Jump to content
LiakosXaR

Στραβο ψαλιδι σε Jetix

Recommended Posts

Καλησπερα στο φορουμ... ειμαι νεος εδω και δε ξερω αν εφτιαξα το θεμα στη σωστη κατηγορια. Αν οχι με συγχωρειτε ..

Τελος παντων πισω στο ψητο

προσφατα αγορασα μεταχειρισμενο ενα  kymco jetix 125 στα 700 ευρω το οποιο απο οσο ξερω ο προηγουμενος ιδιοκτητης το ειχε για ντελιβερι και ειχε φαει σαβουρα...

απο ζημια η μασκα μπροστα εχει ενα κρακ και πισω στο κωλοφαναρο εχει ενα μεγαλο σπασιμο με αποτελεσμα να "κρεμονται" το κωλοφαναρο και το φτερο πισω για τη πινακιδα..

ως εκτουτου ενα προβλημα που δε μπορω να το αγνοησω ειναι πως το ψαλιδι μαζι με αναρτηση,ροδα και οτι αλλο ειναι πανω του φερνουν λιγο πιο αριστερα απο το κεντρο..

δηλαδη αντι να ειναι στο κεντρο το ψαλιδι με τη ροδα οπως σε ολα τα παπια γερνει λιγο στα αριστερα και το ελεγξα και ειδα και εκει που ενωνεται με τον σκελετο στο ενα μπουλωνι ειναι κομπλε και το μπουλωνι στη δεξια πλευρα εχει ενα μικρο κενο λογω του ''στραβωματος''

σαν λυση σκεφτομουν να παω για νεο ψαλιδι γνησιο της κυμκο η και απο κρυπτον μιας και εχουν ιδια αναρτηση τα δυο παπια (αν κουμπωνει φυσικα δε γνωριζω) καθως ειναι και φθηνοτερο..

απο τη αλλη φοβαμαι μη εχει χαλασει κανα υποπλαισιο και τρεχω για καλιμπρες.... 

το υπολοιπο μηχανακι ειναι κομπλε μονο πλαστικα θελει το ψαλιδι ειναι το μονο στραβο επανω...

δεκτες συμβουλες γνωμες και λυσεις🙂

ευχαριστω!!!

Τροποποιήθηκε από τον LiakosXaR

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταρχάς πριν αγοράσεις το οποιοδήποτε δίτροχο είτε παπί, είτε μηχανή ΠΑΝΤΑ το ελέγχεις σε κάθε τομέα. Αν δεν ξέρεις εσύ τότε το πας σε έναν μάστορα που εμπιστεύεσαι ή πας μαζί με τον μάστορα να το δείτε από κοντά. Για να πήρε μέντα το ψαλίδι, τότε αυτός που το είχε δεν έφαγε απλά σαβούρα, παίζει και να έφαγε τρακάρισμα το μηχανάκι. Ή έφαγε ΤΟΣΟ γερή σαβούρα και στράβωσε.

Η ανάρτηση είναι το λιγότερο....βρίσκεις ένα αμορτισέρ που να κουμπώνει και είσαι ΟΚ. Μπορεί να μην είναι γνήσιο της Yamaha αλλά να είναι πχ YSS, KYB κλπ. Το αν ταιριάζει το ψαλίδι απο το Crypton δεν γνωρίζω....πάντως και τα δυο monoshock είναι, ίσως και να μπει με πατέντα...εγω θα έπαιρνα της Kymco αν υπάρχει καινούριο.

Το υποπλαίσιο ΑΝ δεν κάνω λάθος (ας με διορθώσει κανένας αν είναι), μόνο σε μηχάνημα μπορείς να δεις αν έχει στραβώσει ή όχι. Αλλά πρώτα ασχολήσου με το ψαλίδι, γιατί αν το αφήσεις και άλλο, λακούβα στην λακούβα αμα λασκάρει εντελώς παίζει να σαβουριαστείς εσυ.

Αυτά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το ξερω ηταν η πρωτη αγορα που εκανα ποτε μου σε παπι και ηταν βλακεια μου που δε το ελεγξα εξωνυχιστικα...  αν ειναι θα ψαχτω για γνησιο ψαλιδι της κυμκο και απο αναρτηση οτιδηποτε κανει δουλεια και κουμπωνει μου αρκει αλλα οπως παει λογικα τη καλιμπρα δε τη γλυτωνω..

ευχαριστω παντως!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ψαλίδι και αμορτισέρ θα βρεις.

Το πλαίσιο όμως σε μηχάνημα...με το μάτι δύσκολο να παρατηρήσει κανείς αν έχει πάρει, εκτός φυσικά και αν χτύπησε άσχημα το μηχανάκι.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν έχει στραβώσει το πλαίσιο θα φαινόταν με μια απλή γύρα στο τετράγωνο, δεν χρειάζεται ούτε βιονικά μάτια, ούτε καλιμπρα (opel) ούτε να είσαι μηχανολόγος μηχανικός.

Για να στραβώσει το ψαλίδι, την έφαγε αρκετά γερά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 42 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

(opel)

Άσχετο αλλά, ωραίο το Calibra Touring Car '94 πάντως 😁

Το μηχανάκι του φίλου πάντως για να στράβωσε έτσι, κατά πάσα πιθανότητα αν όχι σαβούρα, τότε τρακάρισμα απο πίσω σε κάνα φανάρι μάλλον. Εκτός και αν έφαγε όντως πτώση και πχ σύρθηκε το μηχανάκι στον δρόμο και κοπάνησε το πίσω μέρος σε κάνα πεζοδρόμιο με δύναμη ή καμιά κολόνα.

Όπως και να έχει το Jetix είναι ουσιαστικά μια "κοπιά" του Crypton-X...ΙΣΩΣ και να ταιριάζει από το Yamaha. Αλλιώς το γνήσιο της Kymco. ...

https://www.car.gr/parts/view/35695193-psalidi-kymco-jetix125-2010-2014-5211a-lfd6-e81

Kαι αμορτισέρ γνήσιο...

https://www.car.gr/parts/view/31794990-amortiser-pisw-kymco-jetix125-2010-2014-52400-lfd6-e80-hqs

Ένα 200αρικο πες τα ανταλλακτικά μόνο....αμορτισέρ ψάξε μήπως ταιριάζει κάνα aftermarket. Θα γλιτώσεις ενδεχομένως κάποια €€ και θα είναι και καλύτερο σε σχέση με το εργοστασιακό.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

σας ευχαριστω θερμα παντως για τις προτασεις σας απο οσο ξερω δε εμπλακη γενικα σε τρακαρισμα με αμαξι το παπι αν και αμφιβαλλω ο ιδιος για αυτο αλλα θα βρω λυση!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λύση θα βρεθεί σίγουρα, το θέμα είναι να μην κάνεις βιαστικές κινήσεις και πληρώσεις ακριβότερα κάποια ανταλλακτικα, βρες πρώτα τι χρειάζεται να αλλάξεις στα σίγουρα και ξεκίνα την έρευνα αγοράς, ενδεχομένως να μη χρειάζεται να αλλάξεις κάτι το οποίο φτιάχνεται ώστε να μην ξοδέψεις άσκοπα χρήματα.

 

Υ.Γ. Το αμορτισέρ πίσω τι ζημιά έχει και λες ότι πρέπει να το αλλάξεις?

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

επειδη το ψαλιδι γερνει λιγο αριστερα ειχε ως αποτελεσμα να παρει η μπαλα και το αρμοτισερ μαζι με αποτελεσμα να μη ειναι ευθεια αλλα να γερνει και αυτο. Γιαυτο ελεγα να βαλω και αρμοτισερ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με μια σύντομη αναζήτηση πάντως βλέπω αμορτισέρ ΚΥΒ για Crypton-X να παίζουν στα 60κατι €...δες μήπως ταιριάζει και στο δικό σου. Εμένα πχ στο Address τα YSS που έχω ταιριάζουν και σε GLX, Astrea, Modenas, KazeR, ΖΧ130 κλπ.

Οι βάσεις είναι συνήθως οι ίδιες, εσένα όμως σε νοιάζει να είναι το ίδιο μήκος με το εργοστασιακό. Αν πχ το γνήσιο Kymco είναι 25cm (δεν ξέρω πόσα είναι) τότε θα βρεις ένα 25cm να βάλεις, και αν ταιριάζει aftermarket από το Crypton (YSS και ΚΥΒ πολύ τίμιες επιλογές) τότε προτίμησε το. Θα είναι και καλύτερο σε σχέση με το μανίσιο.

Απλά ΜΗΝ μπεις στην διαδικασία να κάνεις πειράματα με μεγαλύτερο αμορτισέρ και καλά για να "σηκωθεί" το μηχανάκι πίσω. Θα γίνει περίεργο στην οδήγηση, γιατί στις στροφές θα "φορτίζει" περισσότερο το μπροστά και θα ελαφρύνει το πίσω. Το αντίθετο γίνεται αν βάλεις μικρότερο, θα σου φορτίζει πολύ το πίσω και θα ελαφρύνει το μπροστά. Και οι δυο περιπτώσεις το χαλάνε στον δρόμο.

Για αυτό βρες ένα ίδιου μήκους.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δε ψαχνωμαι γενικα στο να χαμηλωσω και να ψηλωσω το παπι ουτος η αλλως ως εκτουτου γενικα δε ξερω τι εταιρειες βγαζουν aftermarket ανταλακτικα για κυμκο οποτε θα ψαχτω αν ειναι και αν κουμπωσει απο κρυπτον τοτε θα στειλω και φωτο! Ως τοτε προτεραιοτητα μου να ισωσω το ψαλιδι η να το αντικαταστησω! 

ευχαριστω θερμα!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε σήμερα είδα το μήνυμα σου. Έχω κι εγώ. Kymco Jetix (50αρι). Πέρσι χρειάστηκε να αλλάξω το πίσω αμορτισέρ οπότε βρέθηκα κι εγώ στο δίλημμα σου. Λοιπόν, για να ξέρεις, το γνήσιο αμορτισέρ του Yamaha Crypton X έχει ακριβώς το ίδιο μήκος με το γνήσιο του Jetix, 205mm. Η μόνη διαφορά που έχουν είναι ότι του Crypton X είναι ελάχιστα πιο φαρδιά τα μεταλλικά δαχτυλίδια των σινεμπλόκ που έχει το αμορτισέρ, οπότε όπως είναι δεν κουμπωνουν στις υποδοχές που έχει το Jetix σε πλαίσιο και ψαλίδι. Η διαφορά είναι ελάχιστη περίπου 2 δέκατα του χιλιοστού. Στην περίπτωση μου έλυσα το θέμα τρώγοντας αυτά τα 2 δέκατα σε δίδυμο τροχό και μετά από αυτό το αμορτισέρ του Crypton X κούμπωσε τέλεια. Η διάμετρος στα δαχτυλίδια των σινεμπλόκ είναι ακριβώς ίδια και στα 2 αμορτισέρ. Οπότε για μένα αγόρασε ένα αμορτισέρ που ταιριάζει σε Crypton X και εφόσον είναι κι αυτό ελάχιστα πιο φαρδύ στα μεταλλικά δαχτυλίδια των σινεμπλόκ το τρως λίγο και κανένα θέμα. Αφτερμαρκετ κοστιζει γύρω στα 50-55 ευρώ έναντι κοντά 100 που ζητάνε για το γνήσιο του Jetix, οπότε για μένα συμφέρει να το προχωρήσεις έτσι. Γενικά το πλαίσιο του Jetix θα έλεγα ότι είναι αρκετά καλής ποιότητας όπως και το μηχανάκι συνολικά. Απλά κάποια ανταλλακτικά του, ενώ τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας του (μέχρι το 2013 ας πούμε) πουλιοντουσαν από την αντιπροσωπεία σε λογικές τιμές, δυστυχώς παρατηρώ τα τελευταία 5-6 χρόνια ότι τα έχουν τσιμπήσει σε τιμές εντελώς παράλογα, σε βαθμό που να κοστίζουν πολύ πάνω από αντίστοιχα από παπια Yamaha και Honda. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Jetix ενώ ήτανε ένα τίμιο μηχανάκι με αρκετά γεμάτο εξοπλισμό (στροφόμετρο, monoshock, δισκόφρενα μπρος πίσω, αλάρμ, συνιάλο στα φώτα όλα) δεν πούλησε δυστυχώς...

Γνωστός πάντως που έχει το 125 δεν έχει παράπονα μέχρι στιγμής...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και γω τους τελευταιους μηνες που το εχω παρα το προβλημα που εχει εχω να πω πως ειναι πολυ καλο σα παπι και ανθεκτικο. Επησεις ευχαριστω για τη πληροφορια θα το τεσταρω με ενα ψαλιδι κρυπτον αν ειναι !

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όλα κομπλέ παιδιά σας ευχαριστώ θερμά για τις πληροφορίες τελικά τίποτα δε είχε το παπί απλά το ένα πλαστικό το έκανε να μοιάζει με χαλασμένο και δε ήταν κάτι δόξα το θεό χαχα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και σε εμένα, το πίσω φτερό της πινακίδας, είχε στραβώσει λιγάκι (λάσκαρε η μια βίδα που το κρατούσε) και φαινόταν λες και είχε στραβώσει το ψαλίδι.

Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...