Jump to content
ziki

Πιστα μια και εξω καψιμο στα ελαστικα

Recommended Posts

Δεν εχω μπει ποτε πιστα, αλλα ολο ακουω πως τα ελαστικα μολις μπεις γινονται μιας χρησης.

Καταρχας πως γινεται να αγοραζεις ελαστικα πιστας που να κανουν 4 ισως και 6 κατοσταρικα και να διαλανε με μια χρηση (πολυ λουξ εμπειρια και μακαρι να το ζησω καποια στιγμη). Και κατα δευτερον σορρυ για την αγνοια και την ανοησια μου αλλα γιατι διαλανε στην πιστα. Στην Εθνικη μπορεις να πας πατημενος με 200 και να κρατανε 5000-10000 και παραπανω και στο track day ειναι θεμα ωρας να τα καψειες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε οοοοολα αυτά που γράφεις ως δεδομένα... δεν είναι τίποτα αληθινό. Δεν έχεις ούτε μια υποπρόταση σωστή.

Ούτε τα λάστιχα πίστας είναι μια και όξω, ούτε και υπάρχει ΕΝΑ είδος από ''λαστιχα πίστας'', ούτε κάνουν τόσο, ούτε είναι κάτι που εξαρτάται από την πίστα και μόνο (εξαρτάται από πολλούς παράγοντες π.χ. οδηγικές επιλογές), και πάνω απόλα, με τις 200ρες που περιγράφεις το πίσω λάστιχο θα βγει φυτίλια σε 1, 2 το πολύ 3 Αθήνα>Θεσσαλονίκη

Επι λανθασμένων δεδομένων, κάθε συμπέρασμα άτοπο.

Διόρθωσε τα δεδομένα σου=Μην ακούς τον κάθε ένα που σου λέει πράγματα που δεν ισχύουνε.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μα για αυτο ρωταω για να μαθω. Δηλαδη ποσο κρατανε ρεαλιστικα τα λαστιχα πιστας

Παντως πολλους ακουω να λενε μπηκες και τα καψες σε ενα αντε δυο το πολυ track days

πριν 1 ώρα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

και πάνω απόλα, με τις 200ρες που περιγράφεις το πίσω λάστιχο θα βγει φυτίλια σε 1, 2 το πολύ 3 Αθήνα>Θεσσαλονίκη

Κατσε εγω που βαλα τωρα νεα λαστιχα και εκανα 900 χιλιομετρα πελοπονησο, τωρα μου μενουν κανα δυο ακομα αντιστοιχα ταξιδια?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ενας πολύ αρχάριος από την πίστα και που οδηγάει πολύ νευρικά, πολύ γκάζι απότομα, πολύ φρένο απότομα, ναι θα τα κάψει τα λάστιχα. θα τα κάνει λες και έχουν πάθει ιλαρά, ενώ παλεύει αντί να οδηγεί και φυσικά δεν γυρνάει γρήγορα έτσι.

Ο λίγο πιο σωστός, με ροή οδηγός, δεν θα τα κάψει σε ένα τρακτνει τα λάστιχά του.

Έχει τεράστια σημασία το στυλ οδήγησης.

Επίσης, αλλιώς φυτιλιάζει τα λάστιχα το 1000 με τους 150+ ίππους, αλλιώς το 600 ή 400 με πολύ λιγότερους. Εχει μεγάλη σημασία η δύναμη της μηχανής.

Πολύ σημαντικό για τα λάστιχα, είναι οι κύκλοι ζεστάματος-κρυώματος. Και κυρίως το κρύωμα. Το λάστιχο, όσο πιο ομαλό κρύωμα κάνει, τόσο λιγότερο αλλοιώνεται η μοριακή δομή του-δεν ξεραίνεται&ξυλιάζει. Ο ερασιτέχνης, θα πρέπει να κάνει 2 γύρους με μειωμένο ρυθμό πριν βγει από την πίστα. Ο συστηματικός ή ο αγωνιζόμενος, θα έχει κουβέρτες. Σε κάθε περίπτωση, δεν βγαίνουμε από το τέρμα γκάζι έξω με μία, δεν πρέπει το λάστιχο να κάνει απότομο κρύωμα, είναι ότι χειρότερο, και αυτό ισχύει παντού όχι μόνο στην πίστα.

 

 

Αν έκανες 900 χλμ πηγαίνοντας όλα αυτά τα 900 χλμ με 200ρες, ετοιμάσου να δεις σύντομα τα συρματάκια στον ισημερινό του πίσω ελαστικού.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ερωτηματα πιστας. Αλλα τα racing αλλα τα track tires? Ας πουμε S22 πανε 300αρι, πιστας με ποσο βαζεις.

Καταρχας εσεις μπαινετε με αυτα που φορατε στο δρομο η βασετε ελαστικα πιστας. Επισης οταν μπαινετε, μετα τα αλλαζετε η τα συνεχιζετε μεχρι οσα να βγαλουν στο δρομο μεχρι να βαλατε ξανα αλλα καινουρια

 

πριν 8 ώρες, το μέλος ksino1100 έγραψε:

Τι λάστιχα κ σε τι μηχανάκι? 😉

Να υποθέσω στο Ζ750?

Γυμνό ή S?

 

πριν 4 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Αν έκανες 900 χλμ πηγαίνοντας όλα αυτά τα 900 χλμ με 200ρες, ετοιμάσου να δεις σύντομα τα συρματάκια στον ισημερινό του πίσω ελαστικού.

 

Ζ750 Γυμνο. Ενταξει δεν ηταν 900/900 με πανω απο 200 αλλα τουλαχιστον τα 500-600 ηταν σε εθνικη με ασταματητα ανοιγματα. Μετα ειχε καποια κομματια κατω απο κυπαρισσια που λεγοταν Εθνικη αλλα ηταν δρομος μιας λωριδας που σε πηγαιναν καροτσαδα και εννοειται και πολλες μικροδιαδρομες εντος πολης. Παντως επειδη τα βαλα για το ταξιδι ακομα τα τριχακια εχουν πανω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για το μηχανάκι που έχεις που έτσι κι αλλιώς δεν είναι για πολλά πολλά και ως πρωτάρης σε πίστα, βάλε ένα οποιοδήποτε supersport λάστιχο και μην αγχώνεσαι. Ο αρχάριος πηγαίνει πιο αργά στις στροφές και δεν ανοίγει επιθετικά το γκάζι υπό κλίση. Στα λάστιχα με πολλές γόμες (sport) αυτό που τρώγεται στη πίστα είναι το μαλακό κομμάτι που είναι στο άκρο του ελαστικού. Ακριβώς το αντίθετο με ό,τι συμβαίνει στην οδήγηση στο δρόμο. Αυτός είναι και ο λόγος που οι αγωνιζόμενοι πουλάνε τα λάστιχά τους και με αυτά οι απλοί αναβάτες βγάλουν πολλά χιλιόμετρα στο δρόμο.

 

Με λίγα λόγια στην πίστα τρως κυρίως τις άκρες, στο δρόμο κυρίως το κέντρο. Πιο πάνω έχουν αναφερθεί κάποια πράγματα που είναι λίγο ως πολύ λάθος. Ως αρχάριος δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να τελειώσεις τα λάστιχα σε μια δύο τρεις επισκέψεις στη πίστα. Θα κόψεις λίγα χιλιόμετρα φυσικά απ τη ζωή που θα είχαν ως καθαρά πολιτικά αλλά ως εκεί. Μην περιμένεις τίποτα τραγικό. Και φυσικά θα έχεις χιλιάδες χιλιόμετρα χρήσης. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλα Δε σκοπευω να μπω συντομα σε πιστα, ουτε προετοιμαζομαι να εξοπλιστω για αυτο το συμβαν, απλα ρωταω εμπειρα ατομα για να γνωρισω περισσοτερο πως λειτουργει η τεχνολογια των ελαστικων, καθως μου κανουν εντυπωση ολες αυτες οι (λανθασμενες) δηλωσεις που χω ακουσει.

Παλι υποθετικα να ρωτησω. Πες οτι μπαινεις σε πιστα και καις τα πλαινα που ειναι μαλακα. Μετα αν πας κανα ταξιδι, και δεν πας απο εθνικες, αλλα πας απο κανα κομματι πιο επαρχιακο με στροφες, και χωρις ιδιαιτερη κινηση και θες να το στριψεις. Εχει μεινει καθολου γομα, να εχεις εμπιστοσυνη στα στροφιλικια, η το παιζεις συντηρητικα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 23 λεπτά, το μέλος ziki έγραψε:

Εχει μεινει καθολου γομα, να εχεις εμπιστοσυνη στα στροφιλικια, η το παιζεις συντηρητικα

Έχει δείκτη φθοράς το ελαστικό, μπορείς να το συμβουλευτείς και να κρίνεις αν έχει ακόμα “ψωμί”

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ο απειρος αναβατης δε τρωει λαστιχο (ειτε σε δρομο ειτε σε πιστα), end of story! 

φιλε @ziki ας παρουμε παραδειγμα το bridgestone μια και αυτο ανεφερες.

το s22 ειναι κατηγοριας hypersport δηλ, μαλακο στο πλαι και σκληρο στο κεντρο. ειναι περισσοτερο για δρομο, θα βγαλει χλμ αλλα μπορει να σε κρατησει καλα σε στροφιλικι, αλλα ακομα και σε track day (αν εισαι αρκετα σβελτος η κυνηγας χρονο δε κανει).

το rs11 ειναι αρκετα πιο πανω, το οποιο εχει εμφαση σε πιστα η γρηγορη οδηγηση στο δρομο (δε κανει για τουρισταδικες βολτες, θα το φας αμεσως στο κεντρο, ειναι μαλακο)

το r11 ειναι γομα αποκλειστικα για πιστα μια κατηγορια κατω απο το slik. στο δρομο θα βγαλει 2-3κ χλμ max. με συνετη οδηγηση. θα το βαλεις μονο σε πιστα, γιατι δε θα σε φτανει κατι αλλο (βεβαια σε αυτο το σημειο δε θα ρωτας τπτ σε φορα, θα γνωριζεις απο μονος σου τι δε σε καλυπτει και τι παραπανω χρειαζεσαι).

 

με λιγα λογια, εισαι ακομα στην αρχη, αρα θες κατι στη κατηγορια hypersport (συγχωρει, δε σε πεταει αποτομα και μπορεις να πατας και λιγη βροχη με ασφαλεια).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παρε ενα εντουράκι να καυλαντιζεις φθηνα, ειναι πολυ μεγαλο σχολειο και για την οδηγηση στο δρομο, εμενα η εμπειρια που μου εδωσε με εσωσε πολλες φορες απο σαβουρντα στο δρομο, το οτι συνεχεια παλευεις με την προσφυση και των 2 τροχων σου ξυπναει τα αντανακλαστικα, εισαι παντα σε εγρηγορση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...