Jump to content

Recommended Posts

καλησπερα σας ,εχει μερικες εβδομαδες που αγορασα ενα daytona velos 2020 125cc και θελω να το πειραξω(παρακαλω μην ερωτηθει το γιατι,απλα μαρεσει το εχω καυλα) και θα ηθελα να μου πειτε πως γινεται να ανεβουν τα κυβικα του παπιου ειτε και τα αλογα (τα λεφτα δεν ειναι τεραστιο θεμα αλλα δεν θελω να δωσω και χοντρα λεφτα)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα

Ας ξεκινήσουμε με το βασικότερο: απο μοτέρ παπιού δεν βγάζεις εύκολα άλογα, και για να το κάνεις πρέπει να βάλεις πολυυυυ βαθιά το χέρι στην τσέπη. 

Και αυτό γιατί είναι η κατασκευή του τέτοια, δεν φτιάχτηκε δηλαδή ποτέ για υψηλές επιδόσεις. Θα ρίξεις κάνα 1000αρικο να το κάνεις απο 125 στα 150-160cc με προγράμματα, εκκεντροφόρο, κλπ κλπ και απο 8.5 άλογα να γίνει πόσο; Να γίνει 11 και κάτι; Στην καλύτερη βαριά 12 πες; Απλά δεν αξίζει....αν θες να είναι πιο άνετο σε ανηφόρες/δικάβαλα πάντως μπορείς να παίξεις με εξάτμιση και γρανάζωμα. Όλα τα άλλα είναι χαμμένη υπόθεση. 

Α επίσης ξεχνάς την όποια αξιοπιστία, η οποία φεύγει απο το παράθυρο.

Κάνε υπομονή, ακόμα δεν το πήρες καλά καλά το καημένο.  Και όταν έρθει η ώρα το δίνεις και πας σε μηχανή που είναι πιο πολλά άλογα απο μόνη της. Και εγω με παπί είμαι εδω και 5 χρόνια σιγά.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος mpamphs1038381 έγραψε:

καλησπερα σας ,εχει μερικες εβδομαδες που αγορασα ενα daytona velos 2020 125cc

Καλησπερα, πόσο πήγε ?  Εκανες δοσεις ?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε Μπάμπη

Επειδή όπως κατάλαβα δεν γνωρίζεις να λύσεις δέσεις μοτέρ κλπ, ο μόνος τρόπος είναι να πας στο συνεργείο που πηγαίνουν τα καγκούρια της περιοχής σου (γιατί αυτοί θα τα κάνουν όλα) και να ενημερωθείς για τις επιλογές που σου δίνουν και το κόστος. Μετά μπορείς να ρωτήσεις εδώ για γνώμες και απόψεις. Ευτυχώς για σένα το Daytona είναι ένα αναλώσιμο μηχανάκι και μπορείς να πειραματειστείς χωρίς τύψεις οτι χαλάς κάτι κλασικό κλπ. Μια καλή περίπτωση είναι να βάλεις άλλο μοτέρ επάνω με καρμπυλατέρ και όταν βαρεθείς τις πατέντες το επιστρέφεις στην κανονική κατάσταση.

Τροποποιήθηκε από τον costikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να κάνεις μια βελτίωση, και να πείς οτι απο τα λεφτα που πέταξες, επιασαν εστω και λιγο τοπο, θα πρεπει να εχεις μια καλή βάση, μη χτίζεις στην αμμο παλατια, με Daytona velos δε γάμησε κανένας, πάρε ενα Crypton Χ να σε δει ο θεος...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

πάρε ενα Crypton Χ να σε δει ο θεος

Το αυτό...

Αν θες παπί για βελτίωση το Χ αναγκαστικά....100000000 ανταλλακτικά και βελτιωτικά υπάρχουν. Περισσότερα και απο ανταλλακτικά για Honda ίσως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

με Daytona velos δε γάμησε κανένας

brutal...

Από την άλλη πάλι, άμα περιμένεις από το όχημα να σου φέρει μνι, δεν υπάρχει έλεος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εδω πέρα πάντως παρατηρώ γενικά ότι όσοι έχουν Χ, ΚΤΜ, TDM ή γενικά οτιδήποτε είναι καγκουρεμένο και ακούγεται από 200χλμ μακριά στο ρελαντί πάντα δικάβαλο με τσικάκι είναι πίσω.

Βέβαια τραβάει και τα τσικάκια με τα ανάλογα μυαλά στα κεφάλια τους άρα go figure.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

brutal...

Από την άλλη πάλι, άμα περιμένεις από το όχημα να σου φέρει μνι, δεν υπάρχει έλεος.

Ο καλυτερος να εισαι.. αν κυκλοφορεις με δευτεροτριτα δεν σε κοιταει ουτε ευσωμος,φαλακρος κιναιδος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ πάντως με όσες έκανα κάτι, με το σουτζουκάκι πηγαίναμε βόλτες...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Εγώ πάντως με όσες έκανα κάτι, με το σουτζουκάκι πηγαίναμε βόλτες...

Το δικο σου ειναι μπροστα στο ραφι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Το δικο σου ειναι μπροστα στο ραφι.

Το οτι το προσέχω μοτερικά και εξωτερικά το κάνω καθαρά από επιλογή μου. Θέλω γενικά να είναι προσεγμένο το μηχανάκι μου και αξιόπιστο φυσικά.

Έχει τύχει ουκ ολίγες φορές να βλέπω να τις κυκλοφορούν και με σακατεμένα GLX και κινέζικα. Προσωπικά, δεν θεωρώ ότι το όχημα παίζει μεγάλο ρόλο στο να βρεις κοπέλα...

Αν είναι να της αρέσεις, θα της αρέσεις. Αυτό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 ώρες, το μέλος mpamphs1038381 έγραψε:

καλησπερα σας ,εχει μερικες εβδομαδες που αγορασα ενα daytona velos 2020 125cc και θελω να το πειραξω(παρακαλω μην ερωτηθει το γιατι,απλα μαρεσει το εχω καυλα) και θα ηθελα να μου πειτε πως γινεται να ανεβουν τα κυβικα του παπιου ειτε και τα αλογα (τα λεφτα δεν ειναι τεραστιο θεμα αλλα δεν θελω να δωσω και χοντρα λεφτα)

Έχοντας παπί daytona μπορώ να σου πω ότι πείρες λάθος μηχανάκι για αυτή τη χρήση 

πριν 6 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Έχει τύχει ουκ ολίγες φορές να βλέπω να τις κυκλοφορούν και με σακατεμένα GLX και κινέζικα. Προσωπικά, δεν θεωρώ ότι το όχημα παίζει μεγάλο ρόλο στο να βρεις κοπέλα...

Αν είναι να της αρέσεις, θα της αρέσεις. Αυτό.

Αν και βγαίνουμε offtopic ...  Το όχημα (καλώς ή κακώς) είναι δείγμα κοινωνικο-οικονομικού  στάτους και σίγουρα επηρεάζει την πρώτη εντύπωση  χωρίς να σημαίνει ότι πρέπει να περιμένεις να youknowwhat από τη (πχ) BMW. Όταν είσαι μέχρι 22-23 (φοιτητής τέλος πάντων)  και ο "ανταγωνισμός" σου σε μεγάλο ποσοστό είναι ποδαράτος ή με ηλεκτρικό πατίνι επειδή υποτίθεται έχει οικολογική συνείδηση (ενώ θα το πετάξει σε ένα χρόνο και το φορτίζει με ρεύμα παραγόμενο με λιγνίτη και πετρέλαιο) ενώ στην πραγματικότητα η μαμά του δεν τον αφήνει να πάρει μηχανάκι επειδή "είναι επικίνδυνο" τότε ακόμα και το glx είναι ένα "σκαλί" πάνω . Όταν είσαι μεγαλύτερος και κυκλοφορείς με παπί δεν θα σε κοιτάξουν .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Εγώ πάντως με όσες έκανα κάτι, με το σουτζουκάκι πηγαίναμε βόλτες...

Ναι αλλά είσαι αγόρι "πάνω ράφι" (no homo).  Και Baotian ναχες θα ρχόσαντε βόλτα. Εγώ τις πήγαινα βόλτα με ΠΟΝΥ, τι να λέμε τώρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλά σε πιο μεγάλες ηλικίες λογικό το βρίσκω, εκεί ένα μεγαλύτερο όχημα (πχ ένα αυτοκίνητο) είναι παράλληλα και ανάγκη πιστεύω.  Στα 22-23 που είσαι σχολή ακόμα (ή στα τελειώματα έστω όπως εγω) πέρα από "φωνές" γονιών δεν παίζει να έχεις και την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσεις κάτι μεγαλύτερο είτε αμάξι είτε μηχανή. Εκτός αν τα έχουν οι γονείς και ότι ζητήσεις σου το παρέχουν απλόχερα. 

Τώρα στο θέμα του φίλου.....back on topic

Για κάποιο λόγο δεν έχω δει πάνω απο κανά 2 φορές στην ζωή μου πειραγμένο Daytona μηχανάκι. Δεν ξέρω τι παίζει με ανταλλακτικά κιόλας, αλλά απο οτι ακούω παράλληλα δεν αντέχει και βελτίωση το μοτέρ του.

Αν μιλάγαμε για κάνα καρμπυρατεράτο DY/Sprinter, εκεί βάζεις ένα μεγαλύτερο καρμπ, φίλτρο, εξάτμιση και τσουλάει καλύτερα, αλλά σε αυτό που είναι Euro 4 injection δεν ξέρω κατά πόσο εύκολο παίζει να είναι. Εγω προσωπικά δεν θα το πείραζα....

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 15/6/2021 at 6:20 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Καλησπέρα

Ας ξεκινήσουμε με το βασικότερο: απο μοτέρ παπιού δεν βγάζεις εύκολα άλογα, και για να το κάνεις πρέπει να βάλεις πολυυυυ βαθιά το χέρι στην τσέπη. 

Και αυτό γιατί είναι η κατασκευή του τέτοια, δεν φτιάχτηκε δηλαδή ποτέ για υψηλές επιδόσεις. Θα ρίξεις κάνα 1000αρικο να το κάνεις απο 125 στα 150-160cc με προγράμματα, εκκεντροφόρο, κλπ κλπ και απο 8.5 άλογα να γίνει πόσο; Να γίνει 11 και κάτι; Στην καλύτερη βαριά 12 πες; Απλά δεν αξίζει....αν θες να είναι πιο άνετο σε ανηφόρες/δικάβαλα πάντως μπορείς να παίξεις με εξάτμιση και γρανάζωμα. Όλα τα άλλα είναι χαμμένη υπόθεση. 

Α επίσης ξεχνάς την όποια αξιοπιστία, η οποία φεύγει απο το παράθυρο.

Κάνε υπομονή, ακόμα δεν το πήρες καλά καλά το καημένο.  Και όταν έρθει η ώρα το δίνεις και πας σε μηχανή που είναι πιο πολλά άλογα απο μόνη της. Και εγω με παπί είμαι εδω και 5 χρόνια σιγά.

ετσι οπως ειναι το μηχανακι μαμα τι αλλαγες σηκωνει;; Εχω ακουσει κατι φιλους μου που ελεγαν για πολαπλασιαστες,σκληροτερα ελατηρια,γραναζωμα κτλπ αλλα δεν ξερω εαν οντως συμβαδιζουν αυτες οι αλλαγες με το μηχανακι μου ,αν θα μπορουσες, μπορεις να μου πεις τι αλλαγες μπορω να κανω απο ολα αυτα του ειδους αλλαγες που ακουω συνεχεια και μου εχουν θολωσει το μυαλο;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τίποτα απο αυτά που ακούς δε δίνει ούτε κυβικά ούτε άλογα. Καλά ο πολλαπλασιαστής παίζει και να είναι τα πιο πεταμένα λεφτά έβερ. Το γρανάζωμα δεν είναι τίποτα, αλλάζεις τα γρανάζια στη ρόδα ή/και στο μοτέρ με πιο μικρά ή πιο μεγάλα, ανάλογα πως έχεις ξυπνήσει εκείνη τη μέρα, και φαντάζεσαι οτι πάει "καλύτερα".

πριν 5 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Για κάποιο λόγο δεν έχω δει πάνω απο κανά 2 φορές στην ζωή μου πειραγμένο Daytona μηχανάκι. Δεν ξέρω τι παίζει με ανταλλακτικά κιόλας, αλλά απο οτι ακούω παράλληλα δεν αντέχει και βελτίωση το μοτέρ του.

Αυτό που είπα και πιο πάνω. Με το δικό του φαίνεται δε γίνεται δουλειά . Ευτυχώς υπάρχουν μοτέρ έτοιμα με 4-5 κατοστάρικα να κάνεις το κέφι σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος mpamphs1038381 έγραψε:

ετσι οπως ειναι το μηχανακι μαμα τι αλλαγες σηκωνει;; Εχω ακουσει κατι φιλους μου που ελεγαν για πολαπλασιαστες,σκληροτερα ελατηρια,γραναζωμα κτλπ αλλα δεν ξερω εαν οντως συμβαδιζουν αυτες οι αλλαγες με το μηχανακι μου ,αν θα μπορουσες, μπορεις να μου πεις τι αλλαγες μπορω να κανω απο ολα αυτα του ειδους αλλαγες που ακουω συνεχεια και μου εχουν θολωσει το μυαλο;;

Καταρχάς ποιος σου είπε οτι ο πολλαπλασιαστής σου δίνει δύναμη. Όχι πες μου, έχω να του προτείνω δουλειά στα κεντρικά της Suzuki στο Hamamatsu 😁 Το ίδιο και με τα σκληρά ελατήρια....σε μανίσιο μοτέρ δεν έχει νόημα να τα βάλεις. Το γρανάζωμα θα κάνει το μηχανάκι να τραβάει λίγο πιο άνετα σε ανηφόρες και δικάβαλα. Εγω πχ το έχω κοντίνει επειδή βολτάρω συχνά Πήλιο. Η εξάτμιση στα κυβικά αυτά μόνο ήχο και εμφάνιση δίνει. Απλά ακούς το ΠΡΡΑΑΑΠ και νομίζεις οτι πάει καλύτερα. Placebo effect λέγεται αυτό.

Αν θες ντε και καλά να το βελτιώσεις, θες πραγματικά να σου πω πως θα έπιαναν τόπο τα λεφτά που θα δώσεις; Ρίξτα σε καλύτερα αμορτισέρ, φώτα και ένα ζευγάρι καλά λάστιχα. Από όσα €€€ έχω ρίξει στο Address, αυτά τα 3 που ανέφερα τα χαίρομαι μέχρι και σήμερα.  

Κράτα το μοτέρ μανίσιο, και όταν αργότερα βλέπεις όλα αυτά τα κ@λοφτιαγμένα 160αρια και 150αρια να χαλάνε σιγά σιγά, κατούρα τους όλους. Σαν την αξιοπιστία του στοκ δεν έχει. Δεν θα τρέχεις αργότερα σαν χαζός κάθε λίγο και λιγάκι στον μάστορα να το φτιάχνεις.

πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε:

Αυτό που είπα και πιο πάνω. Με το δικό του φαίνεται δε γίνεται δουλειά . Ευτυχώς υπάρχουν μοτέρ έτοιμα με 4-5 κατοστάρικα να κάνεις το κέφι σου.

Απο οτι καταλαβαίνω ο φίλος περνάει την ίδια φάση που πέρασα εγω πριν 4-5 χρόνια. Βλέπει φίλους με πειραγμένα GLX και κρύφτο-Χι και θέλει να κάνει το ίδιο. 

Μια καλή εναλλακτική είναι, κρατάς τα λεφτά αυτά στην άκρη και όταν κλείσεις τα 20, βγάζεις το Α2, πουλάς το παπί (καινούριο μοντέλο είναι, θα φύγει εύκολα), τα τσοντάρεις και παίρνεις ένα 250αρι. 

 

Edit: όσον αφορά το γρανάζωμα οι διαφορές και πάλι μικρές είναι όπως είπα. Και αυτό γιατί όπως και να το κάνεις, το 4αρι σασμάν των παπιών σε περιορίζει όσο να ναι σε μπαμ και τελικές.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή έχει περάσει απο τα χέρια μου ένα φεγγάρι ενα dy euro 4 (το ίδιο μηχανάκι με αλλα πλαστικά) η δική μου πρόταση για βελτίωση είναι:
-Προγραμμάτισε στην επόμενη αλλαγή λαδιών να αλλάξεις και δίσκους συμπλέκτη και ελατήρια με ένα σετ επώνυμα (newfreen, ebc ή κάτι παρεμφερές) κόστος 50-60€
-Εξάτμιση vpr με σιγαστήρα γύρω στα 120€
-Λάστιχα me 22 ή city pro στις εργοστασιακές διαστάσεις 55-60€
-Αν δεν έχουν αλλαχθεί τα λάδια στις μπροστά αναρτήσεις αλλαξέ τα και ρύθμισε την προφορτιση πίσω στην 3η-4η σκάλα. 
Το γρανάζωμα που έχει απο το εργοστάσιο είναι καλό δεν χρειάζεται να επέμβεις, η εξάτμιση παραδόξως έδινε πολύ διαφορά στο dy πιθανότατα πιστεύω λόγω καταλύτη και τα δισκάκια θα εξαλλείψουν το περριτό πατινάρισμα που διακατέχει το παπί αυτό. Ε και τα λάστιχα με τις αναρτήσεις θα βοηθήσουν να έχεις την σωστή επαφή με την άσφαλτο. Οτιδήποτε παραπάνω απο αυτό δεν θα σου προσφέρει τίποτα απολύτως πέρα απο το να πλουτίσεις τον μάστορα της γειτονιάς. Κατα την γνώμη μου δηλαδή και για εξάτμιση δες για μεταχειρισμένη ανοξείδωτη να γλιτώσεις τίποτα και απο εκεί. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 28 λεπτά, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

3900€.....και γιατί να μην πάρεις απλά ένα VF185 εν τέλει; Και σου περισσεύουν και σχεδόν 1000€.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

3900€.....και γιατί να μην πάρεις απλά ένα VF185 εν τέλει; Και σου περισσεύουν και σχεδόν 1000€.

3.900€ ε;;
Δεν παίζει να μου έφτασε τόσο το bandit αγορά μαζί με τις βενζίνες που έκαψα 30.000χμ μαζί του και είχε πολλαπλάσια άλογα στον τροχό.

Τροποποιήθηκε από τον strokt up

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 λεπτά, το μέλος strokt up έγραψε:

3.900€ ε;;
Δεν παίζει να μου έφτασε τόσο το bandit μαζί με τις βενζίνες που έκαψα 30.000χμ μαζί του και είχε πολλαπλάσια άλογα στον τροχό.

Δεν ξέρω πραγματικά....οι τιμές στα racing μοτέρ παπιών είναι εξωφρενικές. Με 4000€ μπορείς να βρεις μια πολύ καλή μηχανή. Το VF το ανέφερα γιατί μιλάμε για παπί κυρίως στο thread...

Και 1.000.000 να είχα δεν παίζει να έδινα 4κ για μοτέρ παπιού.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 14 ώρες, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

Έχοντας παπί daytona μπορώ να σου πω ότι πείρες λάθος μηχανάκι για αυτή τη χρήση 

Αν και βγαίνουμε offtopic ...  Το όχημα (καλώς ή κακώς) είναι δείγμα κοινωνικο-οικονομικού  στάτους και σίγουρα επηρεάζει την πρώτη εντύπωση  χωρίς να σημαίνει ότι πρέπει να περιμένεις να youknowwhat από τη (πχ) BMW. Όταν είσαι μέχρι 22-23 (φοιτητής τέλος πάντων)  και ο "ανταγωνισμός" σου σε μεγάλο ποσοστό είναι ποδαράτος ή με ηλεκτρικό πατίνι επειδή υποτίθεται έχει οικολογική συνείδηση (ενώ θα το πετάξει σε ένα χρόνο και το φορτίζει με ρεύμα παραγόμενο με λιγνίτη και πετρέλαιο) ενώ στην πραγματικότητα η μαμά του δεν τον αφήνει να πάρει μηχανάκι επειδή "είναι επικίνδυνο" τότε ακόμα και το glx είναι ένα "σκαλί" πάνω . Όταν είσαι μεγαλύτερος και κυκλοφορείς με παπί δεν θα σε κοιτάξουν .

αδερφε πες δυο κουβεντες γ τ παπι γτ τ0 καλοβλπεω τελευτσια για daytona

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος Antreasss έγραψε:

αδερφε πες δυο κουβεντες γ τ παπι γτ τ0 καλοβλπεω τελευτσια για daytona

Μετά από όλα αυτά που διάβασες, κατάλαβες οτι πρέπει να πάρεις Daytona??😆

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...