Jump to content
Γωργος_τομ

Καινούριο μοτέρ στο παπί

Recommended Posts

Καλησπέρα μάγκες.

Εχω ένα c50 που θα πάει για βάψιμο και είπα μια και καλή που θα λυθεί να αλλαχτεί και το μοτέρ που εχει για να μπει ένα μεγαλύτερο.

Έλεγα να βάλω το monster τo 140cc αλλά δεν θέλω το μοτέρ να είναι με συμπλέκτη. Τι άλλο μοτέρ λέτε να βαλω εκτός από lifan? Και να πηγαίνει καλα .

Ο Λογος που δεν το ανεβάζω το μοτέρ το γνήσιο είναι επειδή με τα ιδια λευτα που μου ζητάνε οι μάστορες της περιοχής μου να μου το ανεβάσουν περνώ ένα καινούριο μοτερ.

Τροποποιήθηκε από τον Γωργος_τομ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Lifan 110

Αξιόπιστο, ροπάτο, οικονομικό και το βρίσκεις 200-210€ κομπλέ με μίζα, καρμπυρατέρ, καλώδια κλπ

Αν θες κάτι που να έχει μεν λίγο καλύτερο γκάζι αλλά να είναι της Κυριακής χαράς και της Δευτέρας λύπης από αξιοπιστία βάλε 140-150-160. Σοβαρά, δεν έχω δει ποτέ 140cc/150/160cc μοτέρ να αντέχει πάνω από χρόνο.

Εναλλακτικά βρες μεταχειρισμένο μοτέρ από Astrea σε καλή κατάσταση. Έχουν αποδειχτεί αλεξίσφαιρα τα συγκεκριμένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπάρχει άραγε κάποια πατέντα που να μπαίνει ολόκληρο μοτέρ innova σε C50/GLX ? Το έχει δει ποτέ κάποιος στην πράξη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος GRR έγραψε:

Υπάρχει άραγε κάποια πατέντα που να μπαίνει ολόκληρο μοτέρ innova σε C50/GLX ? Το έχει δει ποτέ κάποιος στην πράξη?

Θελεί αρκετή δουλειά για να μπει. Το Innova έχει 3 βάσεις μοτέρ, ενώ τα C50/GLX/Astrea έχουν 2 μόνο βάσεις, αναγκαστικά δηλαδή πρέπει να φτιάξεις και 3η βάση. Συν ότι θέλει και τα ρεύματα από Innova. Και για την 3η βάση δεν είμαι και σίγουρος γιατί έχουν διαφορετικούς σκελετούς.

Δεν νομίζω πως αξίζει, από την στιγμή που στα 200€ βρίσκεις έτοιμο κινητήρα κούτα με τα όλα του.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Αν θες κάτι που να έχει μεν λίγο καλύτερο γκάζι αλλά να είναι της Κυριακής χαράς και της Δευτέρας λύπης από αξιοπιστία βάλε 140-150-160. Σοβαρά, δεν έχω δει ποτέ 140cc/150/160cc μοτέρ να αντέχει πάνω από χρόνο.

Τα takegawa τα μοτέρ και τα takegawa τα ανταλλακτικά, και αντέχουν πολλά χιλιόμετρα και δίνουν αρκετά παραπάνω γκάζι στα παπάκια. Γι αυτό είναι και πανάκριβα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 57 λεπτά, το μέλος GRR έγραψε:

Τα takegawa τα μοτέρ και τα takegawa τα ανταλλακτικά, και αντέχουν πολλά χιλιόμετρα και δίνουν αρκετά παραπάνω γκάζι στα παπάκια. Γι αυτό είναι και πανάκριβα.

Στα ίδια λεφτά όμως που θα δώσεις για να κάνεις όλο το μοτέρ Takegawa (ή να πάρεις takegawa μοτέρ) συν τα εργατικά βρίσκεις μηχανή.

Όταν πχ βλέπω αυτό:

https://www.car.gr/parts/view/20453202-takegawa-ergostasiako-moter-57x54-5-taxytites

4000€ για 137cc και 21 άλογα, ε προτιμώ να πάρω μηχανή...στα 4000€ έχεις αρκετές επιλογές για κάθε γούστο.

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος GRR έγραψε:

Τα takegawa τα μοτέρ και τα takegawa τα ανταλλακτικά, και αντέχουν πολλά χιλιόμετρα και δίνουν αρκετά παραπάνω γκάζι στα παπάκια. Γι αυτό είναι και πανάκριβα.

Έχετε μπερδευτεί κάπως… το ότι τα takegawa είναι υψηλής ποιότητας μηχανικά μέρη είναι αλήθεια, κανένας όμως δεν είπε ότι δίνουν αντοχή σε μακροχρόνια χρήση, ειναι κατασκευασμένα να αντέχουν τις μηχανικές πιέσεις, έχουν και αυτά φθορές, απλά πήρε ο ελληνοβλαχος ένα στρόφαλο που ειναι για να αντέχει να βγάλεις 20 άλογα και τον κάρφωσε στο GLX το 53 και τον κρατησε 30 χρόνια με τα 7,5 άλογα…

Επισης δεν υπάρχει έτοιμο εργοστασιακό μοτέρ Takegawa, εσυ επιλέγεις ότι setup θέλεις και στο δενουνε, φυσικά στον κατάλογο υπάρχουν πρότυπα δοκιμασμένα setup.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια φορά που είχα κάνει βόλτα ένα C50 με Lifan 110 (απείραχτο όπως έρχεται), ήταν πολύ ωραίο και ροπάτο. Σχεδόν κρίμα τέτοιο μοτέρ σε C50 χρέπι δηλαδή. Recommended. Πρόσεξε όμως οτι πρέπει να βάλεις όλο το σετ που έρχεται με το μοτέρ αυτό, αν βάλεις μισά Honda μισά lifan θα αποτύχει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλοκαίρι 2019, είχαμε ανέβει δικάβαλα 2 μηχανάκια προς Αγ. Γιάννη για μπάνιο. Το ένα ήτανε Sprinter με Lifan 110 και ο συνοδηγός, ας πούμε πως γενικά τρώει και κάνα πεϊνερλί/πιτόγυρο παραπάνω. Μια χαρά ανέβηκε, μια χαρά κατέβηκε.  Γενικά, ένα τίμιο μοτέρ με τα όλα του (περιφερειακά εννοώ) χωρίς να χρειαστεί να δώσεις μια περιουσία.

πριν 46 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Έχετε μπερδευτεί κάπως… το ότι τα takegawa είναι υψηλής ποιότητας μηχανικά μέρη είναι αλήθεια, κανένας όμως δεν είπε ότι δίνουν αντοχή σε μακροχρόνια χρήση, ειναι κατασκευασμένα να αντέχουν τις μηχανικές πιέσεις, έχουν και αυτά φθορές, απλά πήρε ο ελληνοβλαχος ένα στρόφαλο που ειναι για να αντέχει να βγάλεις 20 άλογα και τον κάρφωσε στο GLX το 53 και τον κρατησε 30 χρόνια με τα 7,5 άλογα…

Επισης δεν υπάρχει έτοιμο εργοστασιακό μοτέρ Takegawa, εσυ επιλέγεις ότι setup θέλεις και στο δενουνε, φυσικά στον κατάλογο υπάρχουν πρότυπα δοκιμασμένα setup.

Προσωπική μου γνώμη, τα Takegawa δεν πιστεύω πως είναι για καθημερινή χρήση. Για τον μέσο χρήστη, κοστίζουν πολύ, για αυτό στο οποίο πρόκειται να φορεθούν (μοτέρ από παπί δηλαδή), βέβαια για τον καυλωμένο χρήστη είναι όνειρο. Τουλάχιστον αυτή είναι η γνώμη μου σαν Τάσος.

Αν για παράδειγμα είχα Astrea και ήθελα να το κάνω ανακατασκευή μαζί +15-20cc παραπάνω, θα έβαζα Aasa. Αρκετά vfm επιλογή νομίζω.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Γενικά, ένα τίμιο μοτέρ με τα όλα του (περιφερειακά εννοώ) χωρίς να χρειαστεί να δώσεις μια περιουσία.

Όντως υπάρχουν κάποια after market μοτέρ αλλά και κάποια aftermarket ανταλλακτικά που έχουν παρόμοια ποιότητα με τα γνήσια. Και μάλιστα κοστίζουν λιγότερο από τα γνήσια. Για παράδειγμα η μίζα που είχα στο innova τα έφτυσε στα 20000 χιλιόμετρα και ήθελε καινούργια. Αγόρασα μια ιμιτασιόν μάρκας W-Standard με 20 ευρώ (ενώ η γνήσια κοστίζει 130 ευρώ) και εδώ και 70000 χιλιόμετρα που την έχω πάνω στο μηχανάκι δουλεύει άψογα.

 

Τροποποιήθηκε από τον GRR

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος GRR έγραψε:

Όντως υπάρχουν κάποια after market μοτέρ αλλά και κάποια aftermarket ανταλλακτικά που έχουν παρόμοια ποιότητα με τα γνήσια. Και μάλιστα κοστίζουν λιγότερο από τα γνήσια. Για παράδειγμα η μίζα που είχα στο innova τα έφτυσε στα 20000 χιλιόμετρα και ήθελε καινούργια. Αγόρασα μια ιμιτασιόν μάρκας W-Standard με 20 ευρώ (ενώ η γνήσια κοστίζει 130 ευρώ) και εδώ και 70000 χιλιόμετρα που την έχω πάνω στο μηχανάκι δουλεύει άψογα.

 

Υπάρχουν και τίμια άφτερμαρκετ προφανώς. Ότι πληρώνεις παίρνεις βέβαια...η W-Standard είναι καλή από όσο ξέρω.

Χειρότερα αφτερμαρκετ που έχω δει είναι τα Narita...είχα πάρει πριν κανά 2 χρόνια ένα σετάκι φλας μπροστά (15€ με ελαφρύ φιμέ στο εσωτερικό τους), μετά από 4 μήνες το ένα ράγισε το άλλο θάμπωσε ολοκληρωτικά. Ξαναέβγαλα τα γνήσια, τους έριξα μια αλοιφή και βρήκα την υγειά μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπάρχουν και ανταλλακτικά που γράφουν επάνω made in Japan (όχι τα γνήσια) και είναι χάλιας ποιότητας?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μόνο που ξέρω είναι πως πάνε σε μερικά κινέζικα γράφουν το κλασσικό "Japan Technology" το οποίο είναι απλά για να τραβήξει την προσοχή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...