Jump to content
Dant3

Yamaha MT-09 SP MY2021 Review

Recommended Posts

Καλημέρα και καλη βραδια.

Σημερα θα σας παρουσιασω το part 1 του review για το ΜΤ-09 SP (Special Palamari) για το σωτηριο ετος 2021.

Αναφερομαι στο συγκεκριμενο μοντελο ,με το ελκυστικοτατο μπροστινο φαναρι

https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/products/motorcycles/hyper-naked/mt-09-sp-2021/

Καθοτι βρισκομαι ακομα στο στρωσιμο (τη παρουσα στιγμη βρισκομαι στα 1000χλμ και θα παει για το 1ο σερβις) το κειμενο παρακατω δε θα περιεχει αναφορες σε σουζες-μπαντες-εντο οποτε οποιος ανεμενε αιμα,να γυρισει οταν επανελθω με το part 2.

Το εχω στα χερια μου 1 μηνα περιπου και λογω των πολυ καλων καιρικων συνθηκων ,που τις τελευταιες 10 μερες το μοτερ ειναι προθερμασμενο πριν βαλεις μπροστα και τις μερες πριν απο αυτες τις 10,χρειαζοσουν πιο πολυ jet ski παρα οχημα με ροδες,δεν εχω καταφερει να κανω μια βολτα της προκοπης παρα κυριως καθημερινη μετακινηση και μικρες βολτιτσες εντος Αττικης.

Θα γραψω παρολα αυτα καποιες συντομες εντυπωσεις απο ολους τους τομεις της μοτο και θα επανελθω αργοτερα για εντυπωσεις απο ολο το range του μοτερ,καθως μεχρι τωρα παιζω μεχρι 6-7000 στροφες και χωρις να ανοιγω τερμα γκαζι.

-Εμφανιση

Προφανως υποκειμενικο.Ναι το μπροστινο φαναρι δε παιρνει και βραβειο σχεδιαστικης ομορφιας αλλα απο κοντα ειναι πιο ομορφο απο οτι φαινεται στις φωτο.Το υπολοιπο της μηχανης,προσωπικα μου αρεσει αρκετα.Αργοτερα θα καταργηθει και η βαση της πινακιδας και θα αναδειξει περισσοτερο το κωλοφαναρο.Ενω και με μια ζελατινα μικρη μπροστα ,δενει λιγο η μουρη και γινεται ανεκτη.

-Φωτισμος

Παρολο που ειναι ασχημο,το φαναρι φωτιζει ομολογουμενος παρα πολυ καλα.Η δεσμη ειναι πολυ πλατια και εκει που κοβει ,ειναι μια οριζοντια ευθεια.Θα ηθελα λιγο πιο φωτεινο σε ενταση,χωρις αυτο να σημαινει οτι δε φωτιζει αρκετα.Τα φωτα ειναι ολα λεντ,εκτος απο το φως της πινακιδας.Τα φλας ειναι ομορφα και δε χρειαζονται αντικατασταση με αφτερ σε καμια περιπτωση.Αρκετοι τα αλλαζουν θεση παρολα αυτα,καθως ομολογουμενος τα μπροστα τα χτυπας ευκολα και οπως εχει βαλει η γιαμαχα τις βασεις,ξεκουμπωνουν ευκολα.Πραγμα που βεβαια δεν ειναι τελειως αρνητικο,καθως δε σπαει κατι καθως εχουν λαστιχενια βαση.

-Φρενα

Ερχομενος απο μια μηχανη με ομολογουμενος καλα φρενα,ημουν περιεργος να δω τι γινεται εδω...

Τα φρενα ειναι αρκετα καλα.Να θυμισω οτι πλεον φοραει ακτινικη τρομπα nissin.Εχει λιγο χειροτερο δαγκωμα σε σχεση με τα brembo που ειχα πριν,αλλα η δυναμη ειναι εκει και ευκολα κανεις φρεναρισμα με το 1 δαχτυλο.Σε 2 καβαλο θελουν λιγο περισσοτερο κοπο για να φρεναρουν ικανοποιητικα αλλα τη κανουν τη δουλεια.Δεν εχω προλαβει να πιεσω για να δω αντοχη,αλλα εικαζω πως δε θα εχουν προβλημα.ABS δεν εχω δοκιμασει ακομα (εχοντας συνηθισει χωρις αυτο,το μυαλο δε ψηνεται να μπλοκαρει το φρενο).

Η αποκαλυψη ηταν το πισω φρενο.Το ραπτορ ομολογουμενος ειχε απο τα καλυτερα πισω φρενα σε μηχανη.Φρενο που θα ζηλευαν και τα μπροστα σε καποια μοτο.Με μονοπιστονη nissin πισω λοιπον,ο πηχης ειχε μπει χαμηλα,αλλα με εξεπληξε ευχαριστω.Το φρενο εχει καλουτσικο δαγκωμα,δε μπλοκαρει ευκολα εως καθολου και οντως φρεναρει!

Να θυμισω πως εχει και cornering abs,αλλα αυτο και αν δε προκειται να το δοκιμασω ποτε εθελημενα.

-Αναρτησεις

Ο λογος που πηρα για το SP, ηταν προφανως οι αναρτησεις.Ohlins λοιπον πισω με φουλ ρυθμισεις και kayaba 41mm μπροστα με επισης φουλ ρυθμισεις και αργη-γρηγορη συμπιεση.

Με τις μαμα ρυθμισεις ,ηταν λιγο σκληρο.Ρυθμιστηκαν λιγο προχειρα μεχρι να στρωσουν ,οπου θα μετρηθει SAG και θα ρυθμιστουν περαιτερω.

Ειναι σφιχτες και οχι σκληρες ,παταει καλα η μηχανη αλλα περνανε ωραια και τις λακουβες χωρις να χτυπανε.Σε συνδυασμο με το πιο ακαμπτο πλαισιο δινει την αισθηση τρενου,αλλα δεν εχω πιεσει ιδιαιτερα ακομα για να δω τυχων αδυναμιες η ιδιαιτεροτητες.Δε πιστευω πως θα με απογοητευσουν παντως.Το πιρουνι φοραει προοδευτικα ελατηρια και εχει λιγο τη ταση να βουταει στο φρεναρισμα.

-Κινητηρας

Πλεον euro 5 και 890 κυβικα με 119 ιππους και 9,5 κιλα ροπη.

Ειχα οδηγησει της πρωτης γενιας πριν αρκετα χρονια.Σιγουρα ηταν πιο αγριο το παλιο αλλα χωρις να χανει το τωρινο το διασκεδαστικο του χαρακτηρα.Ροπη απο το ρελαντι,με αρκετη ελαστικοτητα.Ακομα και με λειτουργια κατω απο 6000 στροφες,αν θες να το σηκωσεις,σηκωνεται,ενω μπαντιλικωνει χαλαρα.Δεν ειχα συναντησει ο ιδιος τα προβληματα στο ψεκασμο που ειχαν τα προηγουμενα αλλα στο τωρινο μοντελο εχουν λυθει και κυκλοφορεις ευκολα εντος πολης με χαμηλες στροφες.Δεν ειναι και τελειος ο ψεκασμος καθως εκει στις 3000 στροφες (οπως ολες πλεον οι μηχανες) μπορει στιγμιαια να διστασει,αλλα οχι κατι που να ενοχλησει.Προφανως και αργοτερα θα μπει ΦΠΕ για να διορθωθουν ολα αυτα και να δουλευει σωστα πλεον καθως το euro 5 φιμωνει αρκετα το μοτερ.Ο ηχος παρολα αυτα ειναι απολαυστικος.Απιστευτος ηχος απο το φιλτροκουτι και την εξατμιση παρολο που ειναι μαμα.Ο συμπλεκτης ειναι αρκετα ελαφρυς,πραγματικα δε σε κουραζει καθολου.Το ηλεκτρογκαζο αρκετα καλο,αν και με δυσκολεψε και με δυσκολευει ακομα και τωρα στις εκκινησεις.Σε χρηση πολης στο Mode 2 ειναι πολυ πιο ευκολο καθως το 1 εινα αρκετα νευρικο.Καταναλωση προς το παρον στα πρωτα 1000 χλμ,5,1λ/100!

Το κιβωτιο ειναι μετριο προς κακο.Αν τυχει και σταματησεις με οτιδηποτε ταχυτητα απο 3 και πανω,δεν υπαρχει περιπτωση να μπορεσεις να κατεβασεις χωρις να παλεψεις.Εχει αισθηση ποτε κουμπωνει η ταχυτητα αλλα δυσκολευεται λιγο.

Παρολα αυτα εχω βρει προβλημα κατα πασα πιθανοτητα στη χαρτογραφηση της yamaha.Και με ψαξιμο το βρηκα και σε αλλους χρηστες.Μου εχει τυχει 6 φορες οταν ειμαι σε φαναρι με πατημενο συμπλεκτη ,οταν παω να δωσω γκαζι και να ξεκινησω,το μοτερ απλα να σβηνει.Χωρις check engine κτλ,απλα σβηνει.Το βαζεις μπροστα και συνεχιζεις κυριος.Ειναι ενοχλητικο και θα επικοινωνησω με yamaha για να βγαλουν update καθως οπως ειπα το θεμα πρεπει να ειναι σε ολα.

-Ποιοτητα κατασκευης

Εχει αρκετα καλη ποιοτητα,αλλα εχει καποια σημεια που φαινεται οτι η γιαμαχα ειχε χαμηλοτερα στανταρ.Παλι καλα συνηθως στα σημεια που θες καλη ποιοτητα,η γιαμαχα φροντισε να εχει.Οποτε φθηνιαρικα ειναι κατι πλαστικα στο ψυγειο και γενικα σε σημεια που δε βλεπεις απο κοντα η δε πιανεις.Σελα-ντεποζιτο-χειριστηρια αρκετα καλα με εξαιρεση το κοντρολ του μενου που δε ξερω τι σκεφτονταν και βαλανε αυτη τη ροδελα.Ειναι βασανο να τη πατησεις και σιγουρα θα χαλασει μετα απο καποιο καιρο.Την εχει και το R1 και απο οτι μου ειπαν απο γιαμαχα χαλαγε και εκει και η αντικατασταση κοστιζει το ευτελες ποσο των 3-400 ευρω.

-Κοντερ & ηλεκτρονικα

Το κοντερ με μια πρωτη ματια φαινεται μικρο,αλλα το συνηθιζεις και οταν χρειαστει βλεπεις ευκολα τα παντα.Η μηχανη εχει ενα καρο ηλεκτρονικα και ολοκληρα μενου μεσα που ρυθμιζεις τα παντα.Λειπει η ρυθμιση για το φρενο του μοτερ ενω αλλες μηχανες εχουν περισσοτερες σκαλες σε traction,abs κτλ.Προσωπικα τα θεωρω ικανοποιητικα οπως τα εχει.

Προς το παρον το κυκλοφορω με ολα στο τερμα καθως ακομα μαθαινω τη μηχανη.Το traction σε μαζευει ομορφα χωρις να κλοτσαει η να καταλαβαινεις σχεδον οτι μπαινει,ενω δεν αφηνει σχεδον καθολου το πισω τροχο να φυγει στο πλαι.Το αντισουζικο δε το εχω δοκιμασει ακομα ομολογω.

Το shifter και blipper λειτουργουν αρκετα καλα.Σιγουρα αν δεν εχεις πολυ ανοιχτο γκαζι,δυσανασχετει στα ανεβασματα λιγο,αλλα οι αλλαγες ειναι αρκετα γρηγορες.Επιδεχεται βελτιωσης παντως.Το blipper δουλευει πιο σωστα,αλλα το ψιλοχαλαει το κιβωτιο που θελει λιγακι δυναμη για να κουμπωσει η ταχυτητα στο κατεβασμα.

-Ανεση & θεση οδηγησης

Τη θεση ομολογω δε την εχω συνηθισει ακομα.Εχει μια μοταρνταδικη θεση που σε βαζει και λιγο μεσα στη μηχανη.Προσωπικα δυσκολευομαι να το συνηθισω καθως στη στροφη ακομα δεν εχω συνειδητοποιησει πως πρεπει να βαλω το σωμα.Αρκετα πιθανο να αλλαξω τη θεση του τιμονιου,οπως λεει η γιαμαχα οτι γινεται.

Η σελα ειναι ωραια αλλα ειναι σκληρη.Πιανεται ο κωλος μετα απο μιση ωρα.Ο συνεπιβατης παραδοξως καθεται καλα και επειδη ειναι σχετικα ισια νιωθει ανετα.Αλλα ποναει και εκει ο κωλος μετα απο λιγο.Βεβαια δεν εχει να κρατηθει απο καπου.

 

 

 

 

Αν ειμαι ευχαριστημενος προς το παρον για 11690+εξοδα ?Ναι ειμαι.

Οι ανταγωνιστες σε αυτη τη τιμη ειναι το Street Triple R και το Duke 890(οχι το R,καθως αυτο ξεφευγει).

2Κ δεν ηθελα να παρω και το Triple ναι μεν ειναι ανωτερο οδηγικα(ειδικα σε πιστα) αλλα ηθελα κατι πιο ευκολο σε καθημερινη χρηση και να μην εμπλεκεται σε εταιριες με εσωρουχα.

Στη τιμη του απλου,νομιζω δεν υπαρχει ανταγωνιστης και πραγματικα ειναι καινουργια μηχανη σε σχεση με το παλιο.

Θα ανεβασω φωτο αργοτερα.Πρωτες εντυπωσεις ειναι αυτα οπως ειπα.Οτι θελετε ρωτατε και θα επιστρεψω σε λιγο καιρο να γραψω παραπανω σχολια που θα εχω στρωσει το μοτορι και θα το εχω πιεσει λιγακι και σε ευθειες και στροφες ,ενω θα εμπλουτισω και με οτι αλλη σκεψη-παρατηρηση μου ερθει στη πορεια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραίος, αναλυτικοτατος.

Μεγιες , καλοταξιδη , απεφτη , απροβληματιστη και καλοπιωτη εύχομαι!

 

Υ.Γ

Περιμένω το παρτ 2 όπως καταλαβαίνεις , και να σε δω βιλια/πορτο ΤΤ.:grin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραιος ρε Γιώργη,

καλοριζικο και καλοβολτο να ειναι.

Αναμενουμε εντυπωσεις μετα το στρωσιμο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλόβολτο και άπεφτο.
🍻🍻🍻

Ευχαριστούμε για την αναλυτική ενημέρωση, αναμένουμε το δεύτερο επεισόδιο και φυσικά φωτό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επιπλεον παρατηρησεις που μου ηρθαν:

-Το τιμονι κοβει πολυ λιγο δυστυχως.Σε φαση SS λιγο

-Λογο του κεντρου βαρους που ειναι χαμηλα αλλα και του τιμονιου που ειναι λιγο πιο ψηλα σε υψος απο τους καθρεπτες των αυτοκινητων,στη πολη ειναι πραγματικα πολυ ευκολο στη κυκλοφορια.Ευκολα κανεις ελιγμους και διηθηση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στρωθηκε και αρχισε να κυκλοφορει ανεξελεγκτα.Teaser απο τη πρωτη αναγνωριστικη βολτιτσα που πηγα σημερα Βιλια...

 

spacer.png

 

Δευτερα οι εντυπωσεις που θα εχω χρονο να γραψω κειμενακι.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το λοιπον,αφου στρωθηκε και ειχε γινει και το 1ο σερβις,εψαχνα χρονο να το παω μια βολτιτσα να δουμε τι κανει...

Τελικα το πηρα το Σαββατο μεχρι τα Βιλια καθως εχουν φτιαξει το δρομο ,σε αρκετα σημεια με φρεσκια ασφαλτο και κραταει καλα.

Βεβαια λογο των ημερων ειχε ψιλο κινηση και επειδη βγαινουν και οι μπαρμπαδες να πανε παραλια ,καθως και το οτι ακομα δε ξερω πως συμπεριφερεται το μοτοσακο,δε πιεσα οσο παει.

Το D mode (αποκριση γκαζιου) στο 1 (το πιο επιθετικο), Traction και συναφη στο 2 (μεσαια ρυθμιση) και φυγαμε...

Να σημειωσω οτι αναρτησεις ακομα δεν εχω ρυθμισει στα μετρα μου,παρα μια χοντρικη ρυθμιση που ειχε γινει.

Οπως θα καταλαβατε και τη φωτο πανω ,το ρημαδι κραταει το κλο του.Σε καλη ασφαλτο μπαινεις τρενο και δε καταλαβαινει τιποτα.Απιστευτη σιγουρια,πεφτει ευκολα ,αλλαζει κατευθυνσεις.

Κατι που ισως θα ηθελα παραπανω ,ειναι μια ευκολα στο να αλλαζεις κατευθυνση εντος στροφης και πλαγιασμενος.Μου φαινοταν σα να δυσκολευοταν λιγο.

Πετυχα εντος στροφης και πλαγιασμενος και τις ανωμαλιες που δημιουργουνται απο νταλικες στην ασφαλτο και ενω περιμενα να χεστω πανω μου,σε καμια φαση δεν ενιωσα οι τροχοι να χανουν επαφη απο την ασφαλτο και να γλυστραει.Τα διαβασε και τα περασε αψογα κρατοντας τη πορεια του.

Το traction παλι καλα που υπαρχει καθως ετυχε 3-4 φορες να βγω κυριολεκτικα με μπαντες απο τη στροφη και πλαγιασμενος.Νιωθεις οτι σπαει πισω η προσφυση αλλα σε μαζευει τοσο ομορφα που δε το καταλαβαινεις καν οτι μπαινει.Σου αφηνει τοσο,οσο πρεπει για να κανεις λιγο χαβαλε χωρις να φας τα μουτρα σου.Απαραιτητο στους ελληνικους δρομους,στις συγκεκριμενες στροφες ισως να μαζευα τη μουρη μου απο κανα χαντακι καθως δεν ειμαι συνηθισμενος να ανοιγω το γκαζι με 9,5 κιλα διαθεσιμα.Οπως και να το κανουμε με το ραπτορ επρεπε να εισαι λιγο χουλιγκανος με το γκαζι για να βγεις με μπαντες απο τη στροφη.

Τα φρενα ηταν μια ευχαριστη εκπληξη,καθως ακουγαν και ακολουθουσαν οτι τα εβαζες να κανουν.Δεν εχουν το δαγκωμα των brembo (οταν ζεσταθουν,λογο μεταλλικων τακακιων που φορουσα) αλλα δεν υπολειπονται και ιδιαιτερα και η δυναμη ειναι εκει και ερχεται με πολυ φιλικο τροπο.Εν ολιγοις τη κανουν τη δουλεια εξισου καλα αλλα με αρκετα πιο φιλικο τροπο.Κουραση δεν ειδα,αλλα δε περιμενα να δω κιολας.Στη πιστα θα φανει αυτο.Με καλα μεταλλικα τακακια (δε ξερω τι φοραει απο μαμα) πιστευω θα βελτιωθουν και αλλο.

Και παμε στο μοτερ.Δυναμη παντου.Κρεμαει λιγο μετα τις 9500-10000 στροφες.Ανεβαζει τοσο γρηγορα που σου φαινονται κοντες οι σχεσεις.Διαβαζα να λενε οτι λαστιχο δε θα κρατησει πανω απο 3000χλμ και ελεγα υπερβολες.Ε και πολλα τα θεωρω πλεον τα 3000 χλμ :biggrin:

Μπαντες παντα και παντου.Προχθες 3η με οχι τερμα γκαζι,δινω 4η με το quick και δωσε το μπροστινο τροχο να σηκωνεται.Ενταξει δεν ανακαλυψαμε το τροχο,υπαρχουν και τα 4Κ 1000αρια που τα κανουν αυτα για πρωινο ,αλλα μιλαμε για αλλου χαρακτηρα μοτο.Τα 150 ερχονται αερα και τα 200 το ιδιο ευκολα.Θελει απαραιτητα ενα ζελατινακι καθως οπως στελνει τον αερα στο κρανος,τουλαχιστον στο HJC μου, δημιουργουσε στροβιλισμους και πανω απο 210 δε μπορουσα να παω και ας ειχα κολλησει στο ντεποζιτο.

Οταν το ανοιγεις πινει παντως και φυσιολογικο.Η καταναλωση παντως μετα απο 2000χλμ ακομα κινειται στα 5,2 σε μεσο ορο.

Γενικα ,ενιωσα πως πηγαινα γρηγορα σε ευθειες και στροφες χωρις να με ταλαιπωρησει καθολου.Αρκετα φιλικα και ευκολα!Ενω με το ραπτορ σε καποιες συνθηκες ενιωθα πως παλευα.

Αυτα με μια πρωτη βολτα.Επομενο ποστ,οταν μπει στη πιστα.Προφανως μετα το καλοκαιρι,να δροσισει λιγο και ο καιρος.

990 SD με ψιλο μετατροπες περιμενα να με δυσκολεψει σε φαναρι,αλλα δεν ειχε ενδιαφερον τελικα :devil:

Τροποποιήθηκε από τον Dant3

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο που ειπες για το οτι η μηχανη μοιαζει να θελει να μεινει ξαπλωμενη οταν πεσει το ειχα προσεξει κι εγω. Πιστευα πως θα ειχε να κανει με τα λαστιχα αλλα και οταν ειχα βαλει τα ΤΤ (με αρκετα διαφορετικη κορωνα) παλι το ιδιο παρατηρουσα. Δε θα το πω μειονεκτημα παντως, το ιδιο χαρακτηριστικο δινει ωραια αισθηση σε μεγαλες στροφες που εισαι ωρα υπο κλιση.

Να τη χαιρεσαι. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραίος ο Δάντης.Περιμένω και εντυπώσεις από τη μπιστα. Για την αλλαγή κατεύθυνσης σίγουρα πρέπει να δείς τιs επιλογές ελαστικών για να το βοηθήσει λίγο.

Ερώτηση μάλλον χαζη,δεν υπάρχει ρύθμιση στα triple clamps για off set του τιμονιού? Η το καστ είναι χωρίς? Γιατί αν υπάρχει σίγουρα  θα μπορούσες να κάνεις δοκιμές.

Για μένα ξεκινά όπως το έχεις στο μυαλό σου πάντως με σεταρισμα αναρτήσεις και μετά επιλογές  ελαστικών αφού φας τα s22.

Καλοσουζοτο και πάλι κούκλα είναι!

(Από τα καλάμια και πίσω):grin:

 

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι εννοεις για offset του τιμονιου?Να ρυθμιζει προς ποια κατευθυνση?

Τα ιδια λαστιχα θα βαλω οταν τα φαω.Επειδη κανει και χλμ εντος πολης δε θα παω σε κατι πιο δρομισιο καθως δε θελω να πετυχω νερο και να κανω προσευχες.Αν και με βροχη δε προκειται να βγει ποτε βεβαια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@Dant3 να το χερεσαι το εργαλειο!  :cheers::cheers:

η αισθηση του να θελει να μεινει ξαπλωμενο ειναι λογο μεταξονιου. ειναι μια ολοκληρωμενη "μεγαλη" μοτοσυκλετα, οχι 250αρι-300 η πουπουλο sm.

τι θελω να πω μαυτο, πως εχει σχεδιαστει πχ να στριβει με ανεση και ασφαλεια σε ανοιχτες στροφες με 180+ (ισως και περισσοτερα, στροφες τυπου Λαμια, Μελουνα Λαρισας κτλ)

εκει θες λιγο μεγαλυτερο μεταξονιο. σε κλειστα κομματια τυπου 60-80-100 χλμ σαφως και θα χανει (γιατι κερδιζει πολυ στο παραπανω κομματι). 

με ενα πιο "πολεμικο" λαστιχο και λιγη βοηθεια με τον εξωτερικο μαρςπιε θα το κανεις ευκολοτερο. 

 

μπροστινο λαστιχο φωτο την επομενη φορα, μη πας να μας κοροϊδεψεις με το πισω 🤣🤣🤣

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...