Το Virago μόνο παίζει. Αυτό + ότι είναι και πολύ παλιά μοντέλα...

πριν 2 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Εγώ πχ που το έδωσα με παπί (ταχύτητες μεν, χωρίς συμπλέκτη) κανονικά δεν μου επιτρέπει να οδηγήσω 125αρια με συμπλέκτη. 

Παρανομίες. Ντροπή. 😤

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
πριν 46 λεπτά, το μέλος Cr3a7ur3 έγραψε:

Παρανομίες. Ντροπή. 😤

Μα δεν έχει συμπλέκτη εμένα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα