Datr 17 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2021 Λοιπον μαγκες καλησπερα!!!! Εδω και 4-5 μηνες εχω ενα 640 lc4. Ειναι η πρωτη μου μηχανη. Ενταξει το μηχανακι ειναι κορυφη, γκαζιαρικο, στριβει κτλπ. Τωρα θα μου πειτε ειναι η πρωτη σου μηχανη πως τα ξερεις αυτα? Ενταξει οδηγος με οδηγο εχει διαφορα και πιστευω το ζοριζω αρκετα. Βεβαια σε 2 ταξιδακια που πηγα 400 χιλιομετρων με κουρασε ,οχι σε μεγαλο βαθμο. Ετυχε να οδηγησω ενα mt09 και μαγκες ερωτευτηκα!!!!! Αλλα μηχανακια ενταξει αλλα το γκαζι του με τρομαξε!!! Στο 640 περα απο την πρωτη βδομαδα, το εμαθα και ποτε δεν με τρομαξε το γκαζι. Αυτο ητανε τερας. Με λιγα λογια, σκεφτομαι να πουλησω το 640, να χωσω λιγα λεφτα παραπανω και να τσιμπησω ενα mt09. Βεβαια σκεφτηκα και το 990 superduke, που δεν το εχω οδηγησει αλλα ξερω οτι και αυτο ειναι πολυ δυνατο. Ειναι μηχανακια που εχουν διαφορα καμια 10αρια χρονια ,με αλλες τεχνολογιες φορτωμενο το mt. Η χρηση ειναι καθημερινη και βολτες μεγαλες του τυπου 100χλμ. Ε και καμια εκδρομη 400-500 χλμ εφοσον πλεον το μηχανακι μπορει να παει και 200 ανετα και οχι 120 σταθερα! Τι λετε? Πιο να προτιμησω και γιατι? Η πισω αναρτηση του mt ειναι οντως τοσο μεγαλο θεμα? Το superduke εχει καλυτερα περιφερειακα αλλα παιζει και να κοστιζει πιο πολυ στη συντηρηση, και το mt ειναι πιο καινουργιο με ασπαστο μοτερ και ισως το μονο του ελαττωμα να ειναι η πισω αναρτηση.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.787 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2021 Το γκάζι θα το συνηθίσεις και σε αυτά τα μηχανάκια σε μια βδομάδα, καλό πάντως θα ήταν αν θα μπορούσες να έβρισκες και ένα 990 να οδηγήσεις ώστε να δεις πιο σου ταιριάζει πιο πολύ, αυτά που είπα είναι γενικολογίες βέβαια, δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω κάποια παραπάνω βοήθεια. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.379 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2021 Πάρε το ΜΤ αφού το καψουρεύτηκες, και οοοοταν φτάσεις σε σημείο που θα πέσεις και θα φταίει το αμορτισέρ κι όχι εσύ, δίνεις και 5 κατοστάρικα και βάζεις ένα καλό. Η παίρνεις το Tracer GT, που έχει καλύτερες αναρτήσεις από μαμά. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Datr 17 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2021 πριν 2 ώρες, το μέλος costikos έγραψε: Πάρε το ΜΤ αφού το καψουρεύτηκες, και οοοοταν φτάσεις σε σημείο που θα πέσεις και θα φταίει το αμορτισέρ κι όχι εσύ, δίνεις και 5 κατοστάρικα και βάζεις ένα καλό. Η παίρνεις το Tracer GT, που έχει καλύτερες αναρτήσεις από μαμά. και το mt 09sp εχει καλυτερες απο μαμα αλλα ξεφευγει στα λεφτα. Tracer εμφανισιακα και μονο δεν μου αρεσει Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.379 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2021 Ε ΟΚ τότε βουρ για ΜΤ-09 και καλά γούστα. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
pitapola 3.491 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2021 Εγώ στο 09 είχα βάλει πίσω ανάρτηση από 636 (σχεδόν plug and play η αλλαγή) και η βελτίωση ήταν τεράστια. Ήταν μηχανή που έμπαινε και πίστα, οπότε για μέση οδήγηση σε δρόμο θα σε καλύψει απόλυτα. Εκτός κι αν είσαι κανάς τρελός χεράς. Πήγαινε για το 09 αν μπορείς, είναι όντως φοβερό μηχάνημα και το γκάζι είναι αρρωστημένο. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Datr 17 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2021 εννοεις οτι η εργοστασιακη αναρτηση θα με καλυψει στο δρομο? Οχι τρελος χερας δεν ειμαι.. Επισης 2ης γενιας να προτιμησω? Δηλαδη μετα το 17? Με την αλλαγμενη μασκα μπροστα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
pitapola 3.491 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2021 πριν 12 λεπτά, το μέλος Datr έγραψε: εννοεις οτι η εργοστασιακη αναρτηση θα με καλυψει στο δρομο? Οχι τρελος χερας δεν ειμαι.. Επισης 2ης γενιας να προτιμησω? Δηλαδη μετα το 17? Με την αλλαγμενη μασκα μπροστα. Ναι, πιστεύω πως και με την εργοστασιακή θα είσαι κομπλέ στο δρόμο. Εγώ έκανα την αλλαγή λόγω πίστας, αν και η βελτίωση ήταν δυσανάλογα μεγάλη σε σχέση με το ποσό (~250€) οπότε είναι μετατροπή που την προτείνω ανεξαρτήτως χρήσης. Για να λες πως θα δώσεις 640 και θες να βάλεις λίγα λεφτά για πρώτη γενιά σε κόβω.πάντως. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Datr 17 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2021 Και γω για εκει με κοβω οι διαφορες 1ης-2ης ποιες ειναι ?? Εκτος του εμφανισιακου Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
pitapola 3.491 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2021 Καταρχήν υπάρχει διαφορά και εντός πρώτης γενιάς. Τα πρώτα-πρώτα μοντέλα δεν είχαν tc, είχαν μόνο τα τρία προγράμματα απόκρισης γκαζιού. Απ το 16 αν δεν κάνω λάθος η πρώτη γενιά είχε και το tc. Το αν έχει το μοντέλο που σε ενδιαφέρει traction το βλέπεις εύκολα απ'τα όργανα. Αν βρίσκεις στα λεφτά σου με tc προτείνω να το προτιμήσεις. Στο βρεγμένο ειδικά είναι χρήσιμο για μηχανή με τόση ροπή. Στη δεύτερη γενιά νομίζω βελτιώθηκαν οι αναρτήσεις και μπήκε quickshifter, ενώ παράλληλα χειροτέρεψαν τα φώτα. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.379 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2021 πριν 2 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε: η βελτίωση ήταν δυσανάλογα μεγάλη σε σχέση με το ποσό (~250€) Αν υπάρχει καλή ανάρτηση με 250 δεν το σκέφτεσαι καν. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες