Jump to content
ziki

+1 Δοντι μπροστα?

Recommended Posts

Θελω να αλλαξω αλυσιδογραναζα στη μηχανη μου (z750 g2) και σκεφτομαι μηπως βαλω με ενα μπροστινο δοντι μπροστα και να την μακρυνω την αλυσιδα. Ξερει κανεις τι αλαγες να περιμενω? Κοντερ μεχρι τωρα τερματιζω Εθνικη 230+ (233 τωρα το προηγουμενο ΣΚ με πολυ αερα, και μεχρι 241 σε προηγουμενο ταξιδι, πιο απανεμο καιρο και με καλυτερο κατηφορικο κομματι)

Τι αλλαγη να περιμενω τωρα σε τελικη, και ποσο θα χασω σε δυναμη στο φασμα

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θεωρω πως δεν ειναι η ενδεδειγμενη χρηση του z750 για ταξιδια σε υψηλες μ.ω.τ.,αν θες κατι τετοιο παρε ενα busa η zzr1400.

Και 250 να βγαλει....ποση ωρα θα τα πας με το γυμνο?Δεν αξιζει να χαλασεις την οποια ροπη εχει χαμηλα μακραινοντας το για +10 χλμ τελικης.

Το πεδιο δρασης τους ειναι ορεινες,επαρχιακες διαδρομες να ευχαριστηθεις στριψιμο και οχι τελικες σε αυτα τα μηχανακια.

Περι ορεξεως βεβαια....

Εδω μπορεις θεωρητικα να δεις τις οποιες μεταβολες

https://sprocketcalculator.com/

Απο 15-43 σε 16-43 βγαζει μια διαφορα 6,7% στην τελικη με την αντιστοιχη μειωση στην ροπη.

Τροποποιήθηκε από τον GeorStrat

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και εγω σε αυτο καταληγω απλα ηθελα να παρω μια γνωμη πριν προχωρησε σε αγορες

Λεω για αυτο το σετακι τι λετε

https://www.motolouis.gr/alysida-kiniseos-did-520-nz-x-112-links

Ξερουμε αν επηρεαζει καθολου το βαρος της αλυσιδας. Νομιζω μου παν ειναι η πιο βαρια αυτη

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να ρωτήσεις αυτούς που νομίζουν οτι οι αλυσίδες πάμε με το...κιλό, για ποιό λόγο πιστεύουν οτι τα O-rungs δεν χρειάζονται σε τέτοια μηχανή....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος ziki έγραψε:

Θελω να αλλαξω αλυσιδογραναζα στη μηχανη μου (z750 g2) και σκεφτομαι μηπως βαλω με ενα μπροστινο δοντι μπροστα και να την μακρυνω την αλυσιδα. Ξερει κανεις τι αλαγες να περιμενω? Κοντερ μεχρι τωρα τερματιζω Εθνικη 230+ (233 τωρα το προηγουμενο ΣΚ με πολυ αερα, και μεχρι 241 σε προηγουμενο ταξιδι, πιο απανεμο καιρο και με καλυτερο κατηφορικο κομματι)

Τι αλλαγη να περιμενω τωρα σε τελικη, και ποσο θα χασω σε δυναμη στο φασμα

 

Διευκρίνισε

-Σε τι στροφές ανά λεπτό του κινητήρα έχει την μέγιστη ιπποδύναμη το μοτέρ σου, και που αρχίζει το κόκκινο.

-Τι στροφές ανά λεπτό, έβλεπες όταν τελίκιαζε στα χιλιόμετρα ανά ώρα που ανέφερες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κρατάω το 11.000 rpm στην τελική. 106 HP στις 10.500 λέει το ιντερνετ για το μοντέλο 2009-2010.

Η 6η σχέση μετάδοσης, συνολικά, είναι τέλεια γραναζωμένη για τελίκιασμα, όταν πετυχαίνει την τελική, στις στροφές της μέγιστης ιπποδύναμης.

Αν είναι λίγο πιο κοντή από αυτό, τότε η ιπποδύναμη ''σπαταλιέται'' κατά κάποιο τρόπο, αφού δεν φτάνει ποτέ να ισοφαρίσει την αεροδυναμική αντίσταση, απλά ξεμένει από στροφές.

Αν είναι λίγο πιο μακριά από αυτό, τότε η ιπποδύναμη πριν την μέγιστη τιμή της, δεν επαρκεί για να νικήσει την αεροδυναμική αντίσταση, προσπαθώντας να φτάσει στην ταχύτητα που κορυφώνεται η ιπποδύναμη, με απλά λόγια ''κρεμάει''. Εκεί ένα κόλπο είναι να τελικιάσεις με 5η σχέση, να την βάλεις σχεδόν στα κόκκινα, και αλλαγή σε 6η ώστε να βρεθεί στην μέγιστη περιοχή της.

Το ότι εσύ, είδες τελική ΜΕΤΑ την μέγιστη ιπποδύναμη, σημαίνει ότι η 6η είναι ολίγον πιο κοντή από όσο θα σήκωνε η ιπποδύναμη αυτή, άρα είναι πολύ πιθανό, με το +1 δόντι, να βρεθείς στην ιδανική κατάσταση, και το μοτέρ να κινήσει την μοτοσυκλέτα στην μέγιστη εφικτή τελική.

 

Στα γυμνά ειδικά, παίζει τεράστιο ρόλο, το σώμα και η στάση του αναβάτη. Αλλο ένας μεγαλόσωμος αναβάτης που κάθεται όρθιος, άλλο ένας μικροκαμωμένος τέρμα αγκαλιά με το ντεπόζιτο και το αριστερό χέρι περασμένο πίσω.

 

Οπότε με τα δεδομένα που δίνεις, είναι πολύ πιθανό, το Ζ σου, να μπορέσει να γεμίσει την πιο μακριά σχέση, και να πετύχεις πράγματι μεγαλύτερη τελική.

 

Πως θα την δεις όμως... Αν το Ζ παίρνει σήμα για το ταχύμετρο από γρανάζι ή άξονα κιβωτίου, το σύστημα δεν θα αντιληφθεί την διαφορά, και ενώ θα πηγαίνεις λίγο πιο γρήγορα, αυτό θα δείχνει πάλι τα ίδια. Αν το Ζ παίρνει σήμα για το ταχύμετρο από τον τροχό, τότε θα αντιληφθεί την μεγαλύτερη ταχύτητα και θα την δείξει ανάλογα.

 

Θα δεις ίσως και μια μικρή οικονομία σε ταξίδια και κίνηση σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, γιατί θα δουλεύει με λιγότερες καύσεις ανά απόσταση.

Θα χάσεις λίγο σε επιταχύνσεις και σε νεύρο, ενδεχομένως θα σου φαίνεται λίγο πιο νωχελικό. Μην φανταστείς καμιά τεράστια διαφορά βέβαια. Αυτό όμως αντισταθμίζεται, γεμίζοντας πιο πολύ στο στροφόμετρο και γενικά κινούμενος μια σχέση κάτω-πιο πολλές στροφές, πράγμα όμως κακό για την οικονομία.

 

Οπότε για ταξίδια και κίνηση με σταθερά μεγάλες ταχύτητες, θα του κάνει καλό το +1 δόντι. Για πόλη, επιταχύνσεις και κυνηγητό σε στροφιλίκια, θα του κάνει κακό, από οικονομική άποψη.

Ζύγισε κι αποφάσισε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πληρης η καταγραφη αρχηγε μου και σε ευχαριστε αλλα λεω τελικα να κρατησα τα δοντια οπως εχουν. Τελικα για σετ αλυσιδογραναζα τι προτεινουν εδω οι εμπειροι. Αυτο με το αν θα χει o-rings η οχι δε ξερω κατα ποσο επηρεαζει τι λετε?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ανοιξε το manual και θα το δεις. Στην εποχή μας, μόνο τα παπιά και τα motocross ΔΕΝ βάζουν o-rings. Βέβαια αν εσύ γουστάρεις αλυσιδογράναζα 2-3 φορές πιο συχνά από οτι προβλέπει ο κατασκευαστής και να είσαι κάθε μέρα με το λαδικό στο χέρι, επιλογή σου είναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο-ring (τσιμουχάκια) έχουν οι αλυσίδες εδώ και καμιά 30ρια χρόνια και κρατάνε μέσα στους κρίκους γράσο για να διατηρούνται περισσότερα χιλιόμετρα. Με μειονεκτήματα γύρω στο 1-2 % περισσότερες τριβές και κάποια γραμμάρια βαρύτερη. Λόγω αυτών των πλεονεκτημάτων τις βάζουν σε όλες σχεδόν τις μηχανές τώρα τελευταία. Τελευταία εννοούμε τα τελευταία 30 χρόνια.

Μην ακούς οτι λέει ο καθένας στις καφετέριες, κυκλοφοράνε πολλά "φιδια".

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αφου υποτιθεται πως ειναι ξεπερασμενα και το X-rings καλυτερη πλεον τεχνολογια

Quote

The O-ring and X-ring description refers to the type of seals used in each link. In either type of chain, small seals between the inner and outer plates are used to keep grease in the pins and bushings, and keep dirt out. In an O-ring chain, a standard O-ring is used — essentially a tiny donut-shaped seal. An X-ring seal is a type of O-ring, but has an X-shaped cross section rather than circular. There are a number of advantages to using an X-ring: A standard O-ring, when squeezed between the inner and outer plates, deforms and has a large surface area. But when an X-ring is placed between the inner and outer plates, it twists as opposed to being squashed, and two smaller sealing surfaces are created with less friction and wear. An X-ring also distorts less than a standard O-ring, and the gap between the sealing surfaces does a better job of retaining grease. According to D.I.D, its X-ring chains last twice as long as its O-ring chains, 20,000 miles vs. 10,000 miles. Both require regular cleaning and lubrication; even though the seals keep the inner components of the chain lubricated and safe from dirt, the external rollers and plates need lubrication, as do the rings themselves.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Την παρειγγειλα. εφοσον δεν ειχα αλλες προτασεις δεν ηθελα να το κουραζω αλλο το θεμα, και να μενω χωρις αλυσιδα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...