Jump to content
ziki

Ποιο θα ειναι Το επομενο μου Μηχανακι

Recommended Posts

Εχω sportbike (z750) για να κανω παινχιδι (και ταξιδια αρκετα εχω κανει) και honda sh 300αρι για δουλειες και καθημερινες μικρομετακινησεις. και τωρα σκεφτομαι μεσα στα επομενα χρονια να προσθεσω ενα ακομα. Ειμαι αναμεσα σε Enduro (Onoff-offroad-trail δε ξερω πως τα λετε, εχω διαβασει τοσα ποστ και ακρη δε βγαζω) για να εξερευνω χωματινες διαδρομες και μονοπατια σε δαση, ειδάλλως καποιο ελαφρυ και ανετο για βολτες εντος πολης και αραγμα για καφε. Τα Cafe racer και η καστομιες θα ταν ιδανικα για αυτο αλλα ειναι πανακριβα, γιατι γενικα γυρω στα 4 δε ξερω μηπως βια 5k σκοπευω να διαθεσω.

Για πειτε τι προτεινετε απο την καθε μια κατηγορια να αρχιζω να προετοιμαζομαι νοητικα και οικονομικα και να παιρνει σιγα σιγα μπρος το πλανο υλοποιησης

Ενταξει ξερω αλλο το ενα αλλο τ αλλο, μη μου πειτε ξεκαθαρισες πρωτα τι θες, απλα οποιος παιζει enduro ας δωσει προτασεις για αυτο, οποιος εχει στο μυαλο κατι για την αλη χρηση ας προτεινει κατι προς τα κει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η σύνδεση που κάνεις του enduro , on-off με "καστομιές" και cafe - racer , εννοείς κάτι σαν το Benelli Leoncino Trail ?

trail_28.jpg

ή Husqvarna Svartpilen κλπα , δηλαδή γυμνά με κάποιες νότες custom-cafe racer λογικής με 1-2 πινελιές για χώμα 

Για πιο σοβαρό off-roading με έμφαση στο αισθητικό κομμάτι , έχουν προτάσεις και η Ducati , η Triumph κλπα αλλά όπως είπες είναι σαφώς ακριβότερα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αφού έχεις μηχανές για δρόμο, πάρε κάτι που να είναι καλό στο χώμα. Ολα τα scrambler/custom κλπ είναι πιο πολύ για άσφαλτο. Εχεις δει το CRF Rally πχ λέω τώρα εγώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρακτικα και λογικα να το δεις συμφωνω, ναι το χωμα θα ηταν μια μεγαλη αναβαθμιση που θα ξεκλιεδωσει νεες εμπειριες, απλα και απο την αλλη σκεφτομουν κατι μανιτζεβελο πολης γιατι αφενος σκοοτερ το χω ψιλοβαρεθει που το οδηγω τη μιση μου ζωη, και το θελω πλεον να το χω μονο για δουλειες, και απο την αλλη η μηχανη για κοντινες βολτες και καφεδες ειναι πολυ βαρια και κουραζει. Ειναι και θηριο στα 200+ κιλα, οταν θες να χωθεις μεσα σε στενακια, να κοψεις αποτομες αναστροφες, καβαλας χοντρα πεζοδρομια, να το βαζεις με τη μουρη και να γυρνας με οπισθεν σε ανηφορακια κτλ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όπως τα διάβαζα, ένα σκέφτηκα:

Δώσε το Sh και βάλε και τα υπόλοιπα για ένα Tenere 700

Αλλά ανεβαίνεις παραπάνω.

Και τώρα που το ξανασκέφτομαι, το Τ700 είναι πολύ παραπάνω από όσο χρειάζεσαι στις off road αναζητήσεις σου.

 

Οπότε το ξανασκέφτομαι και επανέρχομαι.

 

Το Ζ750 θες να το κρατήσεις κι αλλο?

Μήπως έπαιζες προς πώληση όλων το λέω....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι σορρυ δε το διευκρινισα αλλα τιποτα δε θα βγει προς πωληση. Οτι νεοτερο θα προστεθει στα ηδη υπαρχον

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ziki έγραψε:

Πρακτικα και λογικα να το δεις συμφωνω, ναι το χωμα θα ηταν μια μεγαλη αναβαθμιση που θα ξεκλιεδωσει νεες εμπειριες, απλα και απο την αλλη σκεφτομουν κατι μανιτζεβελο πολης γιατι αφενος σκοοτερ το χω ψιλοβαρεθει που το οδηγω τη μιση μου ζωη, και το θελω πλεον να το χω μονο για δουλειες, και απο την αλλη η μηχανη για κοντινες βολτες και καφεδες ειναι πολυ βαρια και κουραζει. Ειναι και θηριο στα 200+ κιλα, οταν θες να χωθεις μεσα σε στενακια, να κοψεις αποτομες αναστροφες, καβαλας χοντρα πεζοδρομια, να το βαζεις με τη μουρη και να γυρνας με οπισθεν σε ανηφορακια κτλ.

"Πολιτικό" enduro είναι τέλειο για όλα αυτά. Μόνο θέμα είναι οτι σου πετάει νερά ως τα γόνατα αν έχει νερά ο δρόμος (λόγω ψηλού φτερού). Κατά τ άλλα, για σφήνες και για βόλτες κοντινές είναι μανούλα. Χρόνια είχα τέτοιο στην Αθήνα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν ειναι αμιγως χωματινο πως το κουβαλας μεχρι εκει που θες να πας. Πες οτι απο Αθηνα θελω να χωθω σε δαση στην Ηπειρο και την Στερεα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 λεπτά, το μέλος ziki έγραψε:

Αν ειναι αμιγως χωματινο πως το κουβαλας μεχρι εκει που θες να πας. Πες οτι απο Αθηνα θελω να χωθω σε δαση στην Ηπειρο και την Στερεα

Τα μηχανακια που προαναφερθηκαν εκδιδουν πινακιαδα, τα καβαλάς και πας όπου θελεις και μπορεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι οκ λεω να μπορεις να πας και ανετα μεχρι εκει. Δεν ειπε καθαροαιμα το παιδι, ειπε αμιγως χωματινα. Οτι εχουν σχεσδιαστει για χωμα. Αλλα αν η χρηση ειναι για χωμα αντε οδηγα 2-3 επαρχεια στην Εθνικη με τις πινακιδες που χεις βγαλει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος ziki έγραψε:

Ναι οκ λεω να μπορεις να πας και ανετα μεχρι εκει. Δεν ειπε καθαροαιμα το παιδι, ειπε αμιγως χωματινα. Οτι εχουν σχεσδιαστει για χωμα. Αλλα αν η χρηση ειναι για χωμα αντε οδηγα 2-3 επαρχεια στην Εθνικη με τις πινακιδες που χεις βγαλει

Δηλαδη θελεις ενα μηχανακι που να μπορει να ταξιδεψει ανετα στην ασφαλτο και να το χωσεις σε χωματοδρομους και μονοπατια για εξερευνηση και να ειναι κατω απο 200 κιλα, ζελατινα σε ενδιαφερει ή οχι? απο ιπποδυναμη και κυβικα εχεις κατωτατο-ανωτατο οριο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το να παρεις κατι αμιγως χωματινο ενδεχομενως προυπεθετει να εισαι ηδη επαρχεια και να μη πρεπει να ταξιδεψεις μεχρι εκει που θες να πας. Αλλιως να σαι σκυλι και να μη σε νοιαζει η μεταβαση

Το θεμα βαρους πριν το εθεσα για τη περιπτωση μετακινησης στην πολυ. Για σεναριο χωμα ας εχει ενα καποιο βαρος (αφου ξαναλεω θα μπαινει και εθνικη) αλλα οχι παλι γομαρι να μπορεις να το μαζευεις οταν σου γλιστραει στα χωματινα μονοπατια

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ένα πολυεργαλείο σε μικρά κυβικά είναι το CRF300L που αποτελεί την εξέλιξη του XR250S/L ουσιαστικά ON/OFF με εξαιρετικές δυνατότητες στο OFF κομμάτι, αν θέλεις κάτι παραπάνω μπορείς να πας σε κανένα ΤΤ-R600 ή XR650L που έχουν σχετικά χαμηλό βάρος, επίσης από τις καλύτερες επιλογές το DRZ400S

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αχ να φέρνανε εδώ νέα μοντέλα που δεν καλύπτουν euro ν. Tw200, xt250 τα λατρεύω που τα βλέπω σε βιντεάκια στο εξωτερικό. Για μένα, ένα 300άρι σαν αυτό που είπαν τα παιδιά χρειάζεσαι, klx300 και crf300 νομίζω υπάρχουν μόνο σε καινούργια, αλλιώς dr400z, wr250r επίσης πέφτουν μέσα. Και με αυτά, με ένα 50/50 λαστιχάκι κάνεις τα πάντα άνετα, χωρίς να το κυνηγάς. Και σε περίπτωση που σου άρεσει τόσο πολύ το χώμα, βάζεις μεγαλύτερο τακούνι κι απλά πας προσεκτικά στην άσφαλτο, δεν είναι απαγορευτικό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάρε ένα Versys 300.

Βάλε βαλίτσα πίσω (οριζόντια) 

Και πούλα το SH.

Με το Versys πας άνετα χώμα, πολύ άνετα πόλη, παραλία για μπανάκι, supermarket κλπ

Βασικά κάνεις τις δουλειές του SH κ bonus χώμα/πεζοδρόμια/άνεση 

 

Αν το πάρεις κ ελαφρώς μεταχειρισμένο, δε θα δώσεις το SH

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ziki έγραψε:

Για σεναριο χωμα ας εχει ενα καποιο βαρος (αφου ξαναλεω θα μπαινει και εθνικη) αλλα οχι παλι γομαρι να μπορεις να το μαζευεις οταν σου γλιστραει στα χωματινα μονοπατια

Το βάρος στο χώμα είναι πολύυυυυυ χειρότερο από το βάρος στην πόλη. Ειδικά για τα μονοπάτια. Εγώ προτείνω CRF 250/300 Rallye. Φτάνεις στο χωριό (κατά προτίμηση από τον επαρχιακό), αφήνεις το τριβάλιτσο στην πανσιόν και αρχίζει το παιχνίδι...

πριν 58 λεπτά, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Tw200, xt250 τα λατρεύω που τα βλέπω σε βιντεάκια στο εξωτερικό.

Πάρε ένα DR200 που έχει κι εδώ πάμφτηνα. Κάτι ξέρω . 😉

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάντως, το να πεις "φεύγω από Αθήνα και πάω βολίδα για αγριάδες στην Πίνδο" εμένα μου λέει Tenere 700 και KTM 790/890. Οι ως τώρα προτάσεις είναι εξαιρετικές αλλά δεν έχουν το ταξίδι. Νομίζω αναγκαστικά πρέπει κάπου να κόψεις. Θα "κόψεις" από το budget; Θα κόψεις από τις εκτός δρόμου δυνατότητες; Ή θα κόψεις από την άνεση ταξιδιού; Αμφιβάλλω αν μπορείς να έχεις και τα 3

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Πάρε ένα DR200 που έχει κι εδώ πάμφτηνα. Κάτι ξέρω . 😉

Ζηλεύω πιο πολύ που μπορούν να πάνε σε μια αντιπροσωπεία και να τα πάρουν καινούργια, το γνωρίζω ότι υπάρχουν πολλά παρόμοια και εδώ, αλλά για να βρεις περιποιημένο θέλει ψάξιμο και εκτός αυτού άπαξ και του 'χει κάνει την πιο απλή συντήρηση ο έλληνας και δεν είναι χιλιοσκουριασμένο το πουλάει μια περιουσία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Από περιέργεια και μόνο είδα τα specs του DR200SE και το βάρος του πλήρες υγρών είναι 126 κιλά, όσο και ένα  XR400R, το αν ένα μηχανάκι είναι βαρυ ή ελαφρύ εξαρτάται και από τον προορισμό του, το DR200SE είναι ένα ελαφρύ ON/Off ενώ το XR400R ένα βαρυ enduro.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Ζηλεύω πιο πολύ που μπορούν να πάνε σε μια αντιπροσωπεία και να τα πάρουν καινούργια, το γνωρίζω ότι υπάρχουν πολλά παρόμοια και εδώ, αλλά για να βρεις περιποιημένο θέλει ψάξιμο και εκτός αυτού άπαξ και του 'χει κάνει την πιο απλή συντήρηση ο έλληνας και δεν είναι χιλιοσκουριασμένο το πουλάει μια περιουσία.

Klx 230 για σένα λοιπόν. Νομίζω έβγαινε μέχρι πρόπερσυ, θα βρεις κανένα σε στοκ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 9/10/2021 at 12:42 ΜΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Από περιέργεια και μόνο είδα τα specs του DR200SE και το βάρος του πλήρες υγρών είναι 126 κιλά, όσο και ένα  XR400R, το αν ένα μηχανάκι είναι βαρυ ή ελαφρύ εξαρτάται και από τον προορισμό του, το DR200SE είναι ένα ελαφρύ ON/Off ενώ το XR400R ένα βαρυ enduro.

Το D200se και το XR400 ήταν μια φορά κι ένα καιρό, στα βάθη των 90s. Σήμερα τα enduro και τα on-iff βρίσκονται αλλού, πολύ αλλού και δε θα συνιστούσα σε κανένα νέο άνθρωπο τέτοιους ματρακάδες. Το ανάφερα μόνο για τη χρεπολαγνεία του φίλου Τάκη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Το D200se και το XR400 ήταν μια φορά κι ένα καιρό, στα βάθη των 90s. Σήμερα τα enduro και τα on-iff βρίσκονται αλλού, πολύ αλλού και δε θα συνιστούσα σε κανένα νέο άνθρωπο τέτοιους ματρακάδες. Το ανάφερα μόνο για τη χρεπολαγνεία του φίλου Τάκη.

Το KLX230 που προτείνεις φέρει ακόμη πιο παλιά τεχνολογία σε σχέση με ένα ΧR από τα βάθη των 90s, το μόνο σύγχρονο πάνω του είναι ο ψεκασμός, και ότι το αγοράζεις κούτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Το KLX230 που προτείνεις φέρει ακόμη πιο παλιά τεχνολογία σε σχέση με ένα ΧR από τα βάθη των 90s, το μόνο σύγχρονο πάνω του είναι ο ψεκασμός, και ότι το αγοράζεις κούτα.

Ακριβώς γι αυτό το πρότεινα. Παλιοτερη τεχνολογία, αλλά τουλάχιστο να το πάρει (σχετικά) καινούργιο, και Japan.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε:

Ακριβώς γι αυτό το πρότεινα. Παλιοτερη τεχνολογία, αλλά τουλάχιστο να το πάρει (σχετικά) καινούργιο, και Japan.

Εγώ κατάλαβα ότι “σνόμπαρες” την παλιά τεχνολογία, σε κάποιες περιπτώσεις, και σαφώς ανάλογα με τη χρήση, ίσως είναι η καλύτερη λύση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...