Jump to content
Sign in to follow this  
matzis

Ψηλές στροφές ρελαντί σε FZ6 S1

Recommended Posts

Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους. 

Δεν γνωρίζω κατα πόσο είναι ενεργό το forum καθώς απέχω αρκετό καιρό, ωστόσο είπα να κάνω μια προσπάθεια σε περίπτωση που κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω η είχε αντίστοιχο πρόβλημα.

Το λοιπον, είμαι εδώ και κάποιους μήνες κάτοχος ενός ομορφότατου και τιμιότατου FZ6 S1 με ~26κ χλμ χρονολογίας 2006. Το απέκτησα ΘΕΡΙΝΟΥΣ μηνες (σημαντικό) και τότε η λειτουργία του ήταν ομαλότατη και δν είχα κανένα θέμα. Όσο άρχιζε όμως να κρυώνει η θερμοκρασία του περιβάλλοντος, άρχισα να αντιμετωπίζω το πρόβλημα του τίτλου, δηλαδή ψηλές στροφές στο ρελαντί. 
Αρχικά, να αναφέρω το εξής: Όταν άρχισα να εντοπίζω το πρόβλημα (έστω κατά τον μήνα Οκτώβριο), παρατήρησα οτι το εμφάνιζε ΜΟΝΟ όταν ηταν χαμηλές οι εξωτερικές θερμοκρασίες, δηλαδή η νωρίς το πρωί η το βράδυ. (~10 βαθμων C)
Σε αυτήν την περίπτωση απο τις φυσιολόγικές στροφές ρελαντί ~1200/1300 το ρελαντί "ανέβενε" στις ~1500 στροφές. Στην διάρκεια της μέρας δεν είχα θέμα.

Πλέον, με ακόμα πιο ριγμένες θερμοκρασίες, δηλαδή κοντά στους 0 με 5 βαθμους, η μηχανή ανεβάζει ~2000+ στροφές ρελαντί, το έχω δεί να φτάνει και 2200.

Κάνουμε τις εξής παρατηρήσεις:

1) Το πρόβλημα διαφέρει και επηρρεάζεται αποκλειστικά απο την θερμοκρασία περιβάλλοντος 

2) Η θερμοκρασία του κινητήρα (ζεστό/κρυο) κλπ ΔΕΝ επηρρεάζει ΚΑΘΟΛΟΥ. Και μετά απο 2 ώρες βόλτα το ίδιο ακριβώς κάνει

3) Το TPS έχει αλλαχτεί με την σχετική ανάκληση που υπήρχε, οι μετρήσεις που δίνει απο το diag είναι 15 κλειστό 100 ανοιχτό (όσο πρέπει δηλαδή)

4) Έχει γίνει συγχρονισμός στις πεταλούδες (ΤΒ Sync) το οποίο πέτυχε και είχε διαφορά στην απόκριση γκαζιού, στρωτή λειτουργία μοτέρ κλπ αλλα όχι στο ρελαντί

5) Η βίδα του ρελαντί επηρρεάζει τις στροφές του ρελαντί προφανώς, ΑΛΛΑ με κατότατο όριο τις στροφές που "επιλέγει" (να πω ειρωνικά) να εχει το μοτερ την εκάστοτε στιγμή. Δηλαδή, αν "θέλει" να έχει 1600, μπορείς μόνο να ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ το ρελαντί παραπάνω, οχι να το ρίξνεις κάτω απο 1600. Αντίστοιχα με όταν "θέλει" να εχει 2000 κ.ο.κ. Στις φυσιολικές συνθήκες πχ καλοκαίρι, μπορούσες να ξεβιδώσεις την βίδα μέχρι οριακά να σβήσει (~900 στροφες πχ)

6) Το diag δεν βγάζει κανέναν κωδικό βλάβης, και κατα τα άλλα η μηχανή δουλεύει άψογα

7) Δεν βρέθηκε κόψιμο-σκίσιμο κλπ σε σωλήνα αέρα-υποπίεσης η κάτι ώστε να δικαιολογεί οτι "τσιμπαει" αέρα η κατι τέτοιο

 

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ και ΝΟΜΙΖΩ (αν και οχι αρκετά τεσταρισμένο) οτι επηρρεάζει είναι το σύστημα AIS που τροφοδοτεί αέρα στην εξάτμιση. Θεωρώ οτι κάτι πάει λάθος εκει, μπαίνει πολύς φρέσκος αέρας στην εξαγωγή, μπερδεύει τον Λ, ο οπόιος με την σειρά του προσπαθεί να ρυθμίσει τα μείγματα, τα "φτωχαίνει" και για αυτό ανεβαίνει το ρελαντί. Για όσους έχουν ασχοληθεί με καρμπιρατέρ, το πρόβλημα θυμίζει λίγο φτωχό μείγμα απο βίδα που σηκώνει ρελαντί.  

Η μηχανή δεν έχει αλλαγμένο τίποτα μηχανικά, εκτός απο ένα φίλτρο DNA, αλλά το πρόβλημα παραμένει και με το εργοστιακό φίλτρο.

Γνώμες; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 57 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Έλεγξε αν υπάρχει κάποιος αισθητήρας στο φιλτροκούτι.

  Ναι, υπάρχει ενας αισθητήρας θερμοκρασίας, που φαινεται εδω και εδω κ επίσης έξω απο το φιλτροκούτι στην πολλαπλής έχει και map αν δν κάνω λάθος. 

Τι μπορώ να κάνω/μάθω απο αυτούς; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κάποιος από τους δύο, δίνει λάθος εντολή σε χαμηλή θερμοκρασία. Δεν ξέρω με ποιον τρόπο μπορείς να καταλάβεις αν λειτουργεί σωστά ή όχι. 

Το πιο απλό είναι να βρεις κάποιον αισθητήρα που δουλεύει και να τους αλλάξεις, έναν κάθε φορά για να βρείς ποιός φταίει. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...