Jump to content
gerrypol

Νέος Οδηγός: Ερώτηση σχετικά με πρώτη μηχανή

Recommended Posts

Καλησπέρα! Ως νέος οδηγός και καινούριος στο forum θα ήθελα μια καθοδήγηση και μια βοήθεια σχετικά με την επιλογή της πρώτης μηχανής. Είμαι 20 χρονών φοιτητής στην Αθήνα και επιθυμώ να αγοράσω την πρώτη μου μηχανή. Κάτοχος διπλώματος Α2 κατευθύνομαι προς τον κόσμο των naked. Έχω κόλλημα με το 390 αλλά μιας και αποτελεί ένα πολύ δυνατό μηχάνημα θεωρώ πως δεν θα ήταν καλή πρώτη επιλογή. Σκέφτομαι λοιπόν για το duke200 ή το duke250. Τo budget είναι γύρω στα 3000 για μηχανή και καν 500ρι για εξοπλισμό. Σημαντικό να τονίσω ότι πέρα από καθημερινές βόλτες θα το χρησιμοποιώ και για μετάβαση στην σχολή μου (δεν θα περνάω από το κέντρο της Αθήνας ούτε από πολύ πολυσύχναστους δρόμους για να κολλάω ώρες στην κίνηση). Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή δεν ξέρω ποσό κοστίζει ένα 390 θα σου έλεγα αν μπορείς να βρεις κάποιο σε καλή κατάσταση παρτο, μονοκυλινδρο κάτω από 400cc είναι παπί, το οποίο γκάζι μπορεί να έχει θα το συνηθίσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ακούω διάφορα για το γκάζι του και την ροπή του και η αλήθεια είναι ότι με έχει φοβίσει. Μακάρι να είχα την εμπειρία να το πάρω γιατι ειναι μούνα. Με τα λεφτά που έχω μπορώ να πάρω 390. Πρώτη μηχανή 45 αλογα ???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γύρω στα 42 άλογα τροχό έχει και 3,5 κιλά ροπής, δεν είναι πολλά αλλά θέλουν σεβασμό από κάποιον που δεν έχει εμπειρία, το καλό είναι ότι τα άλογα τα βγάζει στις υψηλές στροφές και όσο δεν ανοίγεις πολύ το γκάζι θα είσαι οκ, για μένα πιο δύσκολο είναι να διαχειριστώ το βάρος και τη γεωμετρία μιας μηχανής παρά το οποίο γκάζι μπορεί να έχει, ευτυχώς που το Duke είναι σχετικά ελαφρύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προσωπική άποψη για πρώτη μηχανή, θα μπορούσε να είναι και η Ninja 300, αλλά θες naked εσύ είπες. Μπορείς να δεις σε CBF στα κυβικά που θες, αλλιώς μετά είσαι σε Ευρωπαία.

Άλλη πρόταση που έχω για σένα, είναι να δεις στα μεταχειρισμένα με τα χρήματα που διαθέτεις και μέχρι τα κυβικά που θες, να δεις αν σου κεντρίζει κάποιο το ενδιαφέρον. Εμένα πχ μου έχει καρφωθεί το G310 κάνα χρόνο τώρα. Θα δω τι θα κάνω 🤣

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με αυτό το budget, αν θέλεις για καινούργιο, να κοιτάξεις και τα Benelli, φαίνονται αξιοπρεπή.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχάριστω πολύ για τις απαντήσεις..το 310 παρόλο που είναι πανέμορφο είναι λίγο τσιμπημενο θεωρώ..ενδιαφέρον το ninja εάν και με αυτά τα λεφτά βρίσκω παλαιά μοντέλα ενώ το 390 το βρίσκω μετά από το 2015 σε καλή κατάσταση..για να μου λέτε ότι είναι διαχειρησιμο κάτι θα ξέρετε. Για το duke 200 χωρίς αβσ τι άποψη έχετε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 λεπτά, το μέλος gerrypol έγραψε:

 Για το duke 200 χωρίς αβσ τι άποψη έχετε?

Πολυ καλυτερο απο ενα παπι για να ξεκινησεις αλλα συντομα θα θελησεις να το αλλαξεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος gerrypol έγραψε:

Για kawasaki z250sl τι αποψη εχετε? 

 

Κάτσε να μπει ο @pitapola που είναι κάτοχος, το έχει δοκιμάσει εκτενώς σε διαφορετικά περιβάλλοντα και συνθήκες και θα μπορέσει να σου δώσει ολοκληρωμένη και σοβαρή άποψη.
Για να σε προϊδεάσω φαίνεται να του άρεσε πολύ. 😉

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 ώρες, το μέλος gerrypol έγραψε:

Για kawasaki z250sl τι αποψη εχετε? 

 

Καλη επιλογη, μιας και μιλας για οδηγηση στην πολη αν βρεις με abs προτιμησε το. Ειναι μπατζετ κατασκευη και αυτο φαινεται σε αρκετα πραγματακια (καινουριο εκανε καπου 4500€ αλλωστε). Αν αυτο το συνδυασεις με το γεγονος οτι η Kawa ειναι ετσι κι αλλιως ο φτωχος συγγενης των Ιαπωνων, τοτε το Japan της υποθεσης ειναι λιγο σχετικο. Σε σχεση με τα Ινδικα παλι ειναι σιγουρα μια κλαση επανω παντως. Εχει τσαγανο το μοτερακι και ειναι παναλαφρο (βαρος και ογκος απο 125αρι). Για νεο οδηγο θα ειναι ο,τι πρεπει.

Παντως και το 390 δε θα το φοβομουν απο πλευρας επιδοσεων σε καμια περιπτωση. Αλλα με το μπατζετ σου θα ψωνισεις απο το κατω ραφι και αυτο ειναι παντα κακη ιδεα (ενα παραπανω για ινδικο ΚΤΜ).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...