Jump to content
Πηγαινω Ταπα

C50-glx καρτερ και ασφαλεια

Recommended Posts

Καλησπερα

Εχω καποιες ερωτησεις

1.Αν κανω ενα c50 ή glx παραπανω κυβικα με τα γνησια καρτερ θα με καλυπτει ακομα η ασφαλεια? 

2.Ποια c50 και glx εχουν 4αρι σασμαν απο την μανα τους? 

3.Για να βαλω 56 πιστονι και 54 στροφαλο τι θα χρειαστει? 

Ευχαριστω 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1) Ο κυβισμός είναι πάνω στον κύλινδρο. Τα κάρτερ δεν γράφουν κάτι για κυβικά. Και πάλι, αν ένα όχημα είναι πχ 49cc στην ασφάλεια και εσυ το κάνεις παραπάνω τότε, όχι δεν σε καλύπτει.

2) Το 90αρι GLX είχε 4αρι σασμάν. Τα 50αρια είχανε 3αρι όλα σχεδόν.

3) Λεφτά. 

Κυλινδροπίστονο, στροφαλομπιέλα, καρμπυρατέρ, άνοιγμα στα κάρτερ, εκκεντροφόρος, δουλειά στην κεφαλή, πιο σκληρά ελατήρια συμπλέκτη και ίσως να χρειαστεί και τίποτα με ρεύματα, δεν είμαι σίγουρος.  Με λίγα λόγια δεν το γλιτώνεις το 800αρικο. Μπορεί και παραπάνω. Και η αξιοπιστία φεύγει απο το παράθυρο. Και θα πίνει και βενζίνη δίχως αύριο.

Αν δεν είσαι 18, κρατά τα λεφτά και όταν βγάλεις το Α1 παίρνεις μηχανή 125. Υπάρχουν αρκετές επιλογές πέρα απο παπιά, υπάρχει CBR125, R125, XR125, XT125, D-Tracker 125 κλπ. Αν είσαι κλεισμένα 20, βγάζεις το Α2 και παίρνεις μηχανάρα. Το Α2 μέχρι 35kW ή αλλιώς μέχρι 48 άλογα σου επιτρέπει. 

 Άσε τα πειράματα με τα κάρτερ και τα 56mm, παπί είναι. 

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...