FlyingInADream 10.145 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2021 Οδήγησα το νέο Aprilia RS660 και αυτή είναι η εντύπωση που μου άφησε. Διαβάστε, απολαύστε. https://bit.ly/2XxBCxk 11 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ratamahatta 569 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2021 Πώς και δεν το έψαξες λίγο με ρυθμίσεις αναρτήσεων ώστε να δεις αν "διορθώνεται" ; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
estebahn 7.676 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2021 Μπράβο Μιχάλη, πολύ μεστό άρθρο Από προτότυπο ακόμη με έχει τραβήξει το 660 και καιρό έψαχνα άρθρο που να μην το κρίνει συγκριτικά με R6 κλπ. Ως κάτοχος του 600Fi που αναφέρεις μερικές φορές στο κείμενο σου, πήρα ακριβώς τις πληροφορίες που δεν έβρισκα αλλού, σ' ευχαριστώ. Σε ελάχιστες δοκιμές ανέφεραν επίσης έναν δισταγμό στις 4000rpm, παρατήρησες κάτι; Αναφέρεις πως δουλεύει πρόθυμα ψηλά, αλλά έχω περιέργεια πως είναι η απόκριση χαμηλά. Το συνδυάζω αυτό με τα γραπτά σου περί δυσκολίας ανοίγματος του γκαζιού πριν την έξοδο. Ομολογώ οτι δεν κατάλαβα ακριβώς τον λόγο που έπασχε στο συγκεκριμένο κομμάτι, φταίει το πίσω αμορτισερ; Τέλος, αν θες μπορείς να γράψεις δυο κουβέντες παραπάνω για την sport touring πλευρά του; Είναι μέρος του πεδίου χρήσης που θα 'θελα να του κάνω. Συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις, έκανα quote έμεσσα τις μισές παραγράφους, αλλά έχει μεγάλο ενδιαφέρον το RS. Το συναίσθημα μου λέει να κρατήσω τον επίλογό σου μόνο, αλλά με ενδιαφέρει η άποψή σου και για τα υπόλοιπα κομμάτια Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.145 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2021 πριν 4 ώρες, το μέλος Ratamahatta έγραψε: Πώς και δεν το έψαξες λίγο με ρυθμίσεις αναρτήσεων ώστε να δεις αν "διορθώνεται" ; Το πρότεινα, είχα εργαλεία μαζί μου (δλδ τι εργαλεία, ένα ίσιο κατσαβίδι ήθελε όλο κι όλο). Δεν ήθελαν οι άνθρωποι που μου το δάνεισαν, είχαν την λογική ''το δοκιμάζουμε στις εργοστασιακές ρυθμίσεις'', και φυσικά δεν μου έπεφτε λόγος. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.145 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2021 (τροποποιήθηκε) πριν 1 ώρα, το μέλος estebahn έγραψε: Μπράβο Μιχάλη, πολύ μεστό άρθρο Από προτότυπο ακόμη με έχει τραβήξει το 660 και καιρό έψαχνα άρθρο που να μην το κρίνει συγκριτικά με R6 κλπ. Ως κάτοχος του 600Fi που αναφέρεις μερικές φορές στο κείμενο σου, πήρα ακριβώς τις πληροφορίες που δεν έβρισκα αλλού, σ' ευχαριστώ. Σε ελάχιστες δοκιμές ανέφεραν επίσης έναν δισταγμό στις 4000rpm, παρατήρησες κάτι; Αναφέρεις πως δουλεύει πρόθυμα ψηλά, αλλά έχω περιέργεια πως είναι η απόκριση χαμηλά. Το συνδυάζω αυτό με τα γραπτά σου περί δυσκολίας ανοίγματος του γκαζιού πριν την έξοδο. Ομολογώ οτι δεν κατάλαβα ακριβώς τον λόγο που έπασχε στο συγκεκριμένο κομμάτι, φταίει το πίσω αμορτισερ; Τέλος, αν θες μπορείς να γράψεις δυο κουβέντες παραπάνω για την sport touring πλευρά του; Είναι μέρος του πεδίου χρήσης που θα 'θελα να του κάνω. Συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις, έκανα quote έμεσσα τις μισές παραγράφους, αλλά έχει μεγάλο ενδιαφέρον το RS. Το συναίσθημα μου λέει να κρατήσω τον επίλογό σου μόνο, αλλά με ενδιαφέρει η άποψή σου και για τα υπόλοιπα κομμάτια Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θα σου έλεγα, να κάνεις ένα test drive και να λύσεις ο ίδιος τις απορίες, και ειδικά όσες επιδέχονται υποκειμενικότητα. Το μοτέρ είναι πολύ γεμάτο, αλλά δεν είναι και εντελώς γραμμικό. Την έχει την προτίμησή του στις ψηλές στροφές. Στις 4000 θα φαινόταν η τρύπα αν είχα δοκιμάσει ρεπρίζ με 6η, αλλά δεν έφτασα σε αυτό το σημείο. Δεν μου έδωσε πάντως το μοτέρ ποτέ αίσθηση απροθυμίας, τρύπας ή ότι θα κρεμάσει κάπου. Παντού είναι ζωντανό, τώρα αν μπορούσε στις 4000 να ήταν λίγο ακόμα...who cares... αν με καταλαβαίνεις τι λέω. Η Sport Touring πλευρά του, όπως το εννοώ εγώ , είναι ότι τα clipons είναι σχετικά ψηλά, η στάση του σώματος δεν είναι πολύ σκυφτή, μια κάποια προστασία από τον αέρα την έχει, και γενικά είναι άνετο ώστε αν θες να βγάλεις πολλά χιλιόμετρα (απόσταση), δεν θα γίνει κουραστικό. Τώρα αν θα παίρνει κάποιου είδους βαλίτσες, αν βολεύεται δεύτερο άτομο, σε αυτά δεν τα βλέπω να είναι και πολύ sport touring. Ο επίλογος αν εννοείς την φράση ''παρτε ένα, θα με θυμηθείτε'', με εκφράζει 100%, έτσι ένοιωσα μαζί του και επιμένω. Αν εννοείς την παράγραφο ''καυλάκι'' , να ζήσουμε να την θυμόμαστε, την έσβησα γιατί δέχτηκε μεγάλη παρερμηνεία και διάβασα πολλές γκρίνιες, υποκρισίες και χαζομάρες, οπότε πιστός κι εγώ στο πνεύμα του Alan Michael Sugar όταν τον πρήζανε που δεν είχε ανεμιστήρα ψύξης ένα PC που είχε βγάλει (δεν τον χρειαζόταν) και είπε ''αφού θέλετε ανεμιστήρα, θα βάλω και τον γαμ.... ανεμιστήρα, και ροζ βούλες θα βάλω άμα αυτό θέλετε'' , την πήρε ο διάολος την παράγραφο. Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 21 , 2021 από τον FlyingInADream 2 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
estebahn 7.676 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2021 Μπόλικο καιρό μετά, αλλά μπόρεσα σήμερα να πάω για test ride. Δυστυχώς είχαν διαθέσιμο μόνο το Tuono, όχι το RS, αλλά είναι σχετικά κοντινά μοντέλα, δεν θα μπορούσα να πω όχι Στα όσα έγραψε πολύ αναλυτικά πιο πάνω ο Flying, να συμπληρώσω τα εντυπωσιακά ισχυρά φρένα, επιστρέφοντας στο VFR μου ένιωθα ότι έχω ταμπούρα μπρος-πίσω. Στο φρενάρισμα επίσης δεν είχα το θέμα του review με την μπροστινή ανάρτηση, μάλλον ήταν μεμονωμένο θέμα στο RS που δοκίμασε ο Μιχαήλ. Δεν ήταν ιδιαίτερα ορεινή η διαδρομή όπου το δοκίμασα, αλλά αποδείχθηκε πολύ ευκίνητο, πρόθυμο να πλαγιάσει και με γκάζι που δεν σε τρομάζει για γενναία ανοίγματα υπο κλίση. Στα του γκαζιού να αναφέρω και την μεγάλη διαφορά από mode σε mode, κατά λάθος έβαλα το commute για μια στιγμή και η διαφορά ήταν πολύ αισθητή. Ναι από ισχύ δεν σε τρομάζει (σχεδόν τολμώ να πω ενθουσιάζει...) αλλά η ιπποδύναμη του είναι ασύγκριτα πιο αξιοποιήσιμη σε σχέση με το CBR600Fi μου. Από αίσθηση βάρους, πραγματικά ευέλικτο, αλλά δεν είχε αυτή την τεχνητή αίσθηση πούπουλου που είχε το R1250RS που βόλταρα πρόσφατα. Α, και ένα άλλο θέμα που είναι ζήτημα τελευταίως, η διαθεσιμότητα. Ο πωλητής απολογητικά μου είπε ότι έχουν καθυστερήσεις και για το χρώμα που με ενδιαφέρει ο χρόνος αναμονής είναι... δεκατέσσερις ημέρες! Συμπερασματικά, συμφωνώ απόλυτα με τον (λογοκριμένο) επίλογο. Θα χρειαστεί να βρω κάποιο RS για δοκιμή, αλλά μπήκα σε μπελάδες 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.145 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2021 Αντί λογοκριμένου επίλογου, δες κι αυτό, η εκπομπή που μου δάνεισε το RS. Πίσω από την κάμερα ήμουν, σε κάποιο πέρασμα που κάνει στο Σούνιο, φαίνομαι με το VFR στην άκρη του δρόμου στο μνημείο του Ορια, για μια στιγμή (στο 10:38). Ο Δημήτρης που το οδηγεί είναι αγωνιζόμενος στο ελληνικό πρωτάθλημα και γυρνάει κάτω απο λεπτό στα Μέγαρα, έτσι για να ξέρουμε ποιός κρίνει και με τι διαπιστευτήρια. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
noodles 6.041 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2021 @FlyingInADream τρεχει ακομα ο φιλος στο ΠΠΤ? δεν ειχε σταματησει το 2018 η 19? με το μαυρο zx10 δεν ετρεχε τοτε? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.145 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2021 πριν 24 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε: @FlyingInADream τρεχει ακομα ο φιλος στο ΠΠΤ? δεν ειχε σταματησει το 2018 η 19? με το μαυρο zx10 δεν ετρεχε τοτε? Ετρεξε φέτος, ναι με το ΖΧ10, όχι όλους τους αγώνες αν θυμάμαι καλά, λόγω επαγγελματικών του υποχρεώσεων. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες