Georgesix 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2022 Γεια σας. Καινουργιος στο φορουμ και θα ηθελα να κανω μια ερωτηση σχετικα με την τελικη ταχυτητα ενος Kriss 125 του 2009 με καρμπυρατερ. Η τελικη στο παπι μετρημενη με gps εφαρμογη στο κινητο ειναι 85 χιλιομετρα,δεν επρεπε να ειναι τουλαχιστων 95-100 km? Φυσικα μετρηθηκε με εμενα επανω 92 κιλα με μπαγαζιερα πισω,καθρεφτακια και γενικα αεροδυναμικη 0. Απλα περιμενα τουλαχιστων με ενα δοντι παραπανω να ειναι σταθερα στο φασμα 95-100. Η κατασταση του παπιου δειχνει να ειναι καλη και γενικα δουλευει ρολοι ακουστικα ο κινητηρας ,εκτος το πρωι και μεχρι να ζεσταθει δεν κραταει ρελαντι και θελει λιγο γκαζακι στατικα.Με μια προχειρη εκτιμηση ο προηγουμενος ιδιοκτητης φροντιζε να τα φοραει ολα μανισια η δεν τα αλλαξε ποτε γιατι το συντηρουσε σωστα. Ενας υποπτος πιστευω ειναι το καρμπυρατερ διοτι στο manual λεει Keihin 18 PB , αυτο που φοραει επανω ειναι αλλη μαρκα που δεν θυμαμαι τωρα Spacko καπως ετσι νομιζω και αναγραφει 120cc. Οποτε να γυρισω στην ερωτηση,αυτη ειναι η τελικη του παπιου? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.296 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2022 Tα νούμερα που αναφέρεις, δεν μπορούν να είναι τελική ταχύτητα, γιατί πρώτα απόλα θα έπρεπε να είναι ταχύτητα. Η μονάδα km (χιλιόμετρο) μετράει απόσταση και όχι ταχύτητα. Την ταχύτητα την μετράμε ως απόσταση διά τον χρόνο που χρειάστηκε, π.χ. σε km/h (χιλιόμετρα ανά ώρα). Επειδή εσύ δεν κάνεις καλά την περιγραφή, ο αναγνώστης σου, θα πρέπει να κάνει την υπόθεση, ότι μάλλον εννοείς km/h στα νούμερα που δίνεις, ήδη δλδ αρχίζει η υποκειμενικότητα της περιγραφής του προβλήματος. Περιγράφοντας ένα πρόβλημα με τρόπο, που ο αναγνώστης πρέπει να αρχίσει να δίνει ερμηνείες, έχεις ήδη κάνει λάθος στην προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος. Παμε παρακάτω. Υποθέτουμε λοιπόν ότι τα νούμερα που δίνεις είναι ταχύτητες σε km/h. Από την εμπειρία μου με ένα παπί Kymco Spike 125 R που είχα την ατυχία να βρεθώ για λίγο καιρό κάτοχος, η τελική του, μετρημένη με κοντέρ ακριβείας ποδηλατικό, με την περιφέρεια του τροχού μετρημένη με ακρίβεια στο χιλιοστό (mm), σκυφτός τελείως να φιλάω το κράνος τα όργανα, το αριστερό χέρι διπλωμένο στην πλάτη, χωρίς μπαγκάζια ήταν 116 km/h. Μια φορά, είδα και 121 km/h αλλά εκεί, ήταν στο κομμάτι της Αττικής οδού, ρεύμα προς Μαρκόπουλο, πέριξ της εξόδου για λεωφόρο Μαραθώνος, που είναι κατηφόρα. Υποθέτοντας ότι πάνω-κάτω ίδια δύναμη έχουν τα μοτέρ, 125 παπίσιο το ένα, 125 παπίσιο το άλλο, παρόμοιο το σχήμα, όχι, τα 85 km/h δεν είναι ικανοποιητική τελική ταχύτητα. Κάτι δεν κάνεις σωστά ή/και κάτι δεν είναι σωστό. Τσέκαρε: 1-μήπως κάθεσαι εντελώς όρθιος και εντελώς αντιαεροδυναμικά; Η ιπποδύναμη σε αυτά τα οχήματα, είναι τόσο λίγη, που μικροδιαφορές στον αναβάτη, κάνουν μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις. 100 km/h πάντως, έπρεπε να τα δείχνει. 2-έχει αρκετή ευθεία να τελικιάσει το όχημα; Ή πας να τελικιάσεις σε π.χ. 300 m; Να έχεις τουλάχιστον 1 km ευθείας με τέρμα επιτάχυνση από την αρχή και γέμισμα όλες οι ταχύτητες. 3-μήπως το γρανάζι που εβαλες, το έχει μακρύνει, πέρα από την δυνατότητα του οχήματος να γεμίσει την σχέση αυτή; Δοκίμασε με μια ταχύτητα μείον, δλδ αν έχει 4 ταχύτητες, δοκίμασε πρώτα να τερματίσει η 3η και μετά βάλε 4η. Αν βάζοντας την 4η με τέρμα γκάζι επιβραδύνει αντί να επιταχύνει, το έχεις μακρύνει πάρα πολύ. 4-Οτι αλλαγές σε carb κ.ο.κ. που έχει, κατά κανόνα, δεν ειναι για καλό. Service έχει κάνει το όχημα; Είναι οι προδιαγραφές του αυτές που πρέπει; Λάβε υπόψιν σου, ότι περνώντας τα 100km/h με το kymco, έκανε όλο μαζί σαν το Enterprise που πήγαινε worp 9.9 για να ξεφύγει από τους Borg, έτριζε και σειόταν μέχρι η άδεια κυκλοφορίας στο μπουφάν μου. Αν συνέχιζα για πάνω από 60'', θα έβγαζε μήνυμα ο υπολογιστής ''δομική καταστροφή σε 10 δευτερόλεπτα, 9, 8, 7, 6,...''. Ταχύτητες πάνω από 100 km/h σε παπιά 125 κυβικών, που δεν είναι και στην νιότη τους, δεν είναι ούτε ο σκοπός που φτιάχτηκαν, ούτε καλό γενικά για αυτά. Αν θέλεις να κινείσαι σε τέτοια νούμερα, θα πρέπει είτε να πάρεις κάτι άλλο, πιο δυνατό ή αν δεν μπορείς να πάρεις-οδηγήσεις κάτι πιο δυνατό, να συμβιβαστείς ότι ΔΕΝ θα πηγαίνεις με τόσα. Το 85 πάντως, παραείναι λίγο. Αυτά, κι ελπίζω να βοήθησα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Georgesix 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2022 (τροποποιήθηκε) πριν 2 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε: Tα νούμερα που αναφέρεις, δεν μπορούν να είναι τελική ταχύτητα, γιατί πρώτα απόλα θα έπρεπε να είναι ταχύτητα. Η μονάδα km (χιλιόμετρο) μετράει απόσταση και όχι ταχύτητα. Την ταχύτητα την μετράμε ως απόσταση διά τον χρόνο που χρειάστηκε, π.χ. σε km/h (χιλιόμετρα ανά ώρα). Επειδή εσύ δεν κάνεις καλά την περιγραφή, ο αναγνώστης σου, θα πρέπει να κάνει την υπόθεση, ότι μάλλον εννοείς km/h στα νούμερα που δίνεις, ήδη δλδ αρχίζει η υποκειμενικότητα της περιγραφής του προβλήματος. Περιγράφοντας ένα πρόβλημα με τρόπο, που ο αναγνώστης πρέπει να αρχίσει να δίνει ερμηνείες, έχεις ήδη κάνει λάθος στην προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος. Παμε παρακάτω. Υποθέτουμε λοιπόν ότι τα νούμερα που δίνεις είναι ταχύτητες σε km/h. Από την εμπειρία μου με ένα παπί Kymco Spike 125 R που είχα την ατυχία να βρεθώ για λίγο καιρό κάτοχος, η τελική του, μετρημένη με κοντέρ ακριβείας ποδηλατικό, με την περιφέρεια του τροχού μετρημένη με ακρίβεια στο χιλιοστό (mm), σκυφτός τελείως να φιλάω το κράνος τα όργανα, το αριστερό χέρι διπλωμένο στην πλάτη, χωρίς μπαγκάζια ήταν 116 km/h. Μια φορά, είδα και 121 km/h αλλά εκεί, ήταν στο κομμάτι της Αττικής οδού, ρεύμα προς Μαρκόπουλο, πέριξ της εξόδου για λεωφόρο Μαραθώνος, που είναι κατηφόρα. Υποθέτοντας ότι πάνω-κάτω ίδια δύναμη έχουν τα μοτέρ, 125 παπίσιο το ένα, 125 παπίσιο το άλλο, παρόμοιο το σχήμα, όχι, τα 85 km/h δεν είναι ικανοποιητική τελική ταχύτητα. Κάτι δεν κάνεις σωστά ή/και κάτι δεν είναι σωστό. Τσέκαρε: 1-μήπως κάθεσαι εντελώς όρθιος και εντελώς αντιαεροδυναμικά; Η ιπποδύναμη σε αυτά τα οχήματα, είναι τόσο λίγη, που μικροδιαφορές στον αναβάτη, κάνουν μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις. 100 km/h πάντως, έπρεπε να τα δείχνει. 2-έχει αρκετή ευθεία να τελικιάσει το όχημα; Ή πας να τελικιάσεις σε π.χ. 300 m; Να έχεις τουλάχιστον 1 km ευθείας με τέρμα επιτάχυνση από την αρχή και γέμισμα όλες οι ταχύτητες. 3-μήπως το γρανάζι που εβαλες, το έχει μακρύνει, πέρα από την δυνατότητα του οχήματος να γεμίσει την σχέση αυτή; Δοκίμασε με μια ταχύτητα μείον, δλδ αν έχει 4 ταχύτητες, δοκίμασε πρώτα να τερματίσει η 3η και μετά βάλε 4η. Αν βάζοντας την 4η με τέρμα γκάζι επιβραδύνει αντί να επιταχύνει, το έχεις μακρύνει πάρα πολύ. 4-Οτι αλλαγές σε carb κ.ο.κ. που έχει, κατά κανόνα, δεν ειναι για καλό. Service έχει κάνει το όχημα; Είναι οι προδιαγραφές του αυτές που πρέπει; Λάβε υπόψιν σου, ότι περνώντας τα 100km/h με το kymco, έκανε όλο μαζί σαν το Enterprise που πήγαινε worp 9.9 για να ξεφύγει από τους Borg, έτριζε και σειόταν μέχρι η άδεια κυκλοφορίας στο μπουφάν μου. Αν συνέχιζα για πάνω από 60'', θα έβγαζε μήνυμα ο υπολογιστής ''δομική καταστροφή σε 10 δευτερόλεπτα, 9, 8, 7, 6,...''. Ταχύτητες πάνω από 100 km/h σε παπιά 125 κυβικών, που δεν είναι και στην νιότη τους, δεν είναι ούτε ο σκοπός που φτιάχτηκαν, ούτε καλό γενικά για αυτά. Αν θέλεις να κινείσαι σε τέτοια νούμερα, θα πρέπει είτε να πάρεις κάτι άλλο, πιο δυνατό ή αν δεν μπορείς να πάρεις-οδηγήσεις κάτι πιο δυνατό, να συμβιβαστείς ότι ΔΕΝ θα πηγαίνεις με τόσα. Το 85 πάντως, παραείναι λίγο. Αυτά, κι ελπίζω να βοήθησα. Εχεις δικιο, km/h εννουσα και θα δω να το διορθωσω. και τωρα που το αναφερεις ναι η 3η ταχυτητα γεμιζει ωραια και μολις μπει 4η πολυ απλα αργα παν τα ζα μου και δεν ανεβαινει η βελονα η ανεβαινει ελαχιστα. θα δοκιμασω να βαλω το μαμα γραναζι και να το ξαναμετρησω. Αν εχει κανει σερβις το παπακι ?εχω αλλαξει φιλτρα αερα,εβαλα και ενα βενζινης και με ενα καθαριστικο καρμπυρατερ εκανα οτιμπορουσα να αποκλεισω την ροη καυσιμου τουλαχιστον απο το ρεζερβοαρ ως και το ζιγκλερ, καινουργια λαδια Castrol 20-50 powerteck τα κοκκινα+φιλτρο λαδιου,μπουζι,δισκους συμπλεκτη,ρυθμισμα βαλβιδων. και ναι καθομουν τελειως ορθιος με τα 92 κιλα μου σαν γυφτικο σκερπανι οrθιος καμαρωτος και με μπαγαζιερα κοτσαρισμενη πισω. Το μηχανακι κατα τα αλλα δουλευει ρολοι και δεν εχω παραπονο,οποτε να θεωρησω λογικη την τελικη του ταχυτητα ετσι? Ευχαριστω για την απαντηση να υπενθυμησω μετρησα την τελικη ταχυτητα των 85 km/h με εφαρμογη gps στο κινητο και το κοντερ αν θυμαμαι εδειχνε 110-120 km/h Τροποποιήθηκε Μάρτιος 18 , 2022 από τον Georgesix Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.721 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2022 Κάπου είχα διαβάσει αν θυμάμαι καλά, πως τα συγκεκριμένα μηχανάκια με Spacko καρμπυρατέρ έβγαιναν και όχι με Keihin και ας το λέει το manual. Συνεπώς το καρμπυρατέρ που έχει το μηχανάκι σου πάνω, είναι κατά πάσα πιθανότητα το εργοστασιακό του. Όσον αφορά τα γρανάζια, είχα δοκιμάσει και στο δικό μου +1 δόντι στο μπροστινό γρανάζι, με την λογική ότι θα πάρει τελική ταχύτητα αλλά δεν. Η τρίτη γέμιζε μέχρι τα 105, η 4η όμως κρέμαγε σε βαθμό που είτε δεν ανέβαζε καν, είτε μειωνόταν και η ταχύτητα του. Είναι μικρά μοτέρ, δεν ξεχειλίζουν από ροπή και με δεδομένο πως η 4η έχει μεγάλη κλιμάκωση, είναι αναμενόμενο να κρεμάει. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Georgesix 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2022 Να εισαι καλα φιλε μου,οποτε ειναι το φυσιολογικο και να μην ψαχνω οτι κατι δεν λειτουργει σωστα. Με την πρωτη ευκαιρια θα βαλω το μανισιο του γραναζι παλι οποτε τζαμπα να μην το ζοριζω. Να κανω και μια αλλη ερωτηση παρεπιτοντως μηπως υπαρχει για αυτο το μηχανακι καποιο θερμομετρο ταπας λαδιου οπως βλεπω για αλλες μηχανες? πρακτικο εργαλειο φαινετε Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.721 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2022 πριν 9 λεπτά, το μέλος Georgesix έγραψε: θα βαλω το μανισιο του γραναζι Γενικά, πριν βγει ένα μοντέλο στην παραγωγή κάνουν διάφορες δοκιμές, μα με ρυθμίσεις καρμπυρατέρ, μα με γρανάζωμα κλπ. Το εργοστασιακό γρανάζωμα, συνήθως είναι η "μέση λύση" για διάφορες καταστάσεις όπως δικάβαλο, ανηφόρες, διάφορα βάρη κλπ. Δεν είναι δύσκολο να το αλλάξεις, απλά το βάζεις και τεντώνεις την αλυσίδα. Για θερμόμετρο τάπας για το δικό σου, δεν γνωρίζω αν υπάρχει... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.885 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2022 Βάλε το μαμα γρανάζι και κανε μια δοκιμή, η τάπα με θερμόμετρο είναι κάτι που δεν εξυπηρετεί σε κάτι στα παπιά, πιο πολύ κάτι κάγκουρες τα βάζουνε για μόστρα, άσε που πιο πιθανό είναι να στο κλέψει κανένας μπατίρης με GLX, αν χρειαζόταν ένδειξη θα την είχε από τη μάνα του. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Georgesix 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2022 Με την πρωτη ευκαιρια αυτο θα κανω,μια επαναληψη μετρησης με το μεγαλυτερο γραναζι,μετα θα τοποθετησω το εργοστασιακο και θα το ξαναμετρησω να δω διαφορα..Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις. Οσο για το θερμομετρο παντα ειναι χρησιμο ενα οργανο ενδειξης ακομα και αν αποκλινει γνωριζωντας ομως τον βαθμο αποκλισης,και λες να το κλεψουνε? δεν ειναι και οτι καλυτερο να ειναι χωρις την ταπα και εκτεθειμενο ξεταπωτο ακομα και αν το καταλαβεις αμεσως οτι λειπει. Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.721 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2022 πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε: πιθανό είναι να στο κλέψει κανένας μπατίρης με GLX Εδώ ακόμα κλέβουν βαλβίδες από λάστιχα...κόστος ξέρω γω 2€ τις είχα πάρει τις 4 Τώρα δα, το μέλος Georgesix έγραψε: θα τοποθετησω το εργοστασιακο και θα το ξαναμετρησω να δω διαφορα Ενημερωτικά, στο δικό μου (125 επίσης), με -1 δόντι μπροστά φτάνει και λίγο πιο σβέλτα τα 100. Γίνεται πιο κοντή η τελική σχέση μετάδοσης και το μοτέρ μπορεί να σηκώσει ευκολότερα το φορτίο. Βέβαια, εγώ που το πάω και συχνά βόλτες στο Πήλιο, το κοντότερο βοηθάει και στις ανηφόρες σχετικά. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες