Jump to content
Sign in to follow this  
LupinRider

GSX-R 750 (08-09) VS R1 (07-08)

Recommended Posts

Καλησπέρα στην παρέα,

Όπως καταλάβατε και απο τον τίτλο είμαι ανάμεσα σε αυτά τα μοντέλα (ίσως και Κ6-Κ7 GSXR 750).

Αισθητικά μου αρέσουν και τα δύο και το μπάτζετ ειναι γύρω στα 5000€ ,ανάλογα την περίπτωση. Τώρα στο θέμα συμπεριφοράς απο review που εχω διαβασει λέγεται οτι το R1 ειναι εξαιρετικό αλλα και το 750 δεν υστερεί σε κάτι.

Θα ήθελα γνώμες απο κατόχους και μη, για τα θετικά και αρνητικά τους( πέρα της άνεσης😅 που δεν μας ενδιαφέρει).

Επίσης η διαφορά απο 750 σε 1000 θα ειναι τόσο μεγάλη? Δεν εννοώ οτι θα ειναι αδύναμο το 750 αλλά αμα είναι τοσο κοντά το ένα με το άλλο δεν αξίζει να πας στο 1000?

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Σε ενδιαφέρει η ενασχοληση με την πίστα ή το θες για τις βόλτες σου ; Έχεις οδηγήσει στο παρελθόν μηχανές ανάλογης δύναμης ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χρόνια πολλά!

Ναι με ενδιαφέρει κυρίως για πίστα και βόλτες το σκ, δηλαδή όχι για καθημερινή μηχανή. Η μηχανή που είχα ηταν Fazer 600 και το έχω δοκιμάσει σε πίστα... Supersport δεν είχα δικό μου. Το έδωσα γιατι θέλω να κάνω την μετάβαση σε αυτήν την κατηγορία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοίτα , ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ θα επέλεγα 1000αρι για μηχανή βόλτας και 600αρι /750αρι για πίστα. Οπότε αν έφτανα σε αυτό το δίλημμα, θα ζύγιζα τι πραγματικά θέλω να κάνω με τη μηχανή. Αν πρόκειται να έμπαινα σε random TD 1-2 φορές το χρόνο και να έχω μια μηχανή για βόλτες , θα πήγαινα σε R1. Αν ήθελα να ασχοληθώ σοβαρά με την πίστα , θα πήγαινα στα άλλα. Αν μιλάμε για Μέγαρα , δεν βρίσκω που μπορεί να σε βοηθήσει το 1000. Ίσα ίσα βρίσκω να έχει πολλά μειονεκτήματα για έναν αρχάριο με κυριότερο ίσως το γκάζι του. Γιατί ΟΚ, ισχύει εν μέρει πως ένα 1000 οδηγείται σαν 600 αλλά το αντίστροφο όχι αλλά σε αυτές τις ιπποδυνάμεις και με απουσία ηλεκτρονικών , τα λάθη πληρώνονται ακριβά. Επίσης, σε μια πίστα που ουσιαστικά παίζεις κλεφτοπόλεμο με γκάζι - φρένο το 1000 θα σε δυσκολέψει. Η βόλτα του ΣΚ και με την προϋπόθεση πως σέβεσαι αυτό το όπλο που καβαλάς και δεν είσαι άλλος ένας μαλάκας που πήρε χίλια και ξεχύθηκε στους δρόμους είναι άλλη υπόθεση και πιστεύω πως ένα χιλιαρι ίσως το ευχαριστηθείς περισσότερο. Όχι πως το 750 δεν έχει γκάζι αλλά σίγουρα του λείπει αυτή η υπερβολή που έχουν τα χίλια. Έχω δύο φίλους με gsxr 750 που ασχολούνται έντονα με την πίστα ο ένας εκ των οποίων τρέχει κιόλας στην όπεν και μου έχουν πει τα καλύτερα για τη μηχανή. Αν σου λέει κάτι , αυτός της όπεν ξεκίνησε με cbr600rr του 07 πάντως και σε περισσότερα κυβικά πήγε επειδή έπαιξε χορηγία το 750. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αρχικά ευχαριστώ για την απαντηση σου!

Όταν λέω για πίστα εννοώ τις Σέρρες. Σκοπός μου είναι να αρχίσω να μπαίνω πίστα 1 φορά τον μήνα αλλά και να μπορώ να κάνω τις βόλτες μου με αυτήν την μηχανή. Άμα με ένοιαζε αποκλειστικά η πίστα μάλλον θα πήγαινα σε 600.

Το 750 το κοιτάω για αυτόν ακριβώς τον λόγο που αναφέρεις, δηλαδη οτι θα είναι πιο διαχειρίσιμο το γκαζι του. Απλά από το 1000 στον δρόμο δεν πιστευω οτι θα εχει μεγάλη διαφορά, είναι και τα 2 δυνατά για δρόμο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν πας σε 750 παρε απο 08+, ειναι διαφορετικο και πολυ καλυτερο μηχανακι.

το r1 επισης να ειναι απο 07+

οποιο και να παρεις, στην πιστα θα χρειαστει να το "ρυθμισεις" στα μετρα σου, και στο δρομο, αλλα στην πιστα ειναι το κυριοτερο.

αν εισαι smooth δε θα εχεις θεμα, αν εισαι σαν εμενα και το 250 θα ναι υπερβολη 🤣

το 750 παιρνει περισσοτερους ποντους. λιγοτερη και διαχειρησιμη δυναμη (ολα ειναι διαχειρησιμα, αλλα αυτο ειναι μια μεγαλη κουβεντα).

δυσκολακι να βρεις καλο k8 750 και r1 σε αυτα τα $$.

για κ8+ 600 εισαι ανετα εντος budget και θα το ευχαριστηθεις σε ολους τους τομεις, τσεκαρε το. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για 08-09 κοιτάω κυρίως, κ6-κ7 μόνο σε κάτι εξαιρετικο θα πήγαινα.

Σίγουρα όλα θα χρειαστούν ''ρύθμιση''...για αυτο θα μπούμε πιστα άλλωστε🙃

Το 600αρι το έχω οδηγήσει, ήταν πολύ ευχάριστο και ωραία στημένο αλλα το γκάζι του μου φάνηκε κοντά με το Fazer(όσο κοντα θα μπορούσε να ειναι😅)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αδερφε προσωπικα εκανα ακριβως το ιδιο πριν 7χρονια.Καπου παιζει να υπαρχει και το θεμα gsxr750 h daytona675.

Απο gsr600 αφου μπηκα 5-10 φορες σερρες κ ρυσιο,πηρα το 750 το κ8.

Αμα μπορω να βοηθησω σε κατι χαρα μου.

Σε αυτα που ρωτας η διαφορα σε γκαζι του 750 μ ενα 1000ρι ειναι μεγαλη.Πιο μεγαλη απ τη διαφορα 600 σε 750.

Χιλιαρι δεν ειχα ποτε,ουτε εχω βαλει σε πιστα.

Σιγουρα μεγαλο ρολο παιζει το" επιπεδο σου¨.Εγω πχ δεν ειμαι σε λεβελ για 1000ρι.

Αν εισαι σε φαση που μαθαινεις κ θες να μαθεις και να εξελιχθεις,τοτε γνωμη μου 600 η 750 για σερρες.

Αμα μετραει και ο δρομος,κανα ορεινο το 750 απο 08+ ειναι πιο γεματο κ γραμμικο απ το 600.

Το κ6-7 εχει αυτη την "κλωτσια" καπου στις 7-8στρ/λ η οποια εμενα μ αρεσει πολυ:)

Οταν το πρωτοπηρα στεναχωρεθηκα γιατι νομιζα πως θα χε οπως κ το gsr 😛

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...