Jump to content
Sign in to follow this  
Στέλιος 283

Honda CBR 650R - Akrapovic

Recommended Posts

Καλησπέρα στην παρέα.
Μια ερώτηση παρακαλώ. Αγόρασα καινούρια Honda cbr 650R και ενδιαφέρομαι να βάλω μια Akrapovic.
Η μόνη που ταιριάζει με το μοντέλο της μηχανής μου είναι χωρίς καταλύτη.
Ο αντιπρόσωπος της Honda που το αγόρασα με διαβεβαίωσε ότι τα db και τα καυσαέρια είναι κάτω των ορίων
κι ότι είναι νόμιμη για χρήση στο δρόμο και φυσικά για να περνάει κτεο. Αυτά του τα είπαν από την Akrapovic.
Έστειλα email στην σελίδα της Akrapovic για να το επιβεβαιώσω χωρίς να πάρω απάντηση.
Μήπως γνωρίζει κανείς αν όντως ισχύει αυτό? Να μην έχει δηλαδή καταλύτη αλλά να είναι νόμιμη?
Σας ευχαριστώ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα πρέπει να διευκρινίσεις για ποιο ακριβώς μοντέλο της Akrapovic σου έχουν πει αλλιώς μόνο υποθέσεις κάνουμε.

Στο site τους η μόνη για το δικό σου είναι ολόσωμη αγωνιστική. Από την άλλη για το γυμνό CB650R έχει μια που συμπεριλαμβάνει καταλύτη.

Τώρα για τα περί νομιμότητας και ΚΤΕΟ αν δεν έχει καταλύτη απλά δεν είναι νόμιμο.

Η πιθανότητα βέβαια να σε σταματήσουν ή να μην περάσεις ΚΤΕΟ τείνει στο μηδέν.

 

ΥΓ. Τώρα βλέπω για μέχρι το 2020 και το CBR παίρνει με καταλύτη. Μάλλον κάτι με το Euro4-5.

Τροποποιήθηκε από τον Wolf1138

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο καταλύτης, δεν εχει να κανει με τον θόρυβο, έχει να κάνει με τα καυσαέρια. Παραλαμβάνει ότι μονοξείδια, οξείδια αζώτου, άκαυτους υδρογονάνθρακες κ.ο.κ. και τους κάνει νερό, διοξείδιο και αζωτάκι ελεύθερο.

Οι ελληνικοί νόμοι, πέρα από κάποια όρια τιμών καυσαερίων που δεν πρέπει να ξεπερνάς στον έλεγχο του ΚΤΕΟ, δεν ασχολείται, ούτε ενδιαφέρεται τι κάνεις στο χημικό μέρος της υπόθεσης. Ούτε καν το ΚΤΕΟ ασχολείται, γιατί και να κοκκινίζει κάποια μέτρηση στο μηχάνημα όταν σε μετράει, γράφει ότι θέλει ο υπάλληλος, και παίζει να μην έχει κοπεί ποτέ κανείς στην Ελλάδα, λόγω βγαλμένου καταλύτη.

Καλόν είναι, για την υγεία μας πάνω από όλα, να μην καταργούμε τους καταλύτες, σε κάθε περίπτωση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μήπως γνωρίζει κανείς ποιά άλλη εξάτμιση θα μπορούσα να βάλω που να έχει και καταλύτη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η arrow φαίνεται να βγάζει σύστημα με καταλύτη για το μηχανάκι σου, αν και από όσο καταλαβαίνω εγώ ο καταλύτης βρίσκεται στους λαιμούς και όχι στο τελικό, οπότε θα πρέπει να πας σε ολόσωμη, που σημαίνει ότι το κόστος θα είναι σημαντικό.

49cec9f5-91f2-41a3-a61f-e0e02b57fbd9_Hon

 

Τροποποιήθηκε από τον The Dread Rider

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Wolf1138 έγραψε:

Αν ο καταλύτης είναι στους λαιμούς βάζεις απλά ένα τελικό και δεν ανησυχείς.

Εννοούσα ο καταλύτης είναι στους λαιμούς της arrow, η μανισια εξάτμιση έχει ένα τεράστιο εξόγκωμα πάνω στο τελικό, σχεδόν αδύνατο μου φαίνεται να βάλεις aftermarket τελικό στους μανισιους λαιμούς, αλλά να κρατήσεις ΚΑΙ τον καταλύτη.

477141-1-medium.jpg

Τροποποιήθηκε από τον The Dread Rider

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 λεπτά, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Εννοούσα ο καταλύτης είναι στους λαιμούς της arrow, η μανισια εξάτμιση έχει ένα τεράστιο εξόγκωμα πάνω στο τελικό, σχεδόν αδύνατο μου φαίνεται να βάλεις aftermarket τελικό στους μανισιους λαιμούς, αλλά να κρατήσεις ΚΑΙ τον καταλύτη.

477141-1-medium.jpg

Ναι αν είναι έτσι ο καταλύτης δύσκολο.

Δεν θέλω να ωθήσω κανένα στην παρανομία αλλά στην Ελλάδα (ακόμα) δεν τα κοιτάει κανένας αυτά τα ευρωπαϊκά τα νόμιμα 😝

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σας ευχαριστώ πολύ!! Θα το ψάξω λίγο παραπάνω. Ο έμπορας με διαβεβαίωσε ότι την έβαλε την συγκεκριμένη εξάτμιση της Akrapovic και σε άλλα ίδια μοντέλα με το δικό μου χωρίς κανένα πρόβλημα. Απλά μου φαίνεται περίεργο να έχει φτιαχτεί το μηχανάκι από τον κατασκευαστή για να δουλεύει με καταλύτη και να το αλλάζω με εξάτμιση που δεν έχει και να βάζω και αμόλυβδη. Στην κεντρική αντιπροσωπεία που πήρα να ρωτήσω μου είπαν μάλιστα ότι αν βγάλει κάποιο πρόβλημα το μηχανάκι, πιθανόν δεν θα είμαι καλυμμένος με αυτήν την εξάτμιση. Μπορεί να το αφήσω κι έτσι τελικά. Απλά μου αρέσει πολύ ο ήχος της εξάτμισης και θα ήθελα να το βάλω. Σημειωτέον ότι περνά κτεο και καυσαέρια και θόρυβο μέσα στα όρια.

Τροποποιήθηκε από τον Στέλιος 283

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μάλλον δεν κατάλαβες τι σου έγραψα πιο πριν.

Ο καταλύτης δεν είναι για την μηχανή. Δεν τον ενδιαφέρει και πολύ τον κινητήρα, τι βγάζει στην εξαγωγή του. Βασικά καθόλου δεν τον ενδιαφέρει. Δε πα να πετάει και πλουτώνιο, ο κινητήρας την δουλεια του, την έχει κάνει, όταν τα καυσαέρια βγαίνουν από την εξάτμιση.

Ο καταλύτης είναι για τους ανθρώπους. Για να μην βγαίνουν αρωματικοί υδρογονάνθρακες, μονοξείδιο αζώτου και μονοξείδιο του άνθρακα , που είναι ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ για τον ανθρώπινο οργανισμό, και ειδικά το βενζόλιο που είναι καρκινογόνο και η χρόνια έκθεση προκαλεί μεταξύ άλλων λευχαιμία.

Το να βγάλεις  τον καταλύτη, δεν θα κάνει καμία διαφορά στον κινητήρα σου. Τα μίγματα θα ρυθμίσεις στον ψεκασμό να δουλεύει σωστά, και όλα καλά ο κινητήρας. Εσύ και όσοι έρχονται πίσω σου, που θα αναπνέουν ότι αναπνέουν, θα έχουν το πρόβλημα.

 

Και άιντε, ζεις σε μια αραιοκατοικημένη επαρχία, η μηχανή κινείται σε επαρχιακές διαδρομές εκτός πόλης κ.ο.κ. και τα καυσαέρια είναι τόσο λίγα που τι να μολύνουν, τις πέτρες, τις πλαγιές ή τον ουρανό από βουνά ολόκληρα;  Αν όμως ζεις σε μεγάλα αστικά κέντρα, και ο καθένας, βγάζει τον καταλύτη, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ της πολης, θα αρχίσει να εμφανίζει περίεργες ασθένεις και ασυνήθιστα ποσοστά και σε ασυνήθιστες ηλικίες.

Τον πωλητή, δεν τον απασχολεί τώρα, που θα νοιώσει κάτι ενοχλήσεις στα 65 του και μετά τις εξετάσεις θα φωνάξει ο γιατρός τους συγγενείς να τους πει κάτι που τους θέλει, ούτε έχει το μυαλό να συνδυάσει τέτοια πράγματα. Το μυαλό του, μόνο τι στροφές ανεβάζει το μοτέρ χωρίς καταλύτη ξέρει να πει.

Ξαναλέω, ότι έχει καταλύτη, καλόν είναι, για εμάς τους ίδιους, να μην το πολυπειράζουμε.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Μάλλον δεν κατάλαβες τι σου έγραψα πιο πριν.

Ο καταλύτης δεν είναι για την μηχανή. Δεν τον ενδιαφέρει και πολύ τον κινητήρα, τι βγάζει στην εξαγωγή του. Βασικά καθόλου δεν τον ενδιαφέρει. Δε πα να πετάει και πλουτώνιο, ο κινητήρας την δουλεια του, την έχει κάνει, όταν τα καυσαέρια βγαίνουν από την εξάτμιση.

Ο καταλύτης είναι για τους ανθρώπους. Για να μην βγαίνουν αρωματικοί υδρογονάνθρακες, μονοξείδιο αζώτου και μονοξείδιο του άνθρακα , που είναι ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ για τον ανθρώπινο οργανισμό, και ειδικά το βενζόλιο που είναι καρκινογόνο και η χρόνια έκθεση προκαλεί μεταξύ άλλων λευχαιμία.

Το να βγάλεις  τον καταλύτη, δεν θα κάνει καμία διαφορά στον κινητήρα σου. Τα μίγματα θα ρυθμίσεις στον ψεκασμό να δουλεύει σωστά, και όλα καλά ο κινητήρας. Εσύ και όσοι έρχονται πίσω σου, που θα αναπνέουν ότι αναπνέουν, θα έχουν το πρόβλημα.

 

Και άιντε, ζεις σε μια αραιοκατοικημένη επαρχία, η μηχανή κινείται σε επαρχιακές διαδρομές εκτός πόλης κ.ο.κ. και τα καυσαέρια είναι τόσο λίγα που τι να μολύνουν, τις πέτρες, τις πλαγιές ή τον ουρανό από βουνά ολόκληρα;  Αν όμως ζεις σε μεγάλα αστικά κέντρα, και ο καθένας, βγάζει τον καταλύτη, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ της πολης, θα αρχίσει να εμφανίζει περίεργες ασθένεις και ασυνήθιστα ποσοστά και σε ασυνήθιστες ηλικίες.

Τον πωλητή, δεν τον απασχολεί τώρα, που θα νοιώσει κάτι ενοχλήσεις στα 65 του και μετά τις εξετάσεις θα φωνάξει ο γιατρός τους συγγενείς να τους πει κάτι που τους θέλει, ούτε έχει το μυαλό να συνδυάσει τέτοια πράγματα. Το μυαλό του, μόνο τι στροφές ανεβάζει το μοτέρ χωρίς καταλύτη ξέρει να πει.

Ξαναλέω, ότι έχει καταλύτη, καλόν είναι, για εμάς τους ίδιους, να μην το πολυπειράζουμε.

 

Πολύ σωστά όσα γράφεις και πολλά μπράβο. 

Μεταξύ άλλων έγραψες την μαγική λέξη: βενζόλιο.  Ο νούμερο 1 καρκινογόνος υδρογονάνθρακας και ο κυριότερος λόγος ύπαρξης του καταλύτη.  Η αμόλυβδη,  σε σχέση με την παλαιά με μόλυβδο,  περιέχει  4,5 φορές περισσότερο βενζόλιο.

Είναι πολύ πτητικό και στα πρατήρια βενζίνης έχουν τοποθετήσει σύστημα ανάκτησης ατμών όταν  εφοδιάζονται με καύσιμα για περιορισμό της διαφυγής βενζόλιου  στην ατμόσφαιρα..

Τροποποιήθηκε από τον Antons

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...