Jump to content
bacardimojito

Αγορά πρώτης μηχανής

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους! Αρχικά να συστηθώ, το όνομα μου είναι Άκης και είμαι 28 χρονών, δεν έχω επαφή με μηχανές αλλά έχω σκοπό και θέλω να πάω να πάρω δίπλωμα και να μπω ως ένα βαθμό στον κόσμο της μηχανής! Το μόνο που έκανα είναι απλά να θαυμάζω τις μηχανές, αλλά αυτό είναι αντίθετο με το να οδηγήσεις μία μηχανη. Αυτό που ουσιαστικά μ'αρεσει είναι να κάνω ταξίδια, είτε μεγάλα είτε μικρά και να απολαμβάνω την διαδρομή, δεν λέω αυτό μπορώ να το κάνω και με το αμάξι αλλά θεωρώ πως με μια μηχανή έχει και άλλη χάρη! Αυτό που δε ξέρω βέβαια, όντας άσχετος στο άθλημα, είναι είναι σε τι κατηγορία να ψάξω, τι να κοιτάξω και τι να ψάξω!  Ουσιαστικά αυτό που θέλω είναι να είναι σχετικά άνετη στην οδήγηση (πουυ φαντάζομαι αυτό έχει να κάνει με την εμπειρία του καθενός), να αντέχει στα χιλιόμετρα και να μπορώ να κάνω ταξίδια και να είναι και σχετικά οικονομικό (αν και αυτό είναι υποκειμενικό και με βάση τα οικονομικά του καθενός)! Θα ήθελα να ακούω τις απόψες και τις γνώμες σας! 

Τροποποιήθηκε από τον bacardimojito

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος bacardimojito έγραψε:

Το μόνο που έκανα είναι απλά να θαυμάζω τις μηχανές, αλλά αυτό είναι αντίθετο με το να οδηγήσεις μία μηχανη.

Δηλαδή εμείς που τις οδηγάμε τις συχαινόμαστε;;;;😂

Ενα βασικό βασικό που δεν είπες είναι τι ύψος έχεις, θα βοηθήσει να σου κόψουμε το κατάλληλο ...κοστούμι. Και βέβαια πρέπει να ξέρουμε πόσα χρήματα θες να διαθέσεις (+500 για εξοπλισμό να υπολογίσεις)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος nikoskallithea έγραψε:

Η επιλογη σου λέγεται onoff απο 600cc και πανω ανάλογα το ποσο που διαθέτεις

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου και την απάντηση σου! 

πριν 3 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Δηλαδή εμείς που τις οδηγάμε τις συχαινόμαστε;;;;😂

Ενα βασικό βασικό που δεν είπες είναι τι ύψος έχεις, θα βοηθήσει να σου κόψουμε το κατάλληλο ...κοστούμι. Και βέβαια πρέπει να ξέρουμε πόσα χρήματα θες να διαθέσεις (+500 για εξοπλισμό να υπολογίσεις)

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου και την απάντηση σου! 

όχι προς θεού, δεν εννοώ αυτό! 😂 Απλά εμένα μ'αρεσε απλά να τις βλέπω μόνο, σκέψου 28 χρόνια έχω ανέβει ΜΟΝΟ μία φορά σε μηχανή! Απλά τώρα θέλω να μπω στον χώρο και να τις καβαλήσω κιόλας! 

 

Από ύψος ειμαι στο 1,78 και τώρα από λεφτά, δεν έχω κάτι στάνταρ στο μυαλό μου, κυρίως γιατί δε ξερω σε πια κατηγορία να κινηθώ, τι να ψάξω, τι να προσέξω! 

Τροποποιήθηκε από τον bacardimojito

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 ώρες, το μέλος bacardimojito έγραψε:

 και θέλω να πάω να πάρω δίπλωμα

Ξεκίνα με το δίπλωμα (ωστε να δεις τον χειρισμό μοτό) και μετα βλέπεις ποιο μοτό σου ταιριάζει.

Να υπθέσω οτι εχεις διπλωμα ΙΧ ή τίποτα ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Ξεκίνα με το δίπλωμα (ωστε να δεις τον χειρισμό μοτό) και μετα βλέπεις ποιο μοτό σου ταιριάζει.

Να υπθέσω οτι εχεις διπλωμα ΙΧ ή τίποτα ?

Έχω για ΙΧ 5 χρόνια τώρα! Σωστό αυτό που λές, απλά ήθελα και μια γνώμη από άτομα που ασχολούνται γιατί όπως προείπα δεν έχω επαφή με μηχανές για το πια κατηγορία να κοιτάξω για την συγκεκριμένη χρήση που την θέλω! 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξεκίνα να σκέφτεσαι πόσα θέλεις να δώσεις. 5000? 10000? 2000? Αλλιώς δεν μπορούμε να σου προτείνουμε τίποτα.

Απο αυτα που βλέπεις στο δρόμο, ποιά σου τραβανε την προσοχη;

Ασχετα αν σου φαίνονται μεγάλα ή δύσκολα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε:

Ξεκίνα να σκέφτεσαι πόσα θέλεις να δώσεις. 5000? 10000? 2000? Αλλιώς δεν μπορούμε να σου προτείνουμε τίποτα.

Απο αυτα που βλέπεις στο δρόμο, ποιά σου τραβανε την προσοχη;

Ασχετα αν σου φαίνονται μεγάλα ή δύσκολα.

Νομίζω πως μπορώ να φτάσω τα 5000 αν τα υπολογίζω σωστά με την δουλειά! Τώρα αν προκύψει κάτι απρόοπτο ειναι άλλο θέμα. 

 

Τώρα από αυτές που βλέπω στο δρόμο και από φίλους / γνωστούς είναι άλλη κατηγορία από την onoff που μου πρότεινε ο Νίκος! Είναι στυλ R1, GSXR, αλλά έτσι όπως τις βλέπω δεν ειναι και τόσο άνετες για ταξίδια! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αχα. Αρα θελεις να μοιάζει σπορ, αλλά να μήν είναι. Υπάρχουν αρκετά τέτοια, κανένα πρόβλημα.

spacer.png

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε:

Αχα. Αρα θελεις να μοιάζει σπορ, αλλά να μήν είναι. Υπάρχουν αρκετά τέτοια, κανένα πρόβλημα.

spacer.png

Ναι κάπως έτσι, είσαι to the point! Είναι πολύ όμορφη αυτή όντως! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπάρχει η κατηγορία sport-touring που είναι μηχανές για να κάνεις κάποια ταξίδια και ταυτόχρονα διατυρούν ένα sport χαρακτήρα. Ωστόσο και πάλι για μεγάλα ταξίδια ή για χωμάτινες διελέυσεις δεν είναι οι καταλληλότερες. Μετά υπάρχει η κατηγορία on-off που είναι για ταξίδια και κάποιες χωμάτινες διελεύσεις. Αυτές θα σου δώσουν περισσότερη άνεση και καλύτερη ανεμοκάλυψη με κόστος μια λιγότερο sport εμπειρία.

Η επόμενη ερώτηση που πρέπει να απαντήσεις είναι η ιπποδύναμη. Θα έχεις δει φαντάζομαι τις κατηγορίες διπλωμάτων. Το να πάρεις για πρώτη μηχανή μια που ανήκει στο δίπλωμα Α έχει κινδύνους. Αν θέλεις να ξεκινήσεις βήμα-βήμα μπορείς να πάρεις κάτι με ιπποδύναμη Α2, να το κρατήσεις μερικά χρόνια και μετά να επενδύσεις σε κάτι του Α.

Φέρνω δύο -χαρακτηριστικά- παραδείγματα για να καταλάβεις τι εννοώ. Μια μηχανή που είναι στο Α2 είναι η Kawasaki KLE 500 ενώ στο Α η Suzuki V strom 650.

Τέλος, η γνώμη μου ότι με (σχεδόν) όλες τις μηχανές μπορείς να κάνεις (σχεδόν) τα πάντα. Δεν λέω ότι με μια sport μηχανή μπορείς να κάνεις enduro αλλά μπορείς να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι, ακόμη και αν δεν έχει κατασκευαστεί για αυτό.

Εντέλει το πιο σημαντικό είναι να σου αρέσει και η όρεξη που σου δημιουργεί να υπερνικάει το προβλήματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος warez έγραψε:

Υπάρχει η κατηγορία sport-touring που είναι μηχανές για να κάνεις κάποια ταξίδια και ταυτόχρονα διατυρούν ένα sport χαρακτήρα. Ωστόσο και πάλι για μεγάλα ταξίδια ή για χωμάτινες διελέυσεις δεν είναι οι καταλληλότερες. Μετά υπάρχει η κατηγορία on-off που είναι για ταξίδια και κάποιες χωμάτινες διελεύσεις. Αυτές θα σου δώσουν περισσότερη άνεση και καλύτερη ανεμοκάλυψη με κόστος μια λιγότερο sport εμπειρία.

Η επόμενη ερώτηση που πρέπει να απαντήσεις είναι η ιπποδύναμη. Θα έχεις δει φαντάζομαι τις κατηγορίες διπλωμάτων. Το να πάρεις για πρώτη μηχανή μια που ανήκει στο δίπλωμα Α έχει κινδύνους. Αν θέλεις να ξεκινήσεις βήμα-βήμα μπορείς να πάρεις κάτι με ιπποδύναμη Α2, να το κρατήσεις μερικά χρόνια και μετά να επενδύσεις σε κάτι του Α.

Φέρνω δύο -χαρακτηριστικά- παραδείγματα για να καταλάβεις τι εννοώ. Μια μηχανή που είναι στο Α2 είναι η Kawasaki KLE 500 ενώ στο Α η Suzuki V strom 650.

Τέλος, η γνώμη μου ότι με (σχεδόν) όλες τις μηχανές μπορείς να κάνεις (σχεδόν) τα πάντα. Δεν λέω ότι με μια sport μηχανή μπορείς να κάνεις enduro αλλά μπορείς να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι, ακόμη και αν δεν έχει κατασκευαστεί για αυτό.

Εντέλει το πιο σημαντικό είναι να σου αρέσει και η όρεξη που σου δημιουργεί να υπερνικάει το προβλήματα.

Καταλαβαίνω τι εννοείς και θεωρητικά είναι και το πιο σωστό χωρίς να έχω επαφή με μηχανές να ξεκινήσω με κάτι πιο "ήρεμο" για πρώτη μηχανή και η αλήθεια είναι ότι την Kawasaki Kle τώρα που ήμουν σεζόν την έβλεπα συχνά στο νησί να έρχονται για εκδρομές και μου τράβηξε την προσοχή! Απ'ότι βλέπω είναι και low budget και όχι άσχημα για πρώτη μηχανή, θα την έχω στο νου μου! Ευχαριστώ για τον κόπο σου! 

 

Τέλος, κάτι σαν γενική άποψη, τι θα είναι αυτό που θα πρέπει να προσέχω σε μια αγορά μηχανής, υπάρχουν safe χιλιόμετρα από την άποψη που είναι εντάξει για τη χρονολογία της μηχανής? ή κάτι άλλο που πρέπει να έχω στο νου μου?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1) Γενικά όσα λιγότερα χιλιόμετρα τόσο καλύτερα. Περισσότερα χιλιόμετρα σημαίνει περισσότερη χρήση και συνεπώς περισσότερη φθορά. Από την άλλη και τα πολύ λίγα χιλιόμετρα φανερόνουν ότι η μηχανή ήταν παρατημένη. Προσωπικά θα έλεγα το minimum είναι 5 χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο. Υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα αυτό ωστόσο. Για παράδειγμα αν η μηχανή ήταν σε κάποιο νησί είναι λογικό να έχει λίγα χιλιόμετρα.

2) Ωστόσο μην κοιτάς τα χιλιόμετρα. Υπάρχουν πάρα πολλοί που ρίχνουν την ένδειξη του χιλιομετρητή της μηχανής. Είναι μια εύκολη διαδικασία που μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε μηχανή. Επομένως απλά μην εμπιστεύεσε τι γράφει ο καθένας στην αγγελία.

3) Μια μεταχειρισμένη μηχανή είναι απαραίτητο να την κοιτάξεις πριν την πάρεις. Θα σου πρότεινα πρώτα να συναντηθείς εσύ με τον πωλητή και να κοιτάξεις την μηχανή. Μπορείς να πάρεις και κάποιον φίλο σου αν εσύ δεν έχεις τις γνώσεις. Εσύ προσωπικά μην επικεντρωθείς τόσο στο μηχανικό σκέλος, πρόσπαθησε να καταλάβεις τι τύπο έχεις απέναντι σου. Δες και το πρώτο βίντεο που βάζω παρακάτω. Δεύτερον απαραίτητα να πας την μηχανή σε έναν ειδικό να την κοιτάξει. Μπορείς να συμβουλευτείς τους φίλους σου για κάποιο καλό συνεργείο.

4) Μηχανές σε νησί σημαίνει μηχανές που έχουν έρθει σε επαφή με πολύ αλάτι (με μια λέξη "σκουριά"). Οπότε αν βρεις μηχανή από νήσι φρόντισε να την ελέγξεις πάρα πολύ καλά για πιθανόν σκουριασμένα μέρη

5) Πάρε και 2 βίντεο:

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...