Jump to content
Cr3a7ur3

Διπλώματα προ-2013

Recommended Posts

Καλημέρα.

Δεν ήθελα να βάλω το συγκεκριμένο θέμα σε κεντρική κατηγορία αλλά μια ερώτηση που έχω, σε άτομα τα οποία είχαν δίπλωμα πριν το 2013.

Από ότι έχω καταλάβει, ήταν διαφορετικά τα πράγματα πριν έρθουν τα Ευρωπαϊκά, σωστά;
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι έπαιζε τότε; Είχα ακούσει ότι δεν υπήρχε Α2 τότε, μόνο Α1 και Α, με το δίπλωμα για μοτοποδήλατα να βγαίνει μόνο από την τροχαία χωρίς εξετάσεις. Επίσης γνώριζα ότι υπήρχε το Β1 δίπλωμα για ATV και τα τρίτροχα.

Τι έπαιζε τότε; Ήταν ποιο απλά; 🤔

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ έβγαλα A1 το 2004 και είχε τον περιορισμό στα 25KW, μετά από 2 χρόνια κατοχής αναβαθμιζόταν σε Α χωρίς εξετάσεις.

Το δίπλωμα για τα 50αρια το έβγαζες στην τροχαία (το 2002 έβγαλα), έδινες σήματα και μια απλή “δεξιότητα” σε ένα προκαθορισμένο μέρος που γινόταν η πρακτική εξέταση, υπό την επίβλεψη τροχαίου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1989

16 ετών, τρελαμένος για νόμιμη χρήση μοτοποδηλάτου, έδωσα για άδεια οδήγησης στην Τροχαία Πάτρας. Σήματα με χειρόγραφη συμπλήρωση σε ερωτηματολόγιο πολλαπλής επιλογής. Οδήγηση γύρω γύρω σε πλατεία (3ων Ναυάρχων στην Πάτρα, που δεν ήταν πεζόδρομος όπως τώρα). Έκανες έναν γύρο με υποχρεωτική χρήση χεριών ως δείκτη/φλας. Λίγο πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας, στην κάθοδο προς Κανακάρη, σε περίμενε τροχαίος που σου έκανε σήμα με τα χέρια είτε να σταματήσεις, είτε να στρίψεις είτε να πας ευθεία. Έδωσα με αυτόματο benelli motorella (μιναρέλα). Voila!!!

 

1991

18 ετών και κατά τύχη την μέρα των γενεθλίων μου έδινα εξετάσεις για δίπλωμα αυτοκινήτου κ λίγες μέρες μετά για μοτοσυκλέτα. Τα σήματα/μηχανολογικά τα είχα δώσει αρκετές μέρες πριν τα γενέθλιά μου και οδήγηση ανήμερα. Στο αυτοκίνητο η κλασική βλακεία με τους εξεταστές εντός οχήματος να σου λένε να κάνεις λίγη πορεία, ένα φανάρι,  ένα παρκάρισμα και μια (παράνομη πάντα) οπισθογωνία. Περιοχή Σκαγιοπουλείου για όσους ξέρουν από Πάτρα)

Για μοτοσυκλέτα οδήγηση στο κρατικό ΚΤΕΟ (πάνω από τα Μποζαΐτικα). Έδωσα με Vespa Cosa 125 που βρήκα τυχαία στο χώρο, δανεική. 1 οχταράκι με χρήση φλας και μια πορεία ευθεία ανάμεσα σε 2 λευκές διαγραμμίσεις μήκους κάπου στα 20μ. Ψωφόκρυο εκείνη τη μέρα. Το θυμάμαι ακόμα. Αλλά ζεστάθηκα άμεσα επειδή το πήρα.

Με τα τότε δεδομένα, θα μπορούσα να φύγω από το ΚΤΕΟ με οτιδήποτε μηχανάκι ήθελα, χωρίς περιορισμούς και λοιπές χαζομάρες που έχουν πλέον για να τα παίρνουν κάθε τρεις κ λίγο για επεκτάσεις διπλωμάτων.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 31 λεπτά, το μέλος ksino1100 έγραψε:

.Έδωσα με Vespa Cosa 125 

Τυχερός ήσουν. Εγώ που έδωσα το κατακαλόκαιρο (1993) με 200ρα Cosa? Ποοοοοου να κάνει το μπαούλο τα 8ρια. Ημανε και άσχετος βέβαια. Ενα πρωινό ολόκληρο την παραμονή έκανα πράκτις και κατάφερνα να περνάω ισα-ισα.

Αλλαααααααα.......

Εκεί που πάλευα με το έπιπλο, περνάει μια λαικιά πιτσιρίκα και μου κάνει: Θα με καθήσεις να με πας βόλτα;

...το Α το πήρα πάντως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

H 125 & η 200 Cosa, ήταν ίδιες σε σασί 😉

 

Μάλλον μπερδεύεσαι με την Cosetta που ήταν το μικρό σασί

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ksino1100 έγραψε:

H 125 & η 200 Cosa, ήταν ίδιες σε σασί 😉

Πιθανότατα. Αλλά και οι δύο ήτανε ντιβανομπάουλα σε σχέση με τις PX200 που είχαν οι άλλοι και πήγαιναν και ένα μέτρο πιο μέσα απ τα όρια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το 2011 απλα πηγα στη σχολη οδηγων και εδωσα τα $$ (ηταν πολλα ναι) μαζι με 2 φωτο

για ανανεωση απο Α1 σε Α και απο Γ σε Ε. μετα απο λιγες μερες ειχα το διπλωμα στα χερια μου 😀

η μονη οδηγηση που εκανα, ηταν το 2008 για το τοτε λεγομενο Α1 εως 35kw, η οποια εγινε με ενα σαπιο ημιαυτομαυτο kymco spyke 125 

 

τοτε αν ειχες Α1 μετα απο 2 χρονια απλα εδινες $$ και φωτο σου δινανε το Α, πηγαινες τοπικο αντιπροσωπο, εβαζες γραμματια και επερνες K8 1000 🤣🤣🤣

αυτο ξεπερναγε ακομα και το παλιο ορθοδοξο ΠΑΣΟΚ 😆😆😆

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

η μονη οδηγηση που εκανα, ηταν το 2008 για το τοτε λεγομενο Α1 εως 35kw, 

25KW, ή αλλιώς 33 αλογατα, 35KW είναι το σημερινό Α2.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

2004 - 16 ετών - Δίπλωμα για μοτοποδήλατο 50cc (Σήματα + Πρακτική σε 4 κώνους 8αράκια)

Κόστος: κάποια παράβολα ψιλολόγια και παρουσία με το Honda Lead 90cc του μπαμπά. Χωρίς λάδωμα.

2006 - 18 ετών - Δίπλωμα αυτοκινήτου + 125cc (Όχι σήματα, μόνο πρακτική για αυτοκίνητο + πρακτική και τις κλασικές μηχανολογικής φύσεως ερωτήσεις για μοτοσυκλέτες, επίσης εξέταση με ενδοεπικοινωνία με τον εξεταστή σε μια πίστα με τα κλασικά σταμάτα-ξεκίνα πορεία με χαμηλή ταχύτητα, πορεία με φρενάρισμα δυνατό, πορεία έξω στο δρόμο)

Κόστος: 600€ και για τα δύο. Χωρίς λάδωμα.

2008 - 20 ετών - Δίπλωμα απεριόριστο για μοτοσυκλέτα (Όσοι είχαν δίπλωμα από τα 18 επιτρεπόταν με 2 χρόνια κατοχής του 125cc να μπορούν να βγάλουν απεριόριστο με ένα παράβολο 30€ από την Εθνική Τράπεζα)

Κόστος: 30€ παράβολο

Υ.Γ.: Και κάποια χρόνια αργότερα χρειάστηκε κάποια ψιλά για αλλαγή από του παλαιού τύπου(3φυλλο ροζ) σε τύπου ταυτότητας που έχουμε σήμερα.

Ευτυχώς ήμουν ηλικιακά από τους τυχερούς που τα διπλώματα μας έπιασαν σε αυτήν την φάση. Βλέπω σήμερα τα παιδιά που πάνε να βγάλουν δίπλωμα και βαριέμαι την διαδικασία και κυρίως το ΠΟΤΕ θα δώσουν για δίπλωμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο πατέρας μου το 1992 (ή κάπου εκεί κοντά νομίζω) έδωσε με 200αρα Vespa για να βγάλει το απεριόριστο δίπλωμα. Μετά πήρε μια Suzuki RG250Γ (Walter Wolf Racing έκδοση παρακαλώ).

Το μόνο που προσωπικά θεωρώ λίγο ανούσιο στο τωρινό Α1 είναι ο περιορισμός στα κυβικά. Αρκετά μηχανάκια που δεν ξεπερνάνε τα 11kW (15ΗΡ δηλαδή) όπως πχ Kawasaki ZX130, Crypton-X 135, Agility 150, PCX150 κλπ θέλουν το Α2 για να τα οδηγήσεις, άρα +2 χρόνια αναγκαστικά υπομονή....ασχέτως αν οι περισσότεροι που έχουν τέτοια μηχανάκια έχουν το Α1, και η αστυνομία σε έλεγχο κάνει τα στραβά μάτια.

Αντίθετα όμως, ένα FX125 (13.3HP), CBR125 (13.5HP) ή ένα R125 (15HP) τα οδηγάς με Α1, και όλα αυτά έχουν παρόμοια kW με 130/135/150cc μηχανάκια...αψυχολόγητη κίνηση.

 

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...