Kts Giannis 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2021 Καλησπέρα σας. Νέος στον χώρο σας. Εδώ και κάτι μήνες αγόρασα ένα κινέζακι. Ένα loncin και είναι 72 cc το θέλω για καθημερινό εννοείτε να κάνω την δουλειά μου. Είναι σαπακι έχει πολύ δουλειά ώστε να γίνει ξανά μηχανάκι αξιόλογο. Βέβαια δεν με νοιάζει. Αυτό που θέλω είναι να το κάνω λίγο πιο δυνατό. Δλδ τι θέλω να πω. Αν θα με συμφέρε να του έβαζα ενα τρόφαλο με ένα κυλινδροπιστονο μια κεφαλή και ένα καρμπυρατέρ λίγο μεγαλύτερο για να έχει τράβηγμα και δύναμη λόγο ότι το έχω για δουλειά το φορτώνω με διάφορα πράγματα και το έχω βολεύτει. Δεν το λυπάμαι να το φωρτονο. Η να του βάλω ένα 110 lifan η έναν 125 lifan? Το μιχανακι και 72 που ειναι τώρα έχει 20,000 χιλιόμετρα. Το προσέχω πολύ δεν το τρέχω δεν κάνω μαλακίες και κάθε 2 μήνες του βάζω λαδακια. Απλά το θέλω για την δουλειά μου. Και εκεί που πάω επιδει το 72 ψιλό κολονει έλεγα να του έδεινα κάτι παραπάνω να έχει δύναμη να με πηγενει όπου θέλω άνετα όταν είναι φορτωμένο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.639 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2021 Καλωσόρισες! Έχουμε και λέμε....το μηχανάκι είναι 72cc, άρα είναι ήδη ένα υπερκυβισμένο 50αρι μοτέρ. Το να αλλάξεις στρόφαλο, κυλινδροπίστονο, κεφαλή, καρμπυρατέρ θα σου βγει πιο ακριβό σε σχέση με το να πάρεις ένα Lifan 110 κούτα. Να δες εδω: https://katsantonis.car.gr/parts/view/9337744/ Έρχεται με μίζα, καρμπυρατέρ και όλα τα άλλα απαραίτητα που θα χρειστεί. Το στρώνεις σωστά και αν το προσέχεις δεν θα πάθει τίποτα. Lifan 125 όχι....δεν είναι τόσο αξιόπιστα και απο ένα σημείο και μετά βγάζουν πρόβλημα στον στρόφαλο. Αντίθετα τα 110 βγήκανε σκυλιά. Όταν δούλευα ντελιβεράς πολλά παιδιά με lifan 110 κάνανε δουλειά. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες