Jump to content
ziki

Αγορα Commander (PCV5) + Autotune σε καλη τιμη

Recommended Posts

Εδω και 3 χρονια λεω ναβαλω αλλα λογω χρηματων παντα κολωνω. Τωρα που το ειδα πιο ζεστα, πηρα σε ενα απο τα μαγαζια που το δινουν φθηνοτερα να ζητησω καλυτερη προσφορα να τα παρω και τα 2 μαζι, και μου ειπα οχι απλα δε παιζει αλλα θα ανεβουν νεες τιμες. Και μετα την ιδια μερα μπηκα στο site και αρπαξαν 100 ευρω πανω. Απο 700 συνολικα και τα 2 τωρα πηγαν 800

Για να μη ψαχνω αγγελιες μεταχιερισμενων, ξερει κανεις αν παιζει να τα βρω, εστω απο ευρωπη χωρις τελωνεια και ιστοριες, κατω απο 700 ευρω να τα παρω και τα 2

Z750 (17-016 κωδικος για commander και at-200 για autotune με ενα καναλι)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

100€ σε σχέση με το πόσο έχουν ανέβει όλα τα άλλα δεν είναι τίποτα. 

Μην πάρεις το auto tune, πάρε το commander, κάνε την εγκατάσταση μόνος σου, βάλε ένα χάρτη κονσέρβα και είσαι έτοιμος. Αν ψάχνεις να κερδίσεις και το τελευταίο διαθέσιμο άλογο, πήγαινε σε ένα δυναμόμετρο να σου το ρυθμίσουν εκεί. 

Μπορείς να ψάξεις στο eBay αλλά μην περιμένεις μεγάλη διαφορά, η τιμή είναι σχεδόν fix στην Ευρώπη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με μεταφορικα και χρονους παραδοσης απο ευρωπη δε ξερω τι παιζει, αλλα εβρισκα αισθητες διαφορες. ΠΧ 430 pcv φθηνοτερα ελλαδα, εξω επαιζε στα 379 ισως και 350 να το χε παρει το ματι μου. Και αλλ 50+ λιγοτερο για Autotune.

Θελω να τα παρω ολα να τελειωνω, μη μπλεκω με δυναμο και χαρτες

EDIT:

Ασχετο κατι που χει να κανει με το εμποριο. Αν κλεισεις μια τιμη, μπορει καποιος να στην αλλαξει? ΠΧ αν εγω δεν επαιρνα να ρωτησω στον εμπορο, και τα κλεινα χθες στις τιμες που ειχε μειον εκατο ευρω, θα μπορουσα μετα να με παρει να μου πει δυστυχως η τιμες αλλαξαν? Ετσι απλα να ξερω

Μου χει τυχει σε ηλεκτρονικο προιον καποτε να κλεισω κατι σε τρελλη τιμη, και να με παρουν να μου πουν οτι εγινε σφαλμα και η τιμη αφορουσα αλλο προιον και να μου γυρισουν τα χρηματα. Το δεχτηκα τοτε γιατι οκ ηταν ανθρωπινο σφαλμα

Τροποποιήθηκε από τον ziki

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με το auto tune είναι που θα μπλέξεις. 

Μεταφορικά και χρόνος παράδοσης είναι αναλόγως του καταστήματος και της χώρας προέλευσης. 

 

Στο edit: Ναι σε όλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αποψη μου ειναι να δωσεις το 750 και να παρεις το 1000, μην μπλεκεις με βελτιωσεις, βεβαια ξερω οτι αυτο που λεω ουτε καν σημασια θα το δωσεις, θα με θυμιθεις ομως οταν θα αρχισουν τα προβληματα, σε βολτάδικα μηχανακια καλο ειναι να τα αφηνετε στις εργοστασιακες ρυθμισεις και χάρτες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδια τα δεχομαι αυτα που λετε, αλλα πιο πολυ δεχομαι αυτο που ειπε ο φιλος μας πως στην τελικη θα κανω το δικο μου. Ναι οκ παρε αλλο μηχανακι αν θες πιο πολυ δυναμη η φλασαρε την ecu απευθειας, τα ιδια μου λενε και οι φιλοι μου εκτος φορουμ. Αλλα εχω κολλησει στο να παρω τα κομπιουτερακια και το προβλημα μου ειναι να μη τα σκασω τοσο χοντρα... ΚΑι δε βρισκω λυση σε αυτο.

Περιμενα τοσο καιρο μηπως παιξει καμια προσφορα και τα βρω κατω απο 700 και στην τελικη κατεληξαν τωρα να κανω 800..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πέφτεις λίγο σε αντιφάσεις. Από την μια μας λες ότι ανέβηκαν 100€ να τα πάρω από έξω, από την άλλη σου λέμε ότι με το 1/4 των χρημάτων (επαναπρογραμματισμός της εργοστασιακής ecu) θα έχεις το ίδιο και ίσως καλύτερο αποτέλεσμα και δεν θέλεις.

 

Αν θες να πειραματιστείς δεκτό, αλλά αν θες απλά μια βελτίωση- διόρθωση λειτουργίας τότε κινείσαι σε λάθος κατεύθυνση. 

 

Κατά καιρούς στο car υπάρχουν κάποια προς πώληση, στο eBay σίγουρα θα βρεις κάτι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν υπαρχει αντιφαση, δεν αλλαξα ποτε τα λεγομενα μου. Απλα πολλες φορες λες κατι και ξεκινανε παραπλευρες συζητησεις. Που και στην ουσια χιλια τα εκατο δικιο να χετε εμενα μου χει κολλησει τωρα να παρω αυτα.

Τεσπα ετσι για την καβλαντα μιας και το συζηταμε, δε θελω να φλασαρω γιατι εκει αγοραζεις αερα. Πες οτι κατι αλλαζεις στη μηχανη που να αλλαξει πολυ τη συμπεριφορα αντε παλι συναμομετρηση φλασαρισμα. Πες οτι πας να την δωσεις και θες να ξυλωσεις φιλτρα εξατμισης κτλ. Αντε παλι φλασαρισμα να το κανεις μαμα

Ενω εδω τωρα εισαι πιο ευελικτος κανεις οτι θες. Και να το πουλησεις τα ξυλωνεις. Πουλας κομμαντερ που ειναι bike specific με την οποια χασουρα και κρατας autotune για μια επομενη μηχανη, και το μηχανακι μετα ξαναχει εργοστασιακες ρυθμισεις για να μη τρεχεις σε συνεργια να το παραδωσεις

Αλλα ξαναλεω ολα αυτα ειναι καβλαντα δεν ειπα φλασαρισμα ή commander. Ειπα μαγκες ειμαι κολλημενος σο μυαλο τουλαχιστον οποιος μπορεις ας με βοηθησει μην αδειασω και τη τσεπη με τα κολληματα μου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις αλλά νιώθω ότι το κάνεις για να λες ότι έχεις power commander.

Αν είναι έτσι πχ Flexάρισ, καύλα κλπ τότε χαλάλι σου.

Την καύλα την δικιά σου μόνο εσύ μπορείς να την ζυγίσεις.

Αλλά μην προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου ότι θα τα σκάσεις για σοβαρό λόγο, γιατί στην πραγματικότητα δεν αξίζει για τόσα χρήματα.

Για αυτό τα αγόρια μου παραπάνω προσπαθούν να σε συγκρατήσουν.

Σου το ξαναγράφω, αν το κάνεις  μόνο γιατί έτσι γουστάρεις εγώ μαζί σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 λεπτά, το μέλος klab έγραψε:

Ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις αλλά νιώθω ότι το κάνεις για να λες ότι έχεις power commander.

Αν είναι έτσι πχ Flexάρισ, καύλα κλπ τότε χαλάλι σου.

Την καύλα την δικιά σου μόνο εσύ μπορείς να την ζυγίσεις.

Αλλά μην προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου ότι θα τα σκάσεις για σοβαρό λόγο, γιατί στην πραγματικότητα δεν αξίζει για τόσα χρήματα.

Για αυτό τα αγόρια μου παραπάνω προσπαθούν να σε συγκρατήσουν.

Σου το ξαναγράφω, αν το κάνεις  μόνο γιατί έτσι γουστάρεις εγώ μαζί σου.

Κοιτα εδω που τα λεμε και τωρα το λεω χωρις να το χω παρει ακομα. Τωρα πριν λιγο σταματησα καποιους στο δρομο και τους πα και ουτε καν με ρωτησαν οι φουκαραδες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ziki έγραψε:

 Πες οτι κατι αλλαζεις στη μηχανη που να αλλαξει πολυ τη συμπεριφορα αντε παλι συναμομετρηση φλασαρισμα. Πες οτι πας να την δωσεις και θες να ξυλωσεις φιλτρα εξατμισης κτλ. Αντε παλι φλασαρισμα να το κανεις μαμα

Ενω εδω τωρα εισαι πιο ευελικτος κανεις οτι θες. Και να το πουλησεις τα ξυλωνεις. Πουλας κομμαντερ που ειναι bike specific με την οποια χασουρα και κρατας autotune για μια επομενη μηχανη, και το μηχανακι μετα ξαναχει εργοστασιακες ρυθμισεις για να μη τρεχεις σε συνεργια να το παραδωσεις

Αυτά ισχύουν που λέει το παλικάρι ? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γενικά δεν αξίζει να δώσεις στο χαλαρο ένα 800 € έτσι για να πάρεις 6-9 αλογα. Σχετικα με το ότι τα βάζω τα βγάζω η τα πουλάω αφορά μόνο αν πιάνουν τα χέρια σου.

Με την ecu θα έδινες 250-300€ και τέρμα. 

Τέλος, κανείς δεν πήρε πίσω τα λεφτά που έδωσε για να βάλει extra πάνω στο μηχανάκι του ακόμα και αν τα πούλησε χωριστα. Ιδικα τώρα που έχουν σφίξει τα οικονομικά. 

Και τα έχω κάνει όλα αυτά που λες και σου λέω ότι δεν αξίζει, ιδικά το commander. 

Τροποποιήθηκε από τον dankannn

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μια και το συζητάμε, μια βελτιωσούλα που θέλουμε στην λειτουργία του γκαζιού του ΜΤ-07 στις χαμηλές , 
θα το φτιάξει ένα φλασάρισμα / piggyback ecu ή μπα ? 

Εμένα δεν με ενδιαφέρουν τα έξτρα άλογα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι γνωστοί του χώρου το έχουν λύσει με επαναπρογραμματισμό. Υπάρχουν άτομα σε αυτό και το γειτονικό φόρουμ που το έχουν κάνει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο προγραμματισμος του μαμα εγκεφαλου εκτος οτι ειναι οικονομικοτερος ,ειναι κλασεις ανωτερος.

Πραγματικα δεν υπαρχει κανενας μα κανενας λογος να βαλεις καποιος PC.

Ασε που γινεται το ρυθμισμα πανω στη δικια σου μηχανη και δε χρησιμοποιεις μια κονσερβα που μπορει να μη δουλευει σωστα η ακομα και επικινδυνα στο δικο σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρέπει να λάβουμε υπόψιν ότι kit της dynojet υπάρχουν από εποχής καρμπυρατέρ. 

 

Όταν άρχισαν να βγαίνουν μοτοσυκλέτες με ψεκασμό, δεν υπήρχαν συνεργεία με εξοπλισμό και γνώσεις, όπως δεν υπήρχαν και εργαλεία για εύκολη μετατροπή των εργοστασιακών ρυθμίσεων της ECU. 

Ενδεικτικά αναφέρω ότι σε πολλές περιπτώσεις έπρεπε να γίνει αποκόλληση του chip, transistor ή όπως αλλιώς λέγεται, ρύθμιση σε ένα πολύ εξειδικευμένο εργαλείο για αυτή τη δουλειά και επανακολληση (συνήθως έμπαινε πρώτα μια βάση, ώστε αν χρειαστεί αλλαγή της ρύθμισης να βγεί εύκολα το chip) με ότι αυτό συνεπάγεται για την αξιοπιστία της δουλειάς. 

Η δε ρύθμιση σε πραγματικό χρόνο ήταν όνειρο θερινής νυκτός, ειδικά την στιγμή που δεν υπήρχαν δυναμόμετρα μοτό κάθε δεύτερο τετράγωνο.

 

Ήρθε λοιπόν η dynojet με το commander και είπε, πάρε έναν εύκολο τρόπο να επέμβεις στην τροφοδοσία σου (αργότερα και σε άλλα πράγματα), πάρε οδηγίες να το κάνεις μόνος σου, πάρε και ένα χάρτη που σε ένα ποσοστό τουλάχιστον 90% θα δουλεύει σωστά με το εκάστοτε set up (υπάρχουν χάρτες για διάφορους συνδυασμούς περιφεριακών και set up βελτίωσης). 

 

Βέβαια οι παγκόζμιοι της καφετέριας θέλανε το 100% της απόδοσης και πλήρωναν έξτρα για πιο ραφιναρισμένη ρύθμιση. 

 

Πλέον με πόσο μικρότερο του να αγοράσεις commander, μπορείς να επέμβεις στην ECU. Προσωπικά συμφωνώ 100% με ότι έγραψε ο @Dant3

Δεν θεωρώ το commander υποδεέστερο της ρύθμισης (και έχω αναλύσει στο παρελθόν γιατί δεν είναι) από άποψη απόδοσης και δυνατοτήτων αλλά είναι σίγουρο ασύμφορο από οικονομικής άποψης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προσωπικα το θεωρω παντως υποδεεστερο του φλασαρισματος το commander,αλλα της παρουσης ειναι το οτι κοστιζει τα διπλασια και βαλε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σενάριο :

Έχεις πάρει φίλτρο, εξάτμιση και φλάσαρες για να κουμπώσουν όλα αρμονικά.

Έρχεται η ώρα που πουλάς τη μηχανή.

Σου λέει ο υποψήφιος "δεν θέλω την εξάτμιση ή και το φίλτρο" 

Ψηνεσαι να τη πουλήσεις σε αυτόν και την εξάτμιση χώρια, σε άλλον.

Πρέπει να ξαναφλασάρεις προφανώς πριν του τη δώσεις. Σε τι τιμή θα γίνει η επαναφορά σε στοκ πρόγραμμα ? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ούτε καν, το δίνεις όπως είναι, ειδικά τα euro 5 δουλεύουν τόσο φτωχά που και με την εργοστασιακή εξάτμιση μια χαρά πηγαίνουν. 

Εξάλλου δεν σε συμφέρει να τα βγάλεις. Τί να πουλήσεις; Το φίλτρο που κάνει καινούργιο €70; Να το δώσεις πόσο; 

Επίσης αν έχεις εμπορικό μοντέλο, η εξάτμιση θα φύγει, αν όχι φαντάζεσαι που θα καταλήξει....

Στο κάτω κάτω αν θέλει ο αγοραστής εργοστασιακό, ας επιλέξει κάποια άλλη αγγελία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είναι κ αυτή μια άποψη , θα μπουν όλα στο ζύγι όταν κ άμα έρθει η ώρα ( κ δε χρωστάμε στη ΔΕΗ) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συνηθως τσαμπε στο φλασαρουν κιολας στο μαμα προγραμμα.

Αλλα οκ μιλαμε για ενα σεναριο τωρα τραβηγμενο.

Ασε που μπορει και η αντιπροσωπεια να σου φλασαρει το μαμα χαρτη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...