Jump to content
Dem1an

Βελτίωση crypton r105

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους! Έχω ένα crypton r105, απείραχτο εργοστασιακό, με 45.000 χλμ. Δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Θα ήθελα να το βελτιώσω και θέλω την βοήθεια σας μιας υπάρχουν πολλοί εδώ, που γνωρίζουν το συγκεκριμένο μηχανάκι πολύ καλά. 

 

Το πλάνο που εχω στο μυαλό μου είναι το παρακάτω. Φιλτροκούτι από 115 (εάν μπαίνει) με φίλτρο dna, πιστόνι 52 mm από 115 γνήσιο, εκκεντροφόρο faito evolve s2 η fuego ή daytona, βαλβίδες τιτανίου faito στην ίδια διάμετρο με την εργοστασιακή, εξατμιση daytona HPΕ και καρμπιρατέρ keihin pe 20. Επίσης, σκέφτομαι και για ελαφρώς μεγαλύτερα στεφάνια και μεγαλύτερα λάστιχα για πιο σίγουρο πάτημα στο δρόμο. 

Πώς σας φαίνεται το set up αυτό ; Θα λειτουργήσει ;

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

54x54, εκκεντροφόρο 5ο σταδιο, καρμπυρατέρ 24, εξατμηση ελεύθερη, σκληρά ελατήρια συμπλεκτη. Όχι μαμα φιλτοκουτι.

Αν βρεις ανταλλακτικα DAYTONA  θα είσαι κομπλε από αξιοπιστία, βαλβίδες μην αλλάξεις, απλά βάλε 2 καινούριες, οι τιτανίου δεν θα σου προσφέρουν κάτι παραπάνω.

Το PE και PWK είναι για δίχρονα, δεν θα δουλέψουν ΠΟΤΕ σωστά, πάρε ένα απομίμηση CM200.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το set up των 54mm , έχει ειπωθεί πολλές φορές. Εγώ θέλω κάτι πιο ήπιο. Η yamaha το πουλούσε έτοιμο 54 mm με keihin pe24, χωρίς να σπάει η εγγύηση. Αλλιώς τι 24αρι keihin υπάρχει, αν όχι το pe ??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το 54 είναι ήπιο setup, ζωντανεύει ο κινητήρας χωρίς να χάσει την αξιοπιστία του, στο πρώτο μου μοτέρ για πολλά χρόνια το είχα 55, μετά το έκανα 59 με narita και τα πήρα όλα στη μασχάλη.

Το θέμα είναι να χρησημοποιησεις ποιοτικά ανταλλακτικα για να πετύχεις τη μέγιστη αξιοπιστία, ακόμα και στα 59 αν δεν έκανα τη βλακεία να βάλω φθηνό πιστόνι το μοτέρ θα άντεχε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα φιλτροκούτια του 105 και του 115 μοιάζουν πολύ εμφανισιακά, αλλά όποιον ρωτάω δεν ξέρει αν του 115 μπαίνει στο 105, έστω και με πατέντα. Υπάρχει περίπτωση να ξέρει κανείς ; Δουλεύω διανομέας και δεν θέλω εισαγωγή ελεθεύρας ή φιλτροχοάνη. Το ιδανικό θα ήταν ,πιστεύω, να βάλω φιλτροκούτι από 115 και φίλτρο τύπου κασετίνα από την DNA, που λένε ότι έχει πολύ καλή ροή και προστασία ταυτόχρονα. Επίσης, δεν θέλω με τίποτα να βγάλω τις ποδιές.

 

Τροποποιήθηκε από τον Dem1an

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι διαφορά έχει το μάνα φιλτροκουτι του 115 από το μαμα του 105, για ποιο λόγο θέλεις να το βάλεις? Τι είναι αυτό που σε ωθεί στο να το εγκαταστήσεις? Τι κέρδος θα έχεις με αυτή σου την επιλογή?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αντί για φιλτροκούτι μπορείς να βρεις μια καλή φιλτροχοάνη με καλό υλικό. Και παραπάνω ροή αέρα θα έχεις και θα φιλτράρει μια χαρά.

Υπάρχουν και Κ&Ν/DNA φιλτροχοάνες, αρκεί να βρεις μια που να ταιριάζει στο καρμπυρατέρ που θα βάλεις. Και όταν μετά απο αρκετά χιλιόμετρα πιάσει βρωμιές την καθαρίζεις και την ξαναβάζεις.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εάν το κάνω 54mm με πιστόνι-εκκεντροφόρο daytona με αλουμινένιο κύλινδρο και μαμά χιτώνιο, εξατμιση vpr όχι πολύ ανοιχτή, καρμπιρατέρ  20 το πολύ 22 mm , κεφαλή φτιαγμένη από aasa, καλό στρώσιμο και καλά λάδια - σχολαστική συντήρηση , θα αντέξει διανομή χαλαρά εξάωρα ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος Dem1an έγραψε:

Εάν το κάνω 54mm με πιστόνι-εκκεντροφόρο daytona με αλουμινένιο κύλινδρο και μαμά χιτώνιο, εξατμιση vpr όχι πολύ ανοιχτή, καρμπιρατέρ  20 το πολύ 22 mm , κεφαλή φτιαγμένη από aasa, καλό στρώσιμο και καλά λάδια - σχολαστική συντήρηση , θα αντέξει διανομή χαλαρά εξάωρα ;

Μια χαρα θα αντεξει, απλα θα τσεκαρεις ανα διαστηματα το λαδι του, φροντισε ο κυλινδρος να ειναι καλος γιατι στο εμπορειο κυκλοφορουν πολλα κακης ποιοτηταν ανταλλακτικα, εγω την πατησα με καινουριο κυλινδρο που ηταν οβαλ, εκαιγε λαδια με το καλημερα.

Να αλλαξεις και μια καδενα χρονισμου αφου θα κανεις ολη τη δουλεια ενα 10αρικο κανει, να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα και πάλι παιδιά. Επειδή δεν υπάρχει κάτι σε daytona λέω να στραφώ προς την aasa. Τι έχετε ακούσει για τη συγκεκριμένη εταιρία ; Απ' ότι είδα στην σελίδα τους στο Facebook έχουν δικό τους χυτήριο και φαίνεται προσεχτική η δουλειά τους. Ποια είναι η γνώμη σας ; 😀

 

 

Τροποποιήθηκε από τον Dem1an

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο τιμες τι λενε? στειλε κανενα λινκ.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα 100 ευρώ για σωστό κύλινδρο είναι οκ, σκέψου ότι στο εμπόριο κοστίζουν γύρω στα 50 ευρώ και είναι από ποιότητα για πέταμα, πάρε κανένα σετακι από Aasa, μια χαρά είναι, εκκεντροφόρο θα βάλεις?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Από εκκεντροφόρο είδα ότι δεν υπάρχει fuego η daytona, οπότε aasa ή faito. 

Τροποποιήθηκε από τον Dem1an

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...