Jump to content
Sign in to follow this  
Datr

Αγορα Καινουργιας Μηχανης!!!

Recommended Posts

Λοιπον μαγκες καλησπερα!!!! Εδω και 4-5 μηνες εχω ενα 640 lc4. Ειναι η πρωτη μου μηχανη. Ενταξει το μηχανακι ειναι κορυφη, γκαζιαρικο, στριβει κτλπ. Τωρα θα μου πειτε ειναι η πρωτη σου μηχανη πως τα ξερεις αυτα? Ενταξει οδηγος με οδηγο εχει διαφορα και πιστευω το ζοριζω αρκετα. Βεβαια σε 2 ταξιδακια που πηγα 400 χιλιομετρων με κουρασε ,οχι σε μεγαλο βαθμο. Ετυχε να οδηγησω ενα mt09 και μαγκες ερωτευτηκα!!!!! Αλλα μηχανακια ενταξει αλλα το γκαζι του με τρομαξε!!! Στο 640 περα απο την πρωτη βδομαδα, το εμαθα και ποτε δεν με τρομαξε το γκαζι. Αυτο ητανε τερας. Με λιγα λογια, σκεφτομαι να πουλησω το 640, να χωσω λιγα λεφτα παραπανω και να τσιμπησω ενα mt09. Βεβαια σκεφτηκα και το 990 superduke, που δεν το εχω οδηγησει αλλα ξερω οτι και αυτο ειναι πολυ δυνατο. Ειναι μηχανακια που εχουν διαφορα καμια 10αρια χρονια ,με αλλες τεχνολογιες φορτωμενο το mt. Η χρηση ειναι καθημερινη και βολτες μεγαλες του τυπου 100χλμ. Ε και καμια εκδρομη 400-500 χλμ εφοσον πλεον το μηχανακι μπορει να παει και 200 ανετα και οχι 120 σταθερα! Τι λετε? Πιο να προτιμησω και γιατι? Η πισω αναρτηση του mt ειναι οντως τοσο μεγαλο θεμα? Το superduke εχει καλυτερα περιφερειακα  αλλα παιζει και να κοστιζει πιο πολυ στη συντηρηση, και το mt ειναι πιο καινουργιο με ασπαστο μοτερ και ισως το μονο του ελαττωμα να ειναι η πισω αναρτηση.. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το γκάζι θα το συνηθίσεις και σε αυτά τα μηχανάκια σε μια βδομάδα, καλό πάντως θα ήταν  αν θα μπορούσες να έβρισκες και ένα 990 να οδηγήσεις ώστε να δεις πιο σου ταιριάζει πιο πολύ, αυτά που είπα είναι γενικολογίες βέβαια, δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω κάποια παραπάνω βοήθεια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάρε το ΜΤ αφού το καψουρεύτηκες, και οοοοταν φτάσεις σε σημείο που θα πέσεις και θα φταίει το αμορτισέρ κι όχι εσύ, δίνεις και 5 κατοστάρικα και βάζεις ένα καλό.

Η παίρνεις το Tracer GT, που έχει καλύτερες αναρτήσεις από μαμά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Πάρε το ΜΤ αφού το καψουρεύτηκες, και οοοοταν φτάσεις σε σημείο που θα πέσεις και θα φταίει το αμορτισέρ κι όχι εσύ, δίνεις και 5 κατοστάρικα και βάζεις ένα καλό.

Η παίρνεις το Tracer GT, που έχει καλύτερες αναρτήσεις από μαμά.

και το mt 09sp εχει καλυτερες απο μαμα αλλα ξεφευγει στα λεφτα. Tracer εμφανισιακα και μονο δεν μου αρεσει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ στο 09 είχα βάλει πίσω ανάρτηση από 636 (σχεδόν plug and play η αλλαγή) και η βελτίωση ήταν τεράστια. Ήταν μηχανή που έμπαινε και πίστα, οπότε για μέση οδήγηση σε δρόμο θα σε καλύψει απόλυτα. Εκτός κι αν είσαι κανάς τρελός χεράς. 

 

Πήγαινε για το 09 αν μπορείς, είναι όντως φοβερό μηχάνημα και το γκάζι είναι αρρωστημένο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εννοεις οτι η εργοστασιακη αναρτηση θα με καλυψει στο δρομο? Οχι τρελος χερας δεν ειμαι.. Επισης 2ης γενιας να προτιμησω? Δηλαδη μετα το 17? Με την αλλαγμενη μασκα μπροστα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 λεπτά, το μέλος Datr έγραψε:

εννοεις οτι η εργοστασιακη αναρτηση θα με καλυψει στο δρομο? Οχι τρελος χερας δεν ειμαι.. Επισης 2ης γενιας να προτιμησω? Δηλαδη μετα το 17? Με την αλλαγμενη μασκα μπροστα.

Ναι, πιστεύω πως και με την εργοστασιακή θα είσαι κομπλέ στο δρόμο. Εγώ έκανα την αλλαγή λόγω πίστας, αν και η βελτίωση ήταν δυσανάλογα μεγάλη σε σχέση με το ποσό (~250€) οπότε είναι μετατροπή που την προτείνω ανεξαρτήτως χρήσης.

 

Για να λες πως θα δώσεις 640 και θες να βάλεις λίγα λεφτά για πρώτη γενιά σε κόβω.πάντως. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταρχήν υπάρχει διαφορά και εντός πρώτης γενιάς. Τα πρώτα-πρώτα μοντέλα  δεν είχαν tc, είχαν μόνο τα τρία προγράμματα απόκρισης γκαζιού. Απ το 16 αν δεν κάνω λάθος η πρώτη γενιά είχε και το tc. Το αν έχει το μοντέλο που σε ενδιαφέρει traction το βλέπεις εύκολα απ'τα όργανα. Αν βρίσκεις στα λεφτά σου με tc προτείνω να το προτιμήσεις. Στο βρεγμένο ειδικά είναι χρήσιμο για μηχανή με τόση ροπή.

Στη δεύτερη γενιά νομίζω βελτιώθηκαν οι αναρτήσεις και μπήκε quickshifter, ενώ παράλληλα χειροτέρεψαν τα φώτα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

η βελτίωση ήταν δυσανάλογα μεγάλη σε σχέση με το ποσό (~250€)

Αν υπάρχει καλή ανάρτηση με 250 δεν το σκέφτεσαι καν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...