Jump to content
Sign in to follow this  
Datr

Enduro Ξεκινημα

Recommended Posts

Λοιπον πως σας φαινεται το ccm 404 σαν μηχανακι 2 χρησεων? Και μοταρντ αλλα και εντουρο. Η οικονομικη μου κατασταση δεν επιτρεπει να εχω 2 μηχανακια ταυτοχρονα δυστυχως.. Αυτη τη στιγμη εχω το 640 αλλα θελω να ξεκινησω να ασχολουμαι με το εντουρο, και λεω να το δωσω για ενα ccm 404, το οποιο κυριως θα το εχω μοταρντ και κανα σκ θα το τραμπαρω ροδες κτλπ για βουνο. Σαν μηχανακι τι σας λεει? Εγω εχω ακουσει τα καλυτερα απο πλαισιο,αναρτησεις,φρενα  αλλα και δυνατο μοτερ απο drz-e.  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

H φράση

πριν 1 ώρα, το μέλος Datr έγραψε:

Η οικονομικη μου κατασταση δεν επιτρεπει

δεν ταιριάζει με τη φράση

πριν 1 ώρα, το μέλος Datr έγραψε:

θα το τραμπαρω ροδες κτλπ

δε βγαίνει το sudoku σύντροχε....

 

Η αλλιώς

1 Ccm 404 + 2 λάστιχα + 2 έξτρα ρόδες κομπλέ > 1 ΚΤΜ 640

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θέλεις 2 σετ πλαστικά, 2σετ ζαντολάστιχα που θα έχουν και δίσκους πάνω, συν γρανάζι στον πίσω, και ένα γρανάζι για μπροστα, κανονικά θέλεις και δεύτερη αλυσίδα, και σε περίπτωση που στα μοταρντ έχεις oversize δίσκο πρέπει να βγάζεις τον ανταπτορα, όλη αυτή η μανούρα κοστίζει όπως καταλαβαίνεις σε ευρώ και σε χρόνο, άσε που τα τακάκια δεν θα πιάνουν στο δίσκο σωστά και τα φρένα σου θα υπολειτουργούν, εκτός αν αλλάζεις και τακάκια, αλλιώς θα βαζοβγαζεις και δισκοπλακες, ένα φεγγάρι το έκανα και γω αλλά η αλλαγή γινόταν φθινόπωρο-καλοκαίρι, όχι καθε ΣΚ, υπάρχει κι αλλη λυση αλλά πάλι θα πρέπει να αγοράσεις διπλά κάποια πράγματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μαγκες συμφωνω με οσα ειπατε αλλα η ανταλλαγη που θελω να κανω ειναι ενα ccm μαζι με ζαντολαστιχα εντουρο με δισκοπλακες επανω.. δεν σκεφτομαι δηλαδη να τα αγορασω καινουργια αυτα. Τωρα για τα γραναζια... νταξ ειναι τοσο απαραιτητο να αλλαζω γραναζι μπρος πισω για το βουνο? Δηλαδη με ενα 15/45 δεν παω πουθενα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νομίζω οτι σκέφτεσαι τα  ευρώ που κάνει ένα γρανάζι enduro, επειδή δεν περιλαμβάνεται στο πακέτο.

Επίσης: Γιατί κάποιος που έχει ένα ψιλοσπάνιο, και ας το πω περιζήτητο CCM να θέλει να το ξεφορτωθεί και να δίνει και ακριβά δωράκια μαζί, για να πάρει κάτι σχετικά παρόμοιο, με λιγότερη χρηστικότητα; Χμμ και ξανά χμμμμμμμ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο δικό μου που έκανα διπλή χρήση, για το βουνο είχα τα μαμα 15/45 και για δρόμο 16/42, με 15/45 σε μοταρντ θα έκανε σούζα με ξερογκαζο και η 5η.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Νομίζω οτι σκέφτεσαι τα  ευρώ που κάνει ένα γρανάζι enduro, επειδή δεν περιλαμβάνεται στο πακέτο.

Επίσης: Γιατί κάποιος που έχει ένα ψιλοσπάνιο, και ας το πω περιζήτητο CCM να θέλει να το ξεφορτωθεί και να δίνει και ακριβά δωράκια μαζί, για να πάρει κάτι σχετικά παρόμοιο, με λιγότερη χρηστικότητα; Χμμ και ξανά χμμμμμμμ.

δεν νομιζω τα  ccm να ειναι περιζητητα... το αντιθετο ειναι. Δεν τα ξερουν δεν τα αγοραζουν. Ενω κτμ 640 το πουλας χθες αμα γουσταρεις... δεν λεω οτι ειναι καλυτερο μηχανακι αλλα ετσι ειναι η νοοτροπια. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το CCM δε μου αρεσει σαν εντουρο. Προτιμω το drz, λογο μοχλικου και μικροτερου μεταξονιου. Που ειναι ηδη λιγο γουρουνι για εντουρο, ακομα και το Ε.

Σιγουρα δε σε περνει για 2 μηχανακια; Γιατι δεν κοιτας κατι σε 125 2χρονο για αρχη (ακομα και καποιο dt, wre πχ), που εχει χαμηλα εξοδα για τελη-ασφαλειες?

Εχε επισης κατα νου οτι μηχανακι που το πας για εντουρο, να το εχεις και για καθημερινο, εχει εναν Α κινδυνο να ξεμεινεις απο οχημα η να εχεις ενα οχημα-παρταλι για καθε μερα. Απο απλα στραβωσε το τιμονι, εσπασε λεβιες, πλαστικο κτλ. ειτε απο πιο χοντρα πχ σε βολτα με συμφορουμιτη, του εσπασε το κεντρο του μπροστινου τροχου, εμενα ραγισε το στεφανι και τρυπουσε σαμπρελα, εσπασα καπακι καρτερ κτλ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος kalimera8764 έγραψε:

Το CCM δε μου αρεσει σαν εντουρο. Προτιμω το drz, λογο μοχλικου και μικροτερου μεταξονιου. Που ειναι ηδη λιγο γουρουνι για εντουρο, ακομα και το Ε.

Σιγουρα δε σε περνει για 2 μηχανακια; Γιατι δεν κοιτας κατι σε 125 2χρονο για αρχη (ακομα και καποιο dt, wre πχ), που εχει χαμηλα εξοδα για τελη-ασφαλειες?

Εχε επισης κατα νου οτι μηχανακι που το πας για εντουρο, να το εχεις και για καθημερινο, εχει εναν Α κινδυνο να ξεμεινεις απο οχημα η να εχεις ενα οχημα-παρταλι για καθε μερα. Απο απλα στραβωσε το τιμονι, εσπασε λεβιες, πλαστικο κτλ. ειτε απο πιο χοντρα πχ σε βολτα με συμφορουμιτη, του εσπασε το κεντρο του μπροστινου τροχου, εμενα ραγισε το στεφανι και τρυπουσε σαμπρελα, εσπασα καπακι καρτερ κτλ.

Η φαση δεν θα ειναι για καθημερινο.. ενα παπι θα εχω για καθημερινο οπως προσπαθω να παρω τωρα γιατι ουτε και με το 640 γινεται δουλεια... τζαμπα γραφει χλμ καθε μερα. Ενα παπι και το ccm για βολτες ειτε εντουραδικες ειτε μοταρντ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...