Jump to content
Γιάννης Νιεντερκίρχνερ

Lifan 110 διπλοκαμπανο σε μονοκαμπανο

Recommended Posts

Καλησπέρα σας, έχω ένα lifan 110 53mm, το μοτέρ από ότι ξέρω είναι διπλοκάμπανο και κάνει κάτι σαν πατινάρισμα, μου είπαν ότι γίνεται μονοκάμπανο ξέρετε μήπως πώς? Αν καταλάβατε τι ενώ γιατί δεν ξέρω και πολλά, σας ευχαριστώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Περίπτωση να διορθώσεις ότι χρειάζεται για να μην πατινάρει, αντί να μετατρέπεις υποσυστήματα, δεν το σκέφτεσαι ε;

 

Επίσης ΚΑΠΟΙΟΙ σου είπαν ΚΑΤΙ, γιατί δεν ρωτάς ΑΥΤΟΥΣ που στο είπανε για περισσότερες πληροφορίες, αλλά ρωτάς ΑΛΛΟΥΣ σε ένα φόρουμ;

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Περίπτωση να διορθώσεις ότι χρειάζεται για να μην πατινάρει, αντί να μετατρέπεις υποσυστήματα, δεν το σκέφτεσαι ε;

 

Επίσης ΚΑΠΟΙΟΙ σου είπαν ΚΑΤΙ, γιατί δεν ρωτάς ΑΥΤΟΥΣ που στο είπανε για περισσότερες πληροφορίες, αλλά ρωτάς ΑΛΛΟΥΣ σε ένα φόρουμ;

Μήπως ξέρετε κάτι ξέρω γω, επίσεις τι φάση στο forum, τέλος πάντων δεν πειράζει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα παπάκια έχουν δύο συμπλέκτες, έναν φυγοκεντρικό και έναν συμβατικό με δίσκους.

Ο φυγοκεντρικός δίνει κίνηση όταν ο κινητήρας ανεβάζει από κάποιες στροφές ανά λεπτό και πάνω.

Ο με δίσκους, δίνει κίνηση όταν ΔΕΝ κινείς τον μοχλό ταχυτήτων. Κάθε φορά που το πόδι πατάει να αλλάξει ταχύτητα, εκτός από το κιβώτιο, πατάει και τον συμπλέκτη με τους δίσκους να κάνει αποσύμπλεξη.

Εσένα αν σου πατινάρει ή ο πρώτος συμπλέκτης έχει φαγωμένα ταμπούρα ή ο δεύτερος έχει φαγωμένα δισκάκια ή κάτι αυτής της λογικής συμβαίνει τέλος πάντων.

Για να μην σου πατινάρει, δεν αρχίζουμε να σφάζουμε συστήματα και να καταργούμε συμπλέκτες. Κάποια δουλειά κάνουν και υπάρχουν εκεί.

Για να μην σου πατινάρει, το πας σε μηχανικό, κανονικό μηχανικό με συνεργείο με νόμιμη άδεια, ΟΧΙ φιλαράκι που ξέρει από αυτά στην αυλή της μαμάς του, και αφού εξετάσει με τις γνώσεις του τι  φταίει, στο επιδιορθώνει.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αρχικά το μοτέρ είναι καινούριο, δεν νομίζω να φτέει κάτι, επήσεις δεν ενώ ακριβώς πατινάρει άλλα κάνει κάτι περίεργο στην αρχή στο άνοιγμα του γκαζιού σαν να πατινάρει, το έχω δει μόνο σε moter που είναι διπλοκάμπανα, όσους ρώτησα για αυτό το ''πατινάρισμα'' μου είπαν πως φτέει το διπλοκάμπανο που έχει και ρώτισα πως μπορώ ή αν μπορώ να το φτίαξω/αλλάξω, ευχαριστώ για την απάντιση αυτό περίμενα από το forum

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιαννη Νιεντερκιπωσελενετελοσπαντων οι επιστημονες που σου μιλησαν για αυτη την μετατροπη ειναι σιγουρο οτι την εχουν κανει?

Περα απο οσα σου εγραψε απο πανω ο συντροχος, θα πρεπει να ξερεις οτι αυτα τα 2 μοτερ εχουν διαφορά στον στροφαλο, στον πρωτευοντα αξονα του σαζμαν, στο βολαν, φυσικα θα χρειαστεις τη μονή καμπανα, το γραναζι που μεταφερει την κινηση στον πρωτευοντα αξονα του σαζμαν, και δεξι καπακι στα σιγουρα, επισης ισως χρειαστεις γραναζι αντλιας λαδιου ή και ολη την αντλια, συνυπολογισε οτι το μοτερ θα χρειαστει να το χωρισεις στη μεση για να αλλαχτει ο στροφαλος.

Εισαι σιγουρος οτι θα κανεις αυτη την μεταροπη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταρχάς, είσαι σίγουρος για το ποιο Lifan 110 έχεις, μιας και λες "από όσο ξέρω".

Υπάρχουν 2 Lifan 110 στην αγορά...το ένα είναι βασισμένο σε Astrea και είναι διπλοκάμπανο. Το άλλο είναι βασισμένο σε C50 και είναι μονοκάμπανο. Αν έχεις το διπλοκάμπανο, τότε απλά άσε τις μετατροπές. Πρέπει να αλλάξεις πολλά πράματα για κάτι που απλά δεν αξίζει. Ούτε θα πατινάρει λιγότερο, ούτε θα στροφάρει πιο γρήγορα. Το ότι στο είπανε οι φίλοι/γνωστοί σου δεν σημαίνει πως είναι και σωστό. Εμένα δηλαδή αν έρθει ο άλλος και μου πει "βάλε εκκεντροφόρο στο Suzuki να σκοτώνει" πρέπει ντε και καλά να τον ακούσω;

Στην περίπτωση σου τώρα, για να λες ότι στο κάνει στην εκκίνηση εγώ ποντάρω σε σιαγωνάκια φυγοκεντρικού. Επίσης σε πρώτο στάδιο, δοκίμασε να ρυθμίσεις την βίδα του συμπλέκτη. Αν δεν ξέρεις εσυ, πήγαινε σε έναν μάστορα να στο κάνει.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

 

Κατ´αρχάς εσυ πρέπει να βάλεις εκκεντροφόρο..

Κατα δεύτερον αυτό που εκλαμβάνει ο φίλος ως πατηναρισμα είναι το στροφαρισμα του μοτέρ πριν πιάσει το φυγοκεντρικο, το έχουν ρυθμισμένο από το εργοστάσιο να ανοίγει σε πιο ψηλές στροφες, αυτό θα διορθωθεί αν μπει άλλο φυγοκεντρικο, αυτά…

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 36 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

, το έχουν ρυθμισμένο από το εργοστάσιο να ανοίγει σε πιο ψηλές στροφες

Α οκ, δεν το ήξερα αυτό. Ε τότε, δεν έχει πρόβλημα απλά δουλεύει έτσι το μοτέρ.

πριν 36 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Κατ´αρχάς εσυ πρέπει να βάλεις εκκεντροφόρο..

 

Αν βάλω λες να φτάσει 30 άλογα; Θα θελήσει Α2 για να το οδηγήσω μετά; 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Κατα δεύτερον αυτό που εκλαμβάνει ο φίλος ως πατηναρισμα είναι το στροφαρισμα του μοτέρ πριν πιάσει το φυγοκεντρικο, το έχουν ρυθμισμένο από το εργοστάσιο να ανοίγει σε πιο ψηλές στροφες, αυτό θα διορθωθεί αν μπει άλλο φυγοκεντρικο, αυτά…

Σας ευχαριστώ πολύ αυτό εννοουσα, μαζί με το φυγοκεντρικό θα χρειαστεί κάτι άλλο?? Τουλάχιστων βρήκα κάποιον ευγενικό και κάποιον που να θέλει να μου εξηγήσει, για αυτό μπείκα στο forum.. Σας ευχαριστώ και πάλι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Γιάννης Νιεντερκίρχνερ έγραψε:

μαζί με το φυγοκεντρικό θα χρειαστεί κάτι άλλο??

To ξεχνάς...απλά δουλεύει έτσι το μοτέρ του δεν είναι κάτι. Ξαναλέω, δεν θα κερδίσεις κάτι με την μετατροπή...

Εσύ θα φροντίσεις να το συντηρείς σωστά και όλα θα είναι οκ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια φορα κι ένα καιρό που ήμανε πιτσιρικάς σαν εσένα, είχε πάρει ένας γνωστός μας ένα Townmate . Λοιπόν αυτά είναι με άξονα, όχι με αλυσίδα.

Το βλέπει ο Πόντιος της παρέας και του λέει: Περίεργο σύστημα είναι αυτό, καλύτερα να το βγάλεις και να βάλεις αλυσίδα.

Κάτι τέτοιο είναι κι αυτό που λες κι εσυ φίλε @Γιάννης Νιεντερκίρχνερ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος ntisco έγραψε:

Υπαρχει καποιος τροπος να μαθω εαν το lifan 110c που εχω βαλει ειναι διπλοκαμπανο η οχι?

Βλέπε πιο πάνω αυτό που έγραψα πριν κάναν χρόνο.

Αλλά για να στο κάνω πιο απλό: αν το μοτέρ μοιάζει οπτικά με του C50 τότε έχεις το μονοκάμπανο 110. Αν οπτικά μοιάζει με του Astrea τότε έχεις το διπλοκάμπανο. 

Δες το μοτέρ σου, δες και φωτός στο ιντερνετ από τα δυο αυτά μηχανάκια, σύγκρινε τα και θα σου λυθεί το ερώτημα. 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δες το δεξί καπάκι του κάρτερ. Αν η βίδα του ρεγουλατόρου του συμπλέκτη είναι στο ύψος του στροφάλου και στο κέντρο του εξογκώματος, είναι μονοκαμπανο. Αν η βίδα είναι πίσω από το στρογγυλό εξόγκωμα της πρώτης καμπάνας (του στροφάλου), είναι διπλοκαμπανο. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Την βιδα δεν την βλεπω..Εχει καπακι μπροστα που λεει lifan με 3 βιδες.Τωρα πισω δεν ξερω τι εχει.Λογικα ειναι 52αρι εαν κρινω απο τον κωδικο που εχειπανω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο σχολια στο ιντερνετ διαβασα οτι τα μιζατα ειναι με διπλη καμπανα και αυτα χωρις ειναι μονοκαμπανα..Αναφερομαι σε αυτα που το καπακι για το γραναζι βγαινει χωριστα απο το κυριος σωμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος ntisco έγραψε:

.Λογικα ειναι 52αρι εαν κρινω απο τον κωδικο που εχειπανω...

Το διψήφιο νούμερο στις ονομασίες κινέζικων μοτέρ, δηλώνει την διάμετρο του πιστονιού. Το 52 συνήθως, αναφέρεται στα 52.4mm. Επίσης τα lifan 110, στην πραγματικότητα είναι 107 κυβικά (107.8 για την ακρίβεια), με ίδια διαδρομή από το Astrea (50mm)

πριν 4 ώρες, το μέλος ntisco έγραψε:

οτι τα μιζατα ειναι με διπλη καμπανα και αυτα χωρις ειναι μονοκαμπανα

Έχει κάποια λογική....αν σκεφτείς πως τα 110αρια λιφάν, είναι είτε βασισμένα σε C50 είτε σε Astrea μοτέρ. 

Το C50 ήτανε άμιζο και μονοκάμπνο, ενώ το Astrea με μίζα και διπλοκάμπανο. Εσένα είναι μιζάτο ή όχι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δειξε μας μια φωτογραφια απο το μοτερ σου ή βαλε ενα λινκ απο φωτογραφια στο ιντερνετ με το μοτερ που πηρες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 ώρες, το μέλος ntisco έγραψε:

Με μιζα ειναι ναι

Κατά πάσα πιθανότητα διπλοκάμπανο είναι.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...