CryptonXuser 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2021 Για 54mm crypton x τι ελατήρια βαλβίδων και εκκεντροφόρο θα προτείνατε; (Εννοείται θα γίνει πρόγραμμα) Εγώ εχω στο νου μου γνησια σκληρα ελατηρια και για εκκεντροφορο τον uma s1 η τον γνησιο που εχει για 150cc Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.898 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2021 Εσύ τι θέλεις να κάνεις με το μηχανάκι σου; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CryptonXuser 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2021 Καλημέρα και χρόνια πολλά πρόκειται ξεκάθαρα για βόλτες… απλά θέλω πιο ξύπνιο το μηχανάκι όσο γίνετε Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.898 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2021 Τότε βάλε τον Uma. Ελατήρια και τα ίδια μπορείς να αφήσεις εάν είναι εντός προδιαγραφών. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.628 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2021 Εφόσον δεν σκοπεύεις να ανεβάσεις κυβικά, δεν βρίσκω λόγο να βάλεις τον εκκεντροφόρο για 150cc. Ο UMA θα δουλέψει μια χαρά, ελατήρια δεν νομίζω να χρειαστεί. Μαζί με πρόγραμμα επίσης θα πρέπει να πας και σε μια πιο ελεύθερη εξάτμιση όπως και σε ένα aftermarket φίλτρο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.146 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2021 Την 29/12/2021 at 11:45 ΠΜ, το μέλος CryptonXuser έγραψε: Για 54mm crypton x τι ελατήρια βαλβίδων και εκκεντροφόρο θα προτείνατε; (Εννοείται θα γίνει πρόγραμμα) Εγώ εχω στο νου μου γνησια σκληρα ελατηρια και για εκκεντροφορο τον uma s1 η τον γνησιο που εχει για 150cc Φάτα σουβλάκια άνθρωπέ μου, που πας να πετάξεις λεφτά να κάνεις τα 9.8 άλογα 10.1, κι αυτά ΑΝ πετύχει, και ΑΝ ΔΕΝ θα είναι όλη την ώρα χαλασμένο, λες και θα έχει καμιά σημασία αυτό σε οτιδήποτε. Αμα θες γκάζια, πήγαινε πάρε κάτι άλλο, δεν έχει κανένα νόημα η βελτίωση σε παπάκια. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.628 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2021 πριν 2 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε: Φάτα σουβλάκια άνθρωπέ μου με μπόλικο τζατζίκι.... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.787 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2021 Εάν είναι να το αφήσεις 54 μην το πειράζεις καθόλου, οι βελτιώσεις που θα κανείς δεν θα αποδίδουν, κάνε κάτι ολοκληρωμένο κοντά στα εργοστασιακά του πλαισια, κιτ 150cc, uma εκκεντροφόρο, σκληρά ελατήρια αν θέλεις να το στροφάρεις στα ψηλά και φυσικά το κατάλληλο προγραμμα με φίλτρο ελεύθερης ροής και εξατμηση. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.628 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2021 (τροποποιήθηκε) Βασικά, να ρίξω μια εναλλακτική ιδέα; Τι να το κάνω, πχ να έχω ένα μηχανάκι φτιαγμένο 150cc με ΦΠΕ και εκκεντροφόρο, αλλά με αναρτήσεις σώβρακα και να έχει ταλάντωση σε στροφές; Ή να θέλω να πάω κάπου την νύχτα, και τα φώτα του να μην φτάνουν; Ειδικά στα παπιά, που τα μικρά κάτοπτρα και οι 35W λάμπες δεν φωτίζουν και πάρα πολύ. Θες να ρίξεις €€ στο μηχανάκι σου, δεκτό. Γιατί να μην επενδύσεις σε καλύτερες αναρτήσεις, φώτα και φρένα; Προτιμότερο να βελτιώσεις, φωτισμό, κρατήματα, σταθερότητα και ασφάλεια (να πατάει πιο σίγουρα στον δρόμο), παρά να τα φας σε προγράμματα και εκκεντροφόρους. Θα σου μείνουν και λεφτά στην άκρη τα οποία φάτα σε βενζίνες....ή και πιτόγυρα....ή και μπύρες με τους φίλους/γκόμενα κλπ. Παπί είναι εν τέλει, δεν θα γίνει μηχανή. Βέβαια αυτή είναι η δικιά μου γνώμη....δεν πα να χτυπιέμαι και να φωνάζω, θα το κάνεις ότι θες. Απλά να ξέρεις, πως δεν περιστρέφονται όλα γύρω από το μοτέρ. Ειδικά αν μιλάμε για παπί. Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 31 , 2021 από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.787 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2021 (τροποποιήθηκε) Άντε και εβαλες ένα καλύτερο αμορτισέρ πίσω και 2 καλύτερα ελατήρια μπροστα, τι άλλαξε νομίζεις? Εκεί δεν θα είναι πεταμένα λεφτά το να βάλεις μια ανάρτηση με 150-200 ευρώ που ίσως να είναι ελάχιστα καλύτερη από τη μαμα? Γιατί θα βγάλεις ένα αμορτισέρ που δεν ρυθμίζεται και θα βάλεις ένα άλλο που επίσης δεν ρυθμιζεται (δεν εννοώ την προφόρτιση) το ίδιο ισχύει και για το μπροστινό, επίσης από φρένα τι βελτίωση να κάνεις στο Χ? Να βάλεις ένα αχρείαστο δισκόφρενο πίσω ή να βάλεις 320 δίσκο μπροστα που θα μπλοκάρει με το καλημέρα..? Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 31 , 2021 από τον Tasos Meli Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.628 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2021 πριν 38 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε: Άντε και εβαλες ένα καλύτερο αμορτισέρ πίσω και 2 καλύτερα ελατήρια μπροστα, τι άλλαξε νομίζεις? Εκεί δεν θα είναι πεταμένα λεφτά το να βάλεις μια ανάρτηση με 150-200 ευρώ που ίσως να είναι ελάχιστα καλύτερη από τη μαμα? Γιατί θα βγάλεις ένα αμορτισέρ που δεν ρυθμίζεται και θα βάλεις ένα άλλο που επίσης δεν ρυθμιζεται (δεν εννοώ την προφόρτιση) το ίδιο ισχύει και για το μπροστινό, επίσης από φρένα τι βελτίωση να κάνεις στο Χ? Να βάλεις ένα αχρείαστο δισκόφρενο πίσω ή να βάλεις 320 δίσκο μπροστα που θα μπλοκάρει με το καλημέρα..? Από δική μου εμπειρία πάντως, στο Address με νέα αμορτισέρ πίσω (ρυθμιζόμενη προφόρτιση) και σέρβις στα μπροστά (χοντρότερο λάδι και τσιμουχάκια), είδα καλή διαφορά. Αν και να σου πω την αλήθεια, μου διέφυγε πως εγώ για ένα ζευγάρι YSS έδωσα 40-50€, ενώ τα monoshock κοστίζουν πολύ παραπάνω.... Φώτα πάντως, αξίζει να βελτιώσει κάποιος στο παπί. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.787 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2021 πριν 50 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: Από δική μου εμπειρία πάντως, στο Address με νέα αμορτισέρ πίσω (ρυθμιζόμενη προφόρτιση) και σέρβις στα μπροστά (χοντρότερο λάδι και τσιμουχάκια), είδα καλή διαφορά. Αν και να σου πω την αλήθεια, μου διέφυγε πως εγώ για ένα ζευγάρι YSS έδωσα 40-50€, ενώ τα monoshock κοστίζουν πολύ παραπάνω.... Φώτα πάντως, αξίζει να βελτιώσει κάποιος στο παπί. Ειναι λογικο να ειδες μεγαλη διαφορα γιατι τα διπλά αμορτισερ της παπιας γινονται σωβρακο με 2-3 χρονια χρησης, επισης αν θελεις να βελτιωσεις αυτα που λες σε ενα συμβατικο παπι το κανεις με λιγοτερο απο 100 ευρω. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.628 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2021 πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε: με λιγοτερο απο 100 ευρω Αμορτισέρ: 40-50€ Ένα ζευγάρι καλά τακάκια πάνω από 20€ δεν έχει ποτέ Φώτα: ένα ζευγάρι Novsight LED γύρω στα 40-50 είναι και αυτά...άρα ναι κοντά στο 100αρικο το πολύ. Αλλά έχεις ένα καλύτερο μηχανάκι, έστω και λίγο. Και για να μην ξεχνιόμαστε.... Καλή χρονιά παιδιά! Υγεία και ασφαλή χιλιόμετρα! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
achilleasv 739 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 Την 31/12/2021 at 9:26 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: Βασικά, να ρίξω μια εναλλακτική ιδέα; Τι να το κάνω, πχ να έχω ένα μηχανάκι φτιαγμένο 150cc με ΦΠΕ και εκκεντροφόρο, αλλά με αναρτήσεις σώβρακα και να έχει ταλάντωση σε στροφές; Ή να θέλω να πάω κάπου την νύχτα, και τα φώτα του να μην φτάνουν; Ειδικά στα παπιά, που τα μικρά κάτοπτρα και οι 35W λάμπες δεν φωτίζουν και πάρα πολύ. Θες να ρίξεις €€ στο μηχανάκι σου, δεκτό. Γιατί να μην επενδύσεις σε καλύτερες αναρτήσεις, φώτα και φρένα; Προτιμότερο να βελτιώσεις, φωτισμό, κρατήματα, σταθερότητα και ασφάλεια (να πατάει πιο σίγουρα στον δρόμο), παρά να τα φας σε προγράμματα και εκκεντροφόρους. Θα σου μείνουν και λεφτά στην άκρη τα οποία φάτα σε βενζίνες....ή και πιτόγυρα....ή και μπύρες με τους φίλους/γκόμενα κλπ. Παπί είναι εν τέλει, δεν θα γίνει μηχανή. Βέβαια αυτή είναι η δικιά μου γνώμη....δεν πα να χτυπιέμαι και να φωνάζω, θα το κάνεις ότι θες. Απλά να ξέρεις, πως δεν περιστρέφονται όλα γύρω από το μοτέρ. Ειδικά αν μιλάμε για παπί. Δεν έχεις δικαίωμα να μιλάς. Πρόσεχε τι λες γιατί έχω φωτογραφίες που σε καίνε στις μετατροπές (biφιλιτρο γκουχγουχ)... Που αν έβγαινε για το Σουζούκι κυλινδροπιστονο σαν το κεφάλι μου θα το είχες βάλει πάνω Στο θέμα... Βάλε έναν πιο άγριο εκκεντροφόρο με πρόγραμμα και εξάτμιση φίλτρο. Από περιφερειακά είσαι μια χαρά δε θες κάτι άλλο. Αν και εγώ θα του έκανα και μια αύξηση κυβισμού. Ότι και να κάνεις ρωτά σε ένα μαγαζί να σου πούνε έτοιμες λύσεις... Θα πετύχει γιατί έχουν δοκιμαστεί ένα σωρό καταστάσεις... 1 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.628 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 πριν 1 ώρα, το μέλος achilleasv έγραψε: Δεν έχεις δικαίωμα να μιλάς. Πρόσεχε τι λες γιατί έχω φωτογραφίες που σε καίνε στις μετατροπές (biφιλιτρο γκουχγουχ)... Που αν έβγαινε για το Σουζούκι κυλινδροπιστονο σαν το κεφάλι μου θα το είχες βάλει πάνω Ποιος; Εγω; Δεν ξέρω για ποιον μιλάς, κάποιο λάθος κάνεις 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες