Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά!

Έχω μια ηλεκτρονική ignitech v92 που την έχω βάλει πάνω στο innova μου ,που είναι 56μμ με εκκεντροφόρο,λόγω του ότι ήθελα να έχω τις επιλογές που σου δίνει..

Έχω κολλήσει όμως σε ένα σημείο και θέλω βοήθεια.. Όταν μπαίνω στο πρόγραμμα από το λάπτοπ μου έχει το αβάνς σε όλες τις στροφές στις 10 μοίρες που πιστεύω ότι δεν είναι σωστό .. Πως θα μπορέσω να το ρυθμισω αυτό; Πόσες μοίρες να του βάλω;

Επίσης τι κόφτη να βάλω; Θέλω τον μανισιο προς το παρών αλλά δεν ξέρω πόσο είναι και μου έχει βάλει μόνο του 12000 ..

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το αβάνς στις 10 μοίρες σε όλο το φάσμα των στροφών δέν είναι σωστό.
Μετά τις 2-3 χιλιάδες στροφές δέν προλαβαίνει να καεί όλο το μείγμα,και θα έχεις
σημαντική απώλεια ισχύος και μεγάλη κατανάλωση.
Είναι τεράστιο το θέμα και έχει να κάνει με πολλές παραμέτρους όπως κυβικά,
συμπίεση,διαστάσεις κυλίνδρου και μήκος μπιέλας,εκκεντροφόρος,οκτάνια βενζίνης,πλούσιο ή φτωχό μείγμα,φορτίο κινητήρα κ.α.
Πέλαγος...

https://ibb.co/0sC1rnG

Μία στάνταρ καμπύλη που θα ακολουθούσε μιά φτηνή ηλεκτρονική γιά ένα παπί στα κυβικά σου, για να πάρεις μια ιδέα είναι της παραπάνω εικόνας .
Αυτή θα το 'έβαζε'πολύ εύκολα μπροστά και θα το πήγαινε αξιοπρεπώς στις μεσαίες στροφές και με ασφάλεια στις υψηλές άν και μάλλον εκεί θα έχανε κάποια ισχύ.

Στην εικόνα 2 παρακάτω, φαίνεται η καμπύλη από ΧΤ225,την βάζω επειδή χοντρικά είναι η καμπύλη 1 μετατοπισμένη προς τα πάνω κατά 9-10 μοίρες.

https://ibb.co/HDCNJ2P


Αυτή θα μπορούσες να την δοκιμάσεις συγκριτικά με την πρώτη,άν δέν σου χτυπάει πειράκια ψηλά (που δέν νομίζω) είναι μια καλή καμπύλη και θα δείς διαφορές.
Θα μπορούσες λοιπόν να προγραμματίσεις την 1 ,να οδηγήσεις,και μετά να την μετατοπίσεις προς τα πάνω κατά 5 μοίρες,να κάνεις δοκιμή ξανά και μετά κατά 10 μοίρες.

Εγώ θα δοκίμαζα να προγραμματίσω και τις καμπύλες τής UMA RACING και ειδικά την MAP 2 πού φαίνεται στο link για stage 1.

https://umaracingforracers.blogspot.com/2015/12/

Είναι πιό ομαλή καμπύλη από τις παραπάνω και αξίζει τον κόπο να την δείς,ίσως να καταλήξεις εκεί .
Η εργοστασιακή καμπύλη είναι η map1.
Τα maps 3,4 μάλλον όχι στήν περίπτωσή σου είναι ριψοκίνδυνες για το πιστόνι.
Με μιλιμετρέ χαρτί λοιπόν προσπαθείς να ακολουθήσεις τις καμπύλες,δέν χρειάζεται και τεράστια ακρίβεια,άν πέσεις έξω και 1-2 μοίρες δέν έγινε και τίποτα.
Δέν ξέρω πού έχει κόφτη το innova 125,άν ξέρει κάποιος ας πεί.Στις δοκιμές ρίξτον κατά 500-1000 στροφές για ασφάλεια.
Αν δέν έχεις προανάφλεξη (πειράκια) ,βάλτον στον εργοστασιακό μετά.
Το innova 125 injection εργοστασιακό πρέπει η πρώτη να σπάει στα 50,η δευτέρα στα 80,η τρίτη στα 100 και η τετάρτη τελική με κάτω από 110 km/h.
Αυτές είναι οι βασικές επιδόσεις.
Αν το έχει κάποιος ας μας πεί καλύτερα.

Τροποποιήθηκε από τον arne

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σωστά η επίδοση έχει πέσει πάρα πολύ ιδιαίτερα από 3η και μετά από τα μισά του γκαζιού 

Με βοήθησες αρκετά φιλαράκι σε ευχαριστώ πολύ γιατί έψαχνα και δεν μπορούσα να βρω κάτι 

Θα δοκιμάσω το 2ο map της uma γιατί είναι κοντά σε αυτά που έχω κάνει στο παπί μου εκτός του καρμπυρατέρ (ακόμα) 

Μια ερώτηση όμως η καμπύλη πηγαίνει ανάλογα τον κόφτη που θα έχει ένα μηχανάκι;δηλαδη,αν κοφταρω στις 10000 για παράδειγμα ακολουθώ και πάλι το map της uma ή το peak των μοιρών θα πρέπει να είναι στον κόφτη;

Με μιλιμετρε χαρτί τι εννοείς να κάνω; Να δω στα διαγράμματα που είναι οι μοίρες;

 

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι το map UMA είναι καλό.
Ακολουθείς το map χωρίς να το αλλάζεις,όπως είναι, μέχρι τις στροφές που θα επιλέξεις για κόφτη.
Επειδή δεν φαίνονται τέλεια οι μοίρες σε αυτες τις εικόνες,ή εγώ δεν μπορώ να δώ λόγω μυωπίας,
άν πάρεις μιλιμετρέ χαρτί και αντιγράψεις 2-3 σημεία που φαίνονται καλά,μπορείς να διαβάσεις και τα υπόλοιπα.

π.χ στο τμήμα 3-5.000 στροφές
30 μοίρες στις 3000 στροφές και 33 μοίρες στις 5000 αυτά τα δύο σημεία ,άν τα
ενώσεις με χάρακα,φαίνονται μετά καλά και οι μοίρες στις ενδιάμεσες στροφές.
Στην ουσία προσπαθείς να αντιγράψεις την καμπύλη σε μιλιμετρέ πιστά για να έχεις μεγαλύτερη ακρίβεια.
καλά 1-2 μοίρες διαφορά να έχεις δεν έγινε και κάτι.

 

Τροποποιήθηκε από τον arne

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραία κατάλαβα..στα χαρακτηριστικά του innova λέει ότι αποδίδει 9hp/7500 άρα ο κόφτης είναι στις 7500 ή απλά εκεί δίνει τα περισσότερα άλογα του;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χμμ εντάξει θα ψάξω μήπως βρω πόσο είναι ο κόφτης έγινε σε ευχαριστώ πάρα πολύ με βοήθησες αρκετά καλή συνέχεια!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες


Καλό είναι να μήν τον περάσεις τον κόφτη.
Δέν ξέρω σίγουρα αλλά νομίζω έχουνε αρκετά ψηλά κόφτη αυτά, μπορεί και πάνω από 11000 στροφές.
Είναι σημαντικό να τον μάθεις και να μήν τον ξεπεράσεις.Αν ξέρει κάποιος ας μας πει.
Θέλει προσοχή γιατι έχουνε μακριά μπιέλα,και αρκετή διαδρομή ,το
πιστόνι έχει χρόνο να επιταχυνθεί πολύ μεσα στον κύλινδρο.
Παρ'όλα αυτά η μπιέλα τους είναι και χοντρή και αρκετά ανθεκτική.
Ναι μέν λοιπόν υπάρχει μιά αρκετά μεγάλη μάζα πού επιταχύνεται, αλλά είναι και ανθεκτική
Είναι μια ευαίσθητη ισσοροπία.
Πιό ευαίσθητος σε καταπόνηση σε υπερβολικές στροφές στο innova είναι ο εντατήρας
της καδένας.
Θέλει λοιπόν προσεκτικές δοκιμές και προσοχή μήν το σπάσεις.
Αν δεν ήξερα πόσος είναι ο κόφτης θα ξεκινούσα δοκιμές με 9.000
μετα με 10.
Και μετά ανά 200 στροφές μέχρι τις 11600.
'Αν σου χτυπάει πειράκια από τις μεσαιες και πάνω ,(μπορεί άν έχεις και μικρό καρμπυρατέρ,δηλαδή
λίγο μείγμα που σε αυτή την προπορεία θα προλάβει να καεί όλο πρίν το πιστόνι φτάσει το TDC)
τότε θα αφαιρέσεις 5 μοίρες από τις 3000 και πάνω του map 2 της UMA,ή θα δοκιμάσεις το map1.
Μετά με μεγαλύτερο καρμπυρατέρ το βλέπεις πάλι.

Νομίζω όμως ότι το map 2 είναι μιά χαρά και ασφαλές.


'Αν θέλεις μας λές και εντυπώσεις,επειδή δέν υπάρχουν και πολλές πληροφορίες στο ίντερνετ και
είναι καλό θέμα ,θα μάθουμε και εμείς.
Πολλοί νομίζουν ότι 'θα πάρουν αλογα' με μιά ηλεκτρονική και αγοράζουν ηλεκτρονικές ακριβά, που στην καλύτερη
περίπτωση δεν κάνουν τίποτα,στην χειρότερη τρυπάνε πιστόνια και με ανεβασμένους κόφτες διαλύουν μοτέρ.
Η ηλεκτρονική είναι η τελευταία πινελιά στο στήσιμο,και είναι αυτή που θα σου εξασφαλίσει σωστή καύση
του μείγματος ούτως ώστε οι μετατροπές που έχεις ήδη κάνει να αξιοποιηθούν στο έπακρο,με λογική κατανάλωση
και χαμηλούς ρύπους.

Τροποποιήθηκε από τον arne

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πέρασα τον map 2 και 3 της uma 

Τον 3 θα τον δοκιμάσω όταν ξαναμπεί το 28αρι καρμπυρατέρ που είχα..

Αυτό που παρατήρησα στον 2ο είναι ότι έχει μια πολύ ωραία γραμμικότητα όσο ανεβαίνουν οι στροφές, μου αρέσει πολύ θα μείνω με αυτό 

Όμως έχω βάλει τον κόφτη στις 10000 για την ώρα και δεν τον έφτασα πότε ,γιατι λυπομουν να το ακούω σε εκείνες τις στροφές και άλλαζα ταχύτητα. Άρα δηλαδή ο μανισιος κόφτης δεν είναι εκεί σίγουρα, προσπαθώ να τον βρω στο ίντερνετ σε φορουμς κτλ και δεν μπορώ να βρω πόσο είναι, να κάνω δοκιμές; Ή μήπως ξέρει κανείς να μας πει;

υ.γ το μαπ 2 θα το έχω για "μανισιο" το μαπ 3 για πιο εξτιμ καταστάσεις με launch κτλ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Pinned.

On topic, το μόνο που μπορω να επιβεβαιώσω σαν κάτοχος ΚΑΙ του ψεκαστού ANF, ειναι οι μεγιστες ταχύτητες που επιτυγχάνει ανα σχέση στο κιβώτιο.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 λεπτά, το μέλος Innovakias98 έγραψε:

Στροφές δεν γνωρίζεις;ούτε στο περίπου;

κατι ανάμεσα σε 8.5 με 9Κ. Δεν μπήκε στον κόφτη, ποτέ. Μία μόνο φορά, χρειάστηκε να οδηγησω σε τέτοιο ρυθμό, και ειναι πολυ πιθανό να πέφτω και εξω σχ. με το ρυθμό περιστροφής.

Το Ιννόβα ειναι εργοστασιακό , απείραχτο, με κανα 30Κ τότε, και το ειχα πάρει καινούργιο το '10.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κοίτα στην ανάγκη το μετράς.

Παίρνεις αυτό το ψηφιακό στροφόμετρο.

https://shop.electronicplus.gr/product/psifiako-optiko-strofometro-aktinon-leizer-dt-2234c/?utm_source=linkwise&lkws_12581=613e6720-146b-3134-8d7f-da0f2e15ded8

Βάζεις την εργοστασιακή ηλεκτρονική επάνω,ανοίγεις το μικρό βιδωτό καπάκι που βλέπεις τα σημάδια χρονισμού και με blanco πάνω στο βολάν σημαδεύεις με λευκή γραμμή κάθετα το σημάδι Τ,ή όπου αλλού θέλεις δεν έχει σημασία.
μετά από την τρύπα που βλέπεις τον χρονισμό σημαδεύεις με το laser.
Ανοίγεις μέχρι τον κόφτη και διαβάζεις τις στροφές.


 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον arne

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...