Jump to content
stamatisBr

Διπλωμα Α2 και ιπποι

Recommended Posts

Καλησπέρα σε ολη την ομάδα .Πρόσφατα εγινα κατοχος διπλωματος Α2 και  αντιμετοπιζω το εξης προβλημα . ψαχνοντας τι μηχανη να αγορασω κατεληξα πιθανοτατα στο suzuki freewind 650 μιας και το βρισκω αρκετα οικονομικό στην απόκτηση του ( στην κατανάλωση δεν ξερω κατα ποσο φαγανο θα ειναι ) . Στα τεχνικά χαρακτηριστικά αναγραφεί πως είναι 35 kw ( γεγονός που σημαίνει ότι με το Α2 το οδηγώ ) αλλά σε παρένθεση αναγραφεί 48 hp και έχω την εντύπωση πως το Α2 είναι για 47 ίππους . Γνωρίζετε αν οδηγείται με Α2 ? 

 

 

ευχαριστώ εκ των προτέρων . Πάντα όρθιοι 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νομίζω το οδηγάς κανονικά

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

επειδή βλέπω πως μάλλον η κατάσταση ειναι ασαφής σκευτομαι και το kle 500 για να είμαι καλυμμένος απο μεριάς ασφάλειας .έχετε καποια άποψη για το συγκεκριμένο απο μεριάς κατανάλωσης και ζημιών ? 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απο μια αγγελια που ζητησα να δω την αδεια τους ιππους αναγραφει ,γι αυτο και εκανα το τοπικ διοτι συμφωνα με τα kw μπορω να το οδηγησω με τους ιππους οχι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν θες να μετατρέψεις ιπποδύναμη σε kW, γρήγορα, πήγαινε σε αυτό εδω: https://www.rapidtables.com/convert/power/hp-to-kw.html

Βάζεις την ιπποδύναμη και στο υπολογίζει μόνο του. Μπορείς να κάνεις και το αντίστροφο αν θες.

Επίσης, το Α2, πέρα από τον περιορισμό στα 35kW, έχει και έναν 2ο περιορισμό: ο λόγος ισχύος προς βάρος, ο οποίος δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 0.2kW/kg

Για να υπολογίσεις τον λόγο είναι εύκολο, είναι kW διά το βάρος της μοτοσυκλέτας. Πχ αν μια μηχανή είναι 30kW και ζυγίζει 160kg τότε έχουμε 30 : 160 = 0.18, άρα 0.18kW / kg και το Α2 σε καλύπτει. Το αν έχει να κάνει με το βάρος της μηχανής όταν είναι άδεια ή γεμάτη (βενζίνη, λάδια κλπ), αυτό δεν το ξέρω...

"Ψιλά γράμματα" το συγκεκριμένο, αλλά καλό είναι να αναφερθεί.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Επίσης, το Α2, πέρα από τον περιορισμό στα 35kW, έχει και έναν 2ο περιορισμό: ο λόγος ισχύος προς βάρος, ο οποίος δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 0.2kW/kg

Για να υπολογίσεις τον λόγο είναι εύκολο, είναι kW διά το βάρος της μοτοσυκλέτας. Πχ αν μια μηχανή είναι 30kW και ζυγίζει 160kg τότε έχουμε 30 : 160 = 0.18, άρα 0.18kW / kg και το Α2 σε καλύπτει. Το αν έχει να κάνει με το βάρος της μηχανής όταν είναι άδεια ή γεμάτη (βενζίνη, λάδια κλπ), αυτό δεν το ξέρω...

Here's the unexpected origin of the "confused math lady" meme | Boing Boing

@ShapeshifterGR98 όρεξη πρωί πρωί...

Πέρα από κάθε πλάκα τώρα...

Το Freewind εμένα μου είπαν, φίλοι, ότι το οδηγάς κανονικότατα με Α2, αλλά δεν καλύπτει το 2ο Κριτήριο του Α2. ο Λόγος Ισχύος προς βάρος του XF650 είναι 0.21(3)kW/kg. Εγώ έψαχνα για τι Α2 μηχανή θα πάρω (Transalp 400, σε βλέπω...) και παραλίγο να καταλήξω στο XF650. Έλα όμως που η σχολή μου είπε ότι ΔΕΝ μπορώ να το οδηγήσω...

Δεν νομίζω να πάρεις καθαρή απάντηση από ασφαλιστική, και η σχολή θα πρέπει να είναι λίγο ψαγμένοι με τα μηχανάκια.

My advice? Πάρε ένα KLE500 αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Επίσης, σε μια μικρή παρένθεση, δυστυχώς σε αυτήν την χώρα δεν επιτρέπετε το restrictor, ούτε ο υποκυβισμός, οπότε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 λεπτά, το μέλος Cr3a7ur3 έγραψε:

όρεξη πρωί πρωί...

Μα εγώ δεν... 🤣

 

Το KLE, ναι, είναι 33kW (44.8ΗΡ) άνετα το καλύπτει το Α2. Και είναι και δικύλινδρο (και υδρόψυκτο) άρα έχει και ένα συν σε σχέση με το Freewind. Το XF όμως πιο αξιόπιστο σε μερικά σημεία (ηλεκτρικά πχ).

Το ΤΑ400, καλό, αξιόπιστο φουλ αλλά παλιό...δεν ήρθε ως εμπορικό μοντέλο όπως το τότε ΤΑ600. Όσα 400αρια Transalp βλέπεις ήρθανε ως παραεισαγωγή από την Ιαπωνία και τα πιο πολλά έχουν γυρισμένα κοντέρ για πλάκα. Επίσης τάφος από όσο ξέρω...ανταλλακτικά ταιριάζουν από το 600, αλλά μοτερικά αν βγάλει κάτι, δεν ξέρω τι παίζει.

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Το ΤΑ400, καλό, αξιόπιστο φουλ αλλά παλιό...δεν ήρθε ως εμπορικό μοντέλο όπως το τότε ΤΑ600. Όσα 400αρια Transalp βλέπεις ήρθανε ως παραεισαγωγή από την Ιαπωνία και τα πιο πολλά έχουν γυρισμένα κοντέρ για πλάκα. Επίσης τάφος από όσο ξέρω...ανταλλακτικά ταιριάζουν από το 600, αλλά μοτερικά αν βγάλει κάτι, δεν ξέρω τι παίζει.

 

Όταν έρθει η ώρα θα τα πούμε και για το ΤΑ400...
Γνωρίζω ως εξής:

  • Είναι ένα TA600 με ένα 400ρι κινητήρα
  • Γίνεται νόμιμα υπερκυβισμός/μετατροπή  στα/σε 600, με τα χαρτιά του και όλα
  • Είναι η μόνη λύση αν είσαι χοντάκιας και θέλεις ένα μεγαλύτερο από τύπου Varadero 125, πριν πας σε ΤΑ600/XRV750/XL1000V κ.ο.κ.
  • Η γριά η κότα έχει το ζουμί.
  • Όλα τα αξεσουάρ του 600 κάνουν στο 400
  • Με σέρβις και σωστή αγάπη δεν πάει να έχει και 100000χλμ, αθάνατο θα κάτσει για άλλα 100...
  • Έχεις το επίσης παραεισαγωγή Bros 400 που μπορείς να βρεις ανταλλακτικά κινητήρα (Φοράνε τον ίδιο.)

Είχα διαβάσει ότι η Honda ετοιμάζει καινούριο, μικρό Transalp αλλά τελικά βγήκε για 800ρι... Ουφ.

Πίσω στο θέμα του OP, υπάρχουν πολλές επιλογές για Α2 και σε πολύ καλές τιμές. Τώρα, συγκεκριμένα για on/off μπορώ μόνο να σκεφτώ TA400, KLE400/500, V-Strom 250, Versys-X 300 και ένα αρκετά πολύ έξαλλο Himalayan 410. Honorary mention: Zontes-310T.
Βεβαίως βεβαίως αυτά (τα 3 τελευταία) είναι καινούρια μοντέλα και κάνουν μισό νεφρό (μείον το Zontes)... Αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια, ειδικά για το Zontes. Όλα είναι αναλόγως το τι ψάχνει και τι θέλει.

Την 28/8/2021 at 10:32 ΜΜ, το μέλος stamatisBr έγραψε:

Στα τεχνικά χαρακτηριστικά αναγραφεί πως είναι 35 kw ( γεγονός που σημαίνει ότι με το Α2 το οδηγώ ) αλλά σε παρένθεση αναγραφεί 48 hp και έχω την εντύπωση πως το Α2 είναι για 47 ίππους . Γνωρίζετε αν οδηγείται με Α2 ?

Η γρήγορη απάντηση, με βάση τα περίεργα κριτήρια του Α2 είναι Όχι. Το ΤΑ600 δεν μπορείς να το οδηγήσεις για 1.5 Άλογα... Σε καταλαβαίνω.
Βεβαίως, βεβαίως, δεν γνωρίζω αν υπάρχει πουθενά ότι ξεπερνάει το όριο του Α2. Είχα διαβάσει στο φόρουμ εδώ ότι κάποιες μοτοσυκλέτες πριν του 2000, δεν είχαν καταγραφές για την Ιπποδύναμη τους, με αποτέλεσμα να οδηγούνται σήμερα πλέον από Α2 ενώ κανονικά θέλουν Α...

Αυτά φίλε μου, ελπίζω να βρεθεί άκρη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 λεπτά, το μέλος Cr3a7ur3 έγραψε:

Όταν έρθει η ώρα θα τα πούμε και για το ΤΑ400...
Γνωρίζω ως εξής:

  • Είναι ένα TA600 με ένα 400ρι κινητήρα
  • Γίνεται νόμιμα υπερκυβισμός/μετατροπή  στα/σε 600, με τα χαρτιά του και όλα

H αλλαγή κινητήρα, στην Ελλάδα, επιτρέπεται εφόσον ο νέος κινητήρας έχει ΙΔΙΟ κωδικό με τον παλιό χωρίς καμία απολύτως διαδικασία, ή αν αλλάζει ο κωδικός με κάποια γραφειοκρατική διαδικασία με έναν από τους όρους της, ο νέος κινητήρας να μην διαφέρει πάνω από 25% σε κυβισμό από τον παλιό κινητήρα.

Ο 400ρης κωδικός είναι NDxx όπου κατά την γνωστή ονοματολογία της Honda N=400cc, D=On-Off , xx=νούμερο μοντέλου

Ο 600ρης κωδικός είναι PDxx όπου η διαφορά είναι P=600cc (ή 650 κ.ο.κ.)

Η διαφορά σε κυβισμό είναι 600/400*100%=150% άρα τον πούλο η δεύτερη νόμιμη μέθοδος.

Η διαφορά σε κωδικό, σημαίνει ότι τον πούλο η πρώτη νόμιμη μέθοδος.

 

Μπορείς -θεωρητικά, δεν το έχω κάνει ο ίδιος να ξέρω σίγουρα- να πάρεις τα εξαρτήματα του μεγάλου κινητήρα (βασικά ότι κινείται στον κινητήρα, συν κυλίνδρους, συν κεφαλές) και να τα δέσεις στο κάρτερ του μικρού κινητήρα, οπότε θα έχεις ''κοροιδέψει'' το σύστημα, αφού θα βλέπει κωδικό του μικρού μοτέρ και από μέσα θα είναι το μεγάλο. Αυτό όμως με επιφύλαξη, γιατί αν πας να το κάνεις, και οι φωλιές των ρουλεμάν π.χ. του στροφαλοφόρου ή του κιβωτίου έχουν άλλες διαστάσεις, τον πούλο και αυτή η μέθοδος, και θα έχεις πληρώσει ένα σωστό ανταλλακτικά.

 

Γενικά θα ήθελα μια εξήγηση, όταν λες ότι ξέρεις ''νομιμη μέθοδο να γίνει 600 από 400 με τα χαρτιά του με τα όλα του'' να μας εξηγούσες λίγο, ποιά είναι αυτή η μέθοδος-διαδικασία.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 32 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Γενικά θα ήθελα μια εξήγηση, όταν λες ότι ξέρεις ''νομιμη μέθοδο να γίνει 600 από 400 με τα χαρτιά του με τα όλα του'' να μας εξηγούσες λίγο, ποιά είναι αυτή η μέθοδος-διαδικασία.

Βεβαίως, βεβαίως.
Μετά από συνομιλία με δικό μου άνθρωπο στην περιφέρεια (υπουργείου) μεταφορών ανατολικής αττικής μου είπε ότι ο "υπερκυβισμός" (εννοώντας: Αλλαγή Κινητήρα, και όχι τον τρόπου που ανέφερες) μπορεί να γίνει έως και 50% του κανονικού κινητήρα. Όταν τον ρώτησα αν γίνεται αλλαγή από 400ρη του ΤΑ σε έναν του 600, μου είπε ότι γίνεται αρκεί να γίνει η χαρτούρα σωστά. (Για να είσαι νόμιμος.)

Δεν μου ανέφερε τα εξής:

πριν 32 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

H αλλαγή κινητήρα, στην Ελλάδα, επιτρέπεται εφόσον ο νέος κινητήρας έχει ΙΔΙΟ κωδικό(1) με τον παλιό χωρίς καμία απολύτως διαδικασία, ή αν αλλάζει ο κωδικός με κάποια γραφειοκρατική διαδικασία με έναν από τους όρους της, ο νέος κινητήρας να μην διαφέρει πάνω από 25% σε κυβισμό από τον παλιό κινητήρα.(2)

Ο 400ρης κωδικός είναι NDxx όπου κατά την γνωστή ονοματολογία της Honda N=400cc, D=On-Off , xx=νούμερο μοντέλου

Ο 600ρης κωδικός είναι PDxx όπου η διαφορά είναι P=600cc (ή 650 κ.ο.κ.)

Η διαφορά σε κυβισμό είναι 600/400*100%=150%(3) άρα τον πούλο η δεύτερη νόμιμη μέθοδος.

Η διαφορά σε κωδικό, σημαίνει ότι τον πούλο η πρώτη νόμιμη μέθοδος.

Εκτός αν έχω κάνει λάθος τα μαθηματικά γιατί, είμαι τέρμα σκράπας...

400+50%=600.

(1) = Ο νέος κινητήρας πως να έχει ίδιο κωδικό αν μιλάμε για μηχανή 20+ χρόνων; Η οποία ΔΕΝ παράγετε και είναι παραεισαγωγή; Επίσης, τα παπάκια (όχι τα 50ρια) που φοράνε Λιφάν ή Monster, πως περνάνε διαδικασίες; (Άσχετο, αλλά ρωτάω αν γνωρίζεις.)

(2) = Η διαφορά (Από ΟΤΙ γνωρίζω) είναι 50%, όχι 25%. Βεβαίως, εδώ τώρα θα μου πεις ποιος έχει δίκιο. Εγώ ρώτησα έναν κοντινό δικό μου που δουλεύει στην περιφέρεια, μου είπε 50% και τέλος. Μετά ακολουθεί Ελληνικό Δημόσιο για να γίνει νόμιμη η αλλαγή κ.ο.κ.

Σίγουρα θα υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο ΦΕΚ. Θα πρέπει να το ψάξω, θα ξαναρωτήσω τον άνθρωπο να μου δώσει κάποια χαρτιά, και αν είναι θα τα ποστάρω εδώ.
Ήθελα να ανοίξω θέμα περί Υπερκυβισμού, ειδικά για να ενημερωθώ.
ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΜΩΣ: Αν είμαστε σίγουροι ότι είναι 25% και όχι 50%, έχεις απόλυτο δίκιο.

(3) = Η Πράξη πως ακολουθεί; Το 100% από που προέρχεται;

Στην τελική, συγκεκριμένα που ρώτησα για το ΤΑ400, μου είπε ότι γίνεται νόμιμη διαδικασία για αλλαγή σε 600ρη Κινητήρα.

Καλά θα μου πεις όλα αυτά στα λόγια, αλλά να δούμε απόδειξη είναι το θέμα. Απόγευμα που σχολάω, θα ρωτήσω και θα ενημερώσω με τα απαραίτητα έγγραφα.
Αν από την άλλη δεν είχα καταλάβει σωστά, με συγχωρείς. ❤️

Η μέθοδος-διαδικασία πάει με βάση το 50% περί Υπερκυβισμού. Γιαυτό και λέω "νόμιμη."

πριν 32 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Μπορείς -θεωρητικά, δεν το έχω κάνει ο ίδιος να ξέρω σίγουρα- να πάρεις τα εξαρτήματα του μεγάλου κινητήρα (βασικά ότι κινείται στον κινητήρα, συν κυλίνδρους, συν κεφαλές) και να τα δέσεις στο κάρτερ του μικρού κινητήρα, οπότε θα έχεις ''κοροιδέψει'' το σύστημα, αφού θα βλέπει κωδικό του μικρού μοτέρ και από μέσα θα είναι το μεγάλο. Αυτό όμως με επιφύλαξη, γιατί αν πας να το κάνεις, και οι φωλιές των ρουλεμάν π.χ. του στροφαλοφόρου ή του κιβωτίου έχουν άλλες διαστάσεις, τον πούλο και αυτή η μέθοδος, και θα έχεις πληρώσει ένα σωστό ανταλλακτικά.

Το γνωρίζω. Ήθελα να κάνω αυτήν την κομπίνα στο δικό μου, από 125 σε 180 (εκ του οποίου πέφτει μέσα στο 50%)

Θα μάθω αυθημερόν και θα ενημερώσω εδώ...

Τροποποιήθηκε από τον Cr3a7ur3

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 43 λεπτά, το μέλος Cr3a7ur3 έγραψε:

για on/off μπορώ μόνο να σκεφτώ TA400, KLE400/500, V-Strom 250, Versys-X 300 και ένα αρκετά πολύ έξαλλο Himalayan 410. Honorary mention: Zontes-310T.

Από αυτά αν είχα τα λεφτά για καινούριο θα έπαιρνα Versys. To V-Strom έστω στα 30-30κατι άλογα να ήτανε μόνο...βέβαια το δυνατό του χαρτί είναι η φουλ χαμηλή κατανάλωση του, που κυριολεκτικά καίει αέρα αυτή η μηχανή. Ίδιο μοτέρ με Inazuma 250, άρα η αξιοπιστία είναι δεδομένη. Το Τ310 (δικιά μου γνώμη) το θεωρώ κακάσχημο.

Για μεταχειρισμένο θα πήγαινα σε ένα καλό KLE...

Το να μετατρέψεις ένα ΤΑ400 σε ΤΑ600 δεν παίζει να το έκανα...σε περίπτωση τυπικού ελέγχου μπορεί να μην το προσέξουν, αλλά αν χτύπα ξύλο, εμπλακείς σε ατύχημα και κοιτάξουν αριθμούς μοτέρ εκεί την έβαψες.

 

πριν 3 λεπτά, το μέλος Cr3a7ur3 έγραψε:

Επίσης, τα παπάκια (όχι τα 50ρια) που φοράνε Λιφάν ή Monster,

Εκεί νομίζω είναι και λίγο "στραβά μάτια" από την τροχαία.

Ο αστυνομικός που θα κάνει τον τάδε έλεγχο στον δρόμο δεν είναι χαζός, ξέρει ότι από τα δέκα 50αρια που θα σταματήσει τα 8 σίγουρα είναι πειραγμένα.

Τώρα σε ατύχημα και πάλι αλλάζει το πράμα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Από αυτά αν είχα τα λεφτά για καινούριο θα έπαιρνα Versys. To V-Strom έστω στα 30-30κατι άλογα να ήτανε μόνο...βέβαια το δυνατό του χαρτί είναι η φουλ χαμηλή κατανάλωση του, που κυριολεκτικά καίει αέρα αυτή η μηχανή. Ίδιο μοτέρ με Inazuma 250, άρα η αξιοπιστία είναι δεδομένη. Το Τ310 (δικιά μου γνώμη) το θεωρώ κακάσχημο.

Το Vstrom με έψηνε αλλά τα 6 χιλιάρικα που ήθελε με έκαναν να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια...
Το Τ310 είναι λίγο too much technology για εμένα... Όπως πάει, εγώ κατεβαίνω χρόνια, δεν ανεβαίνω... (CBR του 2005, Vara του 2001...)

 

πριν 12 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Για μεταχειρισμένο θα πήγαινα σε ένα καλό KLE...

Το να μετατρέψεις ένα ΤΑ400 σε ΤΑ600 δεν παίζει να το έκανα...σε περίπτωση τυπικού ελέγχου μπορεί να μην το προσέξουν, αλλά αν χτύπα ξύλο, εμπλακείς σε ατύχημα και κοιτάξουν αριθμούς μοτέρ εκεί την έβαψες.

Ωραίο το KLE αλλά έχω κολλήσει με το ΤΑ. Είχα δει ένα που το είχε κάνει πολύ έξαλλο, με χούφτες, πλαινές βαλίτσες κλπ κλπ...
Αλλά το ΤΑ400 είναι έρωτας. Ένας φίλος με Α2 πήρε ΤΑ600, δεν έμαθε όταν τον τράκαραν με Α1 και κρύπτον, δεν τον σταματάει τίποτα... Τρελαμένος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

25% είναι το όριο αλλαγής κυβισμού. Αυτό το βρίσκεις εύκολα. Π.χ. στο έντυπο αλλαγής κινητήρα εδώ, παράγραφος (ε). Δεν μπορώ να ξέρω γιατί σου είπε 50% ο άνθρωπος. Ίσως έχει αλλάξει πολύ πρόσφατα και δεν το έχω πάρει εγώ γραμμή, τόσες δεκαετίες που ξέρω, 25% ήταν.

400+50%=400.5 Αριθμητική δημοτικού.

Οι κωδικοί κινητήρα είναι οι ίδιοι για κάθε μοντέλο κινητήρα, και δεν ξαναχαράζονται με την πάροδο του χρόνου. Ένα π.χ. CBR400RR του 1991 με κωδικό πλαισίου NC29, και κωδικό κινητήρα NC23E μια ζωή NC23Ε θα είναι ο κωδικός που έβγαινε το μοντέλο κινητήρα από το εργοστάσιο, δεν αλλάζει. Αν αλλάξεις κινητήρα στο παράδειγμα αυτό, και βάλεις οποιοδήποτε άλλο NC23Ε κινητήρα, δεν χρειάζεται να κάνεις καμία απολύτως δήλωση ή αλλαγή άδειας. Στο παράδειγμα σου λέω κωδικό για CBR και όχι Transalp , γιατί αυτούς ξέρω απέξω, αλλά και για τα Transalp οι κωδικοί την ίδια λογική ακολουθούν.

(3) 600/400*100%=150%. Αυτό σημαίνει ότι ο νέος κινητήρας είναι 150% ΦΟΡΕΣ τον κυβισμό του παλιού κινητήρα. Ή 1.5 φορά αν το προτιμάς. Αυτό ισοδύναμα είναι ΠΑΡΑΠΑΝΩ 50%, αφού 100%=1, άρα αν θέλεις να μετρήσεις ποσοστό της αλλαγής αφαιρείς 100% ή (1 αντίστοιχα) και προκύπτει ότι είναι 50% ΠΑΡΑΠΑΝΩ. Αριθμητική Δημοτικού (όταν πήγαινα εγώ δημοτικό έστω). Είτε πεις είναι 150% φορές , είναι πεις είναι 50% παραπάνω, είναι το ίδιο πράγμα.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 33 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Αριθμητική δημοτικού.

Ξου ξου... Δεν μπορώ. 🤣

πριν 33 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

25% είναι το όριο αλλαγής κυβισμού.

400+50%=400.5 Αριθμητική δημοτικού.

Οι κωδικοί κινητήρα είναι οι ίδιοι για κάθε μοντέλο κινητήρα, και δεν ξαναχαράζονται με την πάροδο του χρόνου. Ένα π.χ. CBR400RR του 1991 με κωδικό πλαισίου NC29, και κωδικό κινητήρα NC23E μια ζωή NC23Ε θα είναι ο κωδικός που έβγαινε το μοντέλο κινητήρα από το εργοστάσιο, δεν αλλάζει. Αν αλλάξεις κινητήρα στο παράδειγμα αυτό, και βάλεις οποιοδήποτε άλλο NC23Ε κινητήρα, δεν χρειάζεται να κάνεις καμία απολύτως δήλωση ή αλλαγή άδειας. Στο παράδειγμα σου λέω κωδικό για CBR και όχι Transalp , γιατί αυτούς ξέρω απέξω, αλλά και για τα Transalp οι κωδικοί την ίδια λογική ακολουθούν.

600/400*100%=150%. Αυτό σημαίνει ότι ο νέος κινητήρας είναι 150% ΦΟΡΕΣ τον κυβισμό του παλιού κινητήρα. Ή 1.5 φορά αν το προτιμάς. Αυτό ισοδύναμα είναι ΠΑΡΑΠΑΝΩ 50%, αφού 100%=1, άρα αν θέλεις να μετρήσεις ποσοστό της αλλαγής αφαιρείς 100% ή (1 αντίστοιχα) και προκύπτει ότι είναι 50% ΠΑΡΑΠΑΝΩ. Αριθμητική Δημοτικού (όταν πήγαινα εγώ δημοτικό έστω). Είτε πεις είναι 150% φορές , είναι πεις είναι 50% παραπάνω, είναι το ίδιο πράγμα.

Ως έχει, θα το ψάξω. Εφόσον το γνωρίζεις για δεκαετία, τι να σου πω. Δεν αντιλέγω καθόλου, και γιαυτό θα ρωτήσω να ξέρω τι παίζει. Στην τελική, διάλογος γίνεται!
Αλλά φίλε μου, με τα μαθηματικά δεν το έχω καθόλου μα καθόλου :')...

Από την στιγμή που μου το λες αυτό, όμως, γλιτώνω να μπω και στην διαδικασία στην περίπτωση που είναι έτσι. Με άλλα λόγια, με βλέπω να παίρνω το 600 όταν κλείσω τα 24...

Θα ενημερώσω το συντομότερο, αλλά ξαναλέω, αν είναι 25% τόσα χρόνια, χλωμό το κόβω. Όταν ρώτησα για υπερκυβισμό της δικιάς μου, είχα πάει στην περιφέρεια και μου είπαν ότι γίνεται, αρκεί να έχω τα χαρτιά και να γίνει η διαδικασία. (Εφόσον από 125 ήθελα να το κάνω 180 κυβικά, ξεπερνάει το 25%.)
Ίσως πλέον να πάει με Ευρωπαϊκό νόμο; Δεν γνωρίζω...

Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για την λεπτομερής απάντηση.

EDIT:

Λοιπόν. Ο @FlyingInADream είχε απόλυτο δίκιο. Μόλις βγήκα από τηλέφωνο, και όντως είναι 25%. Μοναδική εξαίρεση είναι αν σου δώσει η αντιπροσωπεία ένα χαρτί για να προσκομίσεις στο υπουργείο και χίλια δύο άλλα πράγματα. (Μάλλον αυτό πέφτει στην περίπτωση νο.1 που είπε ο Flying.)
Αρκετά ρόμπα έγινα για μια ημέρα.
Θα περιμένω τα χρονάκια μου, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.

Τροποποιήθηκε από τον Cr3a7ur3

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε παιδιά κάτι άκυρο, αλλά αν μια μηχανή είναι 50 άλογα και έχεις το Α2, δεν μπορείς να πας σε μάστορα να στην φιμώσει λίγο; Πχ με κάποια ρύθμιση στα καρμπυρατέρ (ή την ECU αν είναι injection), να πέσει στα όρια του Α2 και να την οδηγάς νόμιμα;

Με χαρτί πχ τι δουλειά έγινε κλπ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Ρε παιδιά κάτι άκυρο, αλλά αν μια μηχανή είναι 50 άλογα και έχεις το Α2, δεν μπορείς να πας σε μάστορα να στην φιμώσει λίγο; Πχ με κάποια ρύθμιση στα καρμπυρατέρ (ή την ECU αν είναι injection), να πέσει στα όρια του Α2 και να την οδηγάς νόμιμα;

Με χαρτί πχ τι δουλειά έγινε κλπ;

Σωστά, επίσης , αν βγαίνεις κάτω από το όριο Kw/kg  μπορείς να βάλεις 2 σαμαρια με πέτρες.και να πας στη γεφυροπλάστιγγα στη λαχαναγορά να στο ζυγίσουν....

Εγώ πάντως θέλω απ αυτό που πίνεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος costikos έγραψε:

Εγώ πάντως θέλω απ αυτό που πίνεις.

Καθαριστικό για μπεκ, σου κάνει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Ρε παιδιά κάτι άκυρο, αλλά αν μια μηχανή είναι 50 άλογα και έχεις το Α2, δεν μπορείς να πας σε μάστορα να στην φιμώσει λίγο; Πχ με κάποια ρύθμιση στα καρμπυρατέρ (ή την ECU αν είναι injection), να πέσει στα όρια του Α2 και να την οδηγάς νόμιμα;

Συγγνώμη Κύριε, αλλά εδώ είναι Ελλάδα. 🤣🤣

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή βαρέθηκα να διαβάσω τα σεντόνια πιο πάνω, θα σταθώ σε κάτι που μου φαίνεται περίεργο… υποτίθεται ότι κάποιος έχει Α2 και αγοράζει ένα ΤΑ400, το οποίο καλύπτεται από το Α2, αν του αλλάξεις μοτέρ και του βάλεις από 600 με το νόμιμο τρόπο στα χαρτια θα είναι 400 ή 600…?
Και εάν γίνει νόμιμα από 400, 600 πως θα το οδηγάει με Α2..? 
Κατάλαβα κάτι λάθος?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτό με τα kW σε ίππους, είναι μια περίεργη μετατροπή διότι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος αν αυτό που λέμε "ίππος" είναι HP, PS ή BHP. Γενικότερα, είναι λίγο θολά τα πράγματα διότι κάθε review μπορεί να γράφει λίγο διαφορετικά specs, πρέπει να κοιτάξεις στον κατασκευαστή και να τα γράφει σε kW (η "επίσημη" μονάδα για την ισχύ στο SI).

Γι'αυτό που λέτε για το βάρος, έχω γράψει λίγο πιο αναλυτικά εδώ (καθώς και γενικότερα σε όλο το thread για τα περί ορίων του Α2 - και εδώ).

"Βάρος, είναι η αριθμητική τιμή της μάζας της μοτοσι−κλέτας, σε κατάσταση λειτουργίας, με οδηγό (σε kg)."

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδια καλησπερα συγγνωμη αρχικα για την καθηστεριμενη απαντηση (τρέχω με εξεταστικές )  οπως ειπε και ο  Cr3a7ur3  μαλλον στο kle 500 θα παω εχω βρει ενα του 2002 ομως το οποιο αναγραφετε ως 35 kw 47.58hp δλδ οσο βγαινει και στο https://www.rapidtables.com/convert/power/kw-to-hp.html ως metric στο SI  ελπίζω να καλυπτεται εφοσον ειναι στα 35 KW  στο site αυτο παντως λεει πως οδηειτε κανονικα https://a2bikes.co.uk/bikes/kawasaki-kle500

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...