Jump to content
hraklis

περίεργο πρόβλημα στην μετάδοση με kawasaki

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους. Σε μια μεγάλη βόλτα τις προάλλες παρατήρησα πάνω σε τέρμα άνοιγμα γκάζι αλλά και σε απότομες δυπλογκαζιες με 1τη στο σασμάν να βαράει η αλυσίδα σαν τρελή... Γκαπ γκρουπ σαν να πηδάει η αλυσίδα δόντια στα γρανάζια και να ξαναπιάνει... Και νιώθω πως το ακούω από το μπροστά γρανάζι. Στην αρχή το έκανε 1 φορά και λεω εντάξει... και σιγά σιγά το έκανε κάθε φορά. Το κάνει προς το παρών μόνο στην πρώτη ταχύτητα. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε τι λέω. Πως είναι όταν κάναμε ποδήλατο στην ανηφόρα και ζορίζαμε το πετάλι και η Αλυσίδα πήδαγε δόντια και έπιανε πάλι απανωτά 2-3 φορές σερί. Αυτό το πράμα. Πως κάνει μια χαλασμένη καστανια αν την ζωρησει κάνεις? Ε κάπως έτσι.... Δεν νομίζω να είναι συμπλέκτης γιατί πριν από 1000χλμ άλλαξα δίσκους και ελατήρια... Ακόμα δεν έχω προλάβει να τσεκάρω το μπροστά γρανάζι. Το πίσω φαίνετε οκ... Η αλυσίδα είναι κάπως χαλαρή αλλά όχι τρελά πράματα. Γίνεται ρε παιδιά να πηδάει δόντια η αλυσίδα ή μας αφήνει χρόνους σιγά σιγά τπτ μέσα στο σασμάν?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος hraklis έγραψε:

Η αλυσίδα είναι κάπως χαλαρή αλλά όχι τρελά πράματα.

ννναι έτσι το γράφει το μάνουαλ στο κεφάλαιο "Ρύθμιση Αλυσίδας Μετάδοσης"

Σφίξετε λίγο την αλυσιδα μέχρι να φαίνεται κάπως χαλαρή αλλά μη τρελαθείτε κιόλας

Δε το λέω για να σε κράξω, αλλά αν η αλυσίδα δεν είναι ρυθμισμένη όπως προβλέπεται, δε μπορείς να βγάλεις κανένα συμπέρασμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

λοιπόν , έλεγξα το μπροστά γρανάζι. Είναι μιά χαρά. όπως και το πίσω επίσης .... η αλυσίδα είναι στεγνή και έχει κάποιους ελαφρούς κόμπους οι οποίοι επανέρχοντε με το χέρι .  δυστιχός το μηχανάκι ήθελε πολλά συμμαζέματα απο τον προηγούμενο που δέν την πρόσεχε τόσο και μέχρι τώρα δέν είχα δώσει τόση σημασία στην αλυσίδα γιατί είχα άλλα να με απασχολούν στο μηχανάκι ποιό σοβαρα, και με τον γνώμονα άλλωστε ότι τα αλυσογράναζα είχαν αλακτεί . τώρα που το έφερα σε μία πολύ άλφα κατάσταση θα ασχοληθώ και με αυτό. Η αλυσίδα έχει πολύ μεγάλο τζόγο, πράμα που δέν το φαντάστηκα γιατι πρόσφατα μου την είχε σφίξει μάστορας.... έχει 8,3 cm αντί για 3-4 που λέει το μάνουαλ (την μέτρισα σύμφωνα με το μανουαλ) . σκέπτομε να αφαιρέσω την αλυσίδα να την καθαρίσω σε βάθος και να μπεί πάλι πάνω και να λαδωθεί διεξοδικά και έπειτα φυσικά να σφηκτει στα προβλεπόμενα . ελπίζω να είανι αυτό και όχι τπτ σασμάν.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 51 λεπτά, το μέλος hraklis έγραψε:

ελαφρούς κόμπους

για αυτό το λόγο δεν σώζεται. Αλλαξε την. Και για να μη φάνε τα παλιά γρανάζια την καινούργια αλυσίδα, καλύτερα όλο το σετ μαζί.

Ούτε σαζμάν ούτε τίποτα δεν έχεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 λεπτά, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

Με λίγα λόγια θες αλυσιδογράναζα  

 

μωρέ ναι αλαλ σκεύτομαι το σεναριο να παρω και να βάλω και να δωσω τοσα λευτα και να συνεχησει να το κανει και να ειναι αλλος ο λογος.... γαιυτο το ψαχνω τοσο 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αλυσιδα, φρενα και λαστιχα ειναι τα 3 πιο σοβαρα σε μια μοτοσυκλετα.

αναρτηση και μοτερ ερχονται 2α.

κανει κρακ, εχει κομπους, εχει λασκαρει. τι παραπανω θες για να την αλλαξεις? θα εχουν γινει τα γραναζια οβαλ και τα δοντια θα ειναι μισα, oring θα εχουν παει για σολο καριερα.

μη βαλεις τα τοπ, rk-tsubaki, jt και αλλες θα τις βρεις 140-50ευρω τοποθετημενες. παζαρεψε τιμη χωρις η με μικρη αποδειξη αν θες να γλυτωσεις 10-20 ευρω, τι αλλο να πω...  https://www.skroutz.gr/s/30625665/RK-Σετ-Γρανάζια-Αλυσίδα-15-43-520XSO-για-Kawasaki-Z750-2004-2011.html https://www.skroutz.gr/s/23838681/ΣΕΤ-ΚΙΝΗΣΗΣ-ΓΡΑΝΑΖΙΑ-ΑΛΥΣΙΔΑ-KAWASAKI-Z750-04-11-JT-ΜΑΥΡΗ-ΑΛΥΣΙΔΑ-X-ring-Z1R-15-43.html

θα σε τυχερος αν στα 150 απλα ξεκουμπωθει και ξαπλωσει κατω σα φιδι, αν κολλησει πουθενα και μπλοκαρουν τα παντα, εκτος απο μοτερ θα εχεις μια μεγαλη ξαπλα δωρακι.

να λυσεις και να καθαρισεις τι? τι διαλυμενη αλυσιδα? 

σκεψου το σοβαρα, αξιζει???

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος hraklis έγραψε:

το ψαχνω τοσο 

Το "ψάχνω" πως το εννοείς δηλαδή; Το έχεις πάει σε συνεργείο; Αν το πήγαινες, το πρώτο πράγμα που θα σου έλεγε ο οποιοσδήποτε μάστορας είναι ότι η αλυσίδα έχει γίνει φουστανέλα.

Αν στην τελική δεν θέλεις να δώσεις 150 ευρώ, βάλε σετ κινέζικο, και με καλή συντήρηση θα σε βγάλει αρκετό καιρό. Και θα σου φύγει και η απορία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν τελικά αλλάξεις αλυσίδα-γρανάζια κάνε ένα κόπο και με την ευκαιρία έλεγξε τα silent block (σινεμπλόκ που λέμε) στη γραναζιέρα πίσω.Αν τελικά είναι φαγωμένα και βάλεις καινούργια θα εκπλαγεις με την ποιότητα κύλισης που θα αποκτήσει το μηχανάκι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τελικα τι εγινε? την ελυσες-καθαρισες η εβαλες νεα με 150ευρω?

η μοτοσυκλετα σου, δε εχει δυνατοτητα να παρει μικροτερη-φθηνη αλυσιδα, κουμπωνει αλλα ρισκαρεις πολυ σε ασφαλεια.

μιλαμε για μοτο 100 αλογων, οχι 30. σκεψου να σε τυχει να σου μπλοκαρει με 150 η και περισσοτερα χλμ που εγραψα πιο πανω

ο παρακατω ηταν τυχερος που του εφυγε στην ασφαλτο

 

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλησπέρα. καλού κακού τελικά, σήμερα παρήγγελλα ένα νέο σετ αλυσίδα και γρανάζια της rk ευχαριστώ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος hraklis έγραψε:

καλησπέρα. καλού κακού τελικά, σήμερα παρήγγελλα ένα νέο σετ αλυσίδα και γρανάζια της rk ευχαριστώ. 

το καλυτερο που θα μπορουσες να κανεις! 

δεν ειναι θεμα προληψης, ειναι μεγιστο θεμα ασφαλειας! 😉

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 23 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

το καλυτερο που θα μπορουσες να κανεις! 

δεν ειναι θεμα προληψης, ειναι μεγιστο θεμα ασφαλειας! 😉

Το αντιλήφθηκα και σας ευχαριστώ που και εσείς συμβάλατε στο να το πάρω απόφαση σύντροχοι! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 λεπτά, το μέλος hraklis έγραψε:

τα αλυσογράναζα μπήκανε . το θέμα λύθηκε ! 😍

Ηταν φαγωμενο το μπροστινό;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 ώρες, το μέλος nikoskallithea έγραψε:

Και που οφειλόταν ολο αυτό;

λογικά , στην πολύ κακοσυντηριμένη αλυσίδα .... ο προηγούμενος την δουλευε τερμα στεγνη και οταν το πηρα την φλομονα στο λαδι αλλα δεν καθοταν γιατι προφανος τα ορινγκ ειχαν κλασει. και ετσι γεμησε κομπους.... εικαζω πως η πηδαγε δοντια η τεντοναν οι κομποι.... τα γραναζια ηταν πολυ καλα πρακτικα δεν θελανε αλλαγη αλλα καλου κακου.......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν κάθεται η δεν κάθεται το λάδι δεν εχει καμία σχέση με τα ορινγκ, ούτε το λάδι μπορεί να πάει μέσα στα ορινγκ. Μήπως βάζεις 10w40 στην αλυσίδα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...