Jump to content
fanis22

Kawasaki z750 υπερχείλιση υγρού του ψυγείου

Recommended Posts

Καλησπέρα σας. Πρόσφατα απέκτησα μια Kawasaki z750g2. Διαπίστωσα πως είχε μια διαρροή από την φλάντζα στο καπάκι των βαλβίδων και είπα να την αλλάξω. Τα έκανα όλα μόνος μου και φυσικά αφού έβγαλα ψυγείο έβαλα και καινούργια υγρά. Το πρόβλημα είναι πως όταν το βάζω μπρος πριν ακόμα προλάβει να ανεβάσει θερμοκρασία (55 βαθμοί περίπου) αρχίζει να μου επιστρέφει τα υγρά του ψυγείου στο παγούρι και να τα κάνει υπερχείλιση. Από ότι είδα στο manual, δεν χρειάζεται εξαέρωση. Σκέφτηκα πως πιθανόν να φταίει η τάπα από το ψυγείο. Ίσως να μην σφραγίζει καλά και έτσι να επιστρέψει υγρά στο παγούρι. Υπάρχει βέβαια στο πίσω μέρος του μυαλού μου πως ισως να οφείλεται σε καμένη φλάντζα κεφαλής. Όμως αφενός αυτό δεν το έκανε πριν το σέρβις, και αφετέρου δεν το άφησα να ανεβάσει θερμοκρασία. Καμία ιδέα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα σου έλεγα, πριν απόλα, να πάρεις μια καινούρια τάπα, και να τσεκάρεις ότι η επαφή της εκεί που μπαίνει είναι σωστή,  μην έχει ας πούμε ανωμαλίες ή βρωμιές το στόμιο και δεν σφραγίζει.

Το ότι δεν στο έκανε πριν, ίσως οφείλεται ότι είχε κολλήσει με τα χρόνια τέρμα κλειστή η τάπα και δεν δούλευε, οπότε κουτσά-στραβά την κράταγε την πίεση μέσα. Ανοίγοντάς την, την ξεκόλλησες, και τώρα δεν κρατάει την πίεση από ένα όριο και πάνω.

Οταν αρχίζουν τα ανεξήγητα και πέραν του κανονικού φουσκώματα στο ψυκτικό (δεν λέμε δλδ να βγάλει απαξ κάποιο περίσσευμα που τυχόν έβαλες, λέμε να το κάνει αυτό κάθε φορά) τότε, δυστυχώς, το μυαλό καλά πάει σε διαρροή φλάντζας κεφαλής.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος fanis22 έγραψε:

Σίγουρα από το καπάκι θα ξεκινήσω. Το μόνο που με απομακρύνει από την σκέψη για φλάντζα κεφαλής είναι η καλή θερμοκρασία λειτουργίας της μηχανής, αφού δεν μου ανέβαζε θερμοκρασίες, όπως συμβαίνει όταν έχεις καμένη φλάντζα. Θα δούμε.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

στους 55 βαθμούς, δεν είναι και τόσο πιθανό να κάνει υπερχείλιση ακόμα και αν το καπάκι είναι προβληματικό. αν στο παγούρι έχεις σωστή στάθμη και δεν είναι γεμάτο μερί τέρμα ώστε έτσι και αλλιώς λόγο λάθους σου να κάνει υπερχείλιση, τότε πιστεύω πως οι 55 βαθμοί του νερού, δεν είναι ικανοί να φουσκώσουν τα νερά και να τα ξερνάνε από το παγούρι διαστολής ακόμα όπως είπα και αν το καπάκι του ψυγείου δεν δουλεύει καθόλου . αν βάλεις το μοτέρ να δουλεύει και έχεις μπροστά στα μάτια  σου το καπάκι του ψυγείου ανοικτό και κοιτάς τα νερά στους 55 βαθμούς δεν θα δεις τα νερά να φουσκώνουν και να ξεχύνοντε από πάνω... αυτό που αισθάνομαι είναι πώς στην περίπτωση σου κάτι εισάγει πολύ μεγάλη πίεση στο κύκλωμα της ψύξης με αποτέλεσμα αυτό το φαινόμενο να αναγκάζει τα νερά σου από νωρίς να πηγαίνουν στο παγούρι της διαστολής , και αυτό μόνο σε φλάτζα κεφαλής πάει το πράμα...

αυτό που έχεις να κάνεις είναι, ακόμα και αν υποψιάζεσαι την φλάντζα, να αλλάξεις το καπάκι του ψυγείου, να βεβαιωθείς ότι έχεις σωστή ποσότητα μέσα (κρύο μοτέρ τα νερά στην ένδειξη min) και έπειτα βλέπεις....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυστυχώς αν και άλλαξα την τάπα του ψυγείου πάλι τα νερά επέστρεφαν στο παγούρι. Ο μηχανικός μου είπε πως ίσως να μην κυκλοφορούν τα νερά (π.χ. πρόβλημα στην αντλία, η κάτι που εμποδίζει τον κύκλο του ψυκτικού στο σύστημα. Τελικά θα το πάω στον μάστορα να το δεί. Από μόνος μου δεν μπορώ να κάνω περισσότερα. Πάντως το θέμα της φλάντζας κεφαλής συνεχίζει να μην μου κολλάει. Κυρίως γιατί το μηχανάκι δούλευε απροβληματιστα πριν του αλλάξω φλάντζα στο καπάκι των βαλβίδων και αντικαταστήσω το παραφλου. Ίσως και να μην θέλω να το αποδεκτω.

 

Τροποποιήθηκε από τον fanis22

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φλατζα αλλαξες στο καπακι γιατι εχανε λαδι (κλασικο προβλημα στο Ζ)? 

εχεις κανει flash σε ολο το κυκλωμα ψυκτικου σωστα?

με κρυο μοτερ (ενω εχεις κανει εξαερωση αν χρειαζεται) ελεγχεις τη σταθμη στο ψυγειο να ναι φουλ και στο δοχειο πληρωσης στο min.

παρτο κανε βολτα κανονικα, αλλα μη το σπας.

οταν ερθει σε operating temp, δες αν κανει σωστο κυκλο το βεντιλατερ. αν εχεις καμμενη φλατζα θα ανεβει η θερμοκρασια πανω απο το οριο του δεικτη (109? ποσο ειναι στο Ζ, δε θυμαμαι. αν το κανει αυτο, κανεις ακρη σβησεις, κρυωνει πας σπιτι σου). την επωμενη αλλαζεις φλατζα.

αν κανει κατι αλλο, γραψε μας τι ακριβως. 

σε ολη τη διαδηκασια ενω κινησε εχεις το νου σου σε ολα, δε το σπας δε το ξεπατωνεις. 😉

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος fanis22 έγραψε:

Δυστυχώς αν και άλλαξα την τάπα του ψυγείου πάλι τα νερά επέστρεφαν στο παγούρι. Ο μηχανικός μου είπε πως ίσως να μην κυκλοφορούν τα νερά (π.χ. πρόβλημα στην αντλία, η κάτι που εμποδίζει τον κύκλο του ψυκτικού στο σύστημα. Τελικά θα το πάω στον μάστορα να το δεί. Από μόνος μου δεν μπορώ να κάνω περισσότερα. Πάντως το θέμα της φλάντζας κεφαλής συνεχίζει να μην μου κολλάει. Κυρίως γιατί το μηχανάκι δούλευε απροβληματιστα πριν του αλλάξω φλάντζα στο καπάκι των βαλβίδων και αντικαταστήσω το παραφλου. Ίσως και να μην θέλω να το αποδεκτω.

 

Την φούσκα του θερμοστάτη, που την έχει το Ζ; Πάνω από την κεφαλή;

Αν ναι, πάει να πει, την έβγαλες για να βγάλεις το καπάκι. Αν πάλι ναι, παίζει να έχεις δέσει κάτι λάθος και να μην αφήνει την βαλβίδα του θερμοστάτη να ανοίξει.

Αν ναι, σε όλα αυτά, ε ας το δει ο μάστορας.

 

Για το άλλο που λες, καμμένη φλάντζα, που περνάει η πίεση από τον θάλαμο καύσης στο ψυκτικό, δεν χρειάζεται ούτε να ζεσταθεί ούτε τίποτα για να φουσκώνει το ψυκτικό. Με το που θα γυρίσει το μοτέρ, από την πρώτη έκρηξη, έχει αρχίσει και φουσκώνει. Σε μια τέτοια περίπτωση θα δεις οτι το ψυκτικό βρωμίζει βέβαια και σε πολύ έντονη φθορά, θα είναι σαν κοκα κόλα που της φεύγει το ανθρακικό από φυσαλίδες.

 

Τεσπα, το πιο απλό σου εύχομαι να ειναι, ένας θερμοστάτης που έβαλες ανάποδα π.χ.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν το μηχανάκι το πήρα πρόσφατα. Το οδήγησα το πολύ 20 χιλιόμετρα απόσταση, χωρίς κανένα πρόβλημα (δεν ανέβασε θερμοκρασίες ή κάτι άλλο) Το βεντυλατέρ άναβε κανονικά κοντά στους 100 βαθμούς, η θερμοκρασία παρέμενε σε φυσιολογικές τιμές. Το μηχανάκι δεν το πίεσα σε καμία στιγμή. Παρατήρησα ότι από το καπάκι των βαλβίδων έχανε λαδάκι (όπως έμαθα κλασικό πρόβλημα στα Ζ). Οπότε αφαιρώ ντεπόζιτο και ψυγείο (φυσικά και όλο το παραφλού) ώστε να αλλάξω φλάντζα. Flash δεν έχω κάνει σε όλο στο σύστημα ψύξης, παρά μόνο στο ψυγείο που αφαίρεσα (το ξέπλυνα με νερό πριν το βάλω ξανά). Κλείνω λοιπόν το καπάκι των βαλβίδων, συνδέω το ψυγείο και τον θερμοστάτη. Τον θερμοστάτη δεν τον έλυσα καθόλου. Όπως ήταν με τα κολάρα όταν τον αφαίρεσα, έτσι τον ξανατοποθέτησα (οπότε δεν γίνεται να έβαλα κάτι λάθος). Βάζω νέο παραφλού από το καπάκι του ψυγείου μέχρι το σημείο που δίνει ο κατασκευαστής, επίσης και στο παγουράκι μέχρι το F. Πριν το βάλω μπρος αλλάζω και λάδια-φίλτρο. Όλα καλά εώς εδώ. Το βάζω μπρος και από τις χαμηλές θερμοκρασίες (50 βαθμοί) βλέπω μπουρμπουλήθρες στο παγούρι. Λέω θα είναι επιπλέον αέρας. Όμως άρχισε να ανεβαίνει η στάθμη μέχρι που έκανε υπερχείλιση (οι θερμοκρασίες ακόμα χαμηλές, 72 βαθμοί περίπου). Αλλάζω την τάπα του ψυγείου με καινούργια και συμβαίνει το ίδιο πράγμα. Το μόνο που σκέφτομαι να κάνω πριν το πάω μάστορα είναι να αδειάσω παραφλού ξανά και να κάνω flush με νερό όλο το κύκλωμα ψύξης. Αντλία νερού δεν πειράζω γιατί δεν θέλω να ανοίξω άλλες ιστορίες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ιδιο ψυκτικό ήταν αυτό που έβαλες, με αυτό που είχε ήδη μέσα και δεν αλλάχθηκε;

Μου πήγε στο μυαλό, η σπάνια περίπτωση, να έχει άλλη σύνθεση το ένα, άλλη το άλλο, και για κάποιο λόγο, να κάνουνε αντίδραση μεταξύ τους.

Δεν το αδειάζεις ΤΕΛΕΙΩΣ, να βάλεις ΙΔΙΟ ψυκτικό από την αρχή;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Ιδιο ψυκτικό ήταν αυτό που έβαλες, με αυτό που είχε ήδη μέσα και δεν αλλάχθηκε;

Μου πήγε στο μυαλό, η σπάνια περίπτωση, να έχει άλλη σύνθεση το ένα, άλλη το άλλο, και για κάποιο λόγο, να κάνουνε αντίδραση μεταξύ τους.

Δεν το αδειάζεις ΤΕΛΕΙΩΣ, να βάλεις ΙΔΙΟ ψυκτικό από την αρχή;

Αφού έβγαλα το ψυγείο άδειασα από την τάπα της αντλίας το υπόλοιπο και  έβαλα νέο. Όποτε όλο είναι το ίδιο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταρχήν σας ευχαριστώ πολύ που ασχοληθηκατε με το πρόβλημα που αντιμετώπιζα. Βρήκα τελικά τι φταίει όπως και διαπίστωσα πως κακώς θεωρούσα πως έκοβε λίγο το μυαλό μου και έπιαναν τα χέρια μου. Το έξυπνο πουλί από την μύτη πιάνεται, λέει ο σοφός λαός. Εν συντομία, για να μην σας απασχολω περισσότερο, το λάθος ήταν πως αντί για παραφλου στο κύκλωμα ψύξης έβαλα βενζίνη. Ναι βενζίνη και αντιλαμβάνομαι πόσο τυχερός είμαι που δεν έσκασε με την αύξηση της θερμοκρασίας ώστε να κοιτάω τώρα τα ραδίκια ανάποδα. Τώρα πως μπέρδεψα την βενζίνη με το παραφλου είναι απλό. Σε ίδιο παγούρι είχε ο πατέρας μου βενζίνη αναμιγμένη με λάδι (εξού και το πράσινο χρώμα) για το αλυσοπρίονο. Η ετικέτα και στα δύο παγούρια ίδια (παραφλου της valeo). Το χρώμα ίδιο. Μόνο η μυρωδιά άλλαζε, αλλά επειδή είχα ανοίξει και το ντεπόζιτο της μηχανής θεώρησα πως εκείνο μύριζε. Με τα πολλά λοιπόν γέμισα το σύστημα ψύξης με βενζίνη, όπου μόλις ζεσταίνονταν ανέβαζε πολύ πίεση και έτσι γινόταν η υπερχείλιση. Ακόμα δεν πιστεύω την τύχη μου που γλύτωσα τα χειρότερα. Τώρα ξυλωσα πάλι ψυγεία, κολάρα και θερμοστάτη, τα ξέπλυμα με απεσταγμένο νερό. Αύριο θα τα ξανά ξεπλύνω με απεσταγμένο νερό και θα το βάλω να δουλέψει. Εάν όλα είναι οκ θα πετάξω τα νερά και θα γεμίσω παραφλου (από το κανονικό). Ας ευχηθούμε ότι δεν προκλήθηκε καμία ζημιά από την όλη ιστορία. Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...