Jump to content
Μπαγλαμάστορας

Ανεμιστήρας σε ανορθωτή scooter

Recommended Posts

Για άλλη πατέντα πήγαινα σε άλλη κατέληξα δυστυχώς! Η περιοδική  υπέρταση του SX ανορθωτή μου με είχε κάνει να θέλω να δοκιμάσω να βάλω ρυθμιστή τάσης περίπου 40A ρυθμισμένο στα 14.5 volt μετά την έξοδο του DC στον ανορθωτή με κόστος 15 περίπου ευρώ. Όμως ο ανορθωτής επιδεινώθηκε άσχημα και η αναμονή του ρυθμιστή τάσης από κίνα θα ήταν μεγάλη. Έτσι μετά από ερευνα για καινούριο ιαπωνικό SUN κατάλαβα ότι πιθανός πρόκειται περί απάτης δεδομένου ότι το brand δεν υφίσταται πουθενά και είναι lισως φασόν που σε προκαταβάλει και για ψεύτικη προέλευση. Έτσι λοιπόν έψαξα για ιαπωνικά μεταχειρισμένα shindengen η ιταλικούς ducati χωρίς να με νοιάζουν οι κονεκτορες τόσο όσο τα ampere. Όλοι τους έδιναν τόσο ακριβά που αγόραζες cheng lung taiwan και σου περίσσευαν λεφτά για σουβλάκια. Κάπου εκεί είπα να ψάξω μεταχειρο taiwan πχ από scooter SYM μια και το δικό μου είναι scooter honda σε παρόμοια κυβικά άρα η 55 η 65 amps θα ήταν λογικά. όπως και έκανα τελικά και για την βελτίωση κάπως την ψύξης εκεί που είναι χωμένος έβαλα όπως έχουν κάνει κι άλλοι όχι μονο εγώ πατέντα έναν ανεμιστήρα από επεξεργαστή intel παίρνοντας ρεύμα από το ρελέ αντλίας με μια ασφάλεια 3A ο οποιος είναι 12 βολτος και στο scooter δουλεύει λίγο κάτω από τα 14v και θα κοιτάξω να βάλω στην γραμμή έναν ρυθμιστή στροφών για pc fan που πλέον δεν υπάρχουν στην ελλάδα αν αντέξει από τα αμπέρ βεβαια ώστε να ρίξω τα volt του στα 12. Επίσης τύλιξα την πατέντα με σήτα για τον περιορισμό ξένων σωμάτων που θα τραβήξει ο ανεμιστήρας πχ τρίχες, κλωστές, ναύλων κτλ. λόγο αύξησης του όγκου πλέον ο ανορθωτής δεν έκατσε εκεί που ήταν και μετακινήθηκε λίγο και πιάστηκε με tyre up αλλα σταθερά. Ίσως με μια πιο χρονοβόρα μελέτη να είχα βρει ένα άλλο σημείο και με μια μικρή επέκταση των καλωδίων να το έβγαζα εκτος ουράς πλαστικών κτλ ώστε να ψύχεται χωρίς ανεμιστήρες και πράσινα άλογα όμως το scooter μου δεν δίνει πολλές πιθανότητες για τέτοιο ασφαλές σημείο.

Χρειάστηκε να τραβήξω νέες γραμμές στην γείωση και στο καλώδιο σήματος (signal) ώστε να έχω σταθερή(απο γειωση) και σωστή(απο signal) τάση και εκεί κατάλαβα την σημασία της κατάστασης φθοράς σε ένα καλώδιο.

Ολα καλα στα 14.4ν πλεον (προς το παρον δηλ.)

 

https://ibb.co/YTsCF31 https://ibb.co/P4TbX37 https://ibb.co/hXGjx4W https://ibb.co/cTsT84T https://ibb.co/sV4DXdf https://ibb.co/Zx28c0L

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απλά μετακίνησε τον ανορθωτή κάπου στο εξωτερικό του οχήματος βρε άνθρωπε, να λούζεται από την φυσική κίνηση του αέρα.

Αυτό με τους ανεμιστήρες πάντα μου έφερνε γέλιο,  από τις πιο άχρηστες πολυπλοκότητες που είχαν γίνει μόδα μια εποχή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Απλά μετακίνησε τον ανορθωτή κάπου στο εξωτερικό του οχήματος βρε άνθρωπε, να λούζεται από την φυσική κίνηση του αέρα.

Αυτό με τους ανεμιστήρες πάντα μου έφερνε γέλιο,  από τις πιο άχρηστες πολυπλοκότητες που είχαν γίνει μόδα μια εποχή.

Αλίμονο, πάντα με τον καλό σου λόγο 🤗. Απαντώ μόνο και μόνο γιατί στο μέλλον θα διαβάσει εδώ και κάποιος που ψάχνει για αυτό. Όπως μάλλον είδες έχω ξεκαθαρίσει ότι θα μπορούσα να μην ασχοληθώ με ανεμιστήρες και πατέντες αλλά δεν υπάρχει σημείο που να μπορεί να τοποθετηθεί χωρίς να κόψω πλαστικά διότι μιλάμε για σκούτερ. Γιατί όπως γνωρίζεις δεν πρέπει να μπει κοντά στον κινητήρα ούτε δίπλα στον λασπωτηρα και ιδανικά όχι με μακριά καλωδίωση στο +. Σε περίπτωση που δεν μπορείς να κάνεις καλή ή εύκολη μετακίνηση ο ανεμιστήρας είναι μια εναλλακτική βοήθεια στην μακροζωία του ανορθωτή με μικρό κόστος στο φορτίο του κυκλώματος, μόλις 0.25-35A  ήτοι 5W max. Χρόνια πολλά 🤗

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν ήμουν αναγκασμένος να το κάνω αυτό σε σκούτερ, θα έβαζα τον ανορθωτή ή κάτω από την τιμονόπλακα, ή μπροστά από το κάλυμα του κινητήρα (πίσω από τις φτέρνες του οδηγού δλδ) ή πίσω στην σχάρα από κάτω. Τα μήκη των καλωδίων εφόσον έχει μπει καλής ποιότητας καλώδιο με την προβλεπόμενη διατομη, δεν βλέπω γιατί να μην βάλεις όσο μήκος απαιτείται.

Ολα αυτά απαιτούν ελάχιστη παρέμβαση στα πλαστικά και δεν προσθέτουν μια αναξιόπιστη πολυπλοκότητα που μέσα στα πλαστικά εκτός από αναξιόπιστη είναι και μειωμένης απόδοσης.

Το πιο σωστό από όλα αυτά, αν έχεις ένα ανορθωτή που ζεσταίνεται τόσο πολύ, είναι να βρεις ΓΙΑΤΙ παράγει τόση θερμότητα, ενώ δεν θα έπρεπε ,και να διορθώσεις το πρόβλημα, και όχι πως τον ψύξεις μπαλώνοντας το πρόβλημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Αν ήμουν αναγκασμένος να το κάνω αυτό σε σκούτερ, θα έβαζα τον ανορθωτή ή κάτω από την τιμονόπλακα, ή μπροστά από το κάλυμα του κινητήρα (πίσω από τις φτέρνες του οδηγού δλδ) ή πίσω στην σχάρα από κάτω. Τα μήκη των καλωδίων εφόσον έχει μπει καλής ποιότητας καλώδιο με την προβλεπόμενη διατομη, δεν βλέπω γιατί να μην βάλεις όσο μήκος απαιτείται.

Ολα αυτά απαιτούν ελάχιστη παρέμβαση στα πλαστικά και δεν προσθέτουν μια αναξιόπιστη πολυπλοκότητα που μέσα στα πλαστικά εκτός από αναξιόπιστη είναι και μειωμένης απόδοσης.

Το πιο σωστό από όλα αυτά, αν έχεις ένα ανορθωτή που ζεσταίνεται τόσο πολύ, είναι να βρεις ΓΙΑΤΙ παράγει τόση θερμότητα, ενώ δεν θα έπρεπε ,και να διορθώσεις το πρόβλημα, και όχι πως τον ψύξεις μπαλώνοντας το πρόβλημα.

Όπως ήδη θα γνωρίζεις δεν υπάρχει ανορθωτης που δεν ζεσταίνεται εκτός αν είναι MOSFET εγώ έβαλα το ανεμιστήρακι προληπτικά τον ανορθωτη τώρα τον έβαλα. Απ' όσα είπες όλα είναι πολύ κακά σημεία εκτός απ' την σχάρα η οποία βγαίνει για να έχεις πρόσβαση στο σκελετό και τα μηχανικά ηλεκτ. μέρη. Αν δεν υπήρχε λόγος να βγει κάθε τόσο θα ήταν μια επιλογή. Ιδικά για την τιμονοπλακα η έστω κάπου εκεί θα απαιτούνταν η μεγαλύτερη καλωδίωση και άρα μεγαλύτερη αντίσταση άρα μειωμένη απόδοση. Απ' το να κάνω το σκούτερ καρναβάλι μια χαρά είναι και ο ανεμιστήρας. Τόσα χρόνια δεν είχε ούτε αυτό. Η λύση είναι καλός μοσφετ και τίποτα άλλο. Αλλά... Όχι στο δικό μου φτηνό όχημα! Δεν αξίζει! Αυτά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ζεσταίνεται κανένας στα δικά μου μοτό. Με φώτα αναμμένα, κατακαλόκαιρο, το αγγίζεις με το χέρι και ίσα-ίσα νοιώθεις ότι έχει μια ζεστούλα σε σχέση με το περιβάλλον.

Μάντεψε τι μάρκα είναι.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δεν ζεσταίνεται κανένας στα δικά μου μοτό. Με φώτα αναμμένα, κατακαλόκαιρο, το αγγίζεις με το χέρι και ίσα-ίσα νοιώθεις ότι έχει μια ζεστούλα σε σχέση με το περιβάλλον.

Μάντεψε τι μάρκα είναι.

SUN . Όχι όμως Japan!  Καλός μπορεί να ναι αλλά εγώ όπως έχεις καταλάβει έχω θέμα με την κοροϊδία. Η sun δεν υπάρχει! Τέλος πάντων είναι μεγάλο θέμα η επιλογή ανορθωτη. Και με 10κ που ήταν παλιά το σκούτερ με γνήσιο japan shindengen πυρετό είχε όπως και όλα τα honda. 3 honda είχα και τα 3 είχα πυρετό! Εγώ προτείνω σε κάποιον να βάλει ή τον πιο φθηνό που δεν θα ναι σκουπίδι ή μοσφετ. Αυτά. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα πηνία του sh 300i,μπορούν να δώσουν 368 w maximum στις 5.000 στροφές.
Δηλαδή αν η τάση στα άκρα τους ρυθμιστεί από τον ανορθωτή/σταθεροποιητή
στα 14,4 V ας πούμε,τότε το μέγιστο ρεύμα που περνάει από τον ανορθωτή πρός
τα φορτία είναι 25,5 Α περίπου.Το απόλυτο maximum ,χωρίς να υπολογίζουμε την αντίσταση των πηνίων.
Στην πραγματικότητα το ρεύμα λόγω της αντίστασης είναι μικρότερο,αρα καλύπτεσαι εδώ.
Το θέμα είναι όταν η τάση στα πηνία περνάει τα 15 V, ο ανορθωτής/σταθεροποιητής
στιγμιαία τα βραχυκυκλώνει στην γείωση,ούτως ώστε η τάση τους να πέσει στο μηδέν ή
κοντά στο μηδέν.
Στήν περίπτωση αυτή το ρεύμα περιορίζεται μόνο από την αντίσταση των πηνίων.
Στο service manual λέει ότι η αντίσταση των πηνίων είναι από 0,1 ohm-1 ohm.
Αν είναι 0,1 ohm τότε το μέγιστο ρεύμα βραχυκυκλώματος είναι 60,6 Α,σε κάποια από τις φάσεις (αυτή που θα προλάβει πρώτη).
(για κάποια  χιλιοστά του δευτερολέπτου).
Γιαυτό σου δίνει ανορθωτή με 65 Α.Για να καλύψει αυτήν την περίπτωση.

Αν τα πηνία σου μετράνε 0,12 οhm τότε το μέγιστο ρεύμα είναι όντως 55 Α.
Αν είναι 0,5 τότε είναι 27 Α και άν είναι 1 ohm τότε είναι στα 19Α.
Όλες αυτές οι μετρήσεις βέβαια των αντιστάσεων είναι στα όρια σφάλματος του πολυμέτρου σου, και
των οξειδώσεων στις επαφές.
Όμως,ακόμα και άν δεν είναι FET o σταθεροποιητής και είναι με thyristor
αυτά (με μια πολυ καλή ψυκτρα...)αντέχουν για 10 ms ίσως και 200 Α maximum.
Ένα από τα καλά των Fet είναι οτί είναι πολύ γρήγορα, και ο χρόνος αυτός μειώνεται πολύ.
Αρα δεν αναπτύσσεται και μεγάλη θερμοκρασία,αν υπάρχει σωστή ψυξη φυσικά.
Όλη η ιστορία είναι στην ψύξη .
Με μία μεγαλύτερη ψύκτρα ή με έναν ανεμιστήρα ,θα μπορόυσες να χρησιμοποιήσεις 55Α ανορθωτή.
Πρέπει ο ανορθωτής πάντως να μείνει βιδωμένος πάνω στο σασσι σφιχτά,γιατί και αυτό λειτουργεί σαν
ψυκτρα!
Ο ανεμιστήρας κάνει δουλειά,όμως δέν είναι σχεδιασμένος να δουλεύει σε εξωτερικό χώρο με υγρασίες και κραδασμούς.
Κάποια στιγμή θα χαλάσει.
Δέν χρειάζεται ρυθμιστής στροφών,μπορείς να συνδέσεις σε σειρά με τον ανεμιστήρα διόδους 1Ν4007 1A για να ρίξεις την τάση.
Για κάθε μία δίοδο που συνδέεις ,ρίχνεις την τάση κατά 0,7V ,Άν συνδέσεις 3 διοδάκια σε σειρά ρίχνεις την τάση κατά 2,1 V και
είσαι ο.κ.
Προσοχή στην πολικότητα,άν τις βάλεις ανάποδα δεν δουλεύει.
Εγώ θα έπαιρνα δύο κομμάτια αλουμίνιο ορθογώνια και θα τους έκανα στην μία άκρη τρύπα για να μπεί η βίδα
του ανορθωτή.
Μετά θα τα βίδωνα πάνω στον ανορθωτή (όπως θα έβαζες μία ροδέλλα μεταξύ του ανορθωτή και της βίδας,πάνω από τον ανορθωτή,όχι από κάτω)
Οπότε θα είχες δύο "αυτιά" αλουμινένια που θα προεξείχαν στις δύο βίδες δεξια και αριστερά του ανορθωτή,1-2 πόντους έξω ,όσο μεγαλύτερα τόσο καλύτερα)
Πρίν τα σφίξεις,βάλε και λίγη θερμοαπαγωγό πάστα,σαν κιαυτήν που βάζουμε στις ψύκτρες (π.χ του επεξεργαστή)
Η πιθανότητα να είναι τα πηνία σου στο άκρο των 0,1 ohm είναι μικρή,μέτρα τα να δείς
με ένα πολύμετρο για να πάρεις μια εικόνα,βγάλε την φύσσα,ρίξε σπρει επαφών να καθαρίσει
και πίεσε τους ακροδέκτες του πολυμέτρου καλά πάνω στους ακροδέκτες της φύσσας.
Και πάλι όμως να ξέρεις ότι ενδεχομένως να σου δείξει εντελώς μηδέν,ή αν μετρήσεις 0,3 πχ να είναι σφάλμα επαφής.
Ακόμα κι άν είναι όμως με καλύτερη ψύξη λογικά δεν θα έχεις θέμα με αυτόν τον ανορθωτή στα 55 Α.
Θέλει καλή ψύξη και βίδωμα πάνω στο σασσί και όχι στήριξη με tie wrap.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος arne έγραψε:

Τα πηνία του sh 300i,μπορούν να δώσουν 368 w maximum στις 5.000 στροφές.
Δηλαδή αν η τάση στα άκρα τους ρυθμιστεί από τον ανορθωτή/σταθεροποιητή
στα 14,4 V ας πούμε,τότε το μέγιστο ρεύμα που περνάει από τον ανορθωτή πρός
τα φορτία είναι 25,5 Α περίπου.Το απόλυτο maximum ,χωρίς να υπολογίζουμε την αντίσταση των πηνίων.
Στην πραγματικότητα το ρεύμα λόγω της αντίστασης είναι μικρότερο,αρα καλύπτεσαι εδώ.
Το θέμα είναι όταν η τάση στα πηνία περνάει τα 15 V, ο ανορθωτής/σταθεροποιητής
στιγμιαία τα βραχυκυκλώνει στην γείωση,ούτως ώστε η τάση τους να πέσει στο μηδέν ή
κοντά στο μηδέν.
Στήν περίπτωση αυτή το ρεύμα περιορίζεται μόνο από την αντίσταση των πηνίων.
Στο service manual λέει ότι η αντίσταση των πηνίων είναι από 0,1 ohm-1 ohm.
Αν είναι 0,1 ohm τότε το μέγιστο ρεύμα βραχυκυκλώματος είναι 60,6 Α,σε κάποια από τις φάσεις (αυτή που θα προλάβει πρώτη).
(για κάποια  χιλιοστά του δευτερολέπτου).
Γιαυτό σου δίνει ανορθωτή με 65 Α.Για να καλύψει αυτήν την περίπτωση.

Αν τα πηνία σου μετράνε 0,12 οhm τότε το μέγιστο ρεύμα είναι όντως 55 Α.
Αν είναι 0,5 τότε είναι 27 Α και άν είναι 1 ohm τότε είναι στα 19Α.
Όλες αυτές οι μετρήσεις βέβαια των αντιστάσεων είναι στα όρια σφάλματος του πολυμέτρου σου, και
των οξειδώσεων στις επαφές.
Όμως,ακόμα και άν δεν είναι FET o σταθεροποιητής και είναι με thyristor
αυτά (με μια πολυ καλή ψυκτρα...)αντέχουν για 10 ms ίσως και 200 Α maximum.
Ένα από τα καλά των Fet είναι οτί είναι πολύ γρήγορα, και ο χρόνος αυτός μειώνεται πολύ.
Αρα δεν αναπτύσσεται και μεγάλη θερμοκρασία,αν υπάρχει σωστή ψυξη φυσικά.
Όλη η ιστορία είναι στην ψύξη .
Με μία μεγαλύτερη ψύκτρα ή με έναν ανεμιστήρα ,θα μπορόυσες να χρησιμοποιήσεις 55Α ανορθωτή.
Πρέπει ο ανορθωτής πάντως να μείνει βιδωμένος πάνω στο σασσι σφιχτά,γιατί και αυτό λειτουργεί σαν
ψυκτρα!
Ο ανεμιστήρας κάνει δουλειά,όμως δέν είναι σχεδιασμένος να δουλεύει σε εξωτερικό χώρο με υγρασίες και κραδασμούς.
Κάποια στιγμή θα χαλάσει.
Δέν χρειάζεται ρυθμιστής στροφών,μπορείς να συνδέσεις σε σειρά με τον ανεμιστήρα διόδους 1Ν4007 1A για να ρίξεις την τάση.
Για κάθε μία δίοδο που συνδέεις ,ρίχνεις την τάση κατά 0,7V ,Άν συνδέσεις 3 διοδάκια σε σειρά ρίχνεις την τάση κατά 2,1 V και
είσαι ο.κ.
Προσοχή στην πολικότητα,άν τις βάλεις ανάποδα δεν δουλεύει.
Εγώ θα έπαιρνα δύο κομμάτια αλουμίνιο ορθογώνια και θα τους έκανα στην μία άκρη τρύπα για να μπεί η βίδα
του ανορθωτή.
Μετά θα τα βίδωνα πάνω στον ανορθωτή (όπως θα έβαζες μία ροδέλλα μεταξύ του ανορθωτή και της βίδας,πάνω από τον ανορθωτή,όχι από κάτω)
Οπότε θα είχες δύο "αυτιά" αλουμινένια που θα προεξείχαν στις δύο βίδες δεξια και αριστερά του ανορθωτή,1-2 πόντους έξω ,όσο μεγαλύτερα τόσο καλύτερα)
Πρίν τα σφίξεις,βάλε και λίγη θερμοαπαγωγό πάστα,σαν κιαυτήν που βάζουμε στις ψύκτρες (π.χ του επεξεργαστή)
Η πιθανότητα να είναι τα πηνία σου στο άκρο των 0,1 ohm είναι μικρή,μέτρα τα να δείς
με ένα πολύμετρο για να πάρεις μια εικόνα,βγάλε την φύσσα,ρίξε σπρει επαφών να καθαρίσει
και πίεσε τους ακροδέκτες του πολυμέτρου καλά πάνω στους ακροδέκτες της φύσσας.
Και πάλι όμως να ξέρεις ότι ενδεχομένως να σου δείξει εντελώς μηδέν,ή αν μετρήσεις 0,3 πχ να είναι σφάλμα επαφής.
Ακόμα κι άν είναι όμως με καλύτερη ψύξη λογικά δεν θα έχεις θέμα με αυτόν τον ανορθωτή στα 55 Α.
Θέλει καλή ψύξη και βίδωμα πάνω στο σασσί και όχι στήριξη με tie wrap.

Δεν μου αρέσει να γλειφω αλλά απ' την άλλη δεν μπορώ να πω ψέματα.. κάθε σου μηνυμα με συγκινεί γιατί έχεις τρόπο να κατανοεί ο άλλος και έχω μάθει πολλά μέχρι στιγμής. Αποτελείς μεγάλη προσφορά αδερφέ! 

Τώρα στα τεχνικά. Είχα μετρήσει όταν πριν μήνες τα ξανά λέγαμε με σχετικά καλό πολύμετρο τα Πηνεία και νομίζω ήταν 0.8Ω μέτρηση πάνω στον χαλκό και το όριο στο μανιουαλ του sh150i νομίζω έλεγε 0.5. από κεί και πέρα κι εγώ είχα τις αμφιβολίες μου για τα αμπέρ γιατί είχα ψάξει πολύ για μέρες να βρω τι αμπέρ έχει ο γνήσιος και κατά πόσον παίζει σημαντικό ρόλο να έβαζα φτηνότερο μονοπριζο που είναι όλοι μέχρι 55Α. Τελικά έβαλα με δύο φισες από SYM 200 γνήσιος και φυσικά το πιθανότερο είναι να είναι 55Α εκτός αν υπάρχει ένα στάνταρ στους gy6 σε αυτά τα κυβικά σε αυτές τις χρονολογίες και είναι 65Α τελικά. Πάντως στον παλιό ανορθωτη στην υπέρταση πχ 17+ βολτ είχα με όχι καλή μάρκα αμπεροτσιμπιδα, σε κάθε φάση 20Α max. 

Ενώ απ' τους ανεμιστήρες cpu επέλεξα τον πιο low profile τα πλαστικά είναι οριακά και δεν κλείνουν με το ανορθωτη πάνω στην βάση του. Στην πραγματικότητα τον έχω μετακινήσει ακόμα πιο πέρα απ τις φωτό. Δεν πατάει σε βαση με βίδα απλά μια επιφάνεια του πάνω στο σασί με ταιραπ. Όμως είναι κι έτσι τόσο οριακά που βάζεις δύναμη και δεν κουνιέται με κλειστή την ουρά. Γνωρίζω ότι η τοποθέτηση δεν είναι ιδανική αλλά είναι τόσο οριακά γιατί εκεί μπαίνει η σέλα με τον αποθηκευτικό χώρο που δεν μπορώ να κάνω πατέντα στο σημείο εκτός αν κόψω πλαστικά πχ ουρά ή χώρο αποθήκευσης και δεν το επιθυμώ. Το καλό είναι ότι αν καεί είναι πολύ φτηνός αν τον ξανα βρω. Τώρα επίσης δεν άλλαξα μπαταρία γιατί βλέπω την πτώση τάσης κατά την εκκίνηση φυσιολογική!μέχρι στιγμής καλά πάει. Θα τραβήξω και το μόνιμο βολτόμετρο που έχω στο ντουλαπάκι μπροστά με διακόπτη δικό μου σε ρελέ που δίνει μόνιμη τάση για να βλέπω τα βολτ πριν την εκκίνηση και θα το συνδέσω με νέα γραμμή πάνω στους πόλους γιατί έχω διαφορά στις ενδείξεις βολτ μάλλον λόγο κακής γείωσης στην γραμμή. Πλέον δεν πάω πουθενά χωρίς να κοιτώ τα βολτ πόσο μάλλον όταν θα βάλω κάποια στιγμή λιθίου την οποία ίσως φτιάξω εγώ με lifepo4 και bms στα 5-6 Ah. Εκεί ο κακός ανορθωτης θα κοστίζει ακόμα πιο ακριβά 😂. Πες με χαζό αλλά δοκίμασα κάτι αντιστάσεις που είχα στον ανεμιστήρα αλλά χωρίς αποτέλεσμα και το άφησα έτσι. Διόδους θα πάω να τις πάρω αν δεν έχω ήδη κάποιες να δοκιμάσω. 

Ηλεκτρολόγος οχημάτων είσαι εε; Πάρε με μαθητή βοηθό θα έρθω χωρίς λεφτά. Γουστάρω φουλ 😂

Τροποποιήθηκε από τον Μπαγλαμάστορας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...