Jump to content
Sign in to follow this  
JimKarvo

Μάλλον βραχυκυκλώνει(!)?

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά,

Θα ήθελα την βοήθεια σας, πριν πάω την μηχανή στον μάστορα.
Προχθές, ενώ πήγαινα σε μια δουλειά, ξαφνικά η μηχανή αρχίζει να τρεμοπαίζει (φώτα) και να μην μπορώ να δώσω γκάζι. Ελάχιστα δευτερόλεπτα αργότερα, έσβησε.
Πάω να βάλω πάλι μπροστά, γυρνάω διακόπτη, νεκρά όλα. 
Επόμενη μέρα, πάω και παίρνω μπαταρία.
Την βάζω, κάνει το ίδιο*

Το ίδιο:
Μόλις γυρνάω διακόπτη, η μηχανή αργοσβήνει ακόμα και την ώρα στο καντράν./

Η Μπαταρία δεν χάνει καθόλου τάση ωστόσο.
Έριξα λίγο WD40 στην φύσα που έχει στο ρελέ, μπας και είχε πιάσει κάτι σε άλατα / οξείδωση αλλά δεν έκανε διαφορά
Μια στο τόσο, ίσως να ανοίξει τα λαμπάκια στο καντράν, αλλά στο επόμενο γύρισμα κλειδιού, κάνει πάλι τα ίδια

Υπάρχει καμία σκέψη σχετικά με τι θα μπορούσα να δω;

PS: Η μηχανή είναι Honda Transalp 650

Τροποποιήθηκε από τον JimKarvo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1. Έλεγξε ότι οι πόλοι είναι σωστά σφιγμένοι 

2. Έλεγξε την κεντρική ασφάλεια.

3. Μέτρα τα πηνία.

4. Αν τα παραπάνω είναι εντάξει, πιθανόν να έχει κοπεί καλώδιο του διακόπτη, στο σημείο που περνάνε από τον λαιμό της μηχανής.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν εχεις πολύμετρο, δες κανα γιουτούμπ πως τσεκάρουμε τον Ανορθωτή/Σταθεροποιητή (Regulator/Rectifier), γιατί μου φαίνεται πως χαιρέτησε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

''Το ίδιο'' στο έκανε ΑΜΕΣΩΣ μόλις έβαλες την καινούρια, φορτισμένη, ορεξάτη μπαταρία;

Ή το δούλεψες λίγο και ΜΕΤΑ από κάποια ώρα, άρχισε να κάνει ''το ίδιο'' με την νέα μπαταρία;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα και σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
 

πριν 16 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

''Το ίδιο'' στο έκανε ΑΜΕΣΩΣ μόλις έβαλες την καινούρια, φορτισμένη, ορεξάτη μπαταρία;

Ή το δούλεψες λίγο και ΜΕΤΑ από κάποια ώρα, άρχισε να κάνει ''το ίδιο'' με την νέα μπαταρία;

Αμέσως.

πριν 17 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Αν εχεις πολύμετρο, δες κανα γιουτούμπ πως τσεκάρουμε τον Ανορθωτή/Σταθεροποιητή (Regulator/Rectifier), γιατί μου φαίνεται πως χαιρέτησε.

Ώρα του καλή, αλλά παίζει κάποιο ρόλο ο ανορθωτής /  σταθεροποιητής όταν ο κινητήρας είναι σβηστός; Δεν θα έπρεπε τυπικά έστω να έχω ενδείξεις; Ή όχι;
 

πριν 19 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

1. Έλεγξε ότι οι πόλοι είναι σωστά σφιγμένοι 

2. Έλεγξε την κεντρική ασφάλεια.

3. Μέτρα τα πηνία.

4. Αν τα παραπάνω είναι εντάξει, πιθανόν να έχει κοπεί καλώδιο του διακόπτη, στο σημείο που περνάνε από τον λαιμό της μηχανής.

1) Είναι οκ οι πόλοι 
2) Λειτουργεί κανονικά (αλλιώς δεν θα είχα ρεύμα ούτε στο ρολόι)
3) Μάλλον πάμε σε συνεργείο για αυτό.
4) Αν είχε κοπεί καλώδιο, τότε δεν θα ήταν λογικό να γυρνάω κλειδί και να μην γίνεται τίποτα; Εγώ όταν γυρνάω κλειδί, ουσιαστικά σβήνει (σαν fade out) η ώρα και δεν ανάβει τίποτα μετά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος JimKarvo έγραψε:

Καλημέρα και σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
 

Αμέσως.

Κάπου στην διαδρομή του ρεύματος από την μπαταρία προς την μοτοσυκλέτα, έχει ΣΧΕΔΟΝ κοπεί κάτι, και μια κάνει επαφή, μια δεν κάνει, σπινθηρίζει κ.ο.κ.

Για αυτό και με την καινούρια μπαταρία, φορτισμένη, τα ίδια.

Πιθανοί ύποπτοι

1) το καλώδιο της γείωσης (αυτό δλδ που φεύγει από τον - πόλο της μπαταρίας και πάει κάπου στο πλαίσιο, είτε ακουμπώντας άμεσα στις γειώσεις της πλεξούδας, είτε μεσολαβεί ένα τμήμα πλαισίου μέχρι εκεί που αναλαμβάνουν οι γειώσεις της πλεξούδας-αν το δεύτερο ψάξε ΚΑΙ αυτήν την επαφή, με βίδα είναι)

2) η κλειδαρια, εσωτερικά

3) η κλειδαριά, εξωτερικά, φις και καλωδίωση. Συχνά συμβαίνει το φαινόμενο, ένα καλώδιο εκεί που τσακίζει, τεντώνει κ.ο.κ. να έχει κοπεί ο χαλκός από μέσα, και απέξω το πλαστικό να είναι ΟΚ. Με το πλαστικό να κρατάει στις θέσεις τους τα κομμένα άκρα του χαλκού, αυτά μισοακουμπάνε, μια δουλεύουν, μια χάνονται κ.ο.κ. Τσέκαρε την καλωδίωση της κλειδαριάς, τράβα με μια ΛΟΓΙΚΗ δύναμη τα καλώδια, αν κάποιος χαλκός είναι κομμένος, θα δεις το πλαστικό να μακραίνει.

4) Αλατα, βρωμιά ή ότι άλλο εμποδίζει την επαφή σε ασφάλειες. Είναι ΟΛΕΣ οι ασφάλειες καθαρές , και οι επαφές που μπαίνουν αντίστοιχα;

5) Βλάβη στην πλεξούδα σε άλλο μέρος από τα παραπάνω. Αναζητείς συνήθως σημεία που κάτι ζορίζεται, τεντώνει, τρίβεται, στριμώχνεται μεταξύ άλλων εξαρτημάτων της μοτοσυκλέτας κ.ο.κ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 31 λεπτά, το μέλος JimKarvo έγραψε:

α του καλή, αλλά παίζει κάποιο ρόλο ο ανορθωτής /  σταθεροποιητής όταν ο κινητήρας είναι σβηστός; Δεν θα έπρεπε τυπικά έστω να έχω ενδείξεις; Ή όχι;

Δεν παίζει ρόλο, αλλά  οι ενδείξεις  είναι οτι δε φορτίζει μπαταρία συνήθως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Δεν παίζει ρόλο, αλλά  οι ενδείξεις  είναι οτι δε φορτίζει μπαταρία συνήθως.

Άρα με νέα μπαταρία, θα έπρεπε έστω να ανάβει ας πούμε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σωστά αυτά που σου είπε ο FlyingInADream
Πιό πιθανά σημεία κακής επαφής είναι ο διακόπτης και η φύσσα του,
διάβρωση στην ασφαλειοθήκη από κάτω,
και κακή επαφή στην γείωση της πλεξούδας (πράσινα καλώδια) με το σασσί.

Όλα τα καλώδια γείωσης της πλεξούδας μαζεύονται κάπου μαζί και ενώνονται με το σασσί,

Όλα τα επι μέρους ρεύματα καταλήγουν εκεί και το σημείο ταλαιπωρείται θερμικά, η ένωση

οξειδώνεται και δημιουργείται υψηλή αντίσταση.

Άν θέλεις να δοκιμάσεις να δώσεις εξωτερικά γείωση στήν πλεξούδα σε άλλο σημείο για δοκιμή μόνο
Πάρε ένα μακρύ καλώδιο 2,5mm ,το ένα άκρο του σύνδεσέ το προσωρινά με τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας
και το άλλο άκρο με το πράσινο καλώδιο πού πάει στην φύσσα της βαλβίδας του βεντιλατέρ.(Βγάλε την φύσσα προσωρινά)

 

 

Τροποποιήθηκε από τον arne

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...