Jump to content
Cr3a7ur3

XL125V - Πως μπορώ να το βελτιώσω;

Recommended Posts

Καλησπέρα,

Έχω ένα varaderάκι και θέλω να το βελτιώσω ως προς την κατανάλωση του (γενικά 5.2 περίπου) και την τελική (110 και πάει 120 με ευνοϊκό τυφώνα). Εξάτμιση από ότι έχω καταλάβει θα είναι πεταμένα λεφτά να του βάλω, και για την ηλικία του, τα χιλιόμετρα κλπ κλπ. Σκέφτηκα λοιπόν να πειράξω μπεκ, καρμπυρατέρ και αλυσιδογράναζα...
Όπως έχει, το καβαλάω εδώ και ένα χρόνο ακριβώς, κυρίως για βόλτες εκτός Αθήνας, σπανιότερα εκτός Αττικής και καθημερινά για να πάω Δουλειά και Σχολή.

Θέλω να ρωτήσω τώρα, τι αξίζει να κάνω; (Εκτός από το "Πούλα το και πάρε μεγαλύτερο!" 😅)

Ευχαριστώ εκ' των προτέρων!

 

Τροποποιήθηκε από τον Cr3a7ur3
-

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ότι και να κάνεις πεταμένα λεφτά είναι. Καλύτερα να κάνεις μια συνδρομή στο Only fans της Amouranth που έχει κάτι καινούργια βίντεο δυναμίτες. 

Είναι φυσιολογικό να το βαρέθηκες. Η σωστή επιλογή είναι αλλαγή με κάτι άλλο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Ότι και να κάνεις πεταμένα λεφτά είναι. Καλύτερα να κάνεις μια συνδρομή στο Only fans της Amouranth που έχει κάτι καινούργια βίντεο δυναμίτες. 

Είναι φυσιολογικό να το βαρέθηκες. Η σωστή επιλογή είναι αλλαγή με κάτι άλλο. 

Πίστεψε με, αν ήταν θα είχα πάει για ένα TΑ400 αλλά είναι παραεισαγωγή... Για ΤΑ600 χρειάζομαι δίπλωμα Α. Θα μπορούσα να γράψω ολόκληρη λίστα αλλά...
Δεν θα έβαζα θέμα αν ήταν να το δώσω η αν το έχω βαρεθεί. Τώρα μαθαίνω με αυτό, απλά θέλω να δω μέχρι πόσο μπορώ να το φτάσω, you feel?

Ευχαριστώ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Cr3a7ur3 έγραψε:

μπεκ, καρμπυρατέρ

Είτε παίδες Ελλήνων, Είτε παίδες Βαρβάρων.

Και τα δυο, δεν γίνεται!😛

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η καταναλωση του δεν μπορει να βελτιωθει, εχεις βαρος μηχανης για ενα μοτερ που ειναι αναλογικα μικρο, οι εξατμησεις τα καρμπυρατερ και τα αλυσογραναζα θα ειναι πεταμενα λεφτα αν δεν κανεια το βασικοτερο, ΑΥΞΗΣΗ ΚΥΒΙΣΜΟΥ, υπηρχε ενα κιτ που γινοταν καπου στα 180cc αλλα το κοστος ηταν αρκετο.

Το οτι το TA400 ειναι παραεισαγωγης δε λεει κατι, σε ολα ειναι ιδιο με το 600 της ιδιας χρονολογιας σε οτι εχει να κανει με το πλαισιο, το μοτερ ειναι το ιδιο με το Bros 400 (παραεισαγωγη και αυτο) , δεν θα εχεις θεμα με ανταλλακτικα, το θεμα ειναι να βρεις καποιο σε νορμαλ κατασταση για την ηλικια του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Η καταναλωση του δεν μπορει να βελτιωθει, εχεις βαρος μηχανης για ενα μοτερ που ειναι αναλογικα μικρο, οι εξατμησεις τα καρμπυρατερ και τα αλυσογραναζα θα ειναι πεταμενα λεφτα αν δεν κανεια το βασικοτερο, ΑΥΞΗΣΗ ΚΥΒΙΣΜΟΥ, υπηρχε ενα κιτ που γινοταν καπου στα 180cc αλλα το κοστος ηταν αρκετο.

Το οτι το TA400 ειναι παραεισαγωγης δε λεει κατι, σε ολα ειναι ιδιο με το 600 της ιδιας χρονολογιας σε οτι εχει να κανει με το πλαισιο, το μοτερ ειναι το ιδιο με το Bros 400 (παραεισαγωγη και αυτο) , δεν θα εχεις θεμα με ανταλλακτικα, το θεμα ειναι να βρεις καποιο σε νορμαλ κατασταση για την ηλικια του.

αυτό χάζευα μόλις τώρα 😆

https://www.unlimited-power.net/honda/varadero_125/varadero_125_full_set/kit_up_stage_3__upgrade_parts_for_varadero_125_bore_up_170cm3_x_new_camshafts_for_fuel_injection/parts_shop/4191/1510

τώρα , το αν αξίζει τέτοια ιστορία, για μένα σίγουρα όχι αλλά δε κάνω εγώ κουμάντο στη τσέπη και στη τάβλα του καθενός 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 36 λεπτά, το μέλος crussifier έγραψε:

αυτό χάζευα μόλις τώρα 😆

https://www.unlimited-power.net/honda/varadero_125/varadero_125_full_set/kit_up_stage_3__upgrade_parts_for_varadero_125_bore_up_170cm3_x_new_camshafts_for_fuel_injection/parts_shop/4191/1510

τώρα , το αν αξίζει τέτοια ιστορία, για μένα σίγουρα όχι αλλά δε κάνω εγώ κουμάντο στη τσέπη και στη τάβλα του καθενός 

Αν ειχα ενα Varaderaki το οποιο θα ειχε φτασει στο σημειο που θα επρεπε να γινει επισκευη (αν εκαιγε λαδια) και θα ηθελα να το κρατησω θα το εκανα, βεβαια υπαρχει και πιο φθηνος με την ιδια αξιοπιστια τροπος αυξησης κυβισμου, μπορει να κρατηθει το κοστος σε νορμαλ επιπεδα αλλα παλι 7-8 κατοσταρικα θα φυγουν για να γινει ολοκλυρωμενη σωστη επισκευη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 25 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Αν ειχα ενα Varaderaki το οποιο θα ειχε φτασει στο σημειο που θα επρεπε να γινει επισκευη (αν εκαιγε λαδια) και θα ηθελα να το κρατησω θα το εκανα, βεβαια υπαρχει και πιο φθηνος με την ιδια αξιοπιστια τροπος αυξησης κυβισμου, μπορει να κρατηθει το κοστος σε νορμαλ επιπεδα αλλα παλι 7-8 κατοσταρικα θα φυγουν για να γινει ολοκλυρωμενη σωστη επισκευη.

οταν λες νορμάλ επίπεδα ?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Cr3a7ur3 έγραψε:

Θέλω να ρωτήσω τώρα, τι αξίζει να κάνω;

 

1) Να βρεις κάποιον να το αγοράσει (ο οποίος σύντομα  θα βρεθεί στη θέση σου καθώς μιλάμε για μηχανάκι 125 cc 149kg στεγνό)

2) τίποτα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 22 λεπτά, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

Θέλω να ρωτήσω τώρα, τι αξίζει να κάνω;

Αν είσαι "μερακλής" (τη συχαίνομαι αυτή τη λέξη) το καλύτερο που μπορείς είναι να κρατήσεις αυτό το σπάνιο , πολύστροφο, κουκλίστικο μοτεράκι, να πετάξεις οοοολες αυτές τις αηδίες που έχει γύρω-γύρω (πλαισιo από νεροσωλήνες κλπ) και να φτιάξεις ενα τακαπληκτικό μινι cafe racer για το 12 χρονο ανιψάκι σου!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος crussifier έγραψε:

αυτό χάζευα μόλις τώρα 😆

https://www.unlimited-power.net/honda/varadero_125/varadero_125_full_set/kit_up_stage_3__upgrade_parts_for_varadero_125_bore_up_170cm3_x_new_camshafts_for_fuel_injection/parts_shop/4191/1510

τώρα , το αν αξίζει τέτοια ιστορία, για μένα σίγουρα όχι αλλά δε κάνω εγώ κουμάντο στη τσέπη και στη τάβλα του καθενός 

Το είχα δει ποιο παλιά τούτο, 6-7 κατοστάρικα να στείλω τα πιστόνια στην Γαλλία και να πάρω απάντηση σε δύο εβδομάδες και αν.
Σε ομαδική για το μικρό το Varadero, είχα διαβάσει ότι η τελική πάει από 115 (πες καινούριο τώρα.) σε 130 με το ζόρι... Δεν αξίζει.

 

πριν 2 ώρες, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

Να βρεις κάποιον να το αγοράσει (ο οποίος σύντομα  θα βρεθεί στη θέση σου καθώς μιλάμε για μηχανάκι 125 cc 149kg στεγνό)

Κοίτα, για 800 που το πήρα δεν με καίει. Έχει πολλά χιλιόμετρα, οπότε είμαι με την σκεπτική, εφόσον το αγόρασα, να το αποτελειώσω μέχρι να μπορώ να πάρω άλλη μηχανή.
Αν θυμάμαι καλά, από πέρυσι Ιούλιο έως τώρα (1 χρόνο) του έκανα 15000χλμ, τώρα κάθετε στα 137000+ Σύνολο... Το Μηχανάκι ήταν 1ο χέρι και το πρόσεχαν πολύ, και συνεχίζω εγώ να το προσέχω και το μοτέρ είναι ακόμα σε καλή κατάσταση για τα χρόνια του. 

πριν 2 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Αν είσαι "μερακλής" (τη συχαίνομαι αυτή τη λέξη) το καλύτερο που μπορείς είναι να κρατήσεις αυτό το σπάνιο , πολύστροφο, κουκλίστικο μοτεράκι, να πετάξεις οοοολες αυτές τις αηδίες που έχει γύρω-γύρω (πλαισιo από νεροσωλήνες κλπ) και να φτιάξεις ενα τακαπληκτικό μινι cafe racer για το 12 χρονο ανιψάκι σου!

Δεν είμαι για cafe racer, αν και έχω δει αρκετά μικρά varadero να τα κάνουν πανέμορφα καφε racer...

πριν 3 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Το οτι το TA400 ειναι παραεισαγωγης δε λεει κατι, σε ολα ειναι ιδιο με το 600 της ιδιας χρονολογιας σε οτι εχει να κανει με το πλαισιο, το μοτερ ειναι το ιδιο με το Bros 400 (παραεισαγωγη και αυτο) , δεν θα εχεις θεμα με ανταλλακτικα, το θεμα ειναι να βρεις καποιο σε νορμαλ κατασταση για την ηλικια του.

Interesting... Είχα βρει ένα στην Αρτέμιδα το οποίο ήταν σε πάρα πολύ κατάσταση εξωτερικά, μαζί με πολύ μεγάλη πρίκα. Σκέψου οι βάσεις για τις πλαϊνές μπαγκαζιέρες και το στάντ είχαν το λογότυπο της Transalp χαραγμένο επάνω τους. Θα το έχω στο νου μου διότι θέλω να πάω για Transalp. Αν είναι, το 400ρι θα είναι σίγουρη επιλογή μέχρι το Α.

 

Σας ευχαριστώ για της απαντήσεις, παίδες! 

Τροποποιήθηκε από τον Cr3a7ur3

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος crussifier έγραψε:

οταν λες νορμάλ επίπεδα ?

 

Αγοράζεις 2 παπίσια πιστόνια (ακόμα και το Virago 250 παπισια φοράει) παίρνεις παραμάσχαλα τους κυλίνδρους και τα πας σε ένα σοβαρό μοτό ρεκτιφιέ και σου αλλάζουν 2 χιτονια, με 3-3,5 κατοσταρικα έφτιαξες αυτό που πουλάνε 6 στο σάιτ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σίγουρα θα χρειαστείς αύξηση κυβισμού νομίζω ότι η ιδέα για πιστονάκια aftermarket japan δεν είναι κακή και με λίγο αύξηση στα μείγματα κάποιο πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα και εξάτμιση θα δεις αρκετή διαφορά στην απόδοση του.  

Τροποποιήθηκε από τον Aggelos 1000
διόρθωση λέξης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Αγοράζεις 2 παπίσια πιστόνια (ακόμα και το Virago 250 παπισια φοράει) παίρνεις παραμάσχαλα τους κυλίνδρους και τα πας σε ένα σοβαρό μοτό ρεκτιφιέ και σου αλλάζουν 2 χιτονια, με 3-3,5 κατοσταρικα έφτιαξες αυτό που πουλάνε 6 στο σάιτ.

4βάλβιδο θάλαμο καύσης νομίζω έχει. Πως θα δουλέψει με παπίσια πιστόνια που θα έχουν τσέπες για δυο βαλβίδες;

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

4βάλβιδο θάλαμο καύσης νομίζω έχει. Πως θα δουλέψει με παπίσια πιστόνια που θα έχουν τσέπες για δυο βαλβίδες;

Εεε οχι , είπαμε, Honda,  αλλά 2 έχει στον κύλινδρο. Τώρα κατά πόσο θα ταιριάζουν πιστόνια από παπί, ποιός να ξέρει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχω το baby Vara απο το 2014! Καντου ενα πολυ ΔΥΝΑΤΟ σερβις (καθαρισμα καρμπ, τσεκ βαλβιδες) και δεν θα παθει κατι ποτε! Εχω παει 4 φορες Γιαννενα με αυτο χωρις στασεις μονο για βενζινη! Το δικο μου που ειναι καλορυθμισμενο πανω 4,2λ καταναλωση δεν εχω δει ποτε! Ειδικα σε ταξιδι ειμαι στο 3,7 - 3,8λ! Εχει 120000χλμ κ δεν καιει ιχνος λαδιου αλλαγη σε αλλαγη! Ειμαι ομως πολυ τυπικος στα σερβις του! Τωρα για την αυξηση της ιπποδυναμης! ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ! Τσαμπα θα δωσεις λεφτα! Το μονο που μπορεις να κανεις για να ξυπνησει λιγο ειναι να το βαλεις ενα 13αρι γραναζι μπροστα, απλα μετα θα ''σπαει'' πιο γρηγορα! Οτι θελεις ρωτας!

Το μονο που μπορεις να κανεις για την ιπποδυναμη (απλα ειναι παρανομο) αν δεις βιντεακι στο youtube στην Τσεχια βαζουν μοτερ απο cb500. Μπαινει πολυ ευκολα οπως δειχνουν τα βιντεακια!

spacer.png

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ δεν θα το πείραζα καθόλου.

Κράτα το σε καλή κατάσταση και όταν έρθει η ώρα πας και σε μεγαλύτερο.

Σαν μοτέρ πάντως είναι πραγματικά αξιόπιστο, άρα μην το φοβάσαι στο να πας και μια εκδρομή και εκτός πόλης/νομού. Μια χαρά θα σε βγάλει.

Απλά ρίξτου ένα καλό σέρβις να πάρει τα πάνω του.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πειραγματα σε τετοια μηχανακια το 2021; μισο με ενα μισθο για να παει ενα τοσο αδιαφορο μηχανακι απο 0-100 σε 15'' σε 14; και τελικη απο 120 σε 140; bro...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

4βάλβιδο θάλαμο καύσης νομίζω έχει. Πως θα δουλέψει με παπίσια πιστόνια που θα έχουν τσέπες για δυο βαλβίδες;

2 βαλβίδες ανα κύλινδρο έχει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για τα πιστόνια πάντως έχει διαστάσεις 42mm x 45mm ανα κύλινδρο, άρα μιλάμε για ένα πιστόνι 1-2mm μεγαλύτερο απο ένα 50αρι παπί.

Σίγουρα κάτι θα ταιριάζει, αλλά και πάλι δεν νομίζω οτι αξίζει...βέβαια είναι και δικύλινδρο, το οποιο δεν ξέρω αν "πολλαπλασιάζει" κάπως την όλη βελτίωση στην απόδοση.

Then again, θα έχεις κάτι μισό σκαλί πιο γρήγορο απο ένα 125 αλλά θα πίνει βενζίνη σαν μηχανή. Μανίσιο ρε λέμε....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 48 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Για τα πιστόνια πάντως έχει διαστάσεις 42mm x 45mm ανα κύλινδρο, άρα μιλάμε για ένα πιστόνι 1-2mm μεγαλύτερο απο ένα 50αρι παπί.

Σίγουρα κάτι θα ταιριάζει, αλλά και πάλι δεν νομίζω οτι αξίζει...βέβαια είναι και δικύλινδρο, το οποιο δεν ξέρω αν "πολλαπλασιάζει" κάπως την όλη βελτίωση στην απόδοση.

Then again, θα έχεις κάτι μισό σκαλί πιο γρήγορο απο ένα 125 αλλά θα πίνει βενζίνη σαν μηχανή. Μανίσιο ρε λέμε....

Το κιτ με τα 170cc και τους εκκεντροφορους ανεβαζει το μηχανακι 7 αλογα, δεν τα λες και λιγα... +50% ειναι.

Για να παρεις απο ενα παπι 7 αλογα με την αξιοπιστια που θα εχει το Varadrακι πρπει να ξοδεψεις περισσοτερα απο αυτα που θα δωσεις για εκεινο.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Το κιτ με τα 170cc και τους εκκεντροφορους ανεβαζει το μηχανακι 7 αλογα, δεν τα λες και λιγα... +50% ειναι.

Για να παρεις απο ενα παπι 7 αλογα με την αξιοπιστια που θα εχει το Varadrακι πρπει να ξοδεψεις περισσοτερα απο αυτα που θα δωσεις για εκεινο.

Χμμμ...άρα απο 15 άλογα ανεβαίνει στα 22. Πάει πες όσο ένα μονοκύλινδρο 250cc της τάξης CBF250/YBR250.  Οκ αυτό το παραδέχομαι, είναι μια υπολογίσιμη διαφορά.

Σε παπί αμφιβάλλω για την αξιοπιστία. Πχ το δικό μου αν ήτανε να το ανεβάσω κυβικά πάνω απο 140 δεν θα το έκανα. Αν το έκανα 170 ζήτημα να άντεχε έναν χρόνο χωρίς να σκορπίσει κάτι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 ώρες, το μέλος venzinas έγραψε:

Ότι θελεις ρωτας!

Το μονο που μπορεις να κανεις για την ιπποδυναμη (απλα ειναι παρανομο) αν δεις βιντεακι στο youtube στην Τσεχια βαζουν μοτερ απο cb500. Μπαινει πολυ ευκολα οπως δειχνουν τα βιντεακια!

Σου έστειλα! Ωραίο το μωρό, το ίδιο στυλ απλά σε Άσπρο το δικό μου!

Όσο για τον κινητήρα από cb500, ναι το έχω δει... Περιέργος, ποτέ δεν σου δείχνουν πως και τι ακριβώς αλλάζουν, απλά κάνουν ένα fail κολάζ τύπου πριν-μετά.
Σίγουρα θα υπάρχει ενίσχυση σκελετού, ο κινητήρας είναι 4 φορές μεγαλύτερος!

πριν 18 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Εγώ δεν θα το πείραζα καθόλου.

Κράτα το σε καλή κατάσταση και όταν έρθει η ώρα πας και σε μεγαλύτερο.

Σαν μοτέρ πάντως είναι πραγματικά αξιόπιστο, άρα μην το φοβάσαι στο να πας και μια εκδρομή και εκτός πόλης/νομού. Μια χαρά θα σε βγάλει.

Απλά ρίξτου ένα καλό σέρβις να πάρει τα πάνω του.

Κατά πάσα πιθανότητα, αυτό θα κάνω... Ευχαριστώ! ❤️
Δεν έχω βγει ακόμα εκτός Αττικής... Κυρίως λόγο Οικονομικής κατάστασης, αλλά έχω κάνει βόλτα όλοι την Αττική σχεδόν.
Θυμάμαι ακόμα, Αύγουστος του 2020 που πρωτοπήγα Σούνιο. Δεν είχα ιδέα από το τι ακριβώς να κάνω... Τώρα πάω αν είναι βόλτα όλοι την παραλιακή με την δικιά μου. Απίστευτο θέαμα το Σούρουπο.

πριν 17 ώρες, το μέλος tasos polymeneas έγραψε:

πειραγματα σε τετοια μηχανακια το 2021; μισο με ενα μισθο για να παει ενα τοσο αδιαφορο μηχανακι απο 0-100 σε 15'' σε 14; και τελικη απο 120 σε 140; bro...

Ε και;... Αν σε βαράει τρέλα! 😂

 

Το κιτ των 170 δεν πιστεύω να αξίζει. Γιατί να δώσω 659 Ευρώ σε αυτό ενώ τα βάζω στην άκρη πες για ένα Τρανσαλπ 400...
Εκτός αυτού, αν χαλάσει κάτι, από ποιον θα ζητήσω ρέστα μετά; Λίγο δύσκολο να πάω Γαλλία.

Χαίρομαι που το θέμα έχει ανοίξει! Δεν είχα δει τίποτα να παίζει για το μικρό το βαραντέρο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ θα το έκανα cafe racer πάντως, να ελαφρύνει κιόλας 😛

Αν το πουλήσεις, και με θυμάσαι, στείλε ένα μηνυμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγώ θα το πήγαινα στον έμπορο εδώ αν ήθελα να το πουλήσω  , είναι ευθύς και φιλικός 

 

314105229_0_b.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...