Πηγαινω Ταπα 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2021 Καλησπερα Εχω καποιες ερωτησεις 1.Αν κανω ενα c50 ή glx παραπανω κυβικα με τα γνησια καρτερ θα με καλυπτει ακομα η ασφαλεια? 2.Ποια c50 και glx εχουν 4αρι σασμαν απο την μανα τους? 3.Για να βαλω 56 πιστονι και 54 στροφαλο τι θα χρειαστει? Ευχαριστω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.702 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2021 (τροποποιήθηκε) 1) Ο κυβισμός είναι πάνω στον κύλινδρο. Τα κάρτερ δεν γράφουν κάτι για κυβικά. Και πάλι, αν ένα όχημα είναι πχ 49cc στην ασφάλεια και εσυ το κάνεις παραπάνω τότε, όχι δεν σε καλύπτει. 2) Το 90αρι GLX είχε 4αρι σασμάν. Τα 50αρια είχανε 3αρι όλα σχεδόν. 3) Λεφτά. Κυλινδροπίστονο, στροφαλομπιέλα, καρμπυρατέρ, άνοιγμα στα κάρτερ, εκκεντροφόρος, δουλειά στην κεφαλή, πιο σκληρά ελατήρια συμπλέκτη και ίσως να χρειαστεί και τίποτα με ρεύματα, δεν είμαι σίγουρος. Με λίγα λόγια δεν το γλιτώνεις το 800αρικο. Μπορεί και παραπάνω. Και η αξιοπιστία φεύγει απο το παράθυρο. Και θα πίνει και βενζίνη δίχως αύριο. Αν δεν είσαι 18, κρατά τα λεφτά και όταν βγάλεις το Α1 παίρνεις μηχανή 125. Υπάρχουν αρκετές επιλογές πέρα απο παπιά, υπάρχει CBR125, R125, XR125, XT125, D-Tracker 125 κλπ. Αν είσαι κλεισμένα 20, βγάζεις το Α2 και παίρνεις μηχανάρα. Το Α2 μέχρι 35kW ή αλλιώς μέχρι 48 άλογα σου επιτρέπει. Άσε τα πειράματα με τα κάρτερ και τα 56mm, παπί είναι. Τροποποιήθηκε Μάιος 16 , 2021 από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες