Jump to content
panais460

er6n suspension

Recommended Posts

καλησπερα, 

ειναι καποιος που εχει αλλαξει πισω ανρτηση στο er6n/f και ειδε καποια αλλαγη?

ρωταω γιατι η μαμα αναρτηση πισω ειναι χαλια και ειμαι σε διλημα διοτι δεν  ειναι monoshock αλλα εκκεντρη αναρτηση η οποια αφηνει ''κενα '' στο περασμα απο βουναλακια του δρομου.

οι αναρτησεις που φορα τωρα απο το εργοστασιο ειναι kayaba μπρος πισω .  δεν βρισκω κατι βελτιωμενο για το μηχανακι μου απο αυτη την εταιρεια.

η ohlins ειναι πολυ ακριβη και πολυ πιο ακριβη η bitubo. η hyperpro ειναι αρκετα καλη λενε αλλα προοριζεται για χαμηλωμα της μοτοσυκλετας. 

περιμενω τις αποψεις σας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα φίλε!

Ποιας χρονιάς είναι το μηχανάκι και έχει γίνει ποτέ σέρβις στην ανάρτηση;

Αν όχι, μπορείς να ξεκινήσεις από εκεί.

Αν ναι, μια φτηνότερη λύση από αλλαγή σε aftermarket είναι το revalving.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μηχανακι ειναι του 07 εχει γινει σερβις μπροστά οταν χρειαστηκε τσιμουχακια μπροστα οπου αλλαχτηκαν και τα υγρα. Μπροστά θεωρω οτι ειναι παρα πολύ μαλακά.

Το πισω μου λεει ο μηχανικός της καβασακι στο Περιστέρι ο λερτας οτι οσο κανει επαναφορά ειναι κομπλε απο υγρα στην μπουκάλα. Το θεμα ειναι να μπουν λιγο πιο σκληρά αλλα να εχουν σχετικη απόδοση μην το μετανιωσω για αυτο ρωταω εμπειρίες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος panais460 έγραψε:

Το μηχανακι ειναι του 07 εχει γινει σερβις μπροστά οταν χρειαστηκε τσιμουχακια μπροστα οπου αλλαχτηκαν και τα υγρα. Μπροστά θεωρω οτι ειναι παρα πολύ μαλακά.

Το πισω μου λεει ο μηχανικός της καβασακι στο Περιστέρι ο λερτας οτι οσο κανει επαναφορά ειναι κομπλε απο υγρα στην μπουκάλα. Το θεμα ειναι να μπουν λιγο πιο σκληρά αλλα να εχουν σχετικη απόδοση μην το μετανιωσω για αυτο ρωταω εμπειρίες

 Να σημειωσω οτι απο το 14 ποθ εχω το μηαχανακι τα κιλα μου ειναι απο 90 εως και 100 που ειμαι τωρα, την προφορτιση του ελατηριου την εχω δοκιμασει σε ολο το φασμα. στην καλυτερη επιλογη ειναι η θεση τρια για να εχω καμια φορα και δευτερο ατομο πισω . στην θεση 4 (εχει 7 θεσεις) ειναι μεν σκληρο αλλα μειωνεται πολυ η διαδρομη για της λακουβες του νομου αττικης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βαλε ενα πιο σκληρο ελατηριο κ θα εισαι κομπλε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά υπάρχουν μερικά μαγαζιά που εξειδικεύονται στο να φέρουν τις αναρτήσεις στα μέτρα σου. Κατά πόσο αξίζει το κόστος, μόνο εσύ και η τσέπη σου το ξέρετε.

Αλλά από αυτά που γράφεις κατάλαβα πως δεν έχει γίνει ποτέ σέρβις στο πίσω αμορτισέρ, οπότε εγώ θα ξεκινούσα από εκεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος 2noob2furious έγραψε:

Δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά υπάρχουν μερικά μαγαζιά που εξειδικεύονται στο να φέρουν τις αναρτήσεις στα μέτρα σου. Κατά πόσο αξίζει το κόστος, μόνο εσύ και η τσέπη σου το ξέρετε.

Αλλά από αυτά που γράφεις κατάλαβα πως δεν έχει γίνει ποτέ σέρβις στο πίσω αμορτισέρ, οπότε εγώ θα ξεκινούσα από εκεί.

Μα δεν μπορεί να δεχθει επισκευή το αμορτισέρ της καγιαμπα  ( τουλάχιστον αυτη την απάντηση δινει εξουσιοδότημενο συνεργείο καβασακι).

Θα το επισκευαζα ή θα το αντικαθιστουσα αν ειχε χασει υγρά ας πούμε. Πως θα καταλαβαινα αν εχει χάσει υγρά ; Δεν επανέρχεται στο ίδιο σημείο οταν το πιέσεις. Η επαναφορά του ειναι ακριβως στο ιδιο σημείο ελεγμενο σε εξουσιοδοτημένο. 

Εγω θελω να την αλλαξω αλλα να έχει απόδοση μην πανε στραφη τα λεφτά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι η καβασάκι σου λέει να αλλάξεις το αμορτισέρ όπως είναι.

Αλλά αν θες κάθε μια αναζήτηση στο γοογλε για (με τα double quotes):

επισκευές αναρτήσεων "μη επισκευαζόμενες"

Στα πρώτα 5 αποτελέσματα σου βγάζει ένα συνεργείο που αναλαμβάνει τέτοιες δουλειές. Αν θες να πάρεις τηλ για να μάθεις το κόστος. Σου στέλνω και απευθείας το λινκ σε ΠΜ αν θες, για να μη θεωρηθεί διαφήμιση.

Μετά από 14 χρόνια τα λάδια της ανάρτησης δε νομίζω να κάνουν τη δουλειά τους σωστά. Πιστεύω πως θα δεις διαφορά και ακόμα αν βάλεις καινούργιο μαμά αμορτισέρ. Στα κιλά δεν έχουμε μεγάλη διαφορά, κι εγώ αγγίζω τα 90 με πλήρη εξοπλισμό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχει θέμα στις αναρτήσεις το er,το μπροστινό είναι τέρμα μαλακό ειδικά στο φρενάρισμα βυθίζεται όσο δεν πάει και το πίσω είναι διακοσμητικό.

Εγώ είχα αλλάξει μπρος πίσω με bitubo και είχε μεταμορφωθεί.

Δεν θυμάμαι καλά αλλά νομίζω ότι μπορούσες να βάλεις από ss συγκεκριμένης χρονολογίας.

Έχεις ψάξει στο νετ για πληροφορίες σχετικά;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

χμμ, απο zx6 02-04 πρεπει να μπενει αν θυμαμαι σωστα (η καποιο zx εκεινων των ετων)

δε ξερω κατα ποσο συμφερει τετοια επιλογη, αναλογα και τι θες να κανεις.

κοστος μεταχειρισμενης αναρτησης + σερβις που σιγουρα θα θελει θα ξεφυγεις αρκετα.

κανε σερβις τις δικες του αναρτησεις και μεινε εκει, αν δε σε καλυπτουν μαλλον θες ανωτερο μοτο.

αλλα πες πως βαζεις αλλη αφτερ αναρτηση, με το πλαισιο και τα φρενα τι θα κανεις? 

δε ειναι μοτο για βελτιωση κατα τη γνωμη μου.😉

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 ώρες, το μέλος Ratamahatta έγραψε:

Έχει θέμα στις αναρτήσεις το er,το μπροστινό είναι τέρμα μαλακό ειδικά στο φρενάρισμα βυθίζεται όσο δεν πάει και το πίσω είναι διακοσμητικό.

Εγώ είχα αλλάξει μπρος πίσω με bitubo και είχε μεταμορφωθεί.

Δεν θυμάμαι καλά αλλά νομίζω ότι μπορούσες να βάλεις από ss συγκεκριμένης χρονολογίας.

Έχεις ψάξει στο νετ για πληροφορίες σχετικά;

Δεν εχω ψαξει για την δυνατότητα απο ss να κουμπωνουν στο δικο μου. 

πριν 1 ώρα, το μέλος noodles έγραψε:

χμμ, απο zx6 02-04 πρεπει να μπενει αν θυμαμαι σωστα (η καποιο zx εκεινων των ετων)

δε ξερω κατα ποσο συμφερει τετοια επιλογη, αναλογα και τι θες να κανεις.

κοστος μεταχειρισμενης αναρτησης + σερβις που σιγουρα θα θελει θα ξεφυγεις αρκετα.

κανε σερβις τις δικες του αναρτησεις και μεινε εκει, αν δε σε καλυπτουν μαλλον θες ανωτερο μοτο.

αλλα πες πως βαζεις αλλη αφτερ αναρτηση, με το πλαισιο και τα φρενα τι θα κανεις? 

δε ειναι μοτο για βελτιωση κατα τη γνωμη μου.😉

Δεν εχεις αδικο για το πλαίσιο και αυτο λαστιχο ειναι.

Θα κανω μια επισκευή το πίσω που παει κοντα 200€ και βλέπουμε πως θα παει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...