Jump to content
Sign in to follow this  
Datr

Αναβαθμιση ktm 640

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους! Λοιπον σκεφτομαι τι να πρωτοαλλαξω στο κτμ.. ειναι τελειως μαμα. Μονο ενα γραναζι αλλαξα μπροστα ενα νουμερο μικροτερο. Ρωτησα τον μηχανικο μου και μου ειπε πως το καλυτερο σε σχεση τιμης/αποδοσης θα ητανε το fcr απλως θα ανεβαινε η καταναλωση πραγμα που δεν με πολυενδιαφερει.. Το επομενο που σκεφτομαι προφανως ειναι οι εξατμισεις. Για εκκεντροφορο δεν σκεφτομαι ακομα.. ισως στο μακρινο μελλον. Εσεις τι εχετε να πειτε? Να βαλω πρωτα το fcr? Μιλαω για το fcr 41.5 mx αυτο εχω διαβασει οτι πρεπει να μπει στο συγκεκριμενο μηχανακι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα, εσύ δεν είχες κάνει ένα thread που έλεγες ότι είχες ψηθεί να δώσεις το 640 για MT-09? Εν τέλει κρατάς το 640? Επειδή αν είναι να το δώσεις δεν αξίζει να ρίξεις χρήματα πάνω του. Αν σκοπεύεις να το κρατήσεις, τότε ναι, υπάρχουν κάποιες αλλαγές που αξίζουν.

Τροποποιήθηκε από τον The Dread Rider

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν υπάρχει FCR 41,5....

Βάλε δύο εξατμίσεις και άστο όπως είναι, βαρέλι χωρίς πάτο γίνεται μετά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δυο τελικα η ολοσωμη αν βρεις, ελευθερο φιλτρο και γραναζι

επισης κανε σερβις σε φρενα και αναρτησεις!

οταν αργοτερα φτασεις να μη σε φτανει η να θελεις κατι ανωτερο παρε 690smc...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Καλησπέρα, εσύ δεν είχες κάνει ένα thread που έλεγες ότι είχες ψηθεί να δώσεις το 640 για MT-09? Εν τέλει κρατάς το 640? Επειδή αν είναι να το δώσεις δεν αξίζει να ρίξεις χρήματα πάνω του. Αν σκοπεύεις να το κρατήσεις, τότε ναι, υπάρχουν κάποιες αλλαγές που αξίζουν.

ναι εγω ειμαι φιλε καλα θυμασαι. Αποφασισα να το κρατησω τελικα και να το μαθω οσο μπορω πριν προχωρησω σε κατι πιο γρηγορο και διαφορετικο. Τωρα οσα λετε για τις εξατμισεις? Αξιζουν ρε μαγκες πιο πολυ αποτι το fcr δηλαδη? Ο μαστορας μου το περιεγραψε σαν κατι τελειως διαφορετικο στην αισθηση το fcr, ενω οι εξατμισεις απτην αλλη, θα δωσουν μονο ηχο, αντε και ελαχιστη παραπανω δυναμη. ΟΙ εξατμισεις competition που φοραω ψιλοκομπλε δεν ειναι? Επισης γραναζι εχει μπει ηδη ενα νουμερο μικροτερο, 16αρι δηλαδη και 42 πισω οπως φοραγε.

 

πριν 57 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

δυο τελικα η ολοσωμη αν βρεις, ελευθερο φιλτρο και γραναζι

επισης κανε σερβις σε φρενα και αναρτησεις!

οταν αργοτερα φτασεις να μη σε φτανει η να θελεις κατι ανωτερο παρε 690smc...

εχουνε γινει αυτα φιλε.. το μηχανακι το χω στην πενα. Αληθεια ενα lc4 640  με fcr και εξατμισεις ποσο λιγοτερη δυναμη εχει απο ενα 690?

 

πριν 1 ώρα, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Δεν υπάρχει FCR 41,5....

Βάλε δύο εξατμίσεις και άστο όπως είναι, βαρέλι χωρίς πάτο γίνεται μετά.

ναι εχεις δικιο το 41 εννοουσα. Γιατι λες οτι θα γινει ετσι? 😜

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος Datr έγραψε:

Ο μαστορας μου το περιεγραψε σαν κατι τελειως διαφορετικο στην αισθηση το fcr, ενω οι εξατμισεις απτην αλλη, θα δωσουν μονο ηχο, αντε και ελαχιστη παραπανω δυναμη.

Ακριβώς έτσι. Με το FCR, όσο απαλά και ν ανοίγεις το γκάζι θα τινάζεται. Φούλ κάγκουρας θα πηγαίνεις όλη την ώρα θες δε θες. Οπότε σκέψου πριν το πάθεις αυτό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος costikos έγραψε:

Ακριβώς έτσι. Με το FCR, όσο απαλά και ν ανοίγεις το γκάζι θα τινάζεται. Φούλ κάγκουρας θα πηγαίνεις όλη την ώρα θες δε θες. Οπότε σκέψου πριν το πάθεις αυτό.

ετσι συμβαινει με το κτμ συγκεκριμενα? γιατι οδηγησα drz με fcr39αρι και δεν ηταν ετσι οπως το περιεγραφες.. Δηλαδη τα 660 και 625 που βγαινανε με fcr δεν μπορουσαν να πανε φυσιολογικα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 λεπτά, το μέλος Datr έγραψε:

ετσι συμβαινει με το κτμ συγκεκριμενα? γιατι οδηγησα drz με fcr39αρι και δεν ηταν ετσι οπως το περιεγραφες.. Δηλαδη τα 660 και 625 που βγαινανε με fcr δεν μπορουσαν να πανε φυσιολογικα?

Ξέρω από το δικό μου (HONDA ΝΧ) που είχα δύο φεγγάρια FCR 39. Kατα τ άλλα από διηγήσεις και εικασίες δικές μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν έχεις σερβαρισμένες και σεταρισμένες αναρτήσεις με φρέσκα λαδάκια μπρος/πίσω, τότε η δική μου γνώμη ανάμεσα σε εξάτμιση και FCR θα ήταν ξεκάθαρα το FCR, υπό την προϋπόθεση πως είναι FCR από 625/660 και όχι από άλλο άκυρο μονοκύλινδρο ώστε να μην σε παιδέψει στο σετάρισμα. Όσο για αυτό που λέει ο @costikos, εγώ προσωπικά διαφωνώ. Έχω οδηγήσει 07αρι Husaberg FS 650 με FCR (πολύ πιο "άγριο" μηχανάκι από το εργοστάσιο από ενα 640, αλλά με άψογα σεταρισμένο FCR το συγκεκριμένο), και το μηχανάκι δεν είχε κανένα απολύτως θέμα στα χαμηλά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και εγω ετσι ξερω.. τωρα ναι οσο αναφορα την ερευνα για την αγορα του... θα ψαξω συγκεκριμενα απο αυτα τα μοντελα η απο αλλο 640 αλλα και παλι να ειναι το σωστο fcr και οχι καποιο αλλο δηλαδη το 41mx με το hotstart  αν δεν κανω λαθος, αν ξερει καποιος ας πει. Επισης οταν το παρω θελω και ντιζες κτλπ? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος Datr έγραψε:

και εγω ετσι ξερω.. τωρα ναι οσο αναφορα την ερευνα για την αγορα του... θα ψαξω συγκεκριμενα απο αυτα τα μοντελα η απο αλλο 640 αλλα και παλι να ειναι το σωστο fcr και οχι καποιο αλλο δηλαδη το 41mx με το hotstart  αν δεν κανω λαθος, αν ξερει καποιος ας πει. Επισης οταν το παρω θελω και ντιζες κτλπ? 

Ντιζες, να δεις αν μπαίνει στην γκαζιερα σου(δεν το γνωρίζω) ένα all balls fcr rebuild κιτ, και ένα μαστορα που ξέρει τι κάνει και έχει όρεξη να καθαρίσει και να σεταρει σωστά , αλλιώς  υπομονή δική σου και διάβασμα.

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος Denzo έγραψε:

Ντιζες, να δεις αν μπαίνει στην γκαζιερα σου(δεν το γνωρίζω) ένα all balls fcr rebuild κιτ, και ένα μαστορα που ξέρει τι κάνει και έχει όρεξη να καθαρίσει και να σεταρει σωστά , αλλιώς  υπομονή δική σου και διάβασμα.

τι ακριβως ειναι το κιτ που λες? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να μπει το FCR σίγουρα θα χρειαστείς άλλη μπότα εισαγωγής και ντίζες. Στα LC4 δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα πολύ το θέμα για να είμαι ειλικρινής, αλλά αν συγκρίνεις δίπλα δίπλα τους καταλόγους ανταλλακτικών ενός 625 και ενός 640 λογικά θα καταλάβεις τι αλλάζει και τι όχι. Το kit που αναφέρθηκε παραπάνω έχει μέσα όλα τα απαραίτητα για να γίνει ένα φρεσκάρισμα στα τσιμουχάκια/o-ring κ.λπ. εξαρτήματα του καρμπ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος Datr έγραψε:

τι ακριβως ειναι το κιτ που λες? 

Ένα πακετακι με διάφορα ανταλλακτικά ώστε να γίνει συνολικό σερβις σε Fcr.

Googlare fcr 41 rebuild kit. 

Ιδανικά θα ήθελες και την τσιμουχα της αντλίας επιτάχυνσης μέσα αλλά μπορεί και να ζεί.( Βγάζει ο frankmxparts κομπλέ  μαζί με αυτήν αν χρειάζεται)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ευχαριστω πολυ παιδια! θα ξεκινησω ερευνα αμεσως, αλλα αποτι ειδα στο καρ δεν παιζουν πολλες αγγελιες. Τωρα πετυχα ενα σαιτ που παιζει στα 600 ευρω ενα αλλα πολλα λεφτα μου φαινονται. 

Για τις εξατμισεις του παπαγιαννη οσο αναφορα το 640 τι γνωμη εχετε? Αξιζουν ως λυση εναντι των ακραποβιτς που κοστιζουν οσο το μισο μηχανακι? Μιλαω και για ολοσωμες αλλα και για τα τελικα που οπως μου ειπε ο μαστορας δεν ειναι ακριβως τελικα επειδη θα μου φτιαξει απο το y και μετα για να ταιριαξουν τα τελικα του

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@Datr

Το να βρεις καλό FCR σε σωστή τιμή είναι πολύ δύσκολο. Θα το πληρώσεις πιο ακριβά από όσο πρέπει και σίγουρα θα θέλει επισκευή. 

Η επισκευή δεν είναι κάποιο τεράστιο ποσό αλλά δεν είναι και αμελητέο, ειδικά αν πας σε συνεργείο. 

 

Για να δουλέψει σωστά πρέπει να μπει αντίστοιχα σωστός εκκεντροφόρος, ανάλογα με το αποτέλεσμα που θέλεις, να γίνει ρύθμιση σε δυναμόμετρο (οτιδήποτε άλλο είναι χαμένος χρόνος), σωστή εξάτμιση κλπ. 

 

Όταν λέω καλό FCR, εννοώ όχι μόνο σε καλή κατάσταση αλλά κατάλληλο για την μοτοσικλέτα, με την έννοια του χώρου και της εγκατάστασης (σύνδεση με φιλτροκούτι κλπ). 

 

Και στο τέλος, όταν θα πας να το πουλήσεις, από όλα αυτά δεν θα πάρεις απόλυτος τίποτα για πολλούς και διάφορους λόγους που δεν είναι της παρούσης. 

Επίσης μια μοτοσυκλέτα, όσο πιο κοντά στην εργοστασιακή κατάσταση γίνεται, πουλιέται πάντα πιο εύκολα. 

Αυτά από εμένα, καλή τύχη!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Επίσης μια μοτοσυκλέτα, όσο πιο κοντά στην εργοστασιακή κατάσταση γίνεται, πουλιέται πάντα πιο εύκολα.

Συμφωνώ 100%, προσωπικά δεν αγοράζω κάτι το οποίο έχει υποστεί έστω και την παραμικρή μετατροπή, το hornet που είχα πουλήθηκε σε 2 βδομάδες και ηταν τότε από τα ακριβά, ούτε βίδα δεν πειράχτηκε.

Αντίθετα το XR που έχω με αυτά που έχει πάνω δεν πρόκειται να πουληθεί ποτέ.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ενταξει παιδια δεν βαζω κατι στο μηχανακι σκεπτομενος αν θα πουληθει αργοτερα αν εγω θελω να το πουλησω.. θελω να τα βαλω για μενα. Στο κατω κατω δεν πουλαω τα μαμα, τα κραταω και αμα λαχει τα ξανακοτσαρω πανω αν ο επομενος ιδιοκτητης εχει θεμα με το fcr 😜 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ρε μαγκες σορρυ για το ακυρο σπαμ τωρα.. αλλα εσπασε η μανετα του συμπλεκτη! εχετε να προτεινετε κανα καλο ωραιο σετακι μανετες? 😛

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...