Jump to content
BLATS

Είναι το σύστημα AIS ασφαλές για τον κινητήρα???

Recommended Posts

Καλησπέρα, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σε άτομα που το γνωρίζουν και το έχουν χρησιμοποιήσει...

Το σύστημα (καπάκια αλουμινίου  στην ουσια) ais ( το ταπομα των αναθυμιάσεων  του κινητήρα  που καταλήγουν στο φιλτροκουτι ) είναι ασφαλές στην λειτουργία αλλά και στην μακροζωία του κινητήρα;;; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είναι ''ταπωμα των αναθυμιάσεων του κινητήρα που καταλήγουν στο φιλτροκούτι''.  Η αναθυμίαση του μοτέρ, πάει από αλλού, έτσι κι αλλοιώς, στο φιλτροκούτι.

Το σύστημα αυτό, παίρνει ΦΡΕΣΚΟ αέρα ΑΠΟ το φιλτροκούτι και το πάει στους σωλήνες των εξατμίσεων, ΜΕΤΑ τις εξαγωγές των βαλβίδων. Εκεί ο αέρας ανακατεύεται με το καυσαέριο, και το αραιώνει, οπότε σε παλιότερες προδιαγραφές που μετράγανε περιεκτικτότητα ρύπων ανά όγκο στο τελικό της εξαγωγής, οι ρύπποι φαίνονται πολύ λιγότεροι.

Το σύστημα ήταν στην ουσία μια μέθοδος για να περνάνε τις προδιαγραφές οι κινητήρες, και σήμερα έχει καταργηθεί αφού οι ρύποι στις σύχρονες προδιαγραφές δεν μετρώνται ανά όγκο καυσαερίου.

Καταργώντας το με τις τάπες που μπορεί να βρει κανείς στο εμπόριο έτοιμες ή να τις φτιάξει εύκολα, εκτός που οι ρύποι πάλι οι ίδιοι θα είναι, απλά θα βγαίνουν σε μικρότερο όγκο καυσαερίου, ξεφορτώνεται και η μηχανή τα διάφορα σωληνάκια και βαλβίδες, και απλοποιείται-καθαρίζει η περιοχή πάνω από την κεφαλή.

Στις περισσότερες μοτοσυκλέτες της εποχής, ο συνχρονισμός carbs, πρέπει να γίνεται έτσι κι αλλοιώς με το σύστημα ταπωμένο, εκτός λειτουργίας.

Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα με την λειτουργία του κινητήρα, εφόσον γίνει μια ρύθμιση των καρμπς αφού καταργηθεί το σύστημα, κυρίως ρύθμιση του ρελαντί που μπορεί να ανέβει-κατέβει λίγο με την κατάργηση. Έτσι κι αλλοιώς το σύστημα ανά μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα μάζευε κάπνα και υπολειτουργούσε γιατί ψιλοβούλωνε, οπότε η κατάργηση όχι μόνο δεν δημιουργεί πρόβλημα, ίσα-ίσα απαλλάσει τον κινητήρα από ένα παράγοντα απορυθμισίας.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είχα σκεφτεί σοβαρά να το βγάλω από την Hayabusa μου, αλλά το θεώρησα το πρώτο βήμα προς τον κανιβαλισμό της, όποτε το άφησα ως έχει. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To AIS εισάγει αέρα στον καταλύτη για να δημιουργήσει μεγαλύτερη θερμοκρασία,
ούτως ώστε να διασπώνται οι ρύποι .Αυτό βοηθάει και στις εκπομπές καυσαερίων
αλλά και στην επέκταση της διάρκειας ζωής του καταλύτη,αφού 'καίει' τα κατάλοιπα.
που τον 'μπλοκάρουν' σιγα-σιγα.
Αμα βάλεις full aftermarket εξάτμηση τότε το καταργείς ναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νόμιζα ότι έβγαζε τις αναθυμιάσεις στο φιλτροκουτι γι'αυτό και το λίγο λάδι που βρίσκεις μέσα.....

Ευχαριστώ για την διόρθωση!!

Άρα με εργοστασιακή εξάτμιση καλύτερα μην τα πειράξω....Έλεγα μιας και έβγαλα το φιλτροκουτι να τα έβγαζα και αυτα

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι αναθυμιάσεις είναι αέρια από το εσωτερικό του κάρτερ του κινητήρα, και όντως έχουν λάδι.

Το σύστημα εμπλουτισμού έχει να κάνει με αέρια στην εξαγωγή.

Όπως καταλαβαίνεις είναι τελείως διαφορετικά πράγματα.

 

Σε τι μηχανή έχεις το σύστημα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βγάζει τις αναθυμιάσεις στο φιλτροκούτι,γιαυτό βλέπεις λίγο λάδι.
Αφού το έβγαλες όμως δεν σε νοιάζει,δεν σε επηρρεάζει.Δέν μπαίνουν
πλέον στην εισαγωγή σου.
Αν κατάλαβα καλά,μπορεί και όχι ,θέλεις να καταργήσεις την είσοδο των αναθυμιάσεων
στο φίλτροκούτι και να τις αφήσεις να βγαίνουν ελεύθερες στην ατμόσφαιρα.
Θέλεις να κάνεις αυτό που φαίνεται στην εικόνα..
b1d676eb-dcdc-471d-ae2b-6569e7eb3feb-jpe
Συνήθως υπάρχουν κιτ με σωληνάκι,ή μία πλάκα και ένα φιλτράκι (φαίνεται εδώ στην φωτό)
που βάζεις στην άκρη,ή στην έξοδο της πλάκας (οπωσδήποτε)για να μην σου πάρει τίποτα μέσα.
Αυτό ναι,μπορείς να το κάνεις γενικά,με το εργοστασιακό φιλτροκούτι θα έχεις και την εισαγωγή σου καθαρή έτσι.Είναι καλό.
Το εργοστασιακό κάλυμα των αναθυμιάσεων αν δεν κάνω λάθος δεν είναι μία επίπεδη
πλάκα,έχει ένα εξόγκωμα σαν καμπούρα.Εσύ έλεγες να πάρεις την aftermarket πλάκα και να βάλεις αν κατάλαβα.
Αυτή την βάζουν όσοι έχουν πρόβλημα χώρου για νίτρο κτλ οτιδήποτε μετατροπή.
Καλό είναι γενικα να κρατάς το εργοστασιακό και να βάζεις εκεί ένα φιλτράκι σαν κι αυτό αν χωράει.
https://www.ebay.com/itm/302151861387?_trkparms=aid%3D1110006%26algo%3DHOMESPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D231970%26meid%3D24c0851f7eef47ec9cb2f1d85bb7fe8f%26pid%3D101224%26rk%3D1%26rkt%3D5%26mehot%3Dnone%26sd%3D232783692244%26itm%3D302151861387%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2047675%26algv%3DDefaultOrganic&_trksid=p2047675.c101224.m-1
Δέν βλέπω το λόγο όμως να κάνεις κάτι από αυτα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 25/4/2021 at 9:27 ΜΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Οι αναθυμιάσεις είναι αέρια από το εσωτερικό του κάρτερ του κινητήρα, και όντως έχουν λάδι.

Το σύστημα εμπλουτισμού έχει να κάνει με αέρια στην εξαγωγή.

Όπως καταλαβαίνεις είναι τελείως διαφορετικά πράγματα.

 

Σε τι μηχανή έχεις το σύστημα;

Ναι κατάλαβα......σε ένα tracer900 θέλω να το κάνω μιας και έχω βγάλει το φιλτροκουτι και επειδή λένε πολλοί ότι είναι μια αναβαθμίση να ταπωσεις αυτό το σύστημα....όπως φαίνεται θα το αφήσω εργοστασιακό όμως!!

Την 26/4/2021 at 12:05 ΠΜ, το μέλος arne έγραψε:

Βγάζει τις αναθυμιάσεις στο φιλτροκούτι,γιαυτό βλέπεις λίγο λάδι.
Αφού το έβγαλες όμως δεν σε νοιάζει,δεν σε επηρρεάζει.Δέν μπαίνουν
πλέον στην εισαγωγή σου.
Αν κατάλαβα καλά,μπορεί και όχι ,θέλεις να καταργήσεις την είσοδο των αναθυμιάσεων
στο φίλτροκούτι και να τις αφήσεις να βγαίνουν ελεύθερες στην ατμόσφαιρα.
Θέλεις να κάνεις αυτό που φαίνεται στην εικόνα..
b1d676eb-dcdc-471d-ae2b-6569e7eb3feb-jpe
Συνήθως υπάρχουν κιτ με σωληνάκι,ή μία πλάκα και ένα φιλτράκι (φαίνεται εδώ στην φωτό)
που βάζεις στην άκρη,ή στην έξοδο της πλάκας (οπωσδήποτε)για να μην σου πάρει τίποτα μέσα.
Αυτό ναι,μπορείς να το κάνεις γενικά,με το εργοστασιακό φιλτροκούτι θα έχεις και την εισαγωγή σου καθαρή έτσι.Είναι καλό.
Το εργοστασιακό κάλυμα των αναθυμιάσεων αν δεν κάνω λάθος δεν είναι μία επίπεδη
πλάκα,έχει ένα εξόγκωμα σαν καμπούρα.Εσύ έλεγες να πάρεις την aftermarket πλάκα και να βάλεις αν κατάλαβα.
Αυτή την βάζουν όσοι έχουν πρόβλημα χώρου για νίτρο κτλ οτιδήποτε μετατροπή.
Καλό είναι γενικα να κρατάς το εργοστασιακό και να βάζεις εκεί ένα φιλτράκι σαν κι αυτό αν χωράει.
https://www.ebay.com/itm/302151861387?_trkparms=aid%3D1110006%26algo%3DHOMESPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D231970%26meid%3D24c0851f7eef47ec9cb2f1d85bb7fe8f%26pid%3D101224%26rk%3D1%26rkt%3D5%26mehot%3Dnone%26sd%3D232783692244%26itm%3D302151861387%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2047675%26algv%3DDefaultOrganic&_trksid=p2047675.c101224.m-1
Δέν βλέπω το λόγο όμως να κάνεις κάτι από αυτα.

 

Σκέψου στο μοτέρ του mt09-tracer 900 καλύπτεται με δύο επίπεδα πλακίδια

Θα τα καθαρίσω όλα και θα τα ξανά βάλω ως έχουν 😅

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος BLATS έγραψε:

σε ένα tracer900 θέλω να το κάνω μιας και έχω βγάλει το φιλτροκουτι και επειδή λένε πολλοί ότι είναι μια αναβαθμίση να ταπωσεις αυτό το σύστημα....όπως φαίνεται θα το αφήσω εργοστασιακό όμως!!

Θα τα καθαρίσω όλα και θα τα ξανά βάλω ως έχουν 😅

Το σύστημα εμπλουτισμού των καυσαερίων άμα το ταπώσεις, ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΡΕΙΣΕΡ, ταπώνοντάς το, δεν θα γίνει κάτι κακό.

Το σύστημα εξαγωγής των αναθυμιάσεων αν το ταπώσεις, και τα αέρια μέσα στο κάρτερ δεν έχουν τρόπο να βγουν έξω, όσο θα δουλεύει το μοτέρ, τόσο θα αναπτύσεται πίεση, η οποία σταδιακά θα κάνει ζημειά. Θα σκάσει κάποια τσιμούχα, θα σκάσει κάποια φλάντζα, γενικά κάτι κακό θα συμβεί. ΜΗΝ ταπώσεις τις αναθυμιάσεις για κανένα λόγο. Βάλε ένα φιλτράκι, όπως στην εικόνα στο  παραπάνω ποστ.

 

ΓΕΝΙΚΑ, αν θες την προτασή μου, κάνε αυτό που γράφεις στην τελευταία σου πρόταση: πλύνε και ξαναβάλε όλα όπως ήτανε. Λίγο λαδάκι στο μέσα φιλτρόκουτο, είναι φυσιολογικό, μην σε προβληματίζει. Οι υπερσύχρονες μοτοσυκλέτες, όπως το τρέισερ, έχουν πολύπλοκους ψεκασμούς, όπου τα πάντα είναι υπολογισμένα με πολύ μεγάλη ακρίβεια, για να δουλεύει με την μέγιστη αποδοτικότητα και προδιαγραφές ο κινητήρας. Καταστάσεις τύπου ''εβγαλα το φιλτροκούτι'' για μια τόσο μεγάλης ακρίβειας κατασκευή, είναι σαν πυρηνική καταστροφή για την λειτουργία του κινητήρα, ΟΛΑ πάνε στραβά. Ας πούμε o αισθητήρας MAF (που μετράει τον αέρα που εισέρχεται, να το πούμε χονδρικά) , στο φιλτροκούτι δεν είναι; Άμα το έβγαλες εσύ, που είναι τώρα και τι μετράει το MAF; Με τι μίγματα δουλεύει ο ψεκασμός σου, όταν λείπει το φιλτροκούτι και δεν ξέρουμε τι στέλνει το MAF;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Για ποιο λόγο έβγαλες το φιλτροκουτι στο tracer?

Το έβγαλα για να καθαρίσω τα σώματα του ιντζεξιον όπως και το ίδιο εσωτερικά και να τού βάλω το dna φιλτρακι όχι για να το καταργήσω εντελώς....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το σύστημα αυτό συνήθως το βγάζουμε όταν θελουμε να παίξουμε με τα μείγματα με παράλληλο ή κατευθείαν στον εγκέφαλο. Να μην μετράει λάθος ο αισθητήρας στα καυσαέρια. 
Κατά τα αλλά δεν βρίσκω τον λόγο να το βγάλει κάποιος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

επισης στα μονοκυλινδρα κυριως προκαλει τα συνεχομενα εκνευριστικοτατα σκασιματα της εξατμισης..

ειδικα αν ειναι aftermarket δεν παλευεται με τιποτα.

ταπωμα απο το φιλτροκουτι,ή μια μπιλια απο ρουλεμαν στο σωλινακι και ξενοιαζεις.

 

το ξηλωμα βεβαια ειναι ακομα καλυτερο γιατι καθαριζει η περιοχη του μοτερ απ τον αχταρμα αυτον.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...