Jump to content
G.sakellariou

Τι να κάνω στο daytona sprinter

Recommended Posts

Καλησπέρα αλάνια. Σε λίγο καιρο μάλλον θα πάρω ένα daytona sprinter 50. Και με το πέρασμα του χρόνου θέλω να το κάνω άγριο. Θα κρατήσω το μαμά μοτεράκι 

- κυλινδροπιστονο 60mm aasa για astrea

- στρόφαλος 56mm aasa για astrea

- Εκκεντροφόρος aasa για astrea ή cdi

- καρμπυρατέρ 28 ή 30 να βάλω;

- σκληρά ελατήρια βαλβίδων 

- συμπλέκτη στο χέρι 

- τα οποία οδηγούν στην εξής ερώτηση: τι κεφαλή να βάλω astrea ή κάποια cdi?

 Επίσης όποιος ξέρει και μπορεί θέλω να μου λύσει αυτήν την απορία: θέλω να βάλω μεγάλη δισκοπλακα στο sprinter, κάνει Κιτ για μετατροπή σε μεγάλη δισκοπλακα από astrea??

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας. Ότι αλλά θέλω θα το προσθέσω αργότερα.

 

Τροποποιήθηκε από τον G.sakellariou

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ είμαι υπέρ, να ξέρεις όμως ότι μιλάς για μηχανακια και όχι για Lego, μπορεί εσυ να θέλεις να τα βάλεις όλα αυτά σε ένα μηχανάκι που δεν έχεις ακόμα γιατί έχουν ωραία specs , αλλα  πως είσαι σίγουρος ότι ταιριάζουν στο μοτέρ?
καρμπυρατερ να βάλεις 28.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Από όσο ξέρω κουμπωνουν. Κυλινδροπιστονο και στρόφαλομπιέλα ταιριάζουνε 100%. Απλά ρωτάω κάποιον γνωστή για τις κεφαλές. Και οι δύο ταιριάζουν αλλά θέλω να μάθω ποια είναι καλύτερη. Νομίζω βέβαια πρέπει να είναι η cdi γιατί έχει μεγαλύτερο χώρο για το μεγάλο πιστόνι αλλά με τι βαλβίδες να πάρω;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα μοτέρ στα Daytona είναι αντιγραφές από Honda και ναι ταιριάζουν πράματα από Astrea. Τα κάρτερ όμως θα αντέξουν κάτι τέτοιο; 🤔

Για κεφαλή, μιας και το μοτέρ θα γίνει σχεδόν 160cc (158 για την ακρίβεια), του Astrea δεν θα σε καλύψει, πας αναγκαστικά σε CDI με μεγάλες βαλβίδες και έναν εκκεντροφόρο για CDI κεφαλή. Με καρμπυρατέρ 28 θα είναι οκ.

Για συμπλέκτη στο χέρι δεν γνωρίζω τι μπορεί να γίνει στα Daytona...δεν έχω δει και ποτέ η αλήθεια είναι.

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε. αυτο με τον συμπλέκτη γίνεται με δικό του Κιτ. Για κεφαλή τι βαλβίδες λες; Έχεις κάτι να μου προτείνεις; Και τι εκκεντροφόρο μπορώ να βάλω σε αυτή;

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε αυτά θα σε γελάσω...πάντως κάποιες CDI έρχονται ήδη με βαλβίδες έτοιμες, αλλά για εκκεντροφόρο δεν γνωρίζω να σου πω.

Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως αν βάλεις 5ο στάδιο το μηχανάκι θα κερδίσει στα ψηλά, αλλά στα χαμηλά θα χάσει τράβηγμα, άρα σε ανηφόρες θα ζοριστεί. Αλλά ξαναλέω, σε 50αρι μοτέρ, αν το κάνεις +110cc παραπάνω, πόσο να αντέξει; Εγω αυτό απορώ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν εννοούσα αυτό για τις βαλβίδες. Αυτό που ήθελα να πω ήταν με το βαλβίδες έρχεται η κεφαλή. Όσο για το αν θα αντέξει, πιστεύω πως ναι γιατί έτσι κι αλλιώς λόγω διαβασματων δεν θα το βγάζω πολύ ούτε θα πάω μεγάλες βόλτες πολλές φορές, λόγω διαβασματων. Δηλαδή δεν θα το ζοριζω. Για εκκεντροφόρο δηλαδή προτείνεις κάποιο 3ο στάδιο για παράδειγμα;

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος G.sakellariou έγραψε:

Αυτό που ήθελα να πω ήταν με το βαλβίδες έρχεται η κεφαλή.

Η κεφαλή, αν έρχεται γεμάτη, θα έχει τις βαλβίδες που πρέπει. Να το πω πιο απλά: δεν γίνεται στην τάδε κεφαλή να βάλεις μικρότερες βαλβίδες από όσο παίρνει.

Τώρα περί εκκεντροφόρου, εγώ που έχω το Πήλιο για παιδική χαρά, δεν θα έβαζα 5ο στάδιο, θα έβαζα έναν 3ου σταδίου να παρέχει πιο γραμμική απόδοση...

πριν 1 ώρα, το μέλος G.sakellariou έγραψε:

λόγω διαβασματων δεν θα το βγάζω πολύ ούτε θα πάω μεγάλες βόλτες πολλές φορές, λόγω διαβασματων.

Γνώμη μου, εγώ στην θέση σου δεν θα το πείραζα πολύ. Αν ήτανε να μην το χαρώ τόσο λόγο μαθημάτων, που εν τέλει αυτά έρχονται πρώτα δεν αντιλέγω, θα του έκανα μια ελαφριά και σίγουρη βελτίωση (πχ 72αρι) και αργότερα θα το έδινα για Α1 + 125cc μηχανάκι...αυτή είναι η γνώμη μου σαν Τάσος όμως, εσύ σαν G.sakellariou θα κάνεις ότι επιθυμεί η ψυχή σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ώπα για να καταλάβω γιατί νομίζω κάτι παρεξήγησα. Υπάρχουν διαφορετικές κεφαλές cdi ναι ή όχι; Γιατί βλέπω πολλά καταστήματα λένε για παράδειγμα 28 24. Αυτό τι είναι; Με ενδιαφέρει; Πραγματικά εκτιμώ την απάντηση σου και σε ευχαριστώ. Μάλλον όπως λες θα βάλω 3 σταδίου στρόφαλο. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος G.sakellariou έγραψε:

Γιατί βλέπω πολλά καταστήματα λένε για παράδειγμα 28 24.

Τα νούμερα αυτά είναι το μέγεθος των βαλβίδων. Το πρώτο είναι της εισαγωγής (ΙΝ) και το δεύτερο της εξαγωγής (ΕΧ).

Υπάρχουν διάφορες CDI: στάνταρ, με λίγο μεγαλύτερες βαλβίδες, με πιο μεγάλες βαλβίδες, μέχρι και 3βάλβιδη υπάρχει αλλά δεν κυκλοφορεί σχεδόν καθόλου.

Τώρα το τι μέγεθος βαλβίδων να επιλέξεις, ας σου απαντήσει κάποιος που να γνωρίζει καλύτερα από εμένα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Τα νούμερα αυτά είναι το μέγεθος των βαλβίδων. Το πρώτο είναι της εισαγωγής (ΙΝ) και το δεύτερο της εξαγωγής (ΕΧ).

Υπάρχουν διάφορες CDI: στάνταρ, με λίγο μεγαλύτερες βαλβίδες, με πιο μεγάλες βαλβίδες, μέχρι και 3βάλβιδη υπάρχει αλλά δεν κυκλοφορεί σχεδόν καθόλου.

Τώρα το τι μέγεθος βαλβίδων να επιλέξεις, ας σου απαντήσει κάποιος που να γνωρίζει καλύτερα από εμένα...

Ευχαριστώ πολύ ρε φίλε να 'σαι καλα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα. Έχω μια ακόμα απορία για όποιον μπορεί να μου την λύσει. Επειδή οι κινητήρες daytona είναι αντιγραφές honda αυτό σημαίνει πως οι στρόφαλοι από astrea ταιριάζουν σε daytona sprinter 50??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 29/1/2022 at 8:50 ΜΜ, το μέλος G.sakellariou έγραψε:

Καλησπέρα. Έχω μια ακόμα απορία για όποιον μπορεί να μου την λύσει. Επειδή οι κινητήρες daytona είναι αντιγραφές honda αυτό σημαίνει πως οι στρόφαλοι από astrea ταιριάζουν σε daytona sprinter 50??

Λοιπόν μάγκες βρήκα μόνος μου την απάντηση. Στο 50αρι μπαίνει στρόφαλος από glx ενώ στο 125 από astrea. Επειδή το 50 είναι μονοκαμπανο σαν το glx. Ενώ το 125 διπλοκαμπανο σαν τον astrea.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 29/1/2022 at 8:50 ΜΜ, το μέλος G.sakellariou έγραψε:

 

Καλησπέρα, επιστρέφω μετά από λίγο καιρό για να κάνω μια ερώτηση. Στο ίδιο σπρίντερ θέλω να βάλω μια ηλεκτρονική. Που θα βοηθήσει όσων αφορά τις επιδώσεις και την χαρτογράφηση. Έχετε κάτι να μου προτείνετε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος G.sakellariou έγραψε:

Που θα βοηθήσει όσων αφορά τις επιδώσεις και την χαρτογράφηση

Δεν νομίζω να δώσει κάτι η ηλεκτρονική...και με την εργοστασιακή να το αφήσεις μια χαρά θα δουλεύει.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν αλάνια καλησπέρα. Μετά από πολύ καιρό πιστεύω πως έχω μαζέψει αρκετή γνώση για να απαντήσω αρκετές απορίες που μου δημιουργήθηκαν στο παρελθόν. Υπάρχει βέβαια περίπτωση να μην φτιάξω sprinter 50 αλλά να πάρω κατευθείαν ένα καλύτερο αμάξι. Με αυτό στον νου θα κάνω μια πρόταση για το περίπου τέλειο 59😉. Φυσικά αυτό το build δεν θα είναι τόσο βολταδικο όσο κοντραδικο (συγκεκριμένα για ανοίγματα και όχι τόσο για εκκινήσεις).

 

Και ξεκινάμε:

 

Μοτέρ glx/sprinter/dv/c50/κ.α.

 

Στρόφαλος iracing 54mm τριγωνικός (πιστή αντιγραφή takegawa) για glx (μονοκαμπανο)

 

Κυλινδροπιστονο iracing 59mm σφυριλατο το οποίο θα χρειαστεί να δημιουργηθούν τσέπες για 4 βαλβίδες (17/19)

 

Κεφαλή 4v gn5 για astrea με ροική από τον iracing (είναι γεμάτη και γ@ματη)

 

Τρόμπα λαδιού τύπου takegawa

 

Καρμπυρατέρ 34mm (πιθανότατα keihin 33αρι ή oko 34αρι)

 

Ηλεκτρονική daytona cdi

 

Συμπλέκτη lifan 150 που πρέπει να γίνει και η πατέντα για να κουμπώσει στα Κάρτερ 

 

Ψυγείο λαδιού(το χρειάζεται)

 

Πολλαπλασιαστής takegawa και ίσως κάποιο μπουζί ιριδίου

 

Αγωνιστική ή ελαφρωμενη καμπάνα

 

Φλάντζες 59mm astrea

 

Σασμάν takegawa 5 σχεσεων

 

Ίσως κάποιο μακρύτερο ψαλίδι για να μην κάνει καπάκια στις εκκινήσεις

 

Αυτά είναι τα υλικά ΧΩΡΙΣ τους μάστορες ( πιθανότατα θα χρειαστούν άτομα για να ρυθμίσουν το μηχανάκι, να ανοίξουν τσέπες στο πιστόνι, να κάνουν την πατέντα με τον συμπλέκτη κλπ κλπ)

  Επίσης επειδή αυτός ο κινητήρας θα πρέπει να είναι υψηλής συμπίεσης καλό είναι να δουλεύει με 98αρα ή 100αρα βενζίνη την οποία θα καταπίνει.

 

Προτασεις και διορθώσεις κάντε ελεύθερα (μόνο μην ακούσω την φράση "μοτέρ από crypton x" ή "πάρε vf/gtr")

Τροποποιήθηκε από τον G.sakellariou

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όχι κοιτάξτε αυτοκίνητα διαθέσιμα έχω αλλά κοίταγμα αντί για Hyundai accent και suzuki jimny πειραγμένο να επερνα κάνα mx5 ή κάνα bmw 😂😂

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι, αλλά γιατί να επενδύσεις τα πάντα σε ένα 50αρι παπί; 

Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλύτερο, σε αυτή τη περίπτωση. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

MX5 να πάρεις, το BMW για να σου προσφέρει αυτά που θα σου δώσει ένα μαμα Mazda θα πρέπει να ρίξεις πολλά φράγκα, ή να πάρεις ένα Μ από την αρχή.

Κοστος σε ανταλλακτικά δεν μας είπες όμως για να τα βάλεις όλα αυτά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

MX5 να πάρεις, το BMW για να σου προσφέρει αυτά που θα σου δώσει ένα μαμα Mazda θα πρέπει να ρίξεις πολλά φράγκα, ή να πάρεις ένα Μ από την αρχή.

Κοστος σε ανταλλακτικά δεν μας είπες όμως για να τα βάλεις όλα αυτά.

Είχαμε bmw και mx5 οπότε ξέρω περίπου πως πατάνε

Όσων αφορά το build ΜΟΝΟ ο κινητήρας θα κοστίσει κοντά 2000 γιατί τα περισσότερα κομμάτια θα γίνουν από εμένα και τον πατέρα μου που ξέρει με βοήθειες από φίλους με συνεργεία 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος G.sakellariou έγραψε:

Όσων αφορά το build ΜΟΝΟ ο κινητήρας θα κοστίσει κοντά 2000 γιατί τα περισσότερα κομμάτια θα γίνουν από εμένα και τον πατέρα μου που ξέρει με βοήθειες από φίλους με συνεργεία 

Εγώ εννοουσα το κόστος μετατροπής του Daytona, όχι για τα αυτοκίνητα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εγώ εννοουσα το κόστος μετατροπής του Daytona, όχι για τα αυτοκίνητα.

Δυστυχώς δεν μιλούσα για το αμάξι😂😂. Το build του daytona κάνει 2000€. Βέβαια χωρίς το σασμάν κάνει κοντά 1400

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...