Jump to content
Cr3a7ur3

Ώρα για Αναβάθμιση!

Recommended Posts

Πολλές και γλυκιές καλησπέρες.
Μετά από ώρες συζήτησης με τον @ShapeshifterGR98 να με αποκαλεί ορκισμένο χοντάκια (😤 ) την περασμένη Πέμπτη πέρασα την εξέταση για Α2 και κρατάω από την Δευτέρα το (Πρωσωρινό) Δίπλωμα μου. Εφόσον πλέον έχω το Α (μην ξεχνάς το 2, για τουλάχιστον άλλα δύο χρόνια. 🤨) αποφάσισα να δω τι επιλογές παίζουν για να ανέβω από το Varadero 125 σε κάτι άλλο.
Τώρα, η φυσική εξέλιξη και νόμιμη επιλογή είναι να πάω στο Transalp 400. Αλλά είπα να ανοίξω λίγο τις επιλογές μου, και να δω τι παίζει. Το Budget παίζει από 1400 έως 2000 αυστηρά 
Έχω ψάξει, μέχρι στιγμής για τα εξής:

  • Honda Transalp 400
  • BMW F650GS
  • Daytona Zontes 310T2
  • Yamaha XTZ660 Tenere
  • Kawasaki KLE 500 (Από 2005 και μετά.)
  • Cagiva Canyon 500 (Αν και πιστεύω δεν πιάνει τα κριτήρια Α2.)

Honorable mentions θα ήταν το Aprilia Pegasi 650 και το Transalp 600 τα οποία τα χάνω για 1-3 άλογα. 
Πιστέψτε με, η σκέψη ότι η ασφαλιστική θα πάει φτερά αν πάρω το ΤΑ600 με έχει κρατήσει από το να πάρω το 600 και να πω YOLO.
Σωστά και νόμιμα λοιπόν.

Το μωρόdero με εξυπηρέτησε πάρα πολύ καλά, και την μια φορά που ζήτησα από φίλο να μου πασάρει το ΤΑ600 σε ένα κλειστό πάρκινγκ, είδα ότι με το ζόρι πατάω κάτω (1.74 ύψος) αλλά πατάω χωρίς θέμα. Πιστεύω λοιπόν ότι το 400 θα με καλύψει μέχρι να μπορώ να πάρω το 600 στα 23 μου...
Η επόμενη προορίζετε για ότι έκανε το Varadero, απλά σε μεγαλύτερο επίπεδο. Σχολή, Δουλειά, Βόλτες Μακρινές και Κοντινές και τις Εκδρομές μου. Ουσιαστικά, καθημερινή χρήση απλά με το κάτι παραπάνω.
Όσο για τις υπόλοιπες επιλογές, θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:

  • Χ
  • Η F650GS έχει πολλές εκδοχές. Ποιες από αυτές είναι στα κριτήρια του Α2;
  • Η Zontes 310T2 ακόμα πουλάει στα 3500χιλ, αξίζει η πρώτη version που έχει κατέβει στα 2400 και κατεβαίνει και άλλο;
  • Η XTZ660 φοράει το ίδιο μοτέρ με XT660; Αν ναι, πως είναι το ένα μέσα στα κριτήρια και το άλλο όχι;
  • Η KLE500 κάνει για πες κάνα ταξιδάκι 300-400χλμ κάθε 2 μήνες πχ;
    • Στην επάνω ερώτηση: Το φορτώνω τριβάλιτσο να κρατάει 120 σταθερά; 
  • H Canyon 500 έχει ανταλλακτικά; Η είναι μια ξεχασμένη μοτοσυκλέτα παντελώς χαμένη από τον χρόνο; 

Έχω κολλήσει με το ΤΑ400, αλλά κάνω έρευνα εδώ και κάνα μήνα να δω τι παίζει. Έχω βρει κάτι 400ρια σε απίστευτη κατάσταση τα οποία πουλούσανε αρκετά γρήγορα.
Βέβαια, έχω φάει τέτοιο κόλλημα που έχω βάλει φίλο από Ιαπωνία να μου βρει ότι μπορεί για το συγκεκριμένο... 😬

Εφόσον έχουν και ίδιο μοτέρ από Bros 400, κοτσάρω και ένα μοτέρ με 250 να το έχω καβάτζα στην περίπτωση που ο κινητήρας τα κακαρώσει, η μου εμφανίσει άλλο πρόβλημα.
Όσο για τα ανταλλακτικά, ένα παλικάρι από Τσεχία έχει κατάστημα που πουλάει ανταλλακτικά για 400, συγκεκριμένα, ανταλλακτικά για κινητήρα (ελατήρια πιστονιού, φλάτζες κλπ) όπως και οτιδήποτε άλλο, και κάπως έτσι είχα φτιάξει το μπροστινό δισκόφρενο του Βαραντέρο γλιτώνοντας περίπου 40 ευρώ από Σαρακάκη. 

Anyways, μην το κάνουμε και International το θέμα.
Η αλήθεια είναι ότι ψήνομαι για είτε Transalp 400 ή GS650. Το KLE το αφήνω ως... last resort αν δεν λάχει τίποτε.
Ρεαλιστικά μιλώντας, τα υπόλοιπα είναι αρκετά ποιο ψηλά από το Budget, αν και έχω και Στρατό το Σεπτέμβριο... 

Μετά από όλα αυτά, φίλοι μου, τι θα προτείνατε να κάνω; Συνεχίζω έρευνα και περιμένω τα φώτα σας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεννν νομίζω να φτάνεις να πατήσεις στο ΧΤΖ. Γι αυτό, θα πάρεις αυτό και θα μου στείλεις το Bross για ένα φίλο μου στο χωριό, δεν τον ξέρεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Cr3a7ur3 έγραψε:

Χ

Ρε άσε τα Χ λέμε. Αν το πάρεις θα πάθεις το σύνδρομο KTR (Katsantonis Team Racing). Θα σου είναι αδύνατον να μην ρίχνεις λεφτά για κυλινδροπίστονο, εκκεντροφόρους, προγράμματα και φυσικά την εξάτμιση Racetech Τζαμπαγιάννης. Το άγιο δισκοπότηρο του κάθε κάγκουρα δηλαδή.  Λέμε όχι στα Χ, ναι στις μηχανές.

Τώρα για τις υπόλοιπες...

F650: H GS έκδοση (με injection) είναι στα 48 άλογα, συμβατή με Α2. Πατάς κάτω και είναι πολύ οικονομική σε κατανάλωση. Ταξιδεύει άνετα με 120 σταθερά.

Zontes: Το έχουμε ως inside joke με την παρέα...."μετά από τα 30.000 θα ονομάζονται Επιzontes". Έχουν ακουστεί  θέματα με ηλεκτρικά, τα λέγαμε και στο φβ. Δεν θα το επέλεγα προσωπικά...

KLE500: ΑΝ δεν κάνω λάθος, τα μοντέλα με το facelift (πορτοκαλί μεταλλικό χρώμα) του 2005-2008 είναι συμβατά με Α2. Η κατανάλωση τους πάντως θα μπορούσε να είναι και χαμηλότερη. Το οτι ταξιδεύει, ταξιδεύει δεν θα πει όχι.

Από όλα αυτά, στο BMW θα πήγαινα εγώ...

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτό το ''ιδιο μοτέρ με Bros'' μην το δένεις και πάρα πολύ. Πολύ παρόμοιο, ναι, ίδιο, όχι.

Επίσης το Canyon 500 γιατί είναι εκτός κριτηρίων Α2; Ψοφίμι τύπου  ΧΤ600 είναι, με τριάντα-κάτι άλογα στον τροχό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε:

Δεννν νομίζω να φτάνεις να πατήσεις στο ΧΤΖ. Γι αυτό, θα πάρεις αυτό και θα μου στείλεις το Bross για ένα φίλο μου στο χωριό, δεν τον ξέρεις.

Σε αγαπώ. 

Πέρα από την πλάκα, αν ήταν 400ΤΑ, το επερνα χωρίς 2η σκέψη. 

Άστα, απλά είναι όλοι την ώρα τοπ και όλο κρύβει μια όμορφη από κάτω.. 

πριν 45 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Αυτό το ''ιδιο μοτέρ με Bros'' μην το δένεις και πάρα πολύ. Πολύ παρόμοιο, ναι, ίδιο, όχι.

Επίσης το Canyon 500 γιατί είναι εκτός κριτηρίων Α2; Ψοφίμι τύπου  ΧΤ600 είναι, με τριάντα-κάτι άλογα στον τροχό.

Κοίτα, το Bros ξέρω ότι έχει ίδια εσωτερικά. Αυτό με ενδιαφέρει... 

Το Canyon 500 δεν βρίσκω τίποτα παρά μόνο ότι ήταν μια δύσχρηστη μοτοσυκλέτα. Απλά φαίνεται όμορφη. 

πριν 49 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Ρε άσε τα Χ λέμε. Αν το πάρεις θα πάθεις το σύνδρομο KTR (Katsantonis Team Racing). Θα σου είναι αδύνατον να μην ρίχνεις λεφτά για κυλινδροπίστονο, εκκεντροφόρους, προγράμματα και φυσικά την εξάτμιση Racetech Τζαμπαγιάννης. Το άγιο δισκοπότηρο του κάθε κάγκουρα δηλαδή.  Λέμε όχι στα Χ, ναι στις μηχανές.

Τώρα για τις υπόλοιπες...

F650: H GS έκδοση (με injection) είναι στα 48 άλογα, συμβατή με Α2. Πατάς κάτω και είναι πολύ οικονομική σε κατανάλωση. Ταξιδεύει άνετα με 120 σταθερά.

Zontes: Το έχουμε ως inside joke με την παρέα...."μετά από τα 30.000 θα ονομάζονται Επιzontes". Έχουν ακουστεί  θέματα με ηλεκτρικά, τα λέγαμε και στο φβ. Δεν θα το επέλεγα προσωπικά...

KLE500: ΑΝ δεν κάνω λάθος, τα μοντέλα με το facelift (πορτοκαλί μεταλλικό χρώμα) του 2005-2008 είναι συμβατά με Α2. Η κατανάλωση τους πάντως θα μπορούσε να είναι και χαμηλότερη. Το οτι ταξιδεύει, ταξιδεύει δεν θα πει όχι.

Από όλα αυτά, στο BMW θα πήγαινα εγώ...

 

 

Το Zontes δεν μου αρέσει και τόσο γιατί πολύ απλά είναι ποιο πολλά ηλεκτρικά πάρα κινητήρας. Μια βροχούλα να πέσει... 

Τo KLE μου λένε το ίδιο και το ίδιο πράγμα κάθε φορά που το φέρνω σε συζήτηση: "Συνταξιούχος είσαι;" 

Το GS μου γυάλισε το μάτι. 

Στα λόγια ενός σοφού άρχοντα... 

"ΙΕΛΑ ΚΟΚΛΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΩ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΕΜΠΑ"

Τι να πω... Με τσούζει ότι έχει ακριβό σέρβις και ανταλλακτικά. Μεν θα μου πεις καλύτερα ακριβά ανταλλακτικά πάρα καθόλου ανταλλακτικά. 

Δίλημμα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν έχει τύχει να λύσω ταυτόχρονα bros 400 και transalp 400 αλλά αυτό που σου έγραψα πολύ εύκολα το προσπέρασες.

Την εποχή εκείνη, οι αγοραστές είχαν λεφτά, η Honda είχε λεφτά, και τα μοτέρ που έβαζε σε κάθε μοτό, είχε την οικονομική ευχέρεια να τα προσαρμόζει με μεγάλη λεπτομέρεια στην κάθε εφαρμογή.

Μην εκπλαγείς λοιπόν, αν πας να μεταφέρεις πράγματα από το ένα στο άλλο, και δεις ότι μπαίνουν μεν, δεν ταιριάζουν δε.

Αν ανακαλύψεις ας πούμε ότι το πιστόνι για το transalp είναι λίίίγο πιο ψηλό (απόσταση πίρου-κορώνας) από το πιστόνι του bros και αντίστροφα η μπιέλα του transalp είναι λίγο πιο κοντή. Και όταν πας να τα ανακατέψεις ή θα βρίσκει το πιστόνι στην κυλινδροκεφαλή ή θα έχει χαμηλή συμπίεση.

Εξίσου πιθανόν να ανακαλύψεις, ελαφρά διαφορετικούς αυλούς στις κεφαλές, άλλους εκκεντροφόρους, άλλος συμπλέκτης με άλλο πλήθος δισκάκια, άλλα γρανάζια κιβωτίου.

Αλλο σύστημα ανάφλεξης με άλλο ρότορα και πηνία pick up, δύο ανεξάρτητες ηλεκτρονικές το transalp για κάθε κύλινδρο , μία το bros.

 

Μακάρι αν προχωρήσεις βέβαια σε μια τέτοια επιλογή και τύχει να χρειαστείς πράγματα, να βγω λάθος και να ταιριάζουν όλα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Cr3a7ur3 έγραψε:

"ΙΕΛΑ ΚΟΚΛΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΩ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΕΜΠΑ"

- γερόντας Τάσος Τζελέπης, Βόλος, 2021 μ.Χ 🤣

Πέρα, από την πλάκα, το GS είναι καλή επιλογή για επόμενή μοτοσυκλέτα, κατ' εμέ. Απλά πέρα του θέματος της μίζας, σε σχέση με Transalp που έχω δει, στο BMW φαίνεται να "δρα" περισσότερο ο χρόνος πάνω του. Περισσότερη εξωτερική φθορά να το πω. Τα Honda μου φαίνονται πιο ποιοτικά. Βέβαια έχει τύχει να δω και κάποια GS που εξωτερικά είναι υποδειγματικά.

Αλήθεια, η κατανάλωση στο ΤΑ400, που κυμαίνεται;

 

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Αλήθεια, η κατανάλωση στο ΤΑ400, που κυμαίνεται;

Απ οτι ακούω πολύ χαμηλά ( δε θυμάμαι νούμερο) . Ισως και να παίνευε το σπίτι του ο ατυχής κάτοχος του βαρετότερου μηχανακιού της δεκαετίας.

Για μένα το ΤΑ είναι οτι πρέπει. Βαρετό κι αξιόπιστο "γαιδουράκι".

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

201 κιλά γεμάτο, 37 άλογα, τρεις βαλβίδες/κύλινδρο και δυο Keihin 34αρια καρμπυρατέρ. Τουλάχιστον, αυτά δίνουν στα specs.

Φανταζόμουν πως θα έχει τσιμπημένη κατανάλωση, λόγο του οτι πρέπει να τραβήξει βάρος ο κινητήρας. Σαν αξιοπιστία, παίζει να είναι αλεξίσφαιρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...