SalvatoreTheFirst 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2021 (τροποποιήθηκε) Όχι, αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση το post που όλοι περιμέναμε. Είναι άλλο ένα post τύπου "Μ@λάκες μου, είμαι 30 χρονών, κάνω μαθήματα για δίπλωμα Α, τα λεφτά δε φτάνουν, έχω εξοπλισμό και δεν έχω μηχανή. Τι να κάνω"? Αλλα ας γίνω πιο συγκεκριμένος. Πριν κάνα μήνα ξεκίνησα μαθήματα για δίπλωμα μηχανής (Α). Βλέπετε η καούρα του δικύκλου κρατεί χρόνια και το πήρα επιτέλους απόφαση αφότου έφυγα απ'το πατρικό μου (κλάμα η μάνα). Το πρώτο πράγμα που έκανα μαζί με την έναρξη των μαθημάτων ήταν η αγορά μπουφάν και κράνους και τώρα ενέχει αγορά γαντιών και παπουτσιών (υπερβολικός? Μπορεί, αλλά προτιμώ να είμαι όσο πιο καλυμμένος γίνεται... Κυριολεκτικά). Τα μαθήματα πηγαίνουν γλυκά (αν εξαιρέσεις την πουτ@να την αργη ευθεία που κάθε φορά μου βγάζει την ψυχή) και σε περίπου 1-2 βδομάδες δίνω πορεία. Όποτε έρχεται η μεγάλη στιγμή. (Υποθετικά) Παίρνω το δίπλωμα. Και θέλω να πάρω το συντομότερο δυνατόν μηχανή (γιατί? Η απάντηση είναι "ναι"). Νιώθοντας σίγουρος για τα χέρια μου βάζω άνω όριο τα 650cc και χαμηλό τα 250cc (σπάστε με στο ξύλο). Εδώ λοιπόν και κάνα 2-3μηνο, ψάχνω για κάτι "on-off" τύπου Versys, Vstrom, Cb500x, F650gs μέχρι 15ετιας ή πάμε για γυμνό τύπου Hornet/FZ6. Ταβάνι στην τιμή είναι 2,5-3K (και μετά απλά δεν έχω λεφτά σε περίπτωση που γίνει οποιαδήποτε στραβή). Σκοπος του δίτροχου είναι προφανώς μετακίνηση εντός πόλης, αλλά κατά κύριο λόγο ταξίδια εκτός Αττικής ή ακόμα και αποστάσεις Αθηνα-Γορτυνια, Αθήνα-Τρικαλα κλπ. Ψάχνω λοιπόν στο Car και το 90% των αγγελιών εντός Αττικής μου φαίνονται φόλες. Μοντέλα του '05 με 30χχλμ (ρε ηρεμιστε με τα γυρισμένα), hornet πριν το '07 με μοντα στην εξάτμιση για να μοιάζει με του '07, και γενικά τιμές οι οποίες στα δικά μου μάτια φαντάζουν εκτός λογικών ορίων (όταν μιλάς τουλάχιστον για όχημα 15ετιας. Διορθώσετε με αν λέω @@ριες). Απλά θέλω να ακούσω τις σκέψεις σας, τις προτάσεις σας, το κράξιμο σας. Γενικά ότι σας βγει, απλά μην γίνει ρινγκ εδώ μέσα. Αυτά και συγγνώμη αν σας κούρασα με την έκθεση 3ης λυκείου. Stay safe and upright. Με αγάπη και ανικανότητα να γκαζωσω, Σωτήρης Τροποποιήθηκε Νοέμβριος 26 , 2021 από τον SalvatoreTheFirst Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.334 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2021 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SalvatoreTheFirst 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2021 Μα... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
2noob2furious 241 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2021 Σε περίπτωση που δεν τα έχεις ακούσει ήδη, 2 τιπς για την αργή ευθεία, γιατί κι εμένα μου είχε βγάλει την πίστη όταν έκανα μαθήματα: 1. Κρατάς σταθερά λίγο πατημένο το πίσω φρένο. Συνήθως κάνει το μηχανάκι λίγο πιο σταθερό. 2. Παίζεις λίγο με το τιμόνι αριστερά-δεξιά συνέχεια. Δημιουργεί μια μικρή και προβλεπόμενη αστάθεια που μπορείς να την εξουδετερώσεις εύκολα. Εν αντιθέσει, αν προσπαθείς να κρατήσεις το τιμόνι συνέχεια σταθερό, είναι αρκετά πιθανό να δημιουργηθεί μια μεγαλύτερη και απρόβλεπτη αστάθεια που αν δεν την προλάβεις, ίσως να σε βγάλει εκτός ορίων. Για τα μηχανάκια που κοιτάς, όλα καλά είναι. Οι τιμές δυστυχώς ή ευτυχώς καθορίζονται από τις συνθήκες της αγοράς και όχι μόνο από την ηλικία των οχημάτων. Αν δεν είσαι αρκετά έμπειρος και αρκετά ψηλός, να ξέρεις πως τα ψηλά μηχανάκια (versys, vstrom κτλ) είναι λίγο πιο ασταθή από τα χαμηλά (hornet κτλ), με ό,τι αυτό συνεπάγεται για πιθανότητα χαζοπτώσης από αφηρημάδα τον πρώτο καιρό. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kalimera8764 1.984 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2021 Γεια σου Σωτηρη. Επισης, μην ξεχνας οτι δεν ειναι μονο η αγορα του μοτο, αλλα και η συντηρηση του. Ειδικα, αμα δεν εχεις χωρο, χρονο, γνωσεις και εισαι τσιμα τσιμα οικονομικα πηγαινε στο πιο καινουριο και ας ειναι και λιγοτερα κυβικα. Δε σημαινει οτι σε περιοριζουν απαραιτητα καπου. Ενδεικτικα, εχει ενα suzuki gsx250r η κοπελα μου και τα 1200km απο τα 3500 που εχει μεχρι τωρα, τα εχω κανει εγω με 2 πηγαινε-ελα Αθηνα-Καρδιτσα. Και εννοειται σε αντιθεση με το δικο μου (600αρι 4κυλινδρο), τα εξοδα ειναι αστεια και πιθανοτητες να χρειαστει συνεργειο μηδαμινες. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SalvatoreTheFirst 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 28 , 2021 πριν 4 ώρες, το μέλος kalimera8764 έγραψε: Γεια σου Σωτηρη. Επισης, μην ξεχνας οτι δεν ειναι μονο η αγορα του μοτο, αλλα και η συντηρηση του. Ειδικα, αμα δεν εχεις χωρο, χρονο, γνωσεις και εισαι τσιμα τσιμα οικονομικα πηγαινε στο πιο καινουριο και ας ειναι και λιγοτερα κυβικα. Δε σημαινει οτι σε περιοριζουν απαραιτητα καπου. Ενδεικτικα, εχει ενα suzuki gsx250r η κοπελα μου και τα 1200km απο τα 3500 που εχει μεχρι τωρα, τα εχω κανει εγω με 2 πηγαινε-ελα Αθηνα-Καρδιτσα. Και εννοειται σε αντιθεση με το δικο μου (600αρι 4κυλινδρο), τα εξοδα ειναι αστεια και πιθανοτητες να χρειαστει συνεργειο μηδαμινες. Απλά σκέφτομαι με το ρηχό μου το μυαλό ότι περισσότερα κυβικά = πιο ξεκούραστα ταξίδια, και για εμένα αλλά και για την μηχανή Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kalimera8764 1.984 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2021 πριν 11 ώρες, το μέλος SalvatoreTheFirst έγραψε: Απλά σκέφτομαι με το ρηχό μου το μυαλό ότι περισσότερα κυβικά = πιο ξεκούραστα ταξίδια, και για εμένα αλλά και για την μηχανή Γενικα ισχυει, αλλα δεν ειναι και πανακεια. Παιζουν ρολο το μοτερ (αλλο να πας με 1 κυλινδρο, αλλο με 4), αν ειναι γυμνο η οχι, θεση οδηγησης - μεγεθος, μετα παμε σε αυτονομιες κτλ. Γι αυτο ξαναλεω, αν δε μπορεις ρεαλιστικα να παρεις και να συντηρησεις ενα πιο μεγαλο μηχανακι, μη φοβηθεις τα "λιγα" κυβικα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SalvatoreTheFirst 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2021 πριν 5 λεπτά, το μέλος kalimera8764 έγραψε: Γενικα ισχυει, αλλα δεν ειναι και πανακεια. Παιζουν ρολο το μοτερ (αλλο να πας με 1 κυλινδρο, αλλο με 4), αν ειναι γυμνο η οχι, θεση οδηγησης - μεγεθος, μετα παμε σε αυτονομιες κτλ. Γι αυτο ξαναλεω, αν δε μπορεις ρεαλιστικα να παρεις και να συντηρησεις ενα πιο μεγαλο μηχανακι, μη φοβηθεις τα "λιγα" κυβικα. Το πρόβλημα είναι ότι δεν βρίσκω ούτε καν 250-300 που να μου κάθονται καλά στα λεφτά. Καταληγω στο ότι έχω ψηλά στάνταρ με "λίγα" λεφτά Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.505 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29 , 2021 πριν 3 ώρες, το μέλος SalvatoreTheFirst έγραψε: Το πρόβλημα είναι ότι δεν βρίσκω ούτε καν 250-300 που να μου κάθονται καλά στα λεφτά. Καταληγω στο ότι έχω ψηλά στάνταρ με "λίγα" λεφτά Welcome to Greee. Welcome to mybike.gr Ειδικά τώρα τελευταία, που έχει ακόμα λιγότερα λεφτά ο κόσμος, τα καινούργια είναι απλησίαστα για τους πολλούς, και τα μεταχειρισμένα έχουν πάρει τον ανήφορο. Κάποτε μέχρι το 2008, έπαιρνες μηχανάκι για να σου φτιάξει τη βδομάδα, και το πενταετίας μοντέλο έφευγε με σκοτωμένη τιμή. Αυτό που μπορώ να σου πω είναι να κοιτάξεις επαρχία, μηηηπως και γλιτώσεις τα γυρισμένα κοντέρ (ισως). Και μόνο που δε θα χει φάει το σταμάτα-ξεκίνα στην κίνηση, καλό είναι. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες