Jump to content
alex wr250

λαστιχα για wr250x

Recommended Posts

Καλησπερα στην ομαδα.   Εχω το wr250x και ζηταει λαστιχα αυτη την περιοδο. Ειναι supermotard και φορουσε τα pirelli angel city 110 μπροστα 140/70-17 Μ/C 54 S. Παρακαλω χρειαζομαι μια καλη και οικονομικη λυση ευχαριστω.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος Denzo έγραψε:

Για πόσο οικονομική μιλάμε?

Καλημέρα, ε οχι για πανω απο 180ευρω. Εχω βρει διαφορα, η εταιρια το παρουσιαζει με δεικτη H ομως ταπροηγουμενα που φοραει ειναι με δεικτη S.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος Denzo έγραψε:

Για τι χρήση το χρειάζεσαι το ελαστικό?

Το s είναι λαθος H χρειάζεται.

Η χρηση του ειναι καθημερινα μια διαδρομη 20 χιλιομετρων. Μένω σε επαρχια οποτε οι ταχυτητα δεν θα ειναι και πολυ μεγαλη. Ωστοσο βγαινω και με τα φιλαρακια μου και εκει λιγο ζοριζεται ας το πουμε,το θελω λιγο το γλυστριμα εκει.. Γνωριζετε καποια καλα μοντελα και αξιοπιστα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ όταν έψαχνα για φθηνό λάστιχο πήγα σε Michelin pilot street, καπου στα 180-190 παίζανε πριν κάτι χρόνια, δεν είχα κάποιο πρόβλημα, αλλά δεν μπορώ να πω ότι τα πίεσα και πολύ, για 5 μήνες το καλοκαίρι το είχα μοταρντ.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 39 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εγώ όταν έψαχνα για φθηνό λάστιχο πήγα σε Michelin pilot street, καπου στα 180-190 παίζανε πριν κάτι χρόνια, δεν είχα κάποιο πρόβλημα, αλλά δεν μπορώ να πω ότι τα πίεσα και πολύ, για 5 μήνες το καλοκαίρι το είχα μοταρντ.

Τα έψαξα και φαίνονται αρκετα καλα. Ο προβληματισμός μου ωστοσο ειναι το γιατι η εταιρια προτινει δεικτη ταχυρητας H το οποιο ειναι για 200+χιλ ενω η πραγματικη τελική ταχυτητα του motard ειναι 150 με το ζορι.Δηλαδη συμφωνα με αυτη την ταχυτητα αν δουμε τους πινακες με τα ελαστικα φαίνεται να θελει δεικτη Q αλλά για αυτο ρωταω επειδη δεν γνωριζω και σας ευχαριστω για το χρονο που διαθέτετε 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πραγματικά δεν γνωρίζω αν ο δείκτης ταχύτητας παίζει τόσο μεγάλο ρόλο.

π.χ. σε ένα SS θεωρητικά πρέπει να πας σε δείκτη ταχύτητας Υ, στην πραγματικότητα όμως δεν πας με 300 συνέχεια, άρα αυτά τα λάστιχα δεν θα έπρεπε να ζεσταίνονται ποτέ με ήρεμη οδήγηση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Πραγματικά δεν γνωρίζω αν ο δείκτης ταχύτητας παίζει τόσο μεγάλο ρόλο.

π.χ. σε ένα SS θεωρητικά πρέπει να πας σε δείκτη ταχύτητας Υ, στην πραγματικότητα όμως δεν πας με 300 συνέχεια, άρα αυτά τα λάστιχα δεν θα έπρεπε να ζεσταίνονται ποτέ με ήρεμη οδήγηση.

Ωραια μάλλον θα βάλω το h ελπιζω να ζεσταίνονται σχετικα γρηγορα... το καλό ειναι οτι θα είναι 54 και οχι 66 οπως τα προηγουμενα για να ζεσταινονται πιο γρηγορα αφου ειναι κατασκευασμενα για λιγοτερο βάρος...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Pirelli diablo Rosso 3 η 4

Dunlop sportsmart TT 

Και πήγαινε σε 120 εμπρός και 150 πίσω .

 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@alex wr250 στην τιμη που θες και για τη χρηση που κανεις το pilot steet ειναι μονοδρομος 😉

μεινε στις εργοστασιακες διαστασεις!

 

πριν 2 ώρες, το μέλος Denzo έγραψε:

Pirelli diablo Rosso 3 η 4

Dunlop sportsmart TT 

Και πήγαινε σε 120 εμπρός και 150 πίσω.

πολυ αμφιβαλλω αν δεχεται "σωστα" η ζαντα τετοια διασταση, αλλα και να τα βαλει απο τα 26 αλογα ροδα που εχει το wr θα μεινουν σκαρτα 20 😆

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

@alex wr250 στην τιμη που θες και για τη χρηση που κανεις το pilot steet ειναι μονοδρομος 😉

μεινε στις εργοστασιακες διαστασεις!

 

πολυ αμφιβαλλω αν δεχεται "σωστα" η ζαντα τετοια διασταση, αλλα και να τα βαλει απο τα 26 αλογα ροδα που εχει το wr θα μεινουν σκαρτα 20 😆

Δεν υπάρχει κανένα λειτουργικό θέμα ως προς τις ζάντες , 3,5χ17 έχει εμπρος

και 4,25 χ17 πισω, όπως σχεδόν όλα τα sm από το εργοστάσιο πλην κάποιον μεγάλων θαμπερς που έρχονται με 5αρα.

Οι δείκτες επίσης είναι εντος προδιαγραφών κατασκευαστή.

Για την διαφωνία περί επιδόσεων έχω να πω πως το wr είναι σημαντικά πιο ελαφρύ από τα υπόλοιπα της 250-400 cc οπότε δεν βρίσκω κάποιο αρνητικό ούτε εκεί εφ όσων πολλά ninja 250/300/400 ,r3,και σιμπιταφοι δουλεύουν το συγκεκριμένο κόμπο.

Μια αναζήτηση στα ξένα φορα  αυτό δείχνει τουλάχιστον.

Το μόνο αρνητικό αν θέλουμε να είμαστε 100% σωστοί είναι πως πρέπει να μετρηθούν οι διαφορές σε ύψος και προφίλ ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις γεωμετρικά.

Αλλά το ίδιο ισχύει  σχεδόν σε όλα τα λαστιχα ίδιας  διάστασης αλλά διαφορετικής εταιρείας, ανεξάρτητως μοτό καθώς κανένα 150 -60-17  δεν είναι ίδιο από τη μια εταιρεία στην άλλη.

Πάντως για εμένα τα κέρδη υπερνικούν τα αρνητικά στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Ότι θέλει βέβαια ο καθένας , το λάστιχο είναι αρκετά εξαρτομενο από τον τύπο χρήσης .

Μπορεί πολύ σωστά όπως λες να διαλέξει από τα 3 διαθέσιμα μοντέλα σε 110 που  έχουν απέραντη ποικιλία σε τύπο γόμας και ξεπατωθει στο r&d. Για αυτό είναι τα ίδια από το 2010🤣 

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 58 λεπτά, το μέλος Denzo έγραψε:

Δεν υπάρχει κανένα λειτουργικό θέμα ως προς τις ζάντες , 3,5χ17 έχει εμπρος

και 4,25 χ17 πισω, όπως σχεδόν όλα τα sm από το εργοστάσιο πλην κάποιον μεγάλων θαμπερς που έρχονται με 5αρα.

Οι δείκτες επίσης είναι εντος προδιαγραφών κατασκευαστή.

Για την διαφωνία περί επιδόσεων έχω να πω πως το wr είναι σημαντικά πιο ελαφρύ από τα υπόλοιπα της 250-400 cc οπότε δεν βρίσκω κάποιο αρνητικό ούτε εκεί εφ όσων πολλά ninja 250/300/400 ,r3,και σιμπιταφοι δουλεύουν το συγκεκριμένο κόμπο.

Μια αναζήτηση στα ξένα φορα  αυτό δείχνει τουλάχιστον.

Το μόνο αρνητικό αν θέλουμε να είμαστε 100% σωστοί είναι πως πρέπει να μετρηθούν οι διαφορές σε ύψος και προφίλ ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις γεωμετρικά.

Αλλά το ίδιο ισχύει  σχεδόν σε όλα τα λαστιχα ίδιας  διάστασης αλλά διαφορετικής εταιρείας, ανεξάρτητως μοτό καθώς κανένα 150 -60-17  δεν είναι ίδιο από τη μια εταιρεία στην άλλη.

Πάντως για εμένα τα κέρδη υπερνικούν τα αρνητικά στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Ότι θέλει βέβαια ο καθένας , το λάστιχο είναι αρκετά εξαρτομενο από τον τύπο χρήσης .

Μπορεί πολύ σωστά όπως λες να διαλέξει από τα 3 διαθέσιμα μοντέλα σε 110 που  έχουν απέραντη ποικιλία σε τύπο γόμας και ξεπατωθει στο r&d. Για αυτό είναι τα ίδια από το 2010🤣 

ο φιλος θελει λαστιχο στα 180 ευρω για βολτες/καθημερινη χρηση,

πως καταλαβες οτι θα τον καλυψουν τα ελαστικα με μεγαλυτερες διαστασεις τα οποια εχουν θετικα που τα βλεπεις-εκμεταλευεσαι μονο σε πιστα/η αν πας σαν τον MD σε δημοσιο δρομο και ενα σορο αρνητικα τα οποια βλεπεις/σιχαινεσαι καθε μερα στο δημοσιο δρομο?

στα φορα, αλλαζουν διαστασεις ελαστικων και ισως μεγαλυτερες ζαντες για πολυ συγκεκριμενα πλεονεκτηματα. 

ποσοι ειναι αυτοι που κανανε την αλλαγη και γνωριζουν τι πηρανε και τι χασανε ενω κινουντε στο μεγαλυτερο ποσοστο σε δημοσιο δρομο και ειπανε "ω γ@μ@ει, θα το κρατησω μια ζωη ετσι"? ειπαμε οχι ξαδερφια του MD, του Jonathan Rea, Josh Herrin/whatever? ανηκει ο φιλος στην παραπανω κατηγορια?

δεν εξεληγθηκαν τα ελαστικα σε αυτες τις διαστασεις για πολυ απλους λογους: εμεινε το κοστος χαμηλα και καλυπτουν σε γενικη χρηση. οποιος θελει το κατι παραπανω θα πληρωσει και θα βρει 1002 αλλες πολυ καλυτερες επιλογες...

 

@alex wr250 οποιο απο τα 2 βρεις θα σαι οκ😉

https://www.tyreshop.gr/Product/1400/Page/535/el/

https://www.tyreshop.gr/Product/2986/Page/638/el/

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμένα η δική μου γνώμη είναι να βάλει ένα ζευγάρι Bridgestone S22 στις μαμά διαστάσεις (110/140). Καινούριο λάστιχο, δοκιμασμένο με πολύ καλές κριτικές, οικονομικό (170€) και υπεραρκετό για ένα μηχανάκι με τη δύναμη του WR250X.

:_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

ο φιλος θελει λαστιχο στα 180 ευρω για βολτες/καθημερινη χρηση,

πως καταλαβες οτι θα τον καλυψουν τα ελαστικα με μεγαλυτερες διαστασεις τα οποια εχουν θετικα που τα βλεπεις-εκμεταλευεσαι μονο σε πιστα/η αν πας σαν τον MD σε δημοσιο δρομο και ενα σορο αρνητικα τα οποια βλεπεις/σιχαινεσαι καθε μερα στο δημοσιο δρομο?

στα φορα, αλλαζουν διαστασεις ελαστικων και ισως μεγαλυτερες ζαντες για πολυ συγκεκριμενα πλεονεκτηματα. 

ποσοι ειναι αυτοι που κανανε την αλλαγη και γνωριζουν τι πηρανε και τι χασανε ενω κινουντε στο μεγαλυτερο ποσοστο σε δημοσιο δρομο και ειπανε "ω γ@μ@ει, θα το κρατησω μια ζωη ετσι"? ειπαμε οχι ξαδερφια του MD, του Jonathan Rea, Josh Herrin/whatever? ανηκει ο φιλος στην παραπανω κατηγορια?

δεν εξεληγθηκαν τα ελαστικα σε αυτες τις διαστασεις για πολυ απλους λογους: εμεινε το κοστος χαμηλα και καλυπτουν σε γενικη χρηση. οποιος θελει το κατι παραπανω θα πληρωσει και θα βρει 1002 αλλες πολυ καλυτερες επιλογες...

 

@alex wr250 οποιο απο τα 2 βρεις θα σαι οκ😉

https://www.tyreshop.gr/Product/1400/Page/535/el/

https://www.tyreshop.gr/Product/2986/Page/638/el/

Το εψαξα ωραιο ελαστικο και καλη η τιμη του. Δεν ειναι και φλορικο δινει σπορ εμφανιση και η περιγραφες που δινουν για αυτο ειναι καλες και δινει ευχαριστη οδηγηση πραγμα το οποιο ειναι απαραιτητο ειδικα στους δρομους της επαρχιας που οι δρομοι ειναι γτπ.

πριν 9 ώρες, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Εμένα η δική μου γνώμη είναι να βάλει ένα ζευγάρι Bridgestone S22 στις μαμά διαστάσεις (110/140). Καινούριο λάστιχο, δοκιμασμένο με πολύ καλές κριτικές, οικονομικό (170€) και υπεραρκετό για ένα μηχανάκι με τη δύναμη του WR250X.

:_thumbsup:

Ναι μαλλον σε αυτο θα παω κανει 190 αλλα δε γ@ μια φορα στα 5 χρονια γινεται κατι τετοιο.Και εχει και την εγγυηση bridgestone 

πριν 11 ώρες, το μέλος Denzo έγραψε:

Δεν υπάρχει κανένα λειτουργικό θέμα ως προς τις ζάντες , 3,5χ17 έχει εμπρος

και 4,25 χ17 πισω, όπως σχεδόν όλα τα sm από το εργοστάσιο πλην κάποιον μεγάλων θαμπερς που έρχονται με 5αρα.

Οι δείκτες επίσης είναι εντος προδιαγραφών κατασκευαστή.

Για την διαφωνία περί επιδόσεων έχω να πω πως το wr είναι σημαντικά πιο ελαφρύ από τα υπόλοιπα της 250-400 cc οπότε δεν βρίσκω κάποιο αρνητικό ούτε εκεί εφ όσων πολλά ninja 250/300/400 ,r3,και σιμπιταφοι δουλεύουν το συγκεκριμένο κόμπο.

Μια αναζήτηση στα ξένα φορα  αυτό δείχνει τουλάχιστον.

Το μόνο αρνητικό αν θέλουμε να είμαστε 100% σωστοί είναι πως πρέπει να μετρηθούν οι διαφορές σε ύψος και προφίλ ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις γεωμετρικά.

Αλλά το ίδιο ισχύει  σχεδόν σε όλα τα λαστιχα ίδιας  διάστασης αλλά διαφορετικής εταιρείας, ανεξάρτητως μοτό καθώς κανένα 150 -60-17  δεν είναι ίδιο από τη μια εταιρεία στην άλλη.

Πάντως για εμένα τα κέρδη υπερνικούν τα αρνητικά στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Ότι θέλει βέβαια ο καθένας , το λάστιχο είναι αρκετά εξαρτομενο από τον τύπο χρήσης .

Μπορεί πολύ σωστά όπως λες να διαλέξει από τα 3 διαθέσιμα μοντέλα σε 110 που  έχουν απέραντη ποικιλία σε τύπο γόμας και ξεπατωθει στο r&d. Για αυτό είναι τα ίδια από το 2010🤣 

Αυτα τα λαστιχα που μου προτεινεις γ@μ@νε πραγματικα αλλα δεν ειμαι αυτος ο τυπος που θα τρεξει και τοσο πολυ.Ναι θα κανω το παντιλικακι οταν μου τη βαρεσει αλλα σπάνια 🙂 . Οπότε πιθανότατα θα παω στο S22 εχει ακριβώς διαστασεις και είναι πιο ήπιων τόνων.

Σας ευχαριστώ παιδιά ολους για τη βοήθεια γιατί μου φαινόταν βουνό. ΕΛπίζω να μπορέσω να σας βοηθήσω και εγω αν χρειαστείτε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...