Jump to content
JhonF

Αγορά μηχανής. (Yamaha xtx ή xtr)

Recommended Posts

Καλησπέρα φίλοι, ψάχνω φώτιση για αγορά μηχανής και νομίζω βρήκα το καλύτερο μέρος για πληροφόρηση. 

Θέλω να παρω μηχανή και σκέφτομαι για τα xt. 

Εχω οδηγήσει πολλές φορές μηχανές κ μεγάλου κυβισμού από φιλαράκια παρόλα αυτα εγώ έρχομαι από Honda στρογγυλό. 

Θα ήθελα να με διαφωτίσετε με μερικές απορίες που έχω. 

Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για την έλλειψη γνώσεων στο κομμάτι των μηχανών. (Είμαι λίγο άσχετος ναι) 

Λοιπόν ξεκινώ με το ότι σκέφτομαι να παρω μια xt για χρήση μέσα στην πόλη κυρίως και επαρχιακούς δρόμους (καθώς μενω Κρήτη και μόνο τέτοιους έχουμε). Επίσης θέλω σίγουρα να βγαινω και εθνική κάθε εβδομάδα (αλλά μιλάμε για μια απόσταση 50-70χλμ συνολικά). 

ΕΡΩΤΗΣΗ: βλέπω ότι τα xtx με τα xtr έχουν κάποια διαφορά στην τιμή τους με το r να το βρίσκω γενικά πιο χαμηλά από το x. Από διαφορές στην εμφάνιση περα απο τις ζάντες λάστιχα δεν βλέπω. Οπότε Μπορώ να παρω μια xtr και να το κανω super motard με άλλες ζάντες; και αν ναι ποιο είναι το κοστολόγιο περίπου. Τι επιπτώσεις θα έχει αν έχει ; 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και παλι συγγνώμη για την ασχετοσύνη μου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα και καλώς ήρθες!

Αυτό που σκέφτεσαι δεν συμφέρει σε καμία περίπτωση. 

Το τελικό κόστος θα είναι μεγαλύτερο από το να το πάρεις έτοιμο.

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

Καλως σας βρήκα, ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση πανω στο θέμα. Τείνω στο  xtx τότε καθώς το r δεν μου αρέσει στο μάτι. Μιας που σε βρήκα μήπως έχεις κάποια άποψη συγκριτικά με την xtx κ την KTM 950 super moto. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

Αν έχεις βρεί κανένα ΚΤΜ 950, κάνε το μια βόλτα και θα σου απαντηθούν όλες οι ερωτήσεις! Αν και κάπως πολύ για Κρήτη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα