Jump to content
faniskli

Υψηλή ροπή σε χαμηλές στροφές

Recommended Posts

Καλησπέρα στην ομάδα,

επειδή κι εγώ και άλλοι νέοι οδηγοί έχουμε την απορία στο πως ελέγχουμε την υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές ώστε να μην τινάζει η μοτοσυκλέτα.

πχ. εγώ έχω στην κατοχή μου ένα moto guzzi v7 ( 35kw 47hp). η μοτοσυκλέτα αυτή ενώ δεν έχει θεωριτικά μεγάλη ιπποδύναμη αλλά έχει μεγάλη ροπή σε χαμηλές στροφές ενώ ας πούμε σε αντίθεση ένα cb400 που είναι και το σύνηθες που δίνουν για δίπλωμα στην κατηγορια Α2(το οποιο δεν ειναι νόμιμο να έχει στην κατοχή του Α2 οδηγος γτ >35kw ) έχει περισσότερη ιπποδύναμη αλλα σε αντίθεση ροπή σε υψηλές στροφές. η ερώτηση η δική μου είναι υπάρχει κάποιος τρόπος να ελέγχξουμε την ροπή στις χαμηλές στροφές ώστε η μοτοσυκλέτα να μην κάνει αυτο το "τίναγμα" η είναι καθαρά θέμα συνήθειας ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To αν το CB400SF είναι νόμιμο ή όχι νόμιμο για Α2, είναι γκρίζα ζώνη, γιατί τα περισσότερα έχουν εισαχθεί και βγάλει άδεια στην Ελλάδα, σε εποχή που δεν καταγραφόταν στα στοιχεία του η ιπποδύναμη. Συνεπώς, αν και οι γνώστες ξέρουν ότι έχει 50+ άλογα τροχό, το ελληνικό κράτος δεν ξέρει επίσημα τι ιπποδύναμη έχει αν έχει εισαχθεί σε παλιότερη εποχή, και ως εκ τούτου, δεν μπορεί να ξέρει αν είναι νόμιμο ή όχι.

 

Το V7 κάνει έτσι όχι λόγω ροπής που γράφεις. Κάνει έτσι γιατί είναι εκ κατασκευής τραχύ. Τραχύ σαν μηχανολογική κατασκευή, τραχύ σε συναρμογές, τραχύ σε τρόπο&αίσθηση λειτουργίας κιβωτίου-συμπλέκτη. Ότι και να κάνεις, το βελούδο που είναι συγκριτικά το CB400SF σαν αίσθηση χειρισμού, δεν πρόκειται ούτε στα όνειρα να το φτάσει.

 

ΟΜΩΣ

 

Μαθαίνοντας σιγά σιγά τον συνδυασμό χειρισμού συμπλέκτη-ανοίγματος γκαζιού που θέλει, θα το συνηθίσεις να το δουλεύεις όσο πιο μαλακά γίνεται, και θα εξαφανιστεί σε μεγάλο βαθμό αυτό που βιώνεις τώρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αα οκ δεν το ηξερα αυτο.. νομζια οτι ειχε να κανει καθαρα με τον κινητηρα του.. ναι το cb ειναι η πιο smooth μηχανη που εχω οδηγησει προφανως αυτος να ειναι και ο λογος που το προτιμουν ολοι για να μαθουν οι νεοι οδηγοι.. αρα εν τελει εχει να κανει με το να το συνηθισεις.. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο τραχύς ''αντρικός'' τρόπος είναι και που του δίνει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του, για τον οποίο το προτιμούν όσοι ψάχνουν αυτό ακριβώς.

Μόλις μάθει και συνηθίσει η ''απο μνήμης αντίδραση'' σου, πόσο αφήνει το δάκτυλο τον συμπλέκτη και ταυτόχρονα πόσο ανοίγει το γκάζι το άλλο χέρι, μια χαρά θα το πηγαίνεις, κιούτε που θα σου φαίνονται όλα αυτά.

Οπότε... καλούς δρόμους

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...