Jump to content
spacetrapper

Αρχάριος: θέλω να αλλάξω εξάτμιση

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

Αν και οδηγάω παπί εδώ και ένα χρόνο και θεωρώ πως είμαι κάπως έμπειρος στην οδήγηση, από τεχνικά θέματα είμαι εντελώς αρχάριος, δεν ξέρω ούτε τα βασικά. Φυσικά και γι αυτό το μηχανάκι μου είναι ακόμα μαμά.

Επειδή όμως γουστάρω φουλ την οδήγηση και ξέρω πως μάλλον δεν θα έχω την ευκαιρία να πάρω καινούριο όχημα τα επόμενα χρόνια, θέλω να φτιάξω το παπί μου: Honda Astrea Grand 110 του 17'. 

Ξεκινώντας, για εξάτμηση θέλω μία χωρίς να κάνει φασαρία αλλά να έχει πιο "βαρύ" ήχο. Αν γίνεται να μην υπερβαίνει τα επιτρεπόμενα db με βάση το νόμο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Επίσης θέλω να ενισχύει όσο γίνεται τη δύναμη του παπιού. Κυβικά - άλογα δεν έχω ιδέα. Και τέλος, μέχρι 100 ευρώ γιατί δεν είμαστε και μεγιστάνες.

Edit: και σιγαστήρας παίζει να βοηθούσε;

Τι θα μου προτείνατε εσείς που είστε πιο ψαγμένοι; 

Τροποποιήθηκε από τον spacetrapper

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να μάθεις να του κάνεις τα σέρβις μόνος σου, να φυλάς τα λεφτά που θα γλυτώσεις και να μαζέψεις να πάρεις κάτι που να μοιάζει με μηχανή...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος spacetrapper έγραψε:

Καλησπέρα σε όλους,

Αν και οδηγάω παπί εδώ και ένα χρόνο και θεωρώ πως είμαι κάπως έμπειρος στην οδήγηση, από τεχνικά θέματα είμαι εντελώς αρχάριος, δεν ξέρω ούτε τα βασικά. Φυσικά και γι αυτό το μηχανάκι μου είναι ακόμα μαμά.

Επειδή όμως γουστάρω φουλ την οδήγηση και ξέρω πως μάλλον δεν θα έχω την ευκαιρία να πάρω καινούριο όχημα τα επόμενα χρόνια, θέλω να φτιάξω το παπί μου: Honda Astrea Grand 110 του 17'. 

Ξεκινώντας, για εξάτμηση θέλω μία χωρίς να κάνει φασαρία αλλά να έχει πιο "βαρύ" ήχο. Αν γίνεται να μην υπερβαίνει τα επιτρεπόμενα db με βάση το νόμο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Επίσης θέλω να ενισχύει όσο γίνεται τη δύναμη του παπιού. Κυβικά - άλογα δεν έχω ιδέα. Και τέλος, μέχρι 100 ευρώ γιατί δεν είμαστε και μεγιστάνες.

Edit: και σιγαστήρας παίζει να βοηθούσε;

Τι θα μου προτείνατε εσείς που είστε πιο ψαγμένοι; 

Έγραψες και σε άλλο thread, αλλά τώρα που έχω free time θα σου απαντήσω λίγο πιο αναλυτικά...

Έχοντας δοκιμάσει 5 (ναι, καλά διάβασες, 5) εξατμίσεις στο παπί μου (Suzuki Address 125), μπορώ με σιγουριά να πω οτι η εξάτμιση σε παπί δίνει κάτι μεταξύ ένα λιιιιγο πιο ελαφρώς ελεύθερο δούλεμα μοτέρ και τίποτα...οι διαφορές δεν είναι καν αντιληπτές (αν υπάρχουν κιόλας) και μετά απο 2-3 μέρες αυτό το ελαφρώς πιο ελεύθερο δούλεμα του μοτέρ το έχεις ήδη συνηθίσει.

Στα καρμπυρατεράτα μοτέρ έβαζες εξάτμιση μαζί με πιο ελεύθερο φίλτρο, ρύθμιζες το καρμπυρατέρ για τα νέα δεδομένα εισαγωγής και εξαγωγής και το μοτέρ γινόταν πιο ζωηρό. Στα injection μηχανάκια όπως το δικό σου και το δικό μου, υπάρχει εγκέφαλος όμως. Ο εγκέφαλος (ή αλλιώς ECU) έχει μια συγκεκριμένη χαρτογράφιση...έναν προγραμματισμό να στο πω πιο απλά που φτιάχτηκε με βάση τα δεδομένα μανίσιας εξάτμισης και φίλτρου. 

Όταν εσυ αλλάζεις εξάτμιση, ο εγκέφαλος δεν ξέρει πως να βελτιώσει το μείγμα για να δώσει παραπάνω δύναμη που ζητάς απο το μοτέρ. Ουσιαστικά αν η εξάτμιση δεν συνδιαστεί με πρόγραμμα (και ελεύθερο φίλτρο) δεν θα δεις διαφορές. Που και να βάλεις και πρόγραμμα+φίλτρο οι διαφορές θα είναι μικρές της τάξης 1 άντε βαριά 1μιση άλογο. Και αυτό γιατί απο ένα μοτέρ παπιού δεν μπορείς να "βγάλεις" εύκολα δύναμη, γιατί είναι ο σχεδιασμός του τέτοιος.

Σε ένα παπί μια aftermarket εξάτμιση προσφέρει  κυρίως μειωμένο βάρος (κατά 2-3 κιλά μέσο όρο), ήχο προφανώς και πιο σπορτίφ εμφάνιση. 

Τι θέλω να πω....το παπί καλώς ή κακώς το αφήνεις όπως είναι μηχανικά, αν θες να έχεις ένα αξιόπιστο μέσο για την πόλη, για βόλτες κλπ. Είναι μηχανάκια φτιαγμένα για οικονομία, φθηνή συντήρηση και εύκολο σέρβις. Τα μοτέρ τους είναι ήδη "τερματισμένα" απο το εργοστάσιο....δες το δικό σου σαν μια υπερκυβισμένη έκδοση του Astrea 100....το δικό μου αντίστοιχα είναι μια υπερκυβισμένη έκδοση του Shogun 110 και πάει λέγοντας. 

Αν θες να βάλεις μια εξάτμιση, απλά για τον ήχο και την εμφάνιση, κάντο, απλά προφανώς θα φροντίσεις να έχει και σιγαστήρα για να μην σπας μπάλες. Τώρα το πόσα dΒ θα βγάζει με σιγαστήρα δεν ξέρω να σου πω...

Απο εξατμίσεις εως 100€ για το δικό σου κοίτα αυτήν: https://www.mixas.gr/antallaktika/category-905/category-346/eksatmisi-astrea-new-obal-inokh/

Αλλιώς μετά για Apido δες σαν αυτήν: https://www.car.gr/parts/view/16548811-exhaust-full-body-exhaust-apido-racing?lang=en 

Αλουμινίου είναι, δεν είναι σαν τις κλασσικές μαύρες Apido που μετά απο 5-6 μήνες είναι για πέταμα. Και έχει και σιγαστήρα.

Αλλά μην μπεις στον κόπο να ξεκινήσεις κυλινδροπίστονα, εκκεντροφόρους κλπ. Βάλε την εξάτμιση αν θες, φρόντισε το στα σέρβις του (πανεύκολα είναι να τα κάνεις, 1002 βίντεο υπάρχουν στο YouTube για παπιά), ταϊζε το βενζίνη και καλές βόλτες. Και όταν έρθει η ώρα πας σε μεγαλύτερο.

Για την οδήγηση και εμπειρία...οδηγάω μηχανάκια απο 16 χρονών και έχω το Address απο τα 18 μου (2016)....απλά ας πούμε οτι έμαθα πέρσι πως να στρίβω σωστά. Με τον καιρό θα γίνεσαι και καλύτερος.

Αυτά.

 

Edit: για τα dB υπάρχουν και εφαρμογές για κινητό.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε, επιτέλους μου είναι κάπως ξεκάθαρο το τι παίζει. Το ανέλυσες πολύ ωραία.

Λογικά θα δοκιμάσω την apido, αν και η συγκεκριμένη που έστειλες δεν είναι σε απόθεμα αλλά παίζει να τη βρω και από αλλού. Απλά συνήθως δεν γράφει το μοντέλο του παπιου μου στον τίτλο αλλά παρόμοια του. Μια protect είχα ακούσει από κοντά ενους φίλου πρόσφατα σε 200αρι αυτόματο και έκανε υπερβολικά ενοχλητική φασαρία, δεν ξέρω αν αυτός είχε κάνει κάτι ή γενικά οι protect είναι θορυβώδης.

Και οι 2 μου είπατε να μάθω να κάνω τα service μόνος μου και καταλαβαίνω ότι μπορώ να εξοικονομήσω πολλά γιατί μέχρι τώρα ούτε λάδια δεν άλλαζα μόνος. Τα ερχόμενα service όμως θα είναι κάπως προχωρημένα και να σας πω την αλήθεια φοβάμαι μην παιχτεί μαλακία. Έχω να αλλάξω τον πίσω τροχό γιατί έχει θέμα το ταμπουρο (από delivery το πήρα το μηχανάκι με 40.000 χιλιόμετρα). Λέω να το προσπαθήσω όμως και σιγά σιγά με βλέπω να τα κάνω όλα μόνος γιατί έχει τη φάση της η όλη ιστορία.
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχω δει Protecht με σιγαστήρα σε μηχανάκια και δεν έκανε πολύ θόρυβο, ίσα ίσα ήτανε ωραίος ο ήχος της. Ψάξε πάντως, δεν γίνεται να μην βρεις εξάτμιση μέχρι 100€ για το δικό σου, όλο και κάτι θα υπάρχει. ΟΛΕΣ οι εξατμίσεις χωρίς σιγαστήρα βγάζουν πολύ θόρυβο, ειδικά οι κοντοκάζανες. 

Το βασικό σέρβις: λάδια, μπουζί, φίλτρο αέρα, φίλτρο λαδιού είναι πανεύκολο στα παπιά. Λάδι, παίρνεις ένα πρόχειρο δοχείο ή λεκανάκι το βάζεις απο κάτω (τα Honda απο κάτω έχουν την τάπα) και με μια καστάνια ξεβιδώνεις. Περιμένεις να στραγγίξει, δηλαδή να τελειώσει όλο το λάδι απο το κάρτερ, και ξαναβιδώνεις. Μετά απο την δεξιά μεριά του μοτέρ έχει την τάπα για να γεμίσεις λάδια. Βάζεις όσο σου λέει ο κατασκευαστής, εμένα πχ παίρνει 800ml σε αλλαγή / 900 αν αλλάξω και φίλτρο λαδιού / 1L αν ανοιχτεί το μοτέρ για επισκευές. Το κάθε μηχανάκι παίρνει διαφορετική ποσότητα λαδιού. Την γράφει πάνω στο μοτέρ τυπικά, θα το δεις. Κάτι σαν εδω:

QLjm4F5.jpg

Όχι ότι αν πχ βάλω παραπάνω θα πάθει κάτι κακό. Απλά θα τα πετάξει απο την εξαέρωση (το σωληνάκι που πάει απο το μοτέρ στο φιλτροκούτι) και θα μου κάνει το φιλτροκούτι σκ@τα. Το ίδιο ισχυεί και σε όλα τα παπιά πάνω κάτω.

Το φίλτρο λαδιού το αλλάζεις ΑΦΟΥ άδειασες τα λάδια απο το μοτέρ και ΠΡΙΝ βάλεις νέο λάδι. Στο μηχανάκι σου δεν ξέρω που το έχει, αν έχεις το manual θα το λέει εκεί λογικά πως να το αλλάξεις.

Το μπουζί επίσης γελοίο...παίρνεις μπουζόκλειδο (5€ το πολύ), βγάζεις μπουζόπιπα, ξεβιδώνεις σιγά σιγά και βάζεις καινούριο. Όλα αυτά μέχρι στιγμής θα τα κάνεις με ΚΡΥΟ μοτέρ, και όταν ξεβιδώνεις/βιδώνεις το μπουζί ή την τάπα για να αδειάσει το λάδι με προσοχή οι κινήσεις για να μην φας τα σπειρώματα. Το φίλτρο αέρα πόσο είναι...4-5 βίδες πάνω στο φιλτροκούτι; Τις ξεβιδώνεις, βάζεις καινούριο και τέλος.

Για να βγάλεις την πίσω ρόδα, ξεβιδώνεις αυτά εδω για αρχή:

anliypW.jpg

Έχει ένα σε κάθε μεριά, είναι τα παξιμάδια που κρατάνε τον άξονα του πίσω τροχού. Όταν τα ξεβιδώσεις αρκετά, ξεσφίγγεις την αλυσίδα απο τους ρεγουλατόρους πάνω στο πιρούνι. Εμένα πχ είναι αυτό το μικρό βιδάκι δεξιά απο το παξιμάδι στην εικόνα. Στο δικό σου είναι διαφορετικά λογικά. Χαλαρώνεις αρκετά την αλυσίδα για να μπορέσεις να την βγάλεις απο το γρανάζι και να βγει η ρόδα. 

Απο την δεξιά μεριά είναι το σίδερο με το ελατήριο απο το ταμπουρόφρενο πίσω. Αυτό έχει επίσης ένα παξιμάδι στην άκρη του το οποιο χρησημεύει και για να το ρυθμίζεις. Το ξεβιδώνεις εντελώς και το βγάζεις.

Με ένα μικρό σφυρί χτυπάς ΑΠΑΛΑ τον άξονα για να βγει. Έπειτα απλά βγάζεις την ρόδα και κάνεις δουλειά. 

Δες και αυτό εδω για το πως να αλλάξεις συνεμπλόκ (ταμπούρα δηλαδή)

 

Πίστεψε με είναι 10 φορές καλύτερο να φτιάξεις κάτι στο μηχανάκι μόνος σου παρά να το πας σε μάστορα.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είσαι φοβερός 

Και αφού έκατσες και μου είπες όλα αυτά θα ήταν μ@ να μην το προσπαθήσω.

Αν έχω νέα η θέλω βοήθεια πάνω σε κάτι από αυτά θα σου απαντήσω εδώ.

Καλή συνέχεια φίλε μου και τσέκαρε να δεις αν θα σε βγάλει να το δεις επαγγελματικά. Υπάρχουν πολλοί noobαδες σαν και εμένα που θέλουν βοήθεια.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος spacetrapper έγραψε:

Καλή συνέχεια φίλε μου και τσέκαρε να δεις αν θα σε βγάλει να το δεις επαγγελματικά. Υπάρχουν πολλοί noobαδες σαν και εμένα που θέλουν βοήθεια.

Κάαααααποτε δούλευε αυτό, την εποχή που οι νουμπάδες είχαν ΚΤΜ 620. Τώρα πια, άστα.

Τα παπάκια πάντως είναι πανεύκολα, όλα αυτά που βλέπεις στις φωτό τα χα κάνει σ ένα Honda CD μ ένα φίλο, σε εποχή που δεν υπήρχε ούτε ιντερνετ ούτε κινητό να τα πάρεις φωτό να θυμηθείς πως ήταν ούτε youtube ούτε τίποτα. Απλά όταν είχα πάει σε μάστορα να ρυθμίσει το καρμπ που δεν ήξερα, έβαλε τα γέλια και ξανάβαλε τις ροδέλες της ρόδας με τη σωστή σειρά. Κλάιν μάιν. Προχώρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μα ένα απο τα βασικά χαρακτηριστικά του παπιού είναι η ευκολία στα σέρβις. Είναι ένα πάρα πολύ απλό δίτροχο, ένα πλαίσιο μονής δοκού, το μοτέρ στην μέση και οριζόντιος κύλινδρος, 2 ζάντες και ένα κάρο πλαστικά. Ίδια φιλοσοφία απο το C50 μέχρι σήμερα. 

Πόσο μάλιστα τώρα που αν πχ πατήσεις στο google "αλλαγή τακάκια σε παπί" θα σου βγάλει 1.000.000 πράγματα. Αν και plot twist: ούτε τα τακάκια είναι δύσκολα...δυσκολότερο παίζει να είναι να λύσεις ολόκληρο το μηχανάκι χωρίς να σπάσεις καμιά βάση στα πλαστικά παρά να αλλάξεις τακάκια δισκόπλακας.

πριν 6 ώρες, το μέλος spacetrapper έγραψε:

τσέκαρε να δεις αν θα σε βγάλει να το δεις επαγγελματικά

Αυτό το έχω ως χόμπι....την επιλογή μου την έκανα πριν 4μιση χρόνια και τώρα είμαι στα τελειώματα της λογιστικής. 

Όχι οτι δεν έχω κατέβει άπειρες φορές στο μηχανάκι να το λύνω και να το ξαναδένω έτσι και χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος, απλά επειδή μου αρέσει να ασχολούμαι μαζί του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος jimxag έγραψε:

Για αλλαγή εξάτμισης τι χρειάζομαι εκτός από την καινούργια εξάτμιση;

Να αλλάξεις και το ζουάν της εξάτμισης.

Είναι ένα δαχτυλίδι-φλάντζα, που μπαίνει εκεί ακριβώς που ενώνεται ο λαιμός της εξάτμισης με την κεφαλή, για να στεγανοποιήσει την εξάτμιση. Αυτά συνήθως είναι από αμίαντο φτιαγμένα, και την ακούνε εύκολα. Βάλε ένα καινούριο λοιπόν....πάνω από 1€ δεν κάνουν, αν δεν έχεις μοτομάγαζο/ανταλλακτικάδικο εύκαιρο, έχουν σε συνεργεία μοτοσυκλετών.

Αν δεν βρεις συγκεκριμένα για το μηχανάκι σου, τότε ζήτα ζουάν για Astrea. Ταιριάζει σχεδόν σε όλα τα μηχανάκια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το θέμα είναι ότι έχω ένα suzuki fb50, και δεν βρίσκω ζουάν ξεχωριστά γι' αυτό. Θα κάνει σε αυτό ζουάν του astrea? Επίσης, αν έχω διαφορετικά κυβικά από το μαμίσιο, θα πρέπει να έχω και ξεχωριστό ζουάν για αυτό;

Τροποποιήθηκε από τον jimxag

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος jimxag έγραψε:

Το θέμα είναι ότι έχω ένα suzuki fb50, και δεν βρίσκω ζουάν ξεχωριστά γι' αυτό. Θα κάνει σε αυτό ζουάν του astrea? Επίσης, αν έχω διαφορετικά κυβικά από το μαμίσιο, θα πρέπει να έχω και ξεχωριστό ζουάν για αυτό;

Εγώ στο δικό μου (Suzuki Address) ζουάν από αστρέα βάζω και ταιριάζει μια χαρά. Δοκίμασε το, δεν έχεις να χάσεις κάτι.

Αλλά κατά 90% του αστρέα θα ταιριάξει. Δεν παίζει ρόλο από τι μηχανάκι είναι, αρκεί να κουμπώνει και να στεγανοποιεί σωστά την εξάτμιση σου.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 ώρες, το μέλος jimxag έγραψε:

Το θέμα είναι ότι έχω ένα suzuki fb50, και δεν βρίσκω ζουάν ξεχωριστά γι' αυτό. Θα κάνει σε αυτό ζουάν του astrea? Επίσης, αν έχω διαφορετικά κυβικά από το μαμίσιο, θα πρέπει να έχω και ξεχωριστό ζουάν για αυτό;

Κανονικά πρέπει να μετρησεις την διάμετρο με ενα παχύμετρο αλλιώς αν δεν έχεις στην χειροτερη με μια μεζουρα. Ειτε μετρησεις την αρχη του λαιμου της εξατμισης ειτε την φωλιά της κεφαλής, ενα και το αυτο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οκ παίδες, πήγα στο τοπικό κατάστημα (το οποίο έχει suzuki fb μηχανάκια αλλά και ανταλλακτικά για κάποιο λογο?????) και πήρα ζουάν ΑΚΡΙΒΏΣ για αυτό.

Τώρα θα ρωτήσω: από εξατμίσεις (που δεν είναι ενοχλητικά θορυβώδεις, και δεν θα τρέχω στην αστυνομία) τι έχετε να προτείνετε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν βρήκες συγκεκριμένα για το μηχανάκι σου, τότε ακόμα καλύτερα.

Από εξατμίσεις...βάσει νόμου το όριο για μοτοσυκλέτες ως και 80cc (όπως το Suzuki σου) είναι 75db. Για πάνω από 80 ως και 150-170κατι (δεν θυμάμαι ακριβώς) είναι 77db. 

Θεωρητικά, αν η εξάτμιση που θα επιλέξεις έχει έγκριση, δηλαδή είναι νόμιμη για χρήση στον δρόμο, τότε δεν θα έχεις πρόβλημα. Εγώ θα κοιτούσα κάτι σε motorsport με μικρή μπούκα και σιγαστήρα, οι οποίες είναι σχετικά ήσυχες. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

motosport υπάρχουν για το μηχανάκι με μικρή μπούκα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι μούφα ή όχι. Υπάρχει κάποιος τρόπος να ξεχωρίσουμε τις ψεύτικες από τις original;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 λεπτά, το μέλος jimxag έγραψε:

motosport υπάρχουν για το μηχανάκι με μικρή μπούκα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι μούφα ή όχι. Υπάρχει κάποιος τρόπος να ξεχωρίσουμε τις ψεύτικες από τις original;

Οι γνήσιες γράφουν "MOTOSPORT" και έχουν σήμα μια τίγρη ή ότι είναι αυτό το ζώο τέλος πάντων, κατάλαβες.

Οι ψεύτικες γράφουν "MOTOR SPORT" (πρόσεχε το "R" στο ενδιάμεσο) και έχουν σήμα ένα καστράρκι...εγώ στο Address μου την ψεύτικη έχω, δεν το ήξερα μεν τότε, αλλά από το καλοκαίρι του 2020 είναι ακόμα σε αρκετά καλή κατάσταση.

Εν πάση περιπτώσει, κλάιν παπί είναι. Βάλτου μια καλή εξάτμιση, που να μην ενοχλεί από φασαρία, και τελείωσε η υπόθεση

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυο συνεταίροι ήταν, βγάζαν motosport, έκανε δική του δουλειά ο ένας κάποια στιγμή, και για να εκμεταλευτεί την αναγνωρισιμότητα, τις είπε motorsport τις δικές του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δυο συνεταίροι ήταν, βγάζαν motosport, έκανε δική του δουλειά ο ένας κάποια στιγμή, και για να εκμεταλευτεί την αναγνωρισιμότητα, τις είπε motorsport τις δικές του.

Ώστε έτσι λοιπόν...δεν το ήξερα.

Σε σχέση πάντως με κάτι αηδίες του στυλ Apido και λοιπά universal κινεζοτελικά, οι μοτο(ρ)σπορτ σαν ποιότητα είναι καλύτερες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

επισης να κανω μια ερωτηση, πώς μπορώ να καταλάβω μία εξάτμιση θα κάνει στο μηχανάκι μου; δηλαδή, αν ο λαιμός της εξάτμισης θα χωρέσει στον κινητήρα από κάτω; πρέπει να μετρήσω πόσα mm είναι ή είναι το ίδιο σε όλα τα μηχανάκια;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος jimxag έγραψε:

επισης να κανω μια ερωτηση, πώς μπορώ να καταλάβω μία εξάτμιση θα κάνει στο μηχανάκι μου; δηλαδή, αν ο λαιμός της εξάτμισης θα χωρέσει στον κινητήρα από κάτω; πρέπει να μετρήσω πόσα mm είναι ή είναι το ίδιο σε όλα τα μηχανάκια;

Απλά πάρε μια εξάτμιση που βγαίνει για το μηχανάκι σου.

Η διάμετρος του λαιμού κάθε εξάτμισης διαφέρει, αλλά στα παπιά όχι πολύ. Με σύντομη αναζήτηση στο Google βρήκα motosport για το δικό σου κοντά στα 40-50€

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το οτι το εχω κανει 72cc αλλάζει τι εξατμίσεις μπορεί να πάρει; αυτό κυρίως με τρομάζει

Τροποποιήθηκε από τον jimxag

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όχι. 

Μια χαρά ταιριάζει η εξάτμιση του. Αν ήτανε έτσι, τότε θα έβγαιναν 1002 διαφορετικές εξατμίσεις για 50/72/80/90/125 κυβικά. Απλά μια εξάτμιση είναι. 

Εξάλλου σε τέτοια μοτέρ, μικρού κυβισμού, οι διαφορές με την εξάτμιση είναι τόσο μικρές που δεν την αντιλαμβάνεσαι καν. Ακόμα και σε supersport μηχανές, η καλύτερη εξάτμιση δεν δίνει παραπάνω από +4-5% αύξηση ροπής. Όπως λοιπόν καταλαβαίνεις, το 72αρι σου (όπως και εμένα το 136αρι μου) δεν έχουν να επωφεληθούν από τα μπουριά που πάμε και τους βάζουμε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δωσε κατι παραπανω και παρε μια GL racing για Astrea ή GLX, ποιοτητα επιπεδου Sebring, θα την εχεις πολλα χρονια χωρις προβληματα, την αγορασα το 2017 και παραμενει ΑΨΟΓΗ μεχρι και σημερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...