Jump to content
JorgeSensei

690 για πρωτο;

Recommended Posts

Hi there, καινουργιος, πολυ ενδελεχές forum, εχω λιωσει στο διαβασμα.

Αρχάριος απο ο,τι θα καταλαβατε. Η εμπειρία μου με τα μηχανοκινητα δικυκλα ειναι ενας μηνας πανω σε ενα σκουτερ 200cc. Δε θα το πολυκουρασω το θεμα, εχω καεί να ψαχνομαι και ειμαι σίγουρος για 5 βασικα πραγματα. Εκλεισα τα 24 τον Απριλη και βγαζω απεριοριστο διπλωμα σε 2 βδομαδες. Θελω κάτι πανάλαφρο (μεγάλωσα πανω σε ΒΜΧ απο τα 12 ως τα 23), δε με αφορα κανενα naked, δεν ειμαι της ακραιας ταχυτητας, μαρεσει το στριψιμο και η αισθηση συνδεσης με το μηχανημα. Θελω κατι αξιοπιστο λογω περιορισμενου μπατζετ (WRF CRF κλπ άκυρο), μου ειναι αδυνατον να ανεβω σταδιακα σε κυβισμους γιατί ηδη μαζευω λεφτα εδω και 1μισι χρονο και δε θελω να παρω κατι μικρο και μετα φτου κ απ την αρχη μαζευε λεφτα. Οποτε λεω να παρω το ρισκο κ να πηδηξω σκαλία εμπειριας.

Θελοντας να πιστευω οτι τα μυαλα μου ειναι μες στο κεφαλι μου, κατεληξα στο συμπερασμα ενος οποιουδηποτε 690, ιδανικα SMC αν καταφερω να σηκωσω τα 6Κ που θα κοστισει. Σκεφτηκα και LC4 640, αλλα φοβαμαι την ιδεα του καρμπυρατερ. Χρειαζομαι κατι να παιρνει μπρος και να τσουλαει χωρις "μα-μου". Σκεφτηκα και Χασκυ 610 αλλα η διαθεσιμοτητα ανταλλακτικων ειναι αμφισβητησιμη απο ο,τι εχω διαβασει εδω.
Οπως ειπα, naked, SS, Adventure, sport touring και λοιπες βαρκες απορριπτονται.

Σκεφτομαι ανωριμα; Θα ειχατε κατι καλυτερο να προτεινετε βασει αυτων των παραμετρων;
Όλος αυτιά.
Budget 4-6Κ.

Τροποποιήθηκε από τον JorgeSensei

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 29 λεπτά, το μέλος JorgeSensei έγραψε:

naked, SS

βάρκες? Γιού σούρ?😆

Τεσπα κατά τ άλλα, δεν βλέπω κάτι παράφωνο στη λογική σου. Μόνο να υπολογίσεις με το καλημέρα και σέρβις λάστιχα κλπ τα οποία δεν είναι φτηνά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

βάρκες? Γιού σούρ?😆

Τεσπα κατά τ άλλα, δεν βλέπω κάτι παράφωνο στη λογική σου. Μόνο να υπολογίσεις με το καλημέρα και σέρβις λάστιχα κλπ τα οποία δεν είναι φτηνά.

Σε συγκριση με Supermoto, ναι, τανκερ οχι απλα βαρκες. Δε λεω οτι ειναι αργα, απλα η αναρτηση εχει τελειως διαφορετικη συμπεριφορα, το γραναζωμα εξωφρενικα διαφορετικο, η ευελιξια σε στενα μονοπατια καμια σχεση...Yπαρχει λογος που ανεφερα οτι μεγαλωσα πανω σε ΒΜΧ. Δεν τα σνομπαρω σε καμια περιπτωση, προπερσι ζαχαρωνα τα MT07 απλα τα γουστα μου ωριμασαν προς αλλη κατευθυνση.

Καλο ποιντ τα σερβις και τα λαστιχα, και εφοσον το μηχανακι που θα παρω δε θα ναι δυο χιλιομετρα πριν το μοτερ να γινει ρυζια, ειμαι πανετοιμος να αναλαβω με συνεπεια το σερβις ενος δυνατου μονοκυλινδρου.

Τροποποιήθηκε από τον JorgeSensei

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλό μηχανημα το 690 smc όχι και παναλαφρο αλλά εντάξει ,ίσως το καλύτερο πολιτικό , τα έχουμε πει και άλλες φορές εδώ μέσα.

Μια χαρά τα λες φαίνεται να είσαι κατατοπισμενος , αν είσαι και συνετός ειδικά τούς πρώτους μήνες ,πάρτο καλή επιλογή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 30 λεπτά, το μέλος Denzo έγραψε:

Καλό μηχανημα το 690 smc όχι και παναλαφρο αλλά εντάξει ,ίσως το καλύτερο πολιτικό , τα έχουμε πει και άλλες φορές εδώ μέσα.

Μια χαρά τα λες φαίνεται να είσαι κατατοπισμενος , αν είσαι και συνετός ειδικά τούς πρώτους μήνες ,πάρτο καλή επιλογή.

Πριν 6 μηνες που δε σκαμπαζα βημα, ζαχαρωνα το WRF450 με λογικη "ε τετραχρονο θα 'ναι, γιαμαχα θα 'ναι, αξιοπιστο θα 'ναι" απλα επειδη μαζι με τα CRF ειναι οι ελαφρυτερες επιλογες. Μετα συνειδητοποιησα οτι απλα δεν ειχα κανει αρκετη ερευνα, και οσο και να το αγαπησω, δε θα καταφερω να ξηγηθω μηχανακι που μετριεται σε ωρες, ειδικα για commuting.

Θελω να οδηγησω το μηχανακι μου παντου, πλην ταξιδιων 300 χιλιομετρων. Παω προς 690 SM/SMC/Duke3 λογω μιας λογικης ισορροπιας αναμεσα σε αξιοπιστια και βαρος/ευελιξια. Δεχομαι κ αλλες προτασεις (στην ιδια κατηγορια κιλων η χαμηλοτερη) αν σκασει καμια φαεινη ιδεα! Και ευχαριστω για το χρονο μαγκες.

Τροποποιήθηκε από τον JorgeSensei

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με τα κριτηρια που θετεις ειναι μονοδρομος το 690, προσεχε ομως πότε και πού θα καρυδωνεις το γκαζι του, τα μεγαλα μονοκυλινδρα αντιδρουν ακραια και δεν μαζευονται χωρις εμπειρια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 23 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Με τα κριτηρια που θετεις ειναι μονοδρομος το 690, προσεχε ομως πότε και πού θα καρυδωνεις το γκαζι του, τα μεγαλα μονοκυλινδρα αντιδρουν ακραια και δεν μαζευονται χωρις εμπειρια.

Το γνωριζω και αυτη η σκεψη με παροτρυνε να ανοιξω το θεμα. Χρειαζομαι την επιβεβαιωση των εμπειρων χεριων. 
Θελω να πιστευω οτι εχω αρκετη αυτοσυγκρατηση και παιδεια σαν ατομο. Δεν παιζει να πω μεγαλα λογια τυπου "Δε θα το ανοιγω". Αυτο που μπορω να πω ειναι οτι ξερω να χρησιμοποιω το φοβο μου ως εργαλειο για να ξερω που με παιρνει να κανω τι.

Σεβομαι την κινηση, και πανω απο ολα, σεβομαι το μηχανημα ξεροντας οτι απο 40% γκαζι και μετα, θα με κερασει ασφαλτο αν δεν το σεβαστω. 

Θα παρει καιρο να μαθω που ξεκιναει να μπανταρει και πως να το μαζευω, μαλλον θα πεσω και κανα δυο φορες (με χαμηλες ταχυτητες παντα) αλλα εχω την υπομονη.

Τροποποιήθηκε από τον JorgeSensei

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 ώρες, το μέλος JorgeSensei έγραψε:

Οπως ειπα, naked, SS, Adventure, sport touring και λοιπες βαρκες απορριπτονται.

Σκεφτομαι ανωριμα;

Σώπα μωρέ, άσε τους naysayers να λένε. Full speed ahead and fuck the icebergs που είχε πει κι ένας καπετάνιος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 45 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Σώπα μωρέ, άσε τους naysayers να λένε. Full speed ahead and fuck the icebergs που είχε πει κι ένας καπετάνιος

Δε με αφορα η οδηγικη συμπεριφορα κανενος απο τα προαναφερθεντα. Εγώ ο ιδιος ειμαι ο naysayer. Φυσικα και εχω πολλα να χασω απορριπτοντας τα παντα εκτος απο supermoto, αλλα στην παρουσα φαση 1) δεν εχω το μπατζετ για 2 μηχανακια και 2) για ταξιδια εχω αμαξι. 

Ελπιζω να μη σου εθιξα το VTR. 

Τροποποιήθηκε από τον JorgeSensei

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια χαρα μηχανακια το 650 και το 690.

Αλλα στην ηλικια που εισαι θα επρεπε να κανεις προσεκτικα βηματα και να μαζευεις εμπειριες και οχι αλματα με οτι αυτο σημαινει.Πηδωντας τρια τρια τα σκαλια δεν θα μαθεις να οδηγας σωστα,δεν θα μαθεις να σκεφτεσαι σωστα,δεν θα μαθεις να ακους την μηχανη σου.Η διαχειριση του γκαζιου οταν η αδρεναλινη εχει πιασει ταβανι δεν ειναι ευκολη υποθεση. 

Εχεις ολη τη ζωη μπροστα σου.Γιατι βιαζεσαι?

 

Μην μου απαντησεις γιατι φαινεται οτι εχεις παρει τις αποφασεις σου.Απλα σκεψου.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλως ηρθες,

αρχικα τα πολιτικα sm που αναφερεις δεν ειναι bmx σε βαρος και αισθηση (καπου 150κιλα γεματο)

ωραιο το smc, αλλα μηπως στη χρηση που θες θα σου κατσει καλυτερα το duke 690 (θα βρεις περισσοτερα και σε λογικη τιμη, οσο γινεται)

γενικα στο full throttle 1η, 2η, 3η, 4η δεν αστειευεται ετσι τετοιο μονοκυλινδρο να ξερεις, δεν ειναι παπι η xt.

εχεις διαβασει για φρεναρες, πλαισιαρα, μοτερακλα κτλ αλλα δε δουλευουν μονα τους αυτα να ξερεις...

στους Χ μηνες που θα εχεις "συνηθισει" ροπη, συμπεριφορα αναρτησεων κτλ, εκει να ξερεις ειναι το σημειο που μπορει να σε "δαγκωσει"!

κανεις δεν εμαθε τα παντα απο την 1η μερα, αυτο να εχεις σα βαση. 

κανε ερευνα, ελεγχξε μηχανακια και με το μυαλο στη σωστη θεση προχωρα στην αγορα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 24/6/2021 at 9:10 ΜΜ, το μέλος noodles έγραψε:

καλως ηρθες,

αρχικα τα πολιτικα sm που αναφερεις δεν ειναι bmx σε βαρος και αισθηση (καπου 150κιλα γεματο)

ωραιο το smc, αλλα μηπως στη χρηση που θες θα σου κατσει καλυτερα το duke 690 (θα βρεις περισσοτερα και σε λογικη τιμη, οσο γινεται)

γενικα στο full throttle 1η, 2η, 3η, 4η δεν αστειευεται ετσι τετοιο μονοκυλινδρο να ξερεις, δεν ειναι παπι η xt.

εχεις διαβασει για φρεναρες, πλαισιαρα, μοτερακλα κτλ αλλα δε δουλευουν μονα τους αυτα να ξερεις...

στους Χ μηνες που θα εχεις "συνηθισει" ροπη, συμπεριφορα αναρτησεων κτλ, εκει να ξερεις ειναι το σημειο που μπορει να σε "δαγκωσει"!

κανεις δεν εμαθε τα παντα απο την 1η μερα, αυτο να εχεις σα βαση. 

κανε ερευνα, ελεγχξε μηχανακια και με το μυαλο στη σωστη θεση προχωρα στην αγορα...

Νομιζω οτι ηταν ξεκαθαρο το γεγονος οτι αναφερομαι σε πολιτικα SM ως την κοντινοτερη επιλογη μηχανης αν προερχεσαι απο BMX, και οχι συγκριση βαρους ενος ΒΜΧ με ενα SM...Θα εκλαβω την πρωτη προταση ως αγνο τρολλαρισμα.

Η αληθεια ειναι πως τη ροπη ενος μεγαλου μονοκυλινδρου τη φοβαμαι βασει της ελλιπους εμπειριας μου. Το μυαλο μου εχει αρχισει και κινειται προς WR250Χ, μιας και ειναι λιγο πιο περιορισμενο σε δυναμη, αλλα και παλι παναλαφρο (πιο ελαφρυ απο μεγαλα SM), και παλι αναρτησαρες/φρεναρες/πλαισιαρα. Ειναι λιγο υπερτιμημενο (οχι κριτικα, χρηματικα) αλλα ειναι πολυ ισορροπημενη επιλογη σε αυτο που ζηταω. Θα θυσιασω μεγαλες αποστασεις βεβαια. 

Επισης μου φαινεται λιγο περιεργη η απορριψη της δυναμης ενος ΧΤ, δεν απεχει και τοσο πολυ απο τα 690 ωστε να δει κανεις γιγαντιες διαφορες. Απλα δεν ειναι SΜ, ειναι υπερυψωμενο naked με πλαστικα SM, αρα και παχυσαρκο. Προφανως τα 690 δεν ειναι παπια. Δεν κανω συγκρισεις, η ουσιαστικη αρχικη ερωτηση ηταν "Το 690/640 θα με τρομαξει αρκετα ωστε να μην μπορω καν να το οδηγησω, ακομα και αν ειμαι συνετος με το γκαζι?"

Δεχομαι περεταιρω προτασεις. 

Τροποποιήθηκε από τον JorgeSensei

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@JorgeSensei στην 1η προταση θελω να πω πως τα πολιτικα sm δεν ειναι τοσο ελαφρια οσο νομιζεις (γιαυτο και η συγκρηση με bmx), δεν τρολαρω.

ελαφρυ sm ειναι η μετατροπη ενος enduro, το οποια θα το χαρακτηριζες bmx 🙂

ειναι "τρομακτικα" δυνατα μηχανακια, ποσο μαλλον για ενα αρχαριο. οταν ανεξεις τερμα 1η 2η 3η 4η, θα καταλαβεις τι εννοω.

το xt δεν εχει καμια μα καμια σχεση με κτλ, το μονο τους κοινο ειναι οι 2 ροδες.

καλο το wr250, αλλα αν βρεις θα το πληρωσεις ακριβα και θα ναι πολυ δυσκολο να το ξαναπουλησεις, μη το παρεις για μενα.

παρε 690, απλα μη βιαστεις να κανεις το οτιδηποτε μαυτο, προχωρας αργα με συνεση.😉

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 24/6/2021 at 9:10 ΜΜ, το μέλος noodles έγραψε:

 

ωραιο το smc, αλλα μηπως στη χρηση που θες θα σου κατσει καλυτερα το duke 690 (θα βρεις περισσοτερα και σε λογικη τιμη, οσο γινεται)

 

Συμπαθεστατα και παιχνιδιαρικα τα Duke 690, αλλα εχουμε τον @CptAngel να μας τα δικαζει (πλην Duke 3). Παιζουν πολλα στην αγορα και δινονται σε αρκετα προσιτη τιμη. Αλλα εχοντας ακουσει το θαψιμο, χρειαζομαι μικρο-διευκρινισεις περι αναρτησεων, συμπεριφορας κλπ. Εχεις αποψη;

Τροποποιήθηκε από τον JorgeSensei

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μην κοιτάς καθόλου τα 250, κυριολεκτικά είναι παπάκια, σε μονοκυλινδρο πας μόνο σε 400+
Τα έβλεπα στο βουνο πως πήγαιναν… στα χαρτια έχουν ωραία χαρακτηριστικά, στο χώμα/δρόμο όμως δε…

Μην τρελενεσαι, είναι δυνατά μηχανάκια αλλά μη το παραχεσουμε… μια χαρά τα οδηγάς αν δειξεις σύνεση με το καρυδωμα του γκαζιού.

Εγώ στα 17 από το T80 πήγα απευθείας σε SUZUKI RH250, δίχρονο χωρίς βαλβίδα ροπής, σε 10 μέρες το συνήθισα, δεν είμαι και κανένας πιλότος..

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

 

Μην τρελενεσαι, είναι δυνατά μηχανάκια αλλά μη το παραχεσουμε… μια χαρά τα οδηγάς αν δειξεις σύνεση με το καρυδωμα του γκαζιού.

 

Επισης μιλαμε για μηχανακια με injection και ηλεκτρογκαζο, που βγαζουν ολη τη δυναμη τους τερματισμενα. Δεν ειναι πριονια με FCR να γυριζεις το γκαζι 10 μοιρες και να τρως καπάκι. (θελω να πιστευω)
Πρεπει δηλαδη να θελεις να κανεις μαλακια για να γινει μαλακια απο οσο εχω ακουσει

Τροποποιήθηκε από τον JorgeSensei

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τυμβωρυχια, μου πηρε καιρο να καταληξω σε μια λυση που εβγαζε νοημα στο κεφαλι μου. 
Δενπηγα σε 690  γιατι η υπερδιπλασια τιμη απλα δεν εβγαζε νοημα, εχει ξεφτιλιστει τελειως το θεμα.

KTM 640, ελαφρυ βολαν, rally εκκεντρος, fcr, ροική, acrapovic. Προφανως χαλασμενος αυτοματος αποσυπιεστης οπως παντα.
Μοτερ φτιαγμενο στον Kolis Power στη Λουτσα, 4500χλμ, παιρνει μπρος λες και  μολις βγηκε απο τη γραμμη παραγωγης.
Ηθελε επισκευη μπροστινα, μια τσιμουχα στο fcr, αλυσογραναζα, (φυσικα λαδια φιλτρα κλπ) τα φροντισε ολα με πολυ γρηγορη και αποδοτικη εξυπηρετηση το Moto Race.

Το μηχανακι ηταν απλα WAY TOO MUCH τις πρωτες 3 μερες, μετα απλα αποδεχτηκα οτι πρεπει να συμπλεκταρω την 2α και την 3η οπως συμπλεκταρω την 1η στο ξεκινημα για να μη φυγω γαμιοντας (η να παρω τη μπιελα στο χερι αν δε δωσω αρκετο γκαζι).
Δεν θα προτεινα σε απολυτως κανεναν να κανει το αλμα που εκανα σε απαιτητικοτητα οχηματος, ειναι οριακα διαχειρισιμο αλλα το χτιζω ομαλα και συνετα.

Εχω να κοιμηθω 5 μερες απ την καυλα.

Δεν ξερω τι να περιμενω σε βαθος χρονου, απλα γυρναω την Αθηνα εξερευνωντας τα παντα σαν να ειμαι 6 χρονων πανω στο BMX μου στο χωριο.
ΕΙμαι παρα πολυ χαρουμενος με την επιλογη, αν και λιγο αγχωμενος.

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Τροποποιήθηκε από τον JorgeSensei

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...